Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Pitykoo Elküldve: 2015-06-15 20:48 világításmodul programozása

[/quote]

INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.:kiraly:

[/quote]

Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?!

lantika Elküldve: 2015-06-15 19:51 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
lela írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyat nem lehet programozni, hogy ha nem kapcsolom rá a tompítottat akkor mondjuk 80km/h-ás sebességnél adjon valami hangjelzést?!

Ill. ezt hogy lehet felprogramozni, mit keressek hogy csak pöccintésre villanjon párat az index??!
Előre is köszi!


ALSZ a vezerlö röviditese,es ezt kell keresni illetve ätirni:

CYCL_TI_BLK
dreimal <--- ez alapbol einmal


Köszi!
Ez az index beállítása?!


igen. a másik nem állítható, amit kérdeztél.


Az enyémbe van világítás automatika 2 ködlámpa+MF fényerő+lámpamagasság állító de sajna nem találtam benne ezt a beállítást! :(


Akkor regebbi a kapcsolod,ugyan ugy mint ahogyan nekem.Enyemet sem lehet programozni.


Köszi!
Pedig jó lett volna...


Erre az indexes dologra kíváncsi lennék, valaki megerősíthetné (kempelen, Tano) hogy pl az én autómban ezt be lehet e állítani.Én azt gondolom ez az e46-ban nincs benne, de lehet tévedtem. Ti mivel próbálkoztatok: NCS expert??



Hali! Én azzal néztem meg és nem találtam ilyet benne!
Viszont nem tudom, hogy nem e lehetne frissíteni valahogy a modult,hogy tudja??!


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.:kiraly:

lantika Elküldve: 2015-06-12 16:31 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta:
lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod :D


Valoszinü nem csak a kocsiddal van baj barätom.:levele: Ugy kezdtem,hogy volt egy F betüs OFF autom. Szerintem rajtad kivül mindenki aki olvasta az räjött,hogy egy Ford Focus 1.8 TDCi-röl van szo. Egyszerüen nem erte meg egy 11 eves autora 1300€-ot költeni,vagyis nekem nem erte meg.

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-12 08:35 Mi lehet a baj?

lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod :D

lantika Elküldve: 2015-06-11 20:20 Mi lehet a baj?

csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt. :iszunkra:

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.






lantika Elküldve: 2015-06-08 18:30 Elektromos ablak tanítás ????

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
ZirK írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
ZirK írta: Sziasztok!
Tegnap vettem egy 323i e46 paripát és olyan problémám van, hogy a hátsó ablakok nem reagálnak egyik gombra sem. Ha kulcsal nyitom őket akkor is csak a két első és a napfénytető nyílik. Előző tulaj sem tudja miért és mióta csinálja ezt.Nem hiszem, hogy a motorok haltak le és nagyon remélem hogy nem GM probléma.
Van ötletetek mi lehet a gond?


szia,
Ez pedig elég GM gyanús. Ha nem akarod kivenni, legalább diaggal kérdezzétek le a GM-et, hogy mi a cikkszáma és egyáltalán rajta van-e a hátsó ablakok SA kódja.

Azért nézd meg a 71-es számú biztosítékot, van-e benne biztosíték és ha van, akkor jó-e. Ez legyen, az első lépés, ha eddig nem nézted meg. :)

De még hibakódot is találhattok rajta.


vagy lehet csak középen ki lett cserélve a váltókeret, vagy esetléeg elkezdődött egy ablak projekt, vagy egy LOW-os GM került bele, mert nem akart nyitni vagy zárni az ajtó :D


Köszönöm a gyors vàlaszt!
Az első volt a biztosíték amit menéztem, de az jó. A màsodik a fórum :)
Ez egy idős bàcsié volt, aki nem nagyon cserélgetett ilyet hogy vàltó keret. Jövőhéten egy ismerőssel rádugjuk egy laptopra.


inpa progival lehet működtetni az ablakot. ha úgy megy, akkor a kapcsolóval lesz gond. ha nem megy úgy sem, akkor motortól visszafelé bármi, de furcsa, hogy egyik hátsó sem megy, így valahol a GM környékén keresgélnék, mint relé. vagy az öreg letiltatta az ablakot hátul, ha véletlen megnyomná, nehogy leengedve maradjon. ezt is el tudom képzelni.
attól, hogy öreg emberé volt, még egy szervízbe simán kibaxhattak vele. külföldön sem jobb a helyzet, valakinek kellett egy High-os GM mondjuk, aztán lehet simán kicserélték. mer az öreg lehet úgysem veszi észre.


A kapcsolókat kiszűrhetjük ha az első viszi, a hátsó nem és/vagy fordítva. De ha sem elöl, sem hátul nem viszi, akkor nem kell inpa hozzá hogy tudjuk, hogy nem a kapcsolókkal lesz a gond... négy kapcsoló tönkremeneteléhez nagy átok kell.



kb ezt írtam a motorhoz, csak ezt már lusta voltam leírni :D vagyis utaltam rá, csak hülyén...


Es ha a hätso ablak reteszelö kapcsoloja ment csak tönkre a vezetö oldalon???

lantika Elküldve: 2015-06-07 19:55 légzsak_

KGR írta:
siposattila írta: Megtudnátok mondani hogy az üléésfoglaltság jelző hol található?:merges1:


Szia! Tudtommal a szövet alatt van. Gazdaságoosan nem lehet cserélni. Egy bypass modult szoktak beépíteni. Nekem 5eftért csinálták meg. Ez azt csinálja, hogy folyamatosan foglaltnak jelzi az adott ülést, így mindig nyílik a légzsák.


INPA-val meg ingyen ki lehet kapcsolni,es nem fog vilägitani,de ha kell nyilik a legzsak.:kiraly:

lantika Elküldve: 2015-06-03 11:36 Centrálzár vezérlő, grundmodul

captainsun írta:
YELLOW írta:
captainsun írta: Sziasztok!

Nekem is jelentkezett az a probléma, hogy távirányítással nem nyílik sem a bal, sem a jobb oldali ajtó (coupe-ról van szó), viszont a csomagtérajtó igen.
Kulccsal jutok be az autóba, majd (mint gyerekkoromban a Ladában) kézzel nyitom ki a jobb oldali ajtót. A lezárás megy távirányítással is. Nekem sem működik a középkonzolon lévő lezáró gomb.
Ilyeneket olvastam vissza tőletek is,
DE!:
Nem olvastam (vagy csak nem voltam elég figyelmes), hogy írtátok-e:
Nekem, mikor távirányítással nyitnám az ajtókat, akkor a "kattanások" hallatszódnak, csak nem nyomja fel a gombot. Ez nálatok is így van/volt?
Két autóvillamossági szerelőnél voltam, azt mondták, nem elektromos hiba, hanem vegyek új ajtózárakat. :? Akkor ne grundmodult? Vagy csak lövésük sem volt, mit beszélnek?


hallani a kattanást, csak tompább mint amúgy rendesen, és látszik, hogy picit mocorog a pöcök. úgy gondolom grundmodul relé problémája lesz.

szerk.: esetleg a 60-as számú biztit nézd meg :wink:


A kattanás sajnos nem halkabb, mint kéne és a pöcök meg sem rezzen. :(
Akkor lehet, hogy mégsem a grundmodul a ludas? :hulyevagyok:

Ja, a biztosíték is jó...


En most csereltem GM-et,mert nekem a hätsok nem mindig zärodtak be. Volt,hogy a jobb,volt hogy a bal oldali. Aztän 2 napig minden OK. Kattanäs hallatszott a zärtol,de a pöcök meg sem mozdult. Egyebkent ha a GM a hibäs,azt ki lehet olvasni INPA-val,de szerintem mäs diaggal is. Szerintem keress valakit akinek van otthon INPA,vagy mäs diag es addig ne vegyel semmit. :kiraly:

jodamester12 Elküldve: 2015-06-02 20:13 320d Motor

Osynho írta:
Bitu79 írta:
lela írta:
Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságosan eltérő értéket mutat a többitől (erre vonatkozó infót találsza porlasztó topicban vannak képek is belinkelve), de a szórásképről nem ad tájékoztatást csak egy pados vizsgálat amihez ki kell venni a porlasztókat. Ha valamelyik "pisil" akkor attól füstölhet, rossz esetben átégeti a dugót. Szóval érdemes megnézetni.


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló,ezt a diag kimutatja sztem,ha ez a baj.
De lehet lyukas turbócső,vagy akár eltömődött légtömegmérő...
De lehet a lábad nem jó :)
Kerékméret is befolyásolja eléggé a fogyit.
Amugy az összes diesel kormol ha nyomják neki.
Nézd át a légtömegmérőt,és a turbócsövet.
Sztem itt lesz a bibi,így látatlanba.





Köszönöm a további tippeket. Így talán a sok egyszerű dologgal tudom kezdeni. A kormolás persze egyértelmű, főleg ilyen idős autónál, nade konkrét felhőcskét hagy maga után, ha lepadlózom és 3 ezer fölé forgatom. Aztán lehet ez a normális, de ekkora fogyasztással tuti szerintem valami gáz van. Nem nyomom neki egyébként tényleg, nincs is értelme, szépen el lehet váltogatni, nyomatékból autózni. Haver hasonló 320d-je, 255-ös hátsó gumival 6.5ből elvan, úgyis, hogy nem finomkodik vele.



Írd meg mi lett ki olvasva. Én a három szívattyuból az ülés alattira tippelek vagy a tankba ami van. A nagynyomású az birja.

toki24 Elküldve: 2015-06-02 00:06 320d Motor

Osynho írta:
Bitu79 írta:
lela írta:
Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságosan eltérő értéket mutat a többitől (erre vonatkozó infót találsza porlasztó topicban vannak képek is belinkelve), de a szórásképről nem ad tájékoztatást csak egy pados vizsgálat amihez ki kell venni a porlasztókat. Ha valamelyik "pisil" akkor attól füstölhet, rossz esetben átégeti a dugót. Szóval érdemes megnézetni.


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló,ezt a diag kimutatja sztem,ha ez a baj.
De lehet lyukas turbócső,vagy akár eltömődött légtömegmérő...
De lehet a lábad nem jó :)
Kerékméret is befolyásolja eléggé a fogyit.
Amugy az összes diesel kormol ha nyomják neki.
Nézd át a légtömegmérőt,és a turbócsövet.
Sztem itt lesz a bibi,így látatlanba.





Köszönöm a további tippeket. Így talán a sok egyszerű dologgal tudom kezdeni. A kormolás persze egyértelmű, főleg ilyen idős autónál, nade konkrét felhőcskét hagy maga után, ha lepadlózom és 3 ezer fölé forgatom. Aztán lehet ez a normális, de ekkora fogyasztással tuti szerintem valami gáz van. Nem nyomom neki egyébként tényleg, nincs is értelme, szépen el lehet váltogatni, nyomatékból autózni. Haver hasonló 320d-je, 255-ös hátsó gumival 6.5ből elvan, úgyis, hogy nem finomkodik vele.



Csak úgy viszonyítás képpen.: 19es felni 235ös gumikkal nekem 1,5 litert lökött lazán a fogyin.. :D 6-7 liter lazán van afogyim nem szoktam számolgatni csak ha tulzottan sok akkor aggódok be :D nézesd meg egy szakival.