Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Osynho Elküldve: 2015-05-31 01:18 320d Motor

Bitu79 írta:
lela írta:
Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságosan eltérő értéket mutat a többitől (erre vonatkozó infót találsza porlasztó topicban vannak képek is belinkelve), de a szórásképről nem ad tájékoztatást csak egy pados vizsgálat amihez ki kell venni a porlasztókat. Ha valamelyik "pisil" akkor attól füstölhet, rossz esetben átégeti a dugót. Szóval érdemes megnézetni.


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló,ezt a diag kimutatja sztem,ha ez a baj.
De lehet lyukas turbócső,vagy akár eltömődött légtömegmérő...
De lehet a lábad nem jó :)
Kerékméret is befolyásolja eléggé a fogyit.
Amugy az összes diesel kormol ha nyomják neki.
Nézd át a légtömegmérőt,és a turbócsövet.
Sztem itt lesz a bibi,így látatlanba.





Köszönöm a további tippeket. Így talán a sok egyszerű dologgal tudom kezdeni. A kormolás persze egyértelmű, főleg ilyen idős autónál, nade konkrét felhőcskét hagy maga után, ha lepadlózom és 3 ezer fölé forgatom. Aztán lehet ez a normális, de ekkora fogyasztással tuti szerintem valami gáz van. Nem nyomom neki egyébként tényleg, nincs is értelme, szépen el lehet váltogatni, nyomatékból autózni. Haver hasonló 320d-je, 255-ös hátsó gumival 6.5ből elvan, úgyis, hogy nem finomkodik vele.

Elküldve: 2015-05-29 02:08 320d Motor

lela írta:
Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságosan eltérő értéket mutat a többitől (erre vonatkozó infót találsza porlasztó topicban vannak képek is belinkelve), de a szórásképről nem ad tájékoztatást csak egy pados vizsgálat amihez ki kell venni a porlasztókat. Ha valamelyik "pisil" akkor attól füstölhet, rossz esetben átégeti a dugót. Szóval érdemes megnézetni.


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló,ezt a diag kimutatja sztem,ha ez a baj.
De lehet lyukas turbócső,vagy akár eltömődött légtömegmérő...
De lehet a lábad nem jó :)
Kerékméret is befolyásolja eléggé a fogyit.
Amugy az összes diesel kormol ha nyomják neki.
Nézd át a légtömegmérőt,és a turbócsövet.
Sztem itt lesz a bibi,így látatlanba.






lela Elküldve: 2015-05-28 21:43 320d Motor

Osynho írta: Köszönöm a választ! A porlasztók nem megfelelő állapota miatt léphet fel ekkora fogyasztási többlet?


Az az igazság nem vagyok szakértő a témában, de egy biztos iNPA-ban leolvashatók a csúcsok közötti differencia értékek ez már egy támpont lehet, ha valamelyik túlságosan eltérő értéket mutat a többitől (erre vonatkozó infót találsza porlasztó topicban vannak képek is belinkelve), de a szórásképről nem ad tájékoztatást csak egy pados vizsgálat amihez ki kell venni a porlasztókat. Ha valamelyik "pisil" akkor attól füstölhet, rossz esetben átégeti a dugót. Szóval érdemes megnézetni.

lela Elküldve: 2015-05-28 21:04 320d Motor

Osynho írta: Hello!

Lenne egy kis problémám a 320D-mmel (150 le). Röviden a gond, hogy sokat eszik és padlógázra, nagy fordulaton sűrű fekete füstöt ereget. A fogyasztás, tankolással mérve kerek 8 liter lett vegyes használatban, normálisan hajtva. Nem vezetek spórolósan, 1000-es fordulaton elváltva, de nem is padlózom neki folyamatosan (főleg nem hidegen). Szóval ez a fogyasztás baromi sok, valami nincs rendben. Mellé jön a kormolás.

Beszéltem ma több emberrel, akik véleménye megoszlik. Az egyik a porlasztó csúcsokra gondolt, ő kiszedné őket és beméretné, de az elég húzós lenne és nem biztos, hogy megoldja a gondot, vagy ez a hiba. Aztán volt egy olyan ötlet, hogy a magasnyomású a rossz és az alacsony nyomás miatt nagy gázra a sok üzemanyag égése nem megfelelő, vagy valami az üzemanyag ellátó rendszerben hibás. Esetleg egyes érzékelők romlottak el és téves infókat küldenek, ami miatt nem jó a befecskendezett mennyiség. Aztán volt olyan ötlet, hogy a termosztát nem jó, ezért sosincs jó hőmérsékleten a motor. Végül, hogy a vezérlő elektronika lett átírva, sz@rul, ami okozhatja az egész dolgot. Ja, a vezérmű lánc nem jó felhelyezése is egy tipp volt.

Szóval elég tanácstalan vagyok, a hibát illetően, az autó egyébként szépen működik, a hangja egészséges, jól is megy, de sokat eszik. Igazából szeretném elkerülni, hogy sok felesleges szerelés, deák kötegek elköltése után is rossz legyen a motor, jó lenne diagnosztizálni a pontos hibát. Merre érdemes elindulni? Jó lenne az egyszerűbb dolgokat kizárni.

Köszi a segítséget!:wink:


Első körben diag-ot kellene csinálni és megnézni hogy minden érték jó -e!?(INPA, DIS)
Majd ezután lehet nézni porlasztókat,MAF szenzort esetleg turbót.

Elküldve: 2015-05-24 19:01 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tano írta: A time reset a kétèvenkènti fékolajcsere bejegyzése. Akkor esedékes.


És azt h. lehet resetelni?

Ugyanugy mint az olajcserét?

A vidi alapján nekem nem világos :)

De majd nyomkolászom,és kiderül,h. lehet lenullázni amikor eljön az ideje :)


amikor nyomkodsz a műszerfalon, akkor is elvileg lehet választani, hogy a km-est vagy az idős intervallumot akarod nullázni. INPA-ban külön pont van nekik.


Én először inpa-ba próbáltam és ott nem nullázta le nekem!
Az miért lehet?!


Valamitsztem nem jól csináltál.

Neten ezt leltem:

Go to E46 --> Body --> Instrument Cluster then look for activate or status or something like that. You should see something like inspection and/or oil service reset.


..E46 > Body > Instrument Cluster > F6 (Activate) >

now you have 3 options :- F2 (SII Oil) is oil service, F3 (SII Time) Brake Fluid & F4 (SII Dist) clears inspection distance indicator

Valami f6-ot sztem nem nyomtál.





Pitykoo Elküldve: 2015-05-24 18:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tano írta: A time reset a kétèvenkènti fékolajcsere bejegyzése. Akkor esedékes.


És azt h. lehet resetelni?

Ugyanugy mint az olajcserét?

A vidi alapján nekem nem világos :)

De majd nyomkolászom,és kiderül,h. lehet lenullázni amikor eljön az ideje :)


amikor nyomkodsz a műszerfalon, akkor is elvileg lehet választani, hogy a km-est vagy az idős intervallumot akarod nullázni. INPA-ban külön pont van nekik.


Én először inpa-ba próbáltam és ott nem nullázta le nekem!
Az miért lehet?!

Elküldve: 2015-05-24 18:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tano írta: A time reset a kétèvenkènti fékolajcsere bejegyzése. Akkor esedékes.


És azt h. lehet resetelni?

Ugyanugy mint az olajcserét?

A vidi alapján nekem nem világos :)

De majd nyomkolászom,és kiderül,h. lehet lenullázni amikor eljön az ideje :)


amikor nyomkodsz a műszerfalon, akkor is elvileg lehet választani, hogy a km-est vagy az idős intervallumot akarod nullázni. INPA-ban külön pont van nekik.


Na ezt sem tudtam :D
Köszi

YELLOW Elküldve: 2015-05-24 18:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
Tano írta: A time reset a kétèvenkènti fékolajcsere bejegyzése. Akkor esedékes.


És azt h. lehet resetelni?

Ugyanugy mint az olajcserét?

A vidi alapján nekem nem világos :)

De majd nyomkolászom,és kiderül,h. lehet lenullázni amikor eljön az ideje :)


amikor nyomkodsz a műszerfalon, akkor is elvileg lehet választani, hogy a km-est vagy az idős intervallumot akarod nullázni. INPA-ban külön pont van nekik.

Elküldve: 2015-05-24 13:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Elértem a második olajcserémhez, most kerítettem rá sort, igaz kicsit hamarabb, de most van időm!
A következő lenne a kérdésem!
Mikor ráadom a gyújtást akkor 2100km és Inspection feliratom van ugye!
Ezt pontosan, hogy fogom tudni inpa-val nullázni azaz 30000-re állítani és ilyenkor mit érdemes még nullázni?!
Előre is köszönöm a válaszokat!


https://www.youtube.com/watch?v=d999raJ1maU


Köszi!
Amiket találtam inpa-sat azzal egyikkel se csinálta meg!
Akkor maradok ennél! :)


Itt van még egy link,mégtöbb vidi.Nem nehéz megcsinálni.

https://www.youtube.com/result...on+2+reset

nyomod a gombot,miközben ráadtad a gyujtást,kb 5 mp-ig,ekkor bejön a reset felirat.Ezután engedd el a gombot,majd nyomd ujra 5 mp-ig,amig a reset villogni nem kezd.
Ezután nyomd meg a gombot,miközben villog a reset felirat.
Ha minden fasza,akkor megjelenik a RESET / END SIA felirat.

Nekem valahogy így sikerült :D




Így már csak menni fog! :)
Csak gondoltam ha már van inpa akkor azzal megcsinálom de nem sikerült!
Megyek is és kipróbálom! :)


Ha nem is jól írtam le,a vidik alapján sikerülni fog,max nem elsőre :D

Pitykoo Elküldve: 2015-05-24 13:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Elértem a második olajcserémhez, most kerítettem rá sort, igaz kicsit hamarabb, de most van időm!
A következő lenne a kérdésem!
Mikor ráadom a gyújtást akkor 2100km és Inspection feliratom van ugye!
Ezt pontosan, hogy fogom tudni inpa-val nullázni azaz 30000-re állítani és ilyenkor mit érdemes még nullázni?!
Előre is köszönöm a válaszokat!


https://www.youtube.com/watch?v=d999raJ1maU


Köszi!
Amiket találtam inpa-sat azzal egyikkel se csinálta meg!
Akkor maradok ennél! :)


Itt van még egy link,mégtöbb vidi.Nem nehéz megcsinálni.

https://www.youtube.com/result...on+2+reset

nyomod a gombot,miközben ráadtad a gyujtást,kb 5 mp-ig,ekkor bejön a reset felirat.Ezután engedd el a gombot,majd nyomd ujra 5 mp-ig,amig a reset villogni nem kezd.
Ezután nyomd meg a gombot,miközben villog a reset felirat.
Ha minden fasza,akkor megjelenik a RESET / END SIA felirat.

Nekem valahogy így sikerült :D




Így már csak menni fog! :)
Csak gondoltam ha már van inpa akkor azzal megcsinálom de nem sikerült!
Megyek is és kipróbálom! :)