Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2014-05-27 15:13 Fûtés - Klíma

david01 írta:
YELLOW írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!
Új vagyok az oldalon most vettem egy E46-os 320d-t és olyan gondom van a klímával hogy bekapcsol hideget is fúj de a kompresszor ki-be kapcsolgat és az autó alatt sem látható a kondenzvíz valaki találkozott már ilyen hibával és ha igen költséges a javítás??


a ki/be kapcsolás normális is lehet, nem feltétlen probléma. csak akkor kapcsol be, ha a hőcserélőn keresztül melegebb levegő jut be, mint ami ben van állítva, mert akkor újra hűteni kell. a kondenzvíz sem feltétlen kell. főleg hosszú klímázás után van nyoma.


Köszi a segítséget ez megnyugtatott egy kicsit de viszont nem tudom a multkor mikor leállítottam az autót és be volt kapcsolva a klíma a középső szellőzőkön furcsa gőzszerű hideg levegő jött befele mellesleg nem kicsit büdös volt és ezért gondoltam hogy nem tud esetleg elfolyni a kondenzvíz vagy ilyesmi


az is előfordulhat... a váltó felett van valahol akivezetés, meg tudod nézni

david01 Elküldve: 2014-05-27 15:11 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!
Új vagyok az oldalon most vettem egy E46-os 320d-t és olyan gondom van a klímával hogy bekapcsol hideget is fúj de a kompresszor ki-be kapcsolgat és az autó alatt sem látható a kondenzvíz valaki találkozott már ilyen hibával és ha igen költséges a javítás??


a ki/be kapcsolás normális is lehet, nem feltétlen probléma. csak akkor kapcsol be, ha a hőcserélőn keresztül melegebb levegő jut be, mint ami ben van állítva, mert akkor újra hűteni kell. a kondenzvíz sem feltétlen kell. főleg hosszú klímázás után van nyoma.


Köszi a segítséget ez megnyugtatott egy kicsit de viszont nem tudom a multkor mikor leállítottam az autót és be volt kapcsolva a klíma a középső szellőzőkön furcsa gőzszerű hideg levegő jött befele mellesleg nem kicsit büdös volt és ezért gondoltam hogy nem tud esetleg elfolyni a kondenzvíz vagy ilyesmi

toki24 Elküldve: 2014-05-24 11:27 Heeelp...!

anubisz írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine :)
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.


Hali!

Köszi az infót,de eddig mikor haasználtam sose volt ilyen morgó hangja.. igen a hangját vágom hogy ugy mind sziszeg vagy mitcsinál,de morog mikor 1.be elindulok és ahogy lépek nei 2000ig mmorgo..ahogy alábam elveszem és a fordulat is lassan a morgás(vagy mi) ugy szünik megfelé fokozatosan,ha kikpacsolom a klímát hangja sincsa kocsinak .


Meg kel nézetni hozzáértővel, ha te dizelnél halassz ilyeneket, én benzinesnél nem, ott valami gáz van, van ott kismillió szelep meg minden, mindenki szarik a klímára, mert még hozzá se nyúlnak már 10,20 ezerbe kerül, poros,büdös,sose takarítják, gázt sose néznek, had rohadjon, amíg megy,legalább nem kel költeni rá, pedig a lakás klímát is évente át kel nézetni. Egyszer elmentem egy győkér klímáshoz,azt túl töltötte, majdnem szétbaszta a gáz, csak letiltott mert túlnyomás lett benne, 38 fokba elment a klíma,majdnem megdöglöttem. Gyorsan befutottam egy Honda szervizbe, ott egy egész komplett klímacserélő gépre tették,ami olajat is rakott bele, mivel az is kell bele. Mindjárt jó lett. Az a hülye meg mérlegre rakott egy palackot úgy töltögette, se kenőanyag semmi. Aztán hivatalos klímás volt.
A motort terheli, ha bekapcsolod, egyből lejjebb megy a fordulat,a motoron is hallani, de mást nem szabad érezni. Ha gond van a motorba (légt.mérő,stb ) le is állhat a kocsi a terhelés miatt, vagy 500 ra is eshet a fordulat. Tehát terhel,de nem brummoghat. Persze ki szarat klímáshoz menni, egy feltöltés 15 20 ezer, meg az átnézés, vagy ha cserélni kell valamit, minyá 50,60 ezer, Én egy BMW be nem hallom menni a klímát,nem olyan mint a kormányszervó,ha tekered hallod hogy dolgozik.
Itt nem fogják megjavítani.


Valószinüleg a klimakompresszor a ludas.. alapjáratom nem csökken amotor erejéből vesz el oké,de nem fullasztja semmi, csak eddig nem adott ki ilyen hangot a klimám, jövöhéten hétfön megy a szerelőhöz a kocsi utánna pedig klimáshoz. Kocsi motorjával hálaisten probléma nincsen kopp kopp kopp. De a mérlegre rakott egy palackot és ugy töltögette sztori elég durva 8O

anubisz Elküldve: 2014-05-24 10:58 Heeelp...!

toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine :)
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.


Hali!

Köszi az infót,de eddig mikor haasználtam sose volt ilyen morgó hangja.. igen a hangját vágom hogy ugy mind sziszeg vagy mitcsinál,de morog mikor 1.be elindulok és ahogy lépek nei 2000ig mmorgo..ahogy alábam elveszem és a fordulat is lassan a morgás(vagy mi) ugy szünik megfelé fokozatosan,ha kikpacsolom a klímát hangja sincsa kocsinak .


Meg kel nézetni hozzáértővel, ha te dizelnél halassz ilyeneket, én benzinesnél nem, ott valami gáz van, van ott kismillió szelep meg minden, mindenki szarik a klímára, mert még hozzá se nyúlnak már 10,20 ezerbe kerül, poros,büdös,sose takarítják, gázt sose néznek, had rohadjon, amíg megy,legalább nem kel költeni rá, pedig a lakás klímát is évente át kel nézetni. Egyszer elmentem egy győkér klímáshoz,azt túl töltötte, majdnem szétbaszta a gáz, csak letiltott mert túlnyomás lett benne, 38 fokba elment a klíma,majdnem megdöglöttem. Gyorsan befutottam egy Honda szervizbe, ott egy egész komplett klímacserélő gépre tették,ami olajat is rakott bele, mivel az is kell bele. Mindjárt jó lett. Az a hülye meg mérlegre rakott egy palackot úgy töltögette, se kenőanyag semmi. Aztán hivatalos klímás volt.
A motort terheli, ha bekapcsolod, egyből lejjebb megy a fordulat,a motoron is hallani, de mást nem szabad érezni. Ha gond van a motorba (légt.mérő,stb ) le is állhat a kocsi a terhelés miatt, vagy 500 ra is eshet a fordulat. Tehát terhel,de nem brummoghat. Persze ki szarat klímáshoz menni, egy feltöltés 15 20 ezer, meg az átnézés, vagy ha cserélni kell valamit, minyá 50,60 ezer, Én egy BMW be nem hallom menni a klímát,nem olyan mint a kormányszervó,ha tekered hallod hogy dolgozik.
Itt nem fogják megjavítani.

toki24 Elküldve: 2014-05-24 10:30 Heeelp...!

Tano írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine :)
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.


Hali!

Köszi az infót,de eddig mikor haasználtam sose volt ilyen morgó hangja.. igen a hangját vágom hogy ugy mind sziszeg vagy mitcsinál,de morog mikor 1.be elindulok és ahogy lépek nei 2000ig mmorgo..ahogy alábam elveszem és a fordulat is lassan a morgás(vagy mi) ugy szünik megfelé fokozatosan,ha kikpacsolom a klímát hangja sincsa kocsinak .

Elküldve: 2014-05-23 21:42 Heeelp...!

Zolee írta:
szotakdavid írta:
Bitu79 írta: Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni tőletek.

Motorkód:n40

Ez egy magyarországi 316-os.

Szeretnék ékszíjat(vagy ékszíjakat) cseréltetni az autóban.Nem tudom hogy ebben csak egy van,vagy kettő van e.
Egyik helyen azt mondják egy van benne,valahol kettőt mondtak a számítógép előtt ülve.
Ugye a klíma és az ac pumpa ékszíjat(vagy ékszíjakat) szeretném kicseréltetni,mivel 11 évesek,és 90 k van a kocsiban.
Egyéb mást is cserélni kell ezekkel együtt ami ajánlott?Feszítő görgőkre gondolok itt esetleg,vagy a vezetőgörgőkre.
Ha van türelmetek kérnék szépen cikkszámot is az alkatrészekről,amik szükségesek a cserekor.Elég csak az ékszíjakat kicserélni ha a görgők rendben vannak ugye?Hálás köszönetem előre is.



Hello!

2 szíj van egy a generátor vízpumpa stb,egy a klímának. Ac Pumpának nincsen!
Szíjból csak Conti-t szereti a Bmw.Görgők.. ha levették a szíjat úgy is látni fogják mit kell még cserélni.

Szia Mester!
Bocs, de az n40-ben egy szíj hajt mindent. Ez a típusa: 6PK1870 - természetesen Conti :wink:


Épp ezért kérdeztem látjátok. :)Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Tano Elküldve: 2014-05-23 20:44 Heeelp...!

toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine :)
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.

toki24 Elküldve: 2014-05-23 18:15 Heeelp...!

Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine :)
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?

Zolee Elküldve: 2014-05-22 23:12 Heeelp...!

szotakdavid írta:
Bitu79 írta: Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni tőletek.

Motorkód:n40

Ez egy magyarországi 316-os.

Szeretnék ékszíjat(vagy ékszíjakat) cseréltetni az autóban.Nem tudom hogy ebben csak egy van,vagy kettő van e.
Egyik helyen azt mondják egy van benne,valahol kettőt mondtak a számítógép előtt ülve.
Ugye a klíma és az ac pumpa ékszíjat(vagy ékszíjakat) szeretném kicseréltetni,mivel 11 évesek,és 90 k van a kocsiban.
Egyéb mást is cserélni kell ezekkel együtt ami ajánlott?Feszítő görgőkre gondolok itt esetleg,vagy a vezetőgörgőkre.
Ha van türelmetek kérnék szépen cikkszámot is az alkatrészekről,amik szükségesek a cserekor.Elég csak az ékszíjakat kicserélni ha a görgők rendben vannak ugye?Hálás köszönetem előre is.



Hello!

2 szíj van egy a generátor vízpumpa stb,egy a klímának. Ac Pumpának nincsen!
Szíjból csak Conti-t szereti a Bmw.Görgők.. ha levették a szíjat úgy is látni fogják mit kell még cserélni.

Szia Mester!
Bocs, de az n40-ben egy szíj hajt mindent. Ez a típusa: 6PK1870 - természetesen Conti :wink:

elgeri Elküldve: 2014-05-22 21:49 Klíma

YELLOW írta:
elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Mi a véleményetek erről a klímatisztító ajánlatról?
http://www.bonuszbrigad.hu/nag...tas-b25166

Azért aggódok, hogy nehogy nem kellő (autó típusra értem, nem általában a klímára) hozzáértésből adódóan inkább kárt tegyenek benne mint hasznot.
Ha jól értem akkor pollenszűrő ki-be szerelés, és valami spray befújással jár. Plusz ózonozás, de azt már igazán nem lehet elrontani. A pollenszűrőt pont egy hónapja cseréltettem márkaszervizben.


őszinte legyek? túl olcsó a 3000. ami valójában több, mert ózonozásnál járatni kell az autót. általában a legolcsóbb helyen 4500Ft az ózon, de azt olyan kis trágya géppel csinálják, ami a tenyeredbe elfér, ami szart sem ér. ha azzal a habbal is tényleg befúlynak, az alapból 2ezer Ft, és kínlódni kell vele, nem úgy mint az ózonnal. én úgy gondolom ha ott lehet maradni az autó mellett, és látod mit csinálnak, akkor megéri. ha nem lehet ott maradni, akkor valami tutti kimarad belőle.
na meg persze az üzlet az lesz, hogy az egy hónapos szűrődre azt fogja mondani, hogy koszos volt, és a szűrű ára náluk 2szeres :D az ilyen akciókban mindig van valami.
mondom kibaxhatsz velük, hogy ott maradsz az autóval, méret az ózonozás idejét, ugye szűrűt nem cserélnek, mert egy hónap alatt semmi baja nem lesz, meg láthatod a hab témát. így 3ezret megér.


Köszi! Én inkább arra gondoltam, hogy elszarni tudnak-e valamit a kocsin?
Pl. úgy hallottam, hogy a hab nem jó, mert szeret olyan helyre is befolyni, ahova nem kell, így tönkretesz elektromos cuccokat. Szóval mindenhol azt írták, hogy habot NE, csak gáz spray-t, ózont... De azt nem tudom, hogy ők habot használnak-e ózonozás előtt, vagy mást?!


igazából nem hiszem, hogy a hőcserélőd oylan állapotú lenne, amit habozni kéne... elég lenne csak egy ózonos kezelés. szerintem sem jó a hab... max akkor ha ki van szerelve a hőcserélő, és úgy rányomja az ember... de akkor meg már gőzölés.


Végül hagytam a csudába, mert habossal dolgoznak :(
De ezen felbuzdulva egy sima ózonozásra lehet hogy elmegyek valamikor.