Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2014-04-15 10:28 Autóvásárlás

BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. :mrgreen: (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:21 Autóvásárlás

Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?

hil Elküldve: 2014-04-03 17:47 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
Ma tudatosult bennem, hogy a szellőzőkből forró levegő jön be, csak a középen lévők szabályozhatók a tekerővel. A ventilátor rendesen működik minden fokozatban. Gondolom, vagy a klíma vezérlő, vagy a fűtéscsap a hiba okozója. Sajna semmi leírást nem találtam, ezért úgy gondolom és az az egyszerűbb, hogy a motortérben lévő fűtéscsappal kezdek Ez gondolom egy mágnesszelep ami engedi vagy nem engedi a meleg h.folyadékot az utastér felé. Most úgy tűnik, mindig engedi. Ez a szelep szokott tönkremenni, a bele elkoszolódni, szedett-e szét már ilyet valaki? Esetleg egyéb ötletet is örömmel fogadok....
hil

YELLOW Elküldve: 2014-04-02 21:15 Fûtés - Klíma

Tirko írta: Sziasztok! A következő problémám van, 20d 2000es évjárat e46. Mai jó időben üzemmeleg motornál 19 fokra állítva középen hidegre állítva. Csak meleget fúj az autó hideget kb csak 30 perc eltelte után.Klímát bekapcsolva jéghideg ad. Ugyanez ha pályán megyek üzemmeleg motorral fűteni akarok és csak a hideget nyomja 22 fokra állítva. Mi lehet a gond? Mit kell cserélnem?! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv Tirko:kiraly:


hidegre tekerve csak a kinti levegőt nyomja be, oylankor hiába állítod a hőfokot én úgy tudom. főleg ha kint van 21 fok, akkor az fog bentre is menni hiába van 16 fokra állítva. ilyenkor már klíma kell. ha azt akarod, hogy a beállított hőfokot nyomja be (klíma nélkül), akkor a meleg, piros állásba kell tekerni, vagy legalább középre.

compact Elküldve: 2014-04-01 22:54 klíma tisztítás

leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma :D Egyébként egy E46-osról van szó.


Ilyen embertől vettél autót?
Gratulálok!
Gondolom az autó többi része is legalább ilyen gondoskodást kapott...

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 15:39 klíma tisztítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma :D Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van :mrgreen: valaki kilopta vón a másikat? :D

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.



A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint



Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa :wink:



én már csak azt nem tudom pl az én mocimról hova tünt a kép? az is benne volt, már meg nincs. nekem egy szíj van, ebből indultam ki. majd kiderül mi volt neki a baja...

szerk.: gecc most meg látszik a kép. valaki szórakozik ápr. 1. alkalmával? :D



Biztos hogy 2 szíjas

Van egy ami 6PK 2080

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18

és van a klíma ami 4PK 968

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18


heee :D most mondom, hogy az enyém nem. és amikor azt írtam, hogy egy szíjas, akkor még nem is tudtam neki milyen motoros. aztán mikor mondta, én úgy láttam, hogy az N47 is csak egy szíjas, de ezek szerint nem. túl van tárgyalva. :wink:

laleeboy Elküldve: 2014-04-01 15:34 klíma tisztítás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma :D Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van :mrgreen: valaki kilopta vón a másikat? :D

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.



A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint



Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa :wink:



én már csak azt nem tudom pl az én mocimról hova tünt a kép? az is benne volt, már meg nincs. nekem egy szíj van, ebből indultam ki. majd kiderül mi volt neki a baja...

szerk.: gecc most meg látszik a kép. valaki szórakozik ápr. 1. alkalmával? :D



Biztos hogy 2 szíjas

Van egy ami 6PK 2080

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18

és van a klíma ami 4PK 968

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18

YELLOW Elküldve: 2014-04-01 15:20 klíma tisztítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma :D Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van :mrgreen: valaki kilopta vón a másikat? :D

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.



A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint



Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa :wink:



én már csak azt nem tudom pl az én mocimról hova tünt a kép? az is benne volt, már meg nincs. nekem egy szíj van, ebből indultam ki. majd kiderül mi volt neki a baja...

szerk.: gecc most meg látszik a kép. valaki szórakozik ápr. 1. alkalmával? :D

laleeboy Elküldve: 2014-04-01 15:12 klíma tisztítás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma :D Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van :mrgreen: valaki kilopta vón a másikat? :D

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.




A POWERFANATICS-on írta hogy 2003/8

A Realoem szerint





Tényleg nem szeretnék vitázni de ott a H betűnél az egy dupla szíjtárcsa :wink:




YELLOW Elküldve: 2014-04-01 13:42 klíma tisztítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma :D Egyébként egy E46-osról van szó.


jó csak az a bökkenő, hogy ha nem lenen szíj, akkor nem menne a generátorod sem, sem a vízpumpa... mondjuk nem derül ki milyen motoros az autód, de lehet csak átvágott ezzel a sztorival, és közben a klíma kompresszpr nem jó, vagy épp nincs a rendszerben gáz.



A klímát külön szíj viszi semmi köze a generátorhoz és a vízpumpához meg a szervóhoz


hmm... hááá nekem csak egy szíj van :mrgreen: valaki kilopta vón a másikat? :D

szerk.: amúgy már csak úgy pojénból megnéztem az N42, M47, N47 motorokat, és egy szíj van, ami hajtmindent. najó az M47-nél valóban van egy külön szíj, meg a régebbi motoroknál, de azt írtam, hogy mivel nem tudom milyne motorja van, ráadásul leírja hogy 20d de hogy milyen évjárat... amúgy meg csak szerettem volna rosszat feltételezni a korábbi tulajtól, hallottam már jó pár mesét. ja meg az M47-nél mintha csak a vízpumpa lenne külön szíjon. de ezt csak kép alapján mondom.