Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-17 11:40 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom! :iszunkra:



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!:kiraly:


Úgy fest, elkiabáltam a dolgot, továbbra is jelentkezik a tünet, igaz ritkábban, mint eddig. Nálam okosabb és tapasztaltabb emberek szerint a fesz-szabályzó lesz a ludas, ugyanis a gyári(!) műszer szerint van ilyen hiba hogy ABS fesz alacsony, meg magas. Egyenlőre szerintem még várok ezzel, ugyanis az említett eszköz nem olcsó, utángyártottat állítólag nem szereti. Nem is ez a gond, szívesen kicserélem én, csak ha meg mégsem ez a baj, akkor kidobtam a pénzt az ablakon. Véleményeket továbbra is szívesen fogadom. Köszi



Szia!

Az embereidnek igaza van! Nálam is néha bevillan az ABS lámpa, főként indításnál mikor az akkumulátor a leginkább szenved.
Sajna elég ritkán hajtom az autót mostanság, és emiatt egyre sűrűbben világít, de ha megyek vele hosszabb úton megszűnik a jelenség egy időre.
Lehet nekem is döglődik a generátorom, de egyenlőre indul rendesen, majd ha már gyengélkedik rámérek a dolgokra.

Próbálj meg bontott generátort szerezni, szerintem lényegesen olcsóbban megúszod, és a másikat meg felújíttatod ha lesz rá keret és ha kifingik akkor csak leemeled a polcról.

Üdv.:Neo


A generátort már fel lett újítva (csúszógyűrű, szénkefe, csapágyak, szabadonfutó), épp csak a fesz-szabályzó nem lett cserélve. Mivel az akkumulátor is fiatalka, ezért nagyon én sem tudok másra gondolni. Amit a meghajtásról mondtál az viszont elgondolkodtatott, nagyon nyugdíjasan vezetek, lehet, hogy az sem ártana, ha néha megpörgetném tartósabban, még ha nem is ez a probléma forrása.

Neo954 Elküldve: 2014-01-17 11:28 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom! :iszunkra:



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!:kiraly:


Úgy fest, elkiabáltam a dolgot, továbbra is jelentkezik a tünet, igaz ritkábban, mint eddig. Nálam okosabb és tapasztaltabb emberek szerint a fesz-szabályzó lesz a ludas, ugyanis a gyári(!) műszer szerint van ilyen hiba hogy ABS fesz alacsony, meg magas. Egyenlőre szerintem még várok ezzel, ugyanis az említett eszköz nem olcsó, utángyártottat állítólag nem szereti. Nem is ez a gond, szívesen kicserélem én, csak ha meg mégsem ez a baj, akkor kidobtam a pénzt az ablakon. Véleményeket továbbra is szívesen fogadom. Köszi



Szia!

Az embereidnek igaza van! Nálam is néha bevillan az ABS lámpa, főként indításnál mikor az akkumulátor a leginkább szenved.
Sajna elég ritkán hajtom az autót mostanság, és emiatt egyre sűrűbben világít, de ha megyek vele hosszabb úton megszűnik a jelenség egy időre.
Lehet nekem is döglődik a generátorom, de egyenlőre indul rendesen, majd ha már gyengélkedik rámérek a dolgokra.

Próbálj meg bontott generátort szerezni, szerintem lényegesen olcsóbban megúszod, és a másikat meg felújíttatod ha lesz rá keret és ha kifingik akkor csak leemeled a polcról.

Üdv.:Neo

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-17 11:17 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom! :iszunkra:



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!:kiraly:


Úgy fest, elkiabáltam a dolgot, továbbra is jelentkezik a tünet, igaz ritkábban, mint eddig. Nálam okosabb és tapasztaltabb emberek szerint a fesz-szabályzó lesz a ludas, ugyanis a gyári(!) műszer szerint van ilyen hiba hogy ABS fesz alacsony, meg magas. Egyenlőre szerintem még várok ezzel, ugyanis az említett eszköz nem olcsó, utángyártottat állítólag nem szereti. Nem is ez a gond, szívesen kicserélem én, csak ha meg mégsem ez a baj, akkor kidobtam a pénzt az ablakon. Véleményeket továbbra is szívesen fogadom. Köszi

Neo954 Elküldve: 2014-01-12 19:59 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom! :iszunkra:



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!:kiraly:

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-12 19:31 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom! :iszunkra:



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!

Stubiflex Elküldve: 2013-12-28 23:00 Állófûtés és hûtés

Sziasztok,

E61, 525d, 2006. A kérdés: ahhoz, hogy az állófűtés beszerelése után a menüből is tudjam programozni az állófűtés időzítését és, hogy az utastér fűtésének ventilátora is működjön abban a fázisban, amikor az állófűtés az utasteret fűti, ki kell cserélnem a középkonzolon lévő klímavezérlő egységet újabb típusra?

mikrop Elküldve: 2013-12-27 15:47 Mi lehet a baj?

Üdv mindenkinek.
A Klímás topikba már írtam, de mégsem klímavezérlő bajom van, szerintem.
A kilóméteróra mögött spontán beindul valamilyen ventilátor, akkor is ha a klímavezérlő ki van szerelve, és nincs meg mikor, mi indítja, és egyáltalán miért indul el.Olyan mintha az órát hűtené, de miért is? Hátha találkozott már valaki ilyennel.
Előre is kösz.

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 18:05 Valaki segítsen

Pagan írta: Üdv mindenkinek!
Kérlek segítsetek!
Egy benzines E91-em van,a jelenség a fűtés használatakor jelentkezik. Kb 5 perccel indulás után erősen égett műanyagszag lesz a kocsiban,ez kb 1 percig van aztán megszűnik.
Egyéb rendellenességet nem tapasztaltam,fűtés,ventilátor,klíma működik...
Először arra gondoltam,csak bekoszolódott vagy valami belekerült és majd ... de nem lett jobb...
Ha van ötlet vagy valami konkrét infó,hogy mi okozza és mi a megoldás azt előre is köszönöm !


hogy mi okozhatja passz, de nem jó jel. félnék, hogy kigyullad egyszer az autó :cry:

Pagan Elküldve: 2013-12-25 17:54 Valaki segítsen

Üdv mindenkinek!
Kérlek segítsetek!
Egy benzines E91-em van,a jelenség a fűtés használatakor jelentkezik. Kb 5 perccel indulás után erősen égett műanyagszag lesz a kocsiban,ez kb 1 percig van aztán megszűnik.
Egyéb rendellenességet nem tapasztaltam,fűtés,ventilátor,klíma működik...
Először arra gondoltam,csak bekoszolódott vagy valami belekerült és majd ... de nem lett jobb...
Ha van ötlet vagy valami konkrét infó,hogy mi okozza és mi a megoldás azt előre is köszönöm !

mikrop Elküldve: 2013-12-25 14:02 Klímavezérlõ hiba

Üdv mindenkinek és Kellemes Karácsonyt!
Végigböngésztem a fórumot, de sajnos nem találtam olyan hibát amit az én autóm csinál, ha egyáltalán hiba. Ez egy 318 tds e36, azt csinálja, hogy spontán bekapcsol a ventillátor maximumon, és az első ablakra fúj.Minden működik, működnek a zsilipek, tudok hőfokot állítani mindkét oldalra. Tudom automatába tenni, stb. Ha az első ablak "fűtést"bekapcsolom, simán megy, ki is tudom kapcsolni. De néha magától bekapcsol, teljesen mindegy hogy automatában, vagy manuálban van valamelyik irányban.Klímavezérlő hiba lehet? Köszönöm