Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-24 10:45 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom! :iszunkra:

Neo954 Elküldve: 2013-12-23 13:01 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-23 12:49 Mi lehet a baj?

Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is

ateszka86 Elküldve: 2013-12-21 20:54 Hifi beszerelése e46-ba

toki24 írta:
ateszka86 írta:
toki24 írta: No vettem rca-nak kábelt 7 métert remélem elég lesz :D

Nos kérdezgettem meg olvasgattam... valaki a középkonzol könyöklő részénél huzza hátra valaki meg jobb oldalt. Merre könnyebb szerintetek?

Illetve fejet kiveszem nagyon megkellesz bontanom a müszerfalat? merre érdemes menni isten igazából? tápnak vettem 1,5 métert az bőven elég szerintem.

köszi előre is


nekem a könyöklő,a szőnyeg alatt, megy végig hátra akábel. kiszedtem az egész középkonzolt, sebváltókörül a cuccot, klíma, rekeszek,hátsó ülések és úgy szépen vezetgettem rendezgettem a kábeleket.


Ahogy elgondolom elsőre egész nagy feladatnak tűnik szóval egy másik embert is beinvesztálok a műveletbe :lol:

hátsó ülést nehéz kiszedni? Illetve a szönyeget felvenni? Klímakonzol hogy jönki? köszi


nekem a hátsó, az bőr és nem lehet ledönteni, csak siman kippantintod. a klimakonzol, sebvaloszokyna fel
csavarok ki, ablakemelő kombok a panellel ki, konzolbol rekeszek ki, csavarok ki, és ennyi, a szönyeget meglatod h ott alatta átlehet huzni , ahogy kiszedtel mindnet látni foogd hol tudod behuzni.

toki24 Elküldve: 2013-12-21 20:30 Hifi beszerelése e46-ba

ateszka86 írta:
toki24 írta: No vettem rca-nak kábelt 7 métert remélem elég lesz :D

Nos kérdezgettem meg olvasgattam... valaki a középkonzol könyöklő részénél huzza hátra valaki meg jobb oldalt. Merre könnyebb szerintetek?

Illetve fejet kiveszem nagyon megkellesz bontanom a müszerfalat? merre érdemes menni isten igazából? tápnak vettem 1,5 métert az bőven elég szerintem.

köszi előre is


nekem a könyöklő,a szőnyeg alatt, megy végig hátra akábel. kiszedtem az egész középkonzolt, sebváltókörül a cuccot, klíma, rekeszek,hátsó ülések és úgy szépen vezetgettem rendezgettem a kábeleket.


Ahogy elgondolom elsőre egész nagy feladatnak tűnik szóval egy másik embert is beinvesztálok a műveletbe :lol:

hátsó ülést nehéz kiszedni? Illetve a szönyeget felvenni? Klímakonzol hogy jönki? köszi

ateszka86 Elküldve: 2013-12-21 20:28 Hifi beszerelése e46-ba

toki24 írta: No vettem rca-nak kábelt 7 métert remélem elég lesz :D

Nos kérdezgettem meg olvasgattam... valaki a középkonzol könyöklő részénél huzza hátra valaki meg jobb oldalt. Merre könnyebb szerintetek?

Illetve fejet kiveszem nagyon megkellesz bontanom a müszerfalat? merre érdemes menni isten igazából? tápnak vettem 1,5 métert az bőven elég szerintem.

köszi előre is


nekem a könyöklő,a szőnyeg alatt, megy végig hátra akábel. kiszedtem az egész középkonzolt, sebváltókörül a cuccot, klíma, rekeszek,hátsó ülések és úgy szépen vezetgettem rendezgettem a kábeleket.

dfle Elküldve: 2013-12-04 15:18 Mi lehet a baj?

mlaller írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.


A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???


azért írtam ezt, mert azt írtad oldalt nem vizes. de már most nem tudom, mert nem fogalmaztál egyértelműen. ha fentről nem vizes, akkor nem ázik a szélvédőnél, ha a dugók megvannak, akkor ott sem. akkor az marad amit dbtibi írt, de azt azért nem írtam, mert azt írtad, hogy oldalról nem vizes...


Bocsi ha értelmetlenül fogalmaztam... ott vizes nekem is, ahol dbtibi írta, a satírozott részen. Oldalt az ajtó felől, a középkonzol felől és a szélvédő alatt is száraz. Az az érdekes, hogy a vezető oldalon és az anyósülés oldalán egyaránt így van, és annyira, hogy mikor kivettem a szőnyegeket és a radiátorra tettem száradni, 15 percen keresztül csöpögött a víz belőlük,annyira átáztatta őket a kárpit, pedig nem volt felénk eső hetek óta... (Az igaz, az autó mosva azért volt.)


Szia!
Akkor lehet h az lesz a probléma, amit dbtibi írt. Még a klíma kondenzvize okozhat hasonló beázást, ha el van tömítődve valahol.


Gondoltam a klímára is, de nem volt három hónapja bekapcsolva,így azt kizártam, hisz akkor nincs is kondenzvíz, vagy rosszul tudom ???

mlaller Elküldve: 2013-12-04 15:09 Mi lehet a baj?

dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.


A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???


azért írtam ezt, mert azt írtad oldalt nem vizes. de már most nem tudom, mert nem fogalmaztál egyértelműen. ha fentről nem vizes, akkor nem ázik a szélvédőnél, ha a dugók megvannak, akkor ott sem. akkor az marad amit dbtibi írt, de azt azért nem írtam, mert azt írtad, hogy oldalról nem vizes...


Bocsi ha értelmetlenül fogalmaztam... ott vizes nekem is, ahol dbtibi írta, a satírozott részen. Oldalt az ajtó felől, a középkonzol felől és a szélvédő alatt is száraz. Az az érdekes, hogy a vezető oldalon és az anyósülés oldalán egyaránt így van, és annyira, hogy mikor kivettem a szőnyegeket és a radiátorra tettem száradni, 15 percen keresztül csöpögött a víz belőlük,annyira átáztatta őket a kárpit, pedig nem volt felénk eső hetek óta... (Az igaz, az autó mosva azért volt.)


Szia!
Akkor lehet h az lesz a probléma, amit dbtibi írt. Még a klíma kondenzvize okozhat hasonló beázást, ha el van tömítődve valahol.

lecso_ Elküldve: 2013-12-02 15:14 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!


Van még pár buta kérdésem :)
Szóval az "új" bömösben a műszerfal még a régi, analóg stílusú. Tekerős klíma, analóg óra stb. Fedélzeti computer egyáltalán nincs benne. Ez mind nem is zavar, mivel tetszik, a baj az, hogy nincs benne külső hőmérséklet mérő/mutató. Gyári computert be lehet szerelni, hogy mutassa nekem a hőmérsékletet? (tehát szenzor, kábelek megvannak?). Vagy vennem kell egy utólag beszerelhető, bármilyen autótípushoz jó hőmérőt kijelzővel?

Előre is köszi!

YELLOW Elküldve: 2013-11-30 06:51 Klíma

csaki91 írta: Hali mindenki :)

Olyan kérdésem lenne ami már lehet hogy elhangzott párszor :D
Na szóval...a kérdésem annyi lenne hogy a klíma az hűtő vagy esetleg fűt is?
Mert inditás után ha egyből bekapcsolom akkor nem fúj meleget csak szép lassan melegszik fel
Ez normális?
Előre is köszi :)


pont ez lett kitárgyalva visszább. a klíma hűt. akkor tud hűteni, ha a belső levegő melegebb, mint a beállított érték. télen, max akkor megy, ha előtte 18 fok környékére befűtötted az autót, és beállítasz neki 16 fokot. bár ha kint hideg a levegő, akkor nem hiszem, hogy kapcsol klímát, hisz a kintiből be tudja keverni. ez persze akkor van, ha középen a tekerő a rostély között piros állásban van. csak full kékben jön a klíma, de az külső hőfokot is néz. szerintem tök felesleges klímával szárítani, ez is főleg belső levegő keringetéssel együtt jó. ha meleg a motor, akkor a meleg levegő simán leszárítja az ablakot.
ha jobban bele gondolok, szerintem a klíma télen csak belső levegő keringetéésel megy, legalábbis nekem így lenne logikus. persze tévedhetek.