Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2019-06-28 18:56 Fûtés - Klíma

mutyu írta:
YELLOW írta:
mutyu írta: Sziasztok Márkatársak!

Olyan gondom lenne (e39 530d touring2001 automata)hogy a klíma kondenzvíz befelé folyik mégpedig a boxban hátra menő fűtéscsőből folyik kifelé és a hátsó lábtérben is van bőven.Megtaláltam a kifolyó csövet egyszer takarítottam de a helyzet változatlan valaki esetleg tud segíteni?Előre is köszi! 8O


ilyen elvileg nem fordulhatna elő, csak ha megint el van dugulva.
biztos, hogy kondenzvíz és nem esőzés után ázik be? az ajtóborítás mögött van egy pára/víz záró betét, az el szokta engedni magát és akkor onnan befolyik a víz. mert az üvegről lefolyó víz, bejut az ajtóba belülre is.


Nem esővíz ez tuti akkor megint eldugult sajnos.A fűtéscsőből is folyik.Annyit kérdeznék még hogy elől a lábtérnél ahol van a gumicső ami megy lefelé,azt hogy lehet szétszedni hogy bele tudjak fújni rendesen?Előre is köszi a választ!:iszunkra:


hát ahhoz nehéz hozzáférni belülről. nagyon bontani kell. alulról esetleg valami nedves porszívóval megszívni. aztán alulról valami jó habot feljuttatni Motip klímatisztító pl., ami megoldaná a ganéjt. de ha eldugul, akkor valahogy a pollenszűrőd nem a legjobb, mert ott megy be a szemét, amitől eldugul.

mutyu Elküldve: 2019-06-28 17:54 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
mutyu írta: Sziasztok Márkatársak!

Olyan gondom lenne (e39 530d touring2001 automata)hogy a klíma kondenzvíz befelé folyik mégpedig a boxban hátra menő fűtéscsőből folyik kifelé és a hátsó lábtérben is van bőven.Megtaláltam a kifolyó csövet egyszer takarítottam de a helyzet változatlan valaki esetleg tud segíteni?Előre is köszi! 8O


ilyen elvileg nem fordulhatna elő, csak ha megint el van dugulva.
biztos, hogy kondenzvíz és nem esőzés után ázik be? az ajtóborítás mögött van egy pára/víz záró betét, az el szokta engedni magát és akkor onnan befolyik a víz. mert az üvegről lefolyó víz, bejut az ajtóba belülre is.


Nem esővíz ez tuti akkor megint eldugult sajnos.A fűtéscsőből is folyik.Annyit kérdeznék még hogy elől a lábtérnél ahol van a gumicső ami megy lefelé,azt hogy lehet szétszedni hogy bele tudjak fújni rendesen?Előre is köszi a választ!:iszunkra:

YELLOW Elküldve: 2019-06-28 08:03 Fûtés - Klíma

mutyu írta: Sziasztok Márkatársak!

Olyan gondom lenne (e39 530d touring2001 automata)hogy a klíma kondenzvíz befelé folyik mégpedig a boxban hátra menő fűtéscsőből folyik kifelé és a hátsó lábtérben is van bőven.Megtaláltam a kifolyó csövet egyszer takarítottam de a helyzet változatlan valaki esetleg tud segíteni?Előre is köszi! 8O


ilyen elvileg nem fordulhatna elő, csak ha megint el van dugulva.
biztos, hogy kondenzvíz és nem esőzés után ázik be? az ajtóborítás mögött van egy pára/víz záró betét, az el szokta engedni magát és akkor onnan befolyik a víz. mert az üvegről lefolyó víz, bejut az ajtóba belülre is.

mutyu Elküldve: 2019-06-28 05:53 Fûtés - Klíma

Sziasztok Márkatársak!

Olyan gondom lenne (e39 530d touring2001 automata)hogy a klíma kondenzvíz befelé folyik mégpedig a boxban hátra menő fűtéscsőből folyik kifelé és a hátsó lábtérben is van bőven.Megtaláltam a kifolyó csövet egyszer takarítottam de a helyzet változatlan valaki esetleg tud segíteni?Előre is köszi! 8O

YELLOW Elküldve: 2019-06-26 16:13 Manuális klíma - Digit klíma

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik :D


ez nem teljesen így működik. jobb az ha az izzó üvegre nem küldi a hideget. neki a teret kell lehűtenie. azért jó belső keringetést kapcsolni, mert akkor alul szív be, felül fújja a hideget. így cserélődik körkörösen és sokkal hatásosabban, gyorsabban hűl le a levegő. ez sajnos ilyen, nekem sokszor 16 fokon megy, pedig garázsos, de pillanatok alatt pokol lesz benne. és rövid távon 22 fokkal nem sokra mennék.
amit én írtam 7-10 fok mínusz a kintihez képest, az hosszú távon érvényes. ha irodában dolgozol 8 órában, vagy 2-3 órát vezetsz, de kint van 30 fok, akkor nem szabad túl hideget tartani bent, mert nem is egészséges, és a szervezet rosszabbul reagál rá, ha a melegre mész.


Nálam 24°C-ra van állítva automata állásban és tökéletesen hűt, néha még sok is. Ha túl meleg az utastér automatikusan átáll belső keringtetésre.


automata módban igen, átáll, én meg nem szeretem használni úgy pl.
ezért írtam embere válogatja, párom már rég csonttá fagyott, mikor még 16-fokon megy és én majd meg döglök :D pedig érzem, hogy okádja a hideget, szinte fagyos, mondjuk az 1-1,5 fok mondható annak.


24 fokon jól hűt,akkor nálam biztos gázt kéne tölteni... :(


előbb méresd meg a nyomást a rendszerben, mielőtt rögtön tölteni akarná az ipse.
szerintem nem lesz vele gondod. neked más a hőérzeted, és egy felforrósodott autóban ne várj csodát. főleg ne 5 perc alatt és ne alapjáraton járatott klímával.

Köszönöm,jövő hó közepén megtudom nézetni.milyen értékeket kell kapnom hány bár és mennyi a töltési mennyiség Kg,Mg vagy milyen mértékegységet kell méretnem illetve töltetnem illetve mi a jó és a rossz kapott mérési eredmény?


először hőmérőzd már meg a rostélyt. állítsd leghidegebbre és nézd meg mi mér, egy szobahőmérő is jó, csak tedd a rostélyhoz. tegnap olvastam egy cikket ilyen melegben állítólag a 8-10fokos befújt levegő is jónak tekinthető, kár foglalkozni a klímával.

John Elküldve: 2019-06-26 11:42 Manuális klíma - Digit klíma

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik :D


ez nem teljesen így működik. jobb az ha az izzó üvegre nem küldi a hideget. neki a teret kell lehűtenie. azért jó belső keringetést kapcsolni, mert akkor alul szív be, felül fújja a hideget. így cserélődik körkörösen és sokkal hatásosabban, gyorsabban hűl le a levegő. ez sajnos ilyen, nekem sokszor 16 fokon megy, pedig garázsos, de pillanatok alatt pokol lesz benne. és rövid távon 22 fokkal nem sokra mennék.
amit én írtam 7-10 fok mínusz a kintihez képest, az hosszú távon érvényes. ha irodában dolgozol 8 órában, vagy 2-3 órát vezetsz, de kint van 30 fok, akkor nem szabad túl hideget tartani bent, mert nem is egészséges, és a szervezet rosszabbul reagál rá, ha a melegre mész.


Nálam 24°C-ra van állítva automata állásban és tökéletesen hűt, néha még sok is. Ha túl meleg az utastér automatikusan átáll belső keringtetésre.


automata módban igen, átáll, én meg nem szeretem használni úgy pl.
ezért írtam embere válogatja, párom már rég csonttá fagyott, mikor még 16-fokon megy és én majd meg döglök :D pedig érzem, hogy okádja a hideget, szinte fagyos, mondjuk az 1-1,5 fok mondható annak.


24 fokon jól hűt,akkor nálam biztos gázt kéne tölteni... :(


előbb méresd meg a nyomást a rendszerben, mielőtt rögtön tölteni akarná az ipse.
szerintem nem lesz vele gondod. neked más a hőérzeted, és egy felforrósodott autóban ne várj csodát. főleg ne 5 perc alatt és ne alapjáraton járatott klímával.

Köszönöm,jövő hó közepén megtudom nézetni.milyen értékeket kell kapnom hány bár és mennyi a töltési mennyiség Kg,Mg vagy milyen mértékegységet kell méretnem illetve töltetnem illetve mi a jó és a rossz kapott mérési eredmény?

YELLOW Elküldve: 2019-06-26 10:20 Manuális klíma - Digit klíma

John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik :D


ez nem teljesen így működik. jobb az ha az izzó üvegre nem küldi a hideget. neki a teret kell lehűtenie. azért jó belső keringetést kapcsolni, mert akkor alul szív be, felül fújja a hideget. így cserélődik körkörösen és sokkal hatásosabban, gyorsabban hűl le a levegő. ez sajnos ilyen, nekem sokszor 16 fokon megy, pedig garázsos, de pillanatok alatt pokol lesz benne. és rövid távon 22 fokkal nem sokra mennék.
amit én írtam 7-10 fok mínusz a kintihez képest, az hosszú távon érvényes. ha irodában dolgozol 8 órában, vagy 2-3 órát vezetsz, de kint van 30 fok, akkor nem szabad túl hideget tartani bent, mert nem is egészséges, és a szervezet rosszabbul reagál rá, ha a melegre mész.


Nálam 24°C-ra van állítva automata állásban és tökéletesen hűt, néha még sok is. Ha túl meleg az utastér automatikusan átáll belső keringtetésre.


automata módban igen, átáll, én meg nem szeretem használni úgy pl.
ezért írtam embere válogatja, párom már rég csonttá fagyott, mikor még 16-fokon megy és én majd meg döglök :D pedig érzem, hogy okádja a hideget, szinte fagyos, mondjuk az 1-1,5 fok mondható annak.


24 fokon jól hűt,akkor nálam biztos gázt kéne tölteni... :(


előbb méresd meg a nyomást a rendszerben, mielőtt rögtön tölteni akarná az ipse.
szerintem nem lesz vele gondod. neked más a hőérzeted, és egy felforrósodott autóban ne várj csodát. főleg ne 5 perc alatt és ne alapjáraton járatott klímával.

John Elküldve: 2019-06-26 10:09 Manuális klíma - Digit klíma

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik :D


ez nem teljesen így működik. jobb az ha az izzó üvegre nem küldi a hideget. neki a teret kell lehűtenie. azért jó belső keringetést kapcsolni, mert akkor alul szív be, felül fújja a hideget. így cserélődik körkörösen és sokkal hatásosabban, gyorsabban hűl le a levegő. ez sajnos ilyen, nekem sokszor 16 fokon megy, pedig garázsos, de pillanatok alatt pokol lesz benne. és rövid távon 22 fokkal nem sokra mennék.
amit én írtam 7-10 fok mínusz a kintihez képest, az hosszú távon érvényes. ha irodában dolgozol 8 órában, vagy 2-3 órát vezetsz, de kint van 30 fok, akkor nem szabad túl hideget tartani bent, mert nem is egészséges, és a szervezet rosszabbul reagál rá, ha a melegre mész.


Nálam 24°C-ra van állítva automata állásban és tökéletesen hűt, néha még sok is. Ha túl meleg az utastér automatikusan átáll belső keringtetésre.


automata módban igen, átáll, én meg nem szeretem használni úgy pl.
ezért írtam embere válogatja, párom már rég csonttá fagyott, mikor még 16-fokon megy és én majd meg döglök :D pedig érzem, hogy okádja a hideget, szinte fagyos, mondjuk az 1-1,5 fok mondható annak.

24 fokon jól hűt,akkor nálam biztos gázt kéne tölteni... :(






YELLOW Elküldve: 2019-06-26 08:07 Manuális klíma - Digit klíma

b_imi írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik :D


ez nem teljesen így működik. jobb az ha az izzó üvegre nem küldi a hideget. neki a teret kell lehűtenie. azért jó belső keringetést kapcsolni, mert akkor alul szív be, felül fújja a hideget. így cserélődik körkörösen és sokkal hatásosabban, gyorsabban hűl le a levegő. ez sajnos ilyen, nekem sokszor 16 fokon megy, pedig garázsos, de pillanatok alatt pokol lesz benne. és rövid távon 22 fokkal nem sokra mennék.
amit én írtam 7-10 fok mínusz a kintihez képest, az hosszú távon érvényes. ha irodában dolgozol 8 órában, vagy 2-3 órát vezetsz, de kint van 30 fok, akkor nem szabad túl hideget tartani bent, mert nem is egészséges, és a szervezet rosszabbul reagál rá, ha a melegre mész.


Nálam 24°C-ra van állítva automata állásban és tökéletesen hűt, néha még sok is. Ha túl meleg az utastér automatikusan átáll belső keringtetésre.


automata módban igen, átáll, én meg nem szeretem használni úgy pl.
ezért írtam embere válogatja, párom már rég csonttá fagyott, mikor még 16-fokon megy és én majd meg döglök :D pedig érzem, hogy okádja a hideget, szinte fagyos, mondjuk az 1-1,5 fok mondható annak.

b_imi Elküldve: 2019-06-26 07:53 Manuális klíma - Digit klíma

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik :D


ez nem teljesen így működik. jobb az ha az izzó üvegre nem küldi a hideget. neki a teret kell lehűtenie. azért jó belső keringetést kapcsolni, mert akkor alul szív be, felül fújja a hideget. így cserélődik körkörösen és sokkal hatásosabban, gyorsabban hűl le a levegő. ez sajnos ilyen, nekem sokszor 16 fokon megy, pedig garázsos, de pillanatok alatt pokol lesz benne. és rövid távon 22 fokkal nem sokra mennék.
amit én írtam 7-10 fok mínusz a kintihez képest, az hosszú távon érvényes. ha irodában dolgozol 8 órában, vagy 2-3 órát vezetsz, de kint van 30 fok, akkor nem szabad túl hideget tartani bent, mert nem is egészséges, és a szervezet rosszabbul reagál rá, ha a melegre mész.


Nálam 24°C-ra van állítva automata állásban és tökéletesen hűt, néha még sok is. Ha túl meleg az utastér automatikusan átáll belső keringtetésre.