Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:34 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si :mrgreen:


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom..... :wink:

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:32 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si :mrgreen:


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:26 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si :mrgreen:


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac..... 8O

anubisz Elküldve: 2013-10-04 11:14 Társalgó

Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si :mrgreen:


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...

Pocses Elküldve: 2013-10-04 10:33 Társalgó

anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si :mrgreen:


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? :D Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! :levele: 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!:levele::porgosnevetos:

YELLOW Elküldve: 2013-09-30 18:41 Mi lehet a baj?

konkolyd írta:
szotakdavid írta:
konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát :) ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!


Süni


Köszi, én is erre gondoltam, olvasgatva régebbi beszélgetéseket. Egyébként a ventillátor fordulata is ingadozik néha...
Gondolom akkor a rövid sűrű tüskést kell beszereznem?


jah, rövid, sűrű

konkolyd Elküldve: 2013-09-30 18:31 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát :) ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!


Süni


Köszi, én is erre gondoltam, olvasgatva régebbi beszélgetéseket. Egyébként a ventillátor fordulata is ingadozik néha...
Gondolom akkor a rövid sűrű tüskést kell beszereznem?

szotakdavid Elküldve: 2013-09-30 18:20 Mi lehet a baj?

konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát :) ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!


Süni

konkolyd Elküldve: 2013-09-30 17:53 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát :) ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!

neptunes4you Elküldve: 2013-09-25 19:30 Autóvásárlás

YELLOW írta:
neptunes4you írta: Üdv! 17 vagyok, most szerzem meg a jogosítványom, és decemberben lesz a szülinapom, amikor a 10 éve spórolt pénzemből szeretnék venni egy négykerekűt. Igazából német autóra gondoltam, azon belül is bömösre. Nekem tetszik külsőre, belsőre, kérdés azonban hogy a fenntartása mennyire vészes. Mivel egyetemista leszek, ebből adódik hogy csóri leszek. A szüleimtől 20 ezer forintot fogok majd kapni havonta autóra, ebből kell kijönnöm. Azt szeretném kérdezni, hogy melyiket ajánlanátok? A szóba jöhető modellek:
E36 316 (csak benzin)
E34 520, 525 (csak diesel)

Melyiknek mennyi a fenntartási költsége éves szinten úgy hogy nagyon vigyázok rá? Mik a típushibák?

Előre is thx :)


ez igen gratula! végre valami értelmesere költöd az összespórolt pénzed. E34-ből 520-ban nincs dízel, csak az 525tds. jók ezek valahol most láttam egy szinte új bontott motort. amúgy néha szokott velük sok gond lenni. megint csak azt tudom én mondani, így iylen körülmények mellett, jobban jársz egy benyással. szerintem egyetemen azzal is menő leszel (ezt ne pejoratív értelemben értsd, nem azt gondolom, hogy ezért kell, mielőtt beleköt valaki), ha csak 1.6-os. bár egy 1.8 iS felé lehet nézelődnék. E36-hoz jobban van bontott alkatrész. az E34 sokak szerinte az egyik legjobban eltalált kasztni, csak nagyon szeret rohadi. én ha a helyedben lennék E36-ot vennék. esetleg egy 1.8tds-en is elgondolkoznék, ha kellene, hogy jól fogyasszon. sőt nem rég volt egy nagyon jó E36 Compact, ami első autónak tökéletes, volt egy másik odlalon hirdetve, patyolat állapotú iylen lilás kék, asszem. nem tom meg van-e még. bár haverok miatt meg jobb a sedan. a többit meg tudod, ne ugorj bele az elsőbe, nézz meg többet, legyen viszonyítási alapod. fenntartásuk semmivel sem több mint bármely más autóknak.


Sok szülinapi zséről mondtam le hogy összejöjjön valami. :D
Pontosan, ahogy mondod, nem menőség hanem minőség miatt gondoltam bimmerre (na jó azért csak fasza ha meglátják a haverok). :) Ahogy hallottam egy futómű rendbeszedés után más bajom nem nagyon lehet igazából egyikkel se. 318is-sen gondolkodtam (dupla vezérműtengely meg 140 paci 1.8 motorból), de drágán mérik, egy 316i vagy 525tds (90%-ba van klíma, ami nagyon jó nyáron) olcsóért van már. Fontos a fogyasztás valahol, de a hobbivezetés rovására ne menjen a spórolás, kompromisszumot akarok kötni a kettő közt. Tudok egy fasza nagy betonplaccot ahol lehet driftelgetni... :) Egyébként nekem 525tds felé húz a szivem...

Szerk.: közbe eszembe jutott hogy az adagoló egy drága hiba lehetősége... mennyire jellemző?