Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Meggyi Elküldve: 2013-08-08 21:37 Klíma

YELLOW írta:
Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.


840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie

YELLOW Elküldve: 2013-08-08 21:33 Klíma

Meggyi írta: Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !


hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.

Meggyi Elküldve: 2013-08-08 21:22 Klíma

Sziasztok!

Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !

Pocses Elküldve: 2013-08-05 21:55 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
YELLOW írta:
compact írta: Üdv!

Találkozott már valaki 150le-s 320D-nél olyannal, hogy az átlagfogyasztást pontatlanul mutatja, esetleg mi okozhatja a problémát?
Számításaim szerint kb 1 literrel kevesebbet mutat a valósnál és a megtehető km-ek száma is fél tank után vészesen csökken az autó szerint.


ez dízeleknél elég gyakori jelenség... megnyugtatja az embert, amit lát, addig amíg nem lesz gyanús neki, aztán meg aggódik, hogy valami nem jó. :D
korrekciós tényezőn kell állítani, de nem mindig sikerül.


Igazából annyira nem izgat hogy mennyit eszik, csak enyhén szólva is gyanúsnak tűnt, hogy 5.3-at ír ki rendszeres városozás és állandó klíma használat mellett, ha pedig nem város akkor kemény hajtás van.
Igazából zavaróbb a megtehető km-ek számának a pontatlansága, hogy egyszer csak durván elkezd csökkenni.



A legegyszerűbb, ha megtankolsz koppig, majd mész amennyit csak akarsz, majd +int kopp, ezután már számolhatod is a pontos fogyasztást. Ne felejtsd a napi számlálót nullázni, de jobb ha a blokkra felírod a km-óra állását az a tutti.:wink:

YELLOW Elküldve: 2013-08-05 21:50 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
YELLOW írta:
compact írta: Üdv!

Találkozott már valaki 150le-s 320D-nél olyannal, hogy az átlagfogyasztást pontatlanul mutatja, esetleg mi okozhatja a problémát?
Számításaim szerint kb 1 literrel kevesebbet mutat a valósnál és a megtehető km-ek száma is fél tank után vészesen csökken az autó szerint.


ez dízeleknél elég gyakori jelenség... megnyugtatja az embert, amit lát, addig amíg nem lesz gyanús neki, aztán meg aggódik, hogy valami nem jó. :D
korrekciós tényezőn kell állítani, de nem mindig sikerül.


Igazából annyira nem izgat hogy mennyit eszik, csak enyhén szólva is gyanúsnak tűnt, hogy 5.3-at ír ki rendszeres városozás és állandó klíma használat mellett, ha pedig nem város akkor kemény hajtás van.
Igazából zavaróbb a megtehető km-ek számának a pontatlansága, hogy egyszer csak durván elkezd csökkenni.



ha elment a fele, akkor szokott drasztikusan csökkenni... mármint fél szint alatt

compact Elküldve: 2013-08-05 21:48 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
compact írta: Üdv!

Találkozott már valaki 150le-s 320D-nél olyannal, hogy az átlagfogyasztást pontatlanul mutatja, esetleg mi okozhatja a problémát?
Számításaim szerint kb 1 literrel kevesebbet mutat a valósnál és a megtehető km-ek száma is fél tank után vészesen csökken az autó szerint.


ez dízeleknél elég gyakori jelenség... megnyugtatja az embert, amit lát, addig amíg nem lesz gyanús neki, aztán meg aggódik, hogy valami nem jó. :D
korrekciós tényezőn kell állítani, de nem mindig sikerül.


Igazából annyira nem izgat hogy mennyit eszik, csak enyhén szólva is gyanúsnak tűnt, hogy 5.3-at ír ki rendszeres városozás és állandó klíma használat mellett, ha pedig nem város akkor kemény hajtás van.
Igazából zavaróbb a megtehető km-ek számának a pontatlansága, hogy egyszer csak durván elkezd csökkenni.

Pocses Elküldve: 2013-08-05 07:53 Üzemanyag fogyasztás

Hy!

Megmértem a fogyasztását a vasamnak, Bodonhely - Mogyoród Hungaroring 4 nap oda vissza összesen 1422 km a táv, országút, autópálya, araszolás át a "nagy falun", folyamatos klíma használat, pályatempó 130-180 között volt, így lett a fogyasztásom 8,6 L / 100km. :kiraly:

Tybi Elküldve: 2013-08-04 09:31 Segítsetek!

szotakdavid írta:
Tybi írta: Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni!
Most vettem egy E34-est, és olyat produkál, hogy a jobb oldalon lábtérbe és a műszerfalon a hangszóró mellett csak konstans meleget fúj, mindegy, hogy a klíma akár 18 fokra van állítva. Arra gondoltam, hogy lehet terelőlap, de lehet akár a hőfokszabályzó tekerőgombja is, bár én inkább erre gyanakszok. Erősítsetek meg légyszi, vagy ne :)
(Bocs ha már volt ilyen kérdés, de nem volt időm mindent végigolvasni)


Én inkább a "kard" nevezetű előtétellenálást nézném meg.


Az előtétellenállás nem a ventillátort szabályozza?

szotakdavid Elküldve: 2013-08-03 23:23 Segítsetek!

Tybi írta: Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni!
Most vettem egy E34-est, és olyat produkál, hogy a jobb oldalon lábtérbe és a műszerfalon a hangszóró mellett csak konstans meleget fúj, mindegy, hogy a klíma akár 18 fokra van állítva. Arra gondoltam, hogy lehet terelőlap, de lehet akár a hőfokszabályzó tekerőgombja is, bár én inkább erre gyanakszok. Erősítsetek meg légyszi, vagy ne :)
(Bocs ha már volt ilyen kérdés, de nem volt időm mindent végigolvasni)


Én inkább a "kard" nevezetű előtétellenálást nézném meg.

Umberto Elküldve: 2013-08-03 13:28 Üzemanyag fogyasztás


Sziasztok!
utóbbi időben 2 utat mértem le:

1. Budapest-->Mór térségébe, 2 személy fullra rakva cuccokkal. Régi 1-es úton, ~100 km, odafele 1 órás araszolás mire kiértünk a Bp-ről, utána pedig ami belefért..
+ Fejér-Veszprém megyében kis autókázás ~130 km, dinamikusan de nem eszeveszetten, klímával
+ visszafele Mór-->Budapest egyedül, üresen, rámenve minél kisebb fogyasztásra
összesen 8.7 l/100

2. Budapest-Gárdony M7-esen GPS szerint a büntetési határ alatt (óra szerint majdnem 160), 2 személy, klíma, idióták miatt persze ez folyamatos gyorsítgatás-fékezés 100-148 között...
oda-vissza 135 km, 10.3 l/100
autó: 1995 E36 320i M52B20, 205/60 R15

üdv