Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


djhulk Elküldve: 2013-01-28 10:38 Autóvásárlás

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem tőletek szakértőktől. Hétvégén kipróbáltam egy BMW-t és eléggé beleszerettem, de nem vettem meg, gondoltam előbb írok egyet ide a fórumba.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6153448
Erről mi a véleményetek? Amerikai modell, a fogyasztás mpg-ben van és a klíma Fahrenheites, de zsír a belseje és makulátlan, valós km-nek tűnik, szépen is megy. Érdemes ilyet venni, jó széria volt ez? Milyen költségekkel kalkuláljak, sok probléma jöhet elő? A váltója jól vált és hibátlan. A felnijei csúnyák, állítólag a só megmarta őket, de van hozzá másik garnitúra is.
Köszi a segítséget!

Robesz Elküldve: 2013-01-17 19:19 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: akiknek E46 van figyelem. kérnék egy kis help-et!

egy páran nézzék már meg, hogy nekik hogy működik... nagyon egyszerű a dolog, gyújtás alatt kapcsolja ki mindenki a klímapanelen a ventit, hogy ne világítson a kijelzőjén semmi, aztán vegye le a gyújtást és vegye ki a kulcsot. aztán vegye ki a pollenszűrűt, és azt a telibevert csappantyút nézze már meg, hogy zárva van-e.
két oldalon van a csappantyú azon megy a levegő a középen lévő ventihez. a résen lehet látni, ha ki van véve a pollenszűrő.
nyitott állapotban akkor van, ha úgy veszed le a gyújtást, ha a venti ment a klímapanelen. ezt is megnézheted, hogy lásd milyen mikor nyitva van. de az eleje lenne a lényeg, hogy akkor zárva, vagy nyitva van-e másnál!

mer úgysem olvasnak vissza. de már pont olyan lettem mint az, már én lovagolok ezen a szaron :)


Megnéztem az enyémet, nálam is így működik.
Ha kikapcsolt ventilátorral állítom le, akkor zárva van, ha bekapcsolt ventilátorral állítom le, akkor nyitva.

anubisz Elküldve: 2013-01-17 17:21 Nem müködik a szivargyújtó....

bbubbuka írta:
anubisz írta: itt vannak a panelok, ezek így kijönnek egybe, csavarok fogják, a sebváltónál fel kell pattintani, hogy az alsó csavarokhoz hozzá férj.
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

ezeket fel kell pattintani,alatta vannak a csavarok.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_cover/
felsőket meg látni fogod, max ki kell húzni a cuccot ami benne van, klímapanel, vagy tároló rekesz, nem tudom nálad mi van ott.


Szar az egész.. jobb kormányosból van panelem..
Dsc meg a szivargyújtó meg minden a másik oldalon van, ezt lehetetlen bekötni gondolom, neki se állok..
Remélem kicseréli Kasza mester..
Köszi a helpet azért.

Nekem maga a szivargyújtó nem megy mint ha belefolyt volna valami szmötyi..
Gondolom ezt, sehogy máshogy nem lehet kicserélni nem?
Vagy van valami barátságosabb megoldás?




a fém részt is át lehet rakni, a panelt is lehet nyersen venni, a szivargyújtó nélkül, azt hiszem ott ki lehet pattintani, de ahhoz ki kel venned a panelt, hogy ki tudd venni, a jobb kormányosból meg rakd át a fém részeket


ebbe sincs benne a fém rész. A helye megvan, azt oda át tudod rakni, kicserélni a jóval.

bbubbuka Elküldve: 2013-01-17 17:10 Nem müködik a szivargyújtó....

anubisz írta: itt vannak a panelok, ezek így kijönnek egybe, csavarok fogják, a sebváltónál fel kell pattintani, hogy az alsó csavarokhoz hozzá férj.
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

ezeket fel kell pattintani,alatta vannak a csavarok.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_cover/
felsőket meg látni fogod, max ki kell húzni a cuccot ami benne van, klímapanel, vagy tároló rekesz, nem tudom nálad mi van ott.


Szar az egész.. jobb kormányosból van panelem..
Dsc meg a szivargyújtó meg minden a másik oldalon van, ezt lehetetlen bekötni gondolom, neki se állok..
Remélem kicseréli Kasza mester..
Köszi a helpet azért.

Nekem maga a szivargyújtó nem megy mint ha belefolyt volna valami szmötyi..
Gondolom ezt, sehogy máshogy nem lehet kicserélni nem?
Vagy van valami barátságosabb megoldás?



anubisz Elküldve: 2013-01-17 16:57 Nem müködik a szivargyújtó....

itt vannak a panelok, ezek így kijönnek egybe, csavarok fogják, a sebváltónál fel kell pattintani, hogy az alsó csavarokhoz hozzá férj.
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

ezeket fel kell pattintani,alatta vannak a csavarok.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_cover/
felsőket meg látni fogod, max ki kell húzni a cuccot ami benne van, klímapanel, vagy tároló rekesz, nem tudom nálad mi van ott.

YELLOW Elküldve: 2013-01-17 16:50 Fûtés - Klíma

akiknek E46 van figyelem. kérnék egy kis help-et!

egy páran nézzék már meg, hogy nekik hogy működik... nagyon egyszerű a dolog, gyújtás alatt kapcsolja ki mindenki a klímapanelen a ventit, hogy ne világítson a kijelzőjén semmi, aztán vegye le a gyújtást és vegye ki a kulcsot. aztán vegye ki a pollenszűrűt, és azt a telibevert csappantyút nézze már meg, hogy zárva van-e.
két oldalon van a csappantyú azon megy a levegő a középen lévő ventihez. a résen lehet látni, ha ki van véve a pollenszűrő.
nyitott állapotban akkor van, ha úgy veszed le a gyújtást, ha a venti ment a klímapanelen. ezt is megnézheted, hogy lásd milyen mikor nyitva van. de az eleje lenne a lényeg, hogy akkor zárva, vagy nyitva van-e másnál!

mer úgysem olvasnak vissza. de már pont olyan lettem mint az, már én lovagolok ezen a szaron :)

anubisz Elküldve: 2013-01-17 14:53 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: "gyújtás alatt kapcsolja ki mindenki a klímapanelen a ventit, hogy ne világítson a kijelzőjén semmi. aztán vegye ki a pollenszűrűt, és azt a telibevert csappantyút nézze már meg, hogy zárva van-e."

Inkább ugy irjuk,hogy a kulcsot is vegyék ki,szóval ne menjen tuti semmi.Nekem ugy nyit ki,amikor el van zárva minden,és igy is kell működnie.Azis tökmindegy,hogy mire volt előtte állítva.Bármin lehet.A lényeg,hogy amikor nincs rajta gyujtás akkor nyitva lesznek a friss levegő csappantyúk.


szinte látom, ahogy tolong kifelé az utcára az összes fórumozó, és nyitják fel a motorháztetőt :mrgreen:

Elküldve: 2013-01-17 14:49 Fûtés - Klíma

"gyújtás alatt kapcsolja ki mindenki a klímapanelen a ventit, hogy ne világítson a kijelzőjén semmi. aztán vegye ki a pollenszűrűt, és azt a telibevert csappantyút nézze már meg, hogy zárva van-e."

Inkább ugy irjuk,hogy a kulcsot is vegyék ki,szóval ne menjen tuti semmi.Nekem ugy nyit ki,amikor el van zárva minden,és igy is kell működnie.Azis tökmindegy,hogy mire volt előtte állítva.Bármin lehet.A lényeg,hogy amikor nincs rajta gyujtás akkor nyitva lesznek a friss levegő csappantyúk.

YELLOW Elküldve: 2013-01-17 07:09 Fûtés - Klíma

amúgy elmélkedtem megint...
tudod mi lesz a gond? szerintem mielőtt szétszedték, akkor be volt zárva a csappantyú, magyarán a klímapanel leállítás előtt le volt kapcsolva. (az enyém is így működik) viszont a szerelő hogy ki tudja venni, ezért kézzel bemozdította. aztán, amikor rakta össze, akkor nyitott állapotban rakta vissza, miközben a klímapanel kikapcsolt állapotban volt, azaz zárt állapotú jelet küldött. tehát a panel azt hiszi, hogy mivel ő zért jelet ad, a csappantyú zárva is van, de közbe nem. ergó ha neked Anubisz is úgy működik ment nekem, akkor biturbónak nem marad más választása, mint újra szétszedni, csappantyú nélkül gyújtást ráadni, bekapcsolni a levegőfúvást, levenni a gyújtást, ugye ekkor nyitva marad, és így nyitott állásban összerakni. remélem érthető... az okfejtésem

Elküldve: 2013-01-16 13:30 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat :)
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már :D ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.

Sztem ugy is néztem már.A lényeg,hogy nekem kinyitnak a flepperek amikor leállítom a motort,vagy leveszem a gyujtást.Amig gyujtáson van,vagy jár a motor,addig zárva vannak a külsők,ha belső keringetésen van.Én gyanakszom arra a vályatra,amit irtam.Az sztetek a külső mögöttieket mozgathatja?Mármint a belsőket.Basszus mit csinálnátok a helyemben?10 000-el igy is lehuztak már potyára,és azt sem tudom,hogy mit csináljak már.Várom a tanácsaitokat srácok





amúgy az elmélet reális, mert ha kikapcsolja az ember a panelt, logikus, hogy le kell zárni, hogy ne menjen be semmi, de majd kiderül.
Fogja leveszi a tálcát, és járó motornál megnézi mozdulnak e, mikor állít a panelen, ki, be kapcsolja, meg automatára, manuálisra a belső keringetést, ha nem mozdul soha,akkor vagy ott a gond, vagy a panel is szar. Bár nem hiszem, hogy pont a szerelés után szarik be a klíma panel.

Ezeket az utakat végigjártammár mindd.A lényeg az,amit leirtam már vagy 100-szor.
Belső keringetésen van,akkor levannak zárva a külsők ha gyujtáson van,vagy jár a motor.Ha kikapcsolom járó motornál a panelt(sötét lesz),akkor is kinyit nálam a külső,hiába volt elötte zárva(mikor belső keringetésre volt állítva járó motornál).
A szerelők azt mondták eddig rá,hogy sztük a külső csappantyúk mögöttiek zárnak le és kész.Ezzel az a baj,hogy oda nem lehet belátni,hogy valóban bezárnak e



akkor szét akadva biztos nincs, hisz mozog. azt a mechanikát meg fordítva nem lehet összerakni, ahhoz a vezérlőnek kellene megparancsolni, hogy direkt ellenkezőleg dolgozzon. Max kiakad, valami, vagy eltörik, de fordítva nem fog mechanikailag csak úgy működni, vagy megy vagy nem. Az már más, ha esetleg eleven rossz parancs jön a panel felől.
De még mindig nem értem napok óta, most nincs fűtésed?

Fűtés az van,működik minden.Ez a külső csappantyús dolog zavar csak.Mert ha nekem nyitva vannak motorleállítás után,az nagy baj,mert bemegy igy a por az utastérbe
Ez miatt vergődök itt már napok óta