Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:28 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat :)
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már :D ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.

Sztem ugy is néztem már.A lényeg,hogy nekem kinyitnak a flepperek amikor leállítom a motort,vagy leveszem a gyujtást.Amig gyujtáson van,vagy jár a motor,addig zárva vannak a külsők,ha belső keringetésen van.Én gyanakszom arra a vályatra,amit irtam.Az sztetek a külső mögöttieket mozgathatja?Mármint a belsőket.Basszus mit csinálnátok a helyemben?10 000-el igy is lehuztak már potyára,és azt sem tudom,hogy mit csináljak már.Várom a tanácsaitokat srácok





amúgy az elmélet reális, mert ha kikapcsolja az ember a panelt, logikus, hogy le kell zárni, hogy ne menjen be semmi, de majd kiderül.
Fogja leveszi a tálcát, és járó motornál megnézi mozdulnak e, mikor állít a panelen, ki, be kapcsolja, meg automatára, manuálisra a belső keringetést, ha nem mozdul soha,akkor vagy ott a gond, vagy a panel is szar. Bár nem hiszem, hogy pont a szerelés után szarik be a klíma panel.

Ezeket az utakat végigjártammár mindd.A lényeg az,amit leirtam már vagy 100-szor.
Belső keringetésen van,akkor levannak zárva a külsők ha gyujtáson van,vagy jár a motor.Ha kikapcsolom járó motornál a panelt(sötét lesz),akkor is kinyit nálam a külső,hiába volt elötte zárva(mikor belső keringetésre volt állítva járó motornál).
A szerelők azt mondták eddig rá,hogy sztük a külső csappantyúk mögöttiek zárnak le és kész.Ezzel az a baj,hogy oda nem lehet belátni,hogy valóban bezárnak e



akkor szét akadva biztos nincs, hisz mozog. azt a mechanikát meg fordítva nem lehet összerakni, ahhoz a vezérlőnek kellene megparancsolni, hogy direkt ellenkezőleg dolgozzon. Max kiakad, valami, vagy eltörik, de fordítva nem fog mechanikailag csak úgy működni, vagy megy vagy nem. Az már más, ha esetleg eleven rossz parancs jön a panel felől.
De még mindig nem értem napok óta, most nincs fűtésed?

Elküldve: 2013-01-16 13:22 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat :)
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már :D ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.

Sztem ugy is néztem már.A lényeg,hogy nekem kinyitnak a flepperek amikor leállítom a motort,vagy leveszem a gyujtást.Amig gyujtáson van,vagy jár a motor,addig zárva vannak a külsők,ha belső keringetésen van.Én gyanakszom arra a vályatra,amit irtam.Az sztetek a külső mögöttieket mozgathatja?Mármint a belsőket.Basszus mit csinálnátok a helyemben?10 000-el igy is lehuztak már potyára,és azt sem tudom,hogy mit csináljak már.Várom a tanácsaitokat srácok





amúgy az elmélet reális, mert ha kikapcsolja az ember a panelt, logikus, hogy le kell zárni, hogy ne menjen be semmi, de majd kiderül.
Fogja leveszi a tálcát, és járó motornál megnézi mozdulnak e, mikor állít a panelen, ki, be kapcsolja, meg automatára, manuálisra a belső keringetést, ha nem mozdul soha,akkor vagy ott a gond, vagy a panel is szar. Bár nem hiszem, hogy pont a szerelés után szarik be a klíma panel.

Ezeket az utakat végigjártam már mind.A lényeg az,amit leirtam már vagy 100-szor.
Belső keringetésen van,akkor le vannak zárva a külsők ha gyujtáson van,vagy jár a motor.Ha kikapcsolom járó motornál a panelt(sötét lesz),akkor is kinyitnak nálam a külső csappantyúk,hiába voltak elötte zárva(mikor belső keringetésre volt állítva járó motornála a panelen).
A szerelők azt mondták eddig rá,hogy sztük a külső csappantyú mögöttiek zárnak le és kész.Ezzel az a baj,hogy oda nem lehet belátni,hogy valóban bezárnak e.Ezért vagyok kiakadva,mert ha azok is nyitva maradnak,akkor tele megy szarral az utastér.De elvileg ha jól figyeltem meg,akkor amikor a külsök kinyitnak,akkor a belsők zárnak le,és forditva,de nem vagyok ebben olyan biztos





anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:13 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat :)
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már :D ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.

Sztem ugy is néztem már.A lényeg,hogy nekem kinyitnak a flepperek amikor leállítom a motort,vagy leveszem a gyujtást.Amig gyujtáson van,vagy jár a motor,addig zárva vannak a külsők,ha belső keringetésen van.Én gyanakszom arra a vályatra,amit irtam.Az sztetek a külső mögöttieket mozgathatja?Mármint a belsőket.Basszus mit csinálnátok a helyemben?10 000-el igy is lehuztak már potyára,és azt sem tudom,hogy mit csináljak már.Várom a tanácsaitokat srácok





amúgy az elmélet reális, mert ha kikapcsolja az ember a panelt, logikus, hogy le kell zárni, hogy ne menjen be semmi, de majd kiderül.
Fogja leveszi a tálcát, és járó motornál megnézi mozdulnak e, mikor állít a panelen, ki, be kapcsolja, meg automatára, manuálisra a belső keringetést, ha nem mozdul soha,akkor vagy ott a gond, vagy a panel is szar. Bár nem hiszem, hogy pont a szerelés után szarik be a klíma panel.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 12:00 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta:

Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni :mrgreen:
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.


én télen nem használom a belső levegő keringetést mert kb 30 sec múlva párásodik minden.
próbáld ki úgy, hogy ne elgyen belső levegő keringetés, de mielőtt leállsz zárd el a ventit, setét klímapanel effektus, és nézd meg úgy. de nekem akkor is lezárt, hogy a venti ment és úgy vettem le a gyújtást. eleve ha a belső levegő keringetéssel állítod le, akkor az angol szöveg szerint 15 perc után ha automataára volt állítva a belső keringetés, akkor az megszűnik. de akkor is zárva kell lennie. pont ez a lényege, hogy oda ne menjen be semmi a külső szarból, ha az autó áll akkor sem. ha tüzelnek a közelben a füst ne jusson az utastérbe.

én azért használom, mert van valahol elől egy kis kifúvás a kipufogóból, még nem volt lelkierőm leszedetni, és ha nem megyek a kocsival,és megy a fűtés, benyom egy kevés kipuf,gázt, érezni, ha megyek a kocsival nem. El nyomja a menetszél.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 11:58 Fûtés - Klíma

anubisz írta:

Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni :mrgreen:
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.


én télen nem használom a belső levegő keringetést mert kb 30 sec múlva párásodik minden.
próbáld ki úgy, hogy ne elgyen belső levegő keringetés, de mielőtt leállsz zárd el a ventit, setét klímapanel effektus, és nézd meg úgy. de nekem akkor is lezárt, hogy a venti ment és úgy vettem le a gyújtást. eleve ha a belső levegő keringetéssel állítod le, akkor az angol szöveg szerint 15 perc után ha automataára volt állítva a belső keringetés, akkor az megszűnik. de akkor is zárva kell lennie. pont ez a lényege, hogy oda ne menjen be semmi a külső szarból, ha az autó áll akkor sem. ha tüzelnek a közelben a füst ne jusson az utastérbe.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 11:52 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.


Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni :mrgreen:
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.


Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami :D
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.


és most mi a gond? nem fűt a kocsi? vagy mi a probléma?

Elküldve: 2013-01-15 11:50 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
YELLOW írta: na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.


Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni :mrgreen:
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.


Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami :D
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 11:43 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.


Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni :mrgreen:
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.

YELLOW Elküldve: 2013-01-15 11:15 Fûtés - Klíma

na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 22:40 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: 1. ha indítod az autót, akkor nyit a friss levegő csappantyú.
2. ha úgy állítod le, hogy előtte a belső levegő keringetés aktív volt, akkor 15 percen belül indulásnál nem fog kinyitni, mert a memória emlkszik rá. ha túl lépted a 15 percet, akkor indításra a 1.-es pont érvényes.

mint már írtam korábban szerezz egy klíma vezérlő egységet, mert az is lehet szar.


Egy dolgot nem értek csak.Ha ez így van,akkor az összes szereléses képen miért vannak nyitva azok a csappantyúk.

http://forum.e46fanatics.com/s...?p=7901872

a 4. és 5. kép.(Paraklas hozzászólásában)


fasza bemásoltad fél Amerikát, olyan az a fórum, mint egy biblia Kínai nyelven :ijed: