Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Elküldve: 2013-01-14 22:37 Fûtés - Klíma

1. ha indítod az autót, akkor nyit a friss levegő csappantyú.
2. ha úgy állítod le, hogy előtte a belső levegő keringetés aktív volt, akkor 15 percen belül indulásnál nem fog kinyitni, mert a memória emlkszik rá. ha túl lépted a 15 percet, akkor indításra a 1.-es pont érvényes.

mint már írtam korábban szerezz egy klíma vezérlő egységet, mert az is lehet szar.


Egy dolgot nem értek csak.Ha ez így van,akkor az összes szereléses képen miért vannak nyitva azok a csappantyúk.

http://forum.e46fanatics.com/s...?p=7901872

a 4. és 5. kép.(Paraklas hozzászólásában)


http://www.e46fanatics.com/for...p?t=418987
7.-8. kép fenttről

Elküldve: 2013-01-14 22:10 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:

Itt van:

The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.






Szia!
Azt írja: a friss levegő beengedő lap bezárul és a belső levegő (ajtó door)lap kinyit ha a belső keringtetés gombot megnyomod. Tehát nem az autó ki/be szállásra használandó ajtóiról van szó.


Ahogyan azt Yellow írja.....







Köszi.Már csak azt kéne kitalálni,hogy a friss levegő csappantyúknak be kell e záródnia gyujtás levétele után.Nálam kinyitnak.És remélemígy is kell neki működnie,és nem fordítva.Mármint h. csak a mögötte lévő csappantyúk zárnak le,a külsők pedig kinyitnak.Nálam így van.


holnap megnézem, mert nem vok otthon, de tutti zárva van, pont ezt írja az angol szöveg is. nem tudom mit nem értesz rajta. hiába bíztatod magad, a tiéd rossz úgy.
leírom még1x:
1. ha indítod az autót, akkor nyit a friss levegő csappantyú.
2. ha úgy állítod le, hogy előtte a belső levegő keringetés aktív volt, akkor 15 percen belül indulásnál nem fog kinyitni, mert a memória emlkszik rá. ha túl lépted a 15 percet, akkor indításra a 1.-es pont érvényes.

mint már írtam korábban szerezz egy klíma vezérlő egységet, mert az is lehet szar.


Légyszi nézd meg akkor holnapra,hogy nálad mi a szitu.Mostmár egyre kíváncsibb vagyok.Írok majd ha beszámoltál,hogy nálad mi a helyzet.Köszi:D

YELLOW Elküldve: 2013-01-14 22:05 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:

Itt van:

The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.






Szia!
Azt írja: a friss levegő beengedő lap bezárul és a belső levegő (ajtó door)lap kinyit ha a belső keringtetés gombot megnyomod. Tehát nem az autó ki/be szállásra használandó ajtóiról van szó.


Ahogyan azt Yellow írja.....







Köszi.Már csak azt kéne kitalálni,hogy a friss levegő csappantyúknak be kell e záródnia gyujtás levétele után.Nálam kinyitnak.És remélemígy is kell neki működnie,és nem fordítva.Mármint h. csak a mögötte lévő csappantyúk zárnak le,a külsők pedig kinyitnak.Nálam így van.


holnap megnézem, mert nem vok otthon, de tutti zárva van, pont ezt írja az angol szöveg is. nem tudom mit nem értesz rajta. hiába bíztatod magad, a tiéd rossz úgy.
leírom még1x:
1. ha indítod az autót, akkor nyit a friss levegő csappantyú.
2. ha úgy állítod le, hogy előtte a belső levegő keringetés aktív volt, akkor 15 percen belül indulásnál nem fog kinyitni, mert a memória emlkszik rá. ha túl lépted a 15 percet, akkor indításra a 1.-es pont érvényes.

mint már írtam korábban szerezz egy klíma vezérlő egységet, mert az is lehet szar.

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 21:06 gyári cd-és rádió

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem :D szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?


hát ha nem lehetett bekapcsolni, akkor ott valami mókolás volt korábban. valószínű gyújstára kötötták rá. lehet pont azért, mert nem kapcsolt ki a rádió... azt kéne tudni, hogy neked vajon úgy világít-e az óra, hogy a rédió egész erősítő része áram alatt van, vagy csak az óra. szerintem nem kéne, hogy lemerüljön, de ez a működés nem jó így, nem hivatalos.

akkor mit csinaljak? vajon ki tudja megcsinalni normálisan?


én azt mondom, a gyári szerint kellene bekötni, ha nem jó, akkor kérni kölcsön egy fejet, mert lehet a fejegység rossz. szerintem Hantos Ricsi tud segíteni. pontosan nem tudom, de a mobilgumi.hu weboldal tán az övé, de lehet másé, de akkor is tud segíteni.

holnap elviszem egy autovillamossagishoz,meglatom mit mond max visszaköttem az eredeti állásba és kész

YELLOW Elküldve: 2013-01-11 20:38 gyári cd-és rádió

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem :D szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?


hát ha nem lehetett bekapcsolni, akkor ott valami mókolás volt korábban. valószínű gyújstára kötötták rá. lehet pont azért, mert nem kapcsolt ki a rádió... azt kéne tudni, hogy neked vajon úgy világít-e az óra, hogy a rédió egész erősítő része áram alatt van, vagy csak az óra. szerintem nem kéne, hogy lemerüljön, de ez a működés nem jó így, nem hivatalos.

akkor mit csinaljak? vajon ki tudja megcsinalni normálisan?


én azt mondom, a gyári szerint kellene bekötni, ha nem jó, akkor kérni kölcsön egy fejet, mert lehet a fejegység rossz. szerintem Hantos Ricsi tud segíteni. pontosan nem tudom, de a mobilgumi.hu weboldal tán az övé, de lehet másé, de akkor is tud segíteni.

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 19:52 gyári cd-és rádió

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem :D szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?


hát ha nem lehetett bekapcsolni, akkor ott valami mókolás volt korábban. valószínű gyújstára kötötták rá. lehet pont azért, mert nem kapcsolt ki a rádió... azt kéne tudni, hogy neked vajon úgy világít-e az óra, hogy a rédió egész erősítő része áram alatt van, vagy csak az óra. szerintem nem kéne, hogy lemerüljön, de ez a működés nem jó így, nem hivatalos.

akkor mit csinaljak? vajon ki tudja megcsinalni normálisan?

YELLOW Elküldve: 2013-01-11 19:51 gyári cd-és rádió

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem :D szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?


hát ha nem lehetett bekapcsolni, akkor ott valami mókolás volt korábban. valószínű gyújstára kötötták rá. lehet pont azért, mert nem kapcsolt ki a rádió... azt kéne tudni, hogy neked vajon úgy világít-e az óra, hogy a rédió egész erősítő része áram alatt van, vagy csak az óra. szerintem nem kéne, hogy lemerüljön, de ez a működés nem jó így, nem hivatalos.

ateszka86 Elküldve: 2013-01-11 19:48 gyári cd-és rádió

YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem :D szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.


de ha nem forditom a kulcsot..akkor nem lehet bekapcoslni....na de ha igy vilagit az ora végig, az aksit mennyir meirit le vagy terheli igy?

YELLOW Elküldve: 2013-01-11 19:42 gyári cd-és rádió

ateszka86 írta: hellooo, megint problémával jelentkezem :D szóval a gyári business CD radiom,csak akkor kapcoslt be ha a kulccsal egyet fordítottam. ma át lett kötve, állandó 12voltra és most en kapcoslom be ki, ha leállitom a kocist az attól még megy, és ha kikapcoslom állandoan világít rajta az óra...bezárom a kocsit és az folyamatosan világít... aki csinálta azt mondta,h nem meríti le az aksit mert ledes és h szinte semmit nem fogyaszt...de ha 1hétig nem hazsnálom a kocist sztem meglátszik..nem?


kulcsfordításra, akkor kapcsol be a rádió, ha úgy lett leállítva az autó, hogy előtte szólt. akár a klíma befúvás, stb. ez is CKM beállítási lehetőség. szóval nem tom mit kellett kötözgetni, de ez kapcsolható dolog.

petermover Elküldve: 2013-01-11 14:22 Üzemanyag fogyasztás

Nekem nyáron, amikor néztem 6,8 volt tankolás szerint (BC szerint 6.6), ez sem kimondottan kímélő üzemmódban, csak épp ráértem mindig. Klíma is megy megállás nélkül télen-nyáron.
Most épp 7.8 körül van BC szerint, de előző tank üzemanyag 8.6-ra jött ki, előtte talán 7.2, vagy valami ilyesmi.
Össze-vissza, mikor milyen kedvem van... :)