Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Asciitable Elküldve: 2018-10-02 21:18 radio probléma

YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.

YELLOW Elküldve: 2018-10-02 21:06 radio probléma

Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.

nagyiii Elküldve: 2018-10-01 16:15 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

nagyiii írta: Sziasztok!


Segítségre lenne szükségem,BMW F10 kicseréltem az üléseimet fűthetőre, a hiányzó kábeleket befűztem rajz szerint,klímakonzolt cserélve ülésfűtésesre.de így még nem működik állítólag programozni kell,ebben tudna valaki segíteni, rá tudna nézni valaki Budaörs környékén de minden megoldás érdekel.

Előre is köszönöm nektek a segítséget.


Megoldódott!!

nagyiii Elküldve: 2018-09-30 11:15 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Sziasztok!


Segítségre lenne szükségem,BMW F10 kicseréltem az üléseimet fűthetőre, a hiányzó kábeleket befűztem rajz szerint,klímakonzolt cserélve ülésfűtésesre.de így még nem működik állítólag programozni kell,ebben tudna valaki segíteni, rá tudna nézni valaki Budaörs környékén de minden megoldás érdekel.

Előre is köszönöm nektek a segítséget.

purday2day Elküldve: 2018-07-26 09:24 Generátor

Sziasztok!

Alapból nem világít a rádióm, de ha esetleg hosszabb távot teszek meg és klímázok is egyszer csak el kezd pislákolni az izzóm majd a magnó valami csoda folytán világít. Továbbá tegnapi napon felfigyeltem arra, hogy a a klíma gomb zöld izzója a a tompított fényszóró bekapcsolása után, halványabban világít.
Lehetséges, hogy a generátorral van probléma vagy szimplán az elmúlt 16 év a ludas érte?

Előre is köszönöm!

Gabesz1 Elküldve: 2018-07-17 12:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv! Moat olvastam ki kocsim kíváncsiságból van e valami gond! Azt le számítva hogy klíma olvasásnál azt írja hogy befúvó ventilátor áramkör szakadt ezt pontossan nem értem most mi lehet a hiba oka süni hőgomba vagy maga a ventilátor vagy a műszer fal alalatti ventilátor. Hozzá teszem teszi a dolgát eddig minden gond nélkül megy a klíma hűt is rendesen minden fokozaton nincs vele gond.
Továbbá kérdezném hogy az normálisnak számít e hogy gyújtásra teszem és a venti ki be kapvsolgat kicsit bekapcsol felpörög majd megáll majd egy két perc megint.......Nem tudom ez normális e vagy sem.
Köszönöm a válaszokat előre is.

YELLOW Elküldve: 2018-06-29 06:47 Klíma

pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy tegnap esős idő volt és nagyon párásodott a szélvédő, nyomatam is a szélvédőre a fűtést 20 C fokon volt. Kiszáltam a parkolóba az autóból járattam a motort viszaültem azt irta ki a digit klima , hogy 69 F irt ki . Az volt a minimum , a maximum 99 f . Ez mitől lehet volt már valakinek ilyen a fűtés meg a klima nem let rosszabb . Válaszokat előre is köszi


átállítottad fahrenheit-be a klímapanelt.
gyújtáson, vagy járó motornál, amikor világít a klímapanel, tehát van befújás, akkor nyomd meg egyszerre az AUTO gombot és a szélvédőfűtés gombot. ami az ablakra nyomja max fokozaton a levegőt.

speki Elküldve: 2018-06-21 11:30 Klíma

Sziasztok,

a következő problémával kapcsolatban kérném a tanácsotokat:

Bmw E60 520i 2004

Ha az autó felmelegszik, akkor alapjáraton bekapcsolt klímánál drasztikusan megemelkedik a fordulatszám. 600-ról 1500-1700 közé felmegy. Ha reggel kijövök a garázsból, és az autó garázshőmérsékletű akkor nem jeletkezik a jelenség. Nyomás 15 bar környékén van alapjáraton, ha pedig forgatom a motor pl 3000-4000-es fordulatszámon, akkor felmegy 20-25 bar közé. A motortérben lévő klímacsövek forróak.

Egyébként a klíma működik, hűteni szépen hűt.

Köszi előre is!

konkolyd Elküldve: 2018-06-11 14:13 Klíma

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.



En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...


Szerintem azért, mert ha kevés a gáz benne akkor nem jók a nyomások stb. Mikor belép az elpárologtatóba az a kevés mennyiségű gázod,(ami akkor épp folyadék) hamar átmelegszik, nincs utánpótlása, mert kevés van a rendszerben, ezért mikor belép akkor még hideg, de még a feléig se ér el a hűtőnek már átmelegszik. Tehát a hűtőd felétől már csak meleget tud lefújni a ventilátorod. Több autómnál volt ez, mindig ezt tapasztaltam, tölteni kellett rá és jó lett. Pedig nekem is mondtak már mindent, hogy kétzónás a klíma, minden rossz benne stb stb.
Van egy nagyon jó autóklímás pdf anyag, akit érdekel:

http://www.metker.hu/wp-conten..._kicsi.pdf

Krapulax6 Elküldve: 2018-06-07 21:40 Klíma

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.



En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...