Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


lalada Elküldve: 2012-01-23 15:28 Autóvásárlás

húh elég kemény ez az ajtó. hányas évjárat?
gyorsan megnéztem az enyémet szerencsére nincs semmi rajta.. kopp kopp

BMW_0902 írta:
hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


Én ugyanígy jártam egy 318i-vel. Édes Jó Istenem, amit ott a gödöllői tsávó össze nem hazudozott. Eszméletlen volt. Képen, mintha most jött volna a szalonból, aztán amikor élőben megláttad. Es war ein große Katastrophe.





BarG Elküldve: 2012-01-22 15:44 Termosztát

RePTaiL írta:
BarG írta: Látom, itt sem dívik az értve olvasás: HA DELET MUTAT A VÍZHŐFOKMÉRŐ, AZ MÉG CSAK HETVENVALAHÁNY FOK!!! Aztán szépen középen áll vagy 120 °C-ig.

Tiszta glikollal is lehet menni, de egyrészt nincs értelme, másrészt meg káros is, mert a víznek sokkal jobb a hőkapacitása, sokkal jobban elvonja a motorhőt. Sokkal fontosabb, hogy a korróziógátló adalékcsomag milyen minőségi szintű van benne, meg melyik fajta, mert igazán az határozza meg az alkalmasságát.

Ha megvan a titkos menüből a valós hőfok, akkor kérünk egy visszajelzést!

És tuti, hogy a kisebb motor gyorsabban melegszik.


Egy szóval nem mondtam, hogy az már egyből xy fokos! Azt mondtam, hogy kb. 5 km. után nekem már delet mutat a vízhőfokjelző! :namivan:
Viszont ezt a 120 C fokot fejtsd ki légy szíves, mert nem 89 v 86 foknál nyit a termo attól függ h milyen?


A 120°C saját tapasztalat. Tavaly nyáron (vagy tavalyelőtt?) kezdtem nézegetni a titkos menüben a hőfokokat, menet közben. Aztán azt láttam, hogy nyáron klímázva 115°fölé ment a vízhőfokom - ennek ellenére a mutatóm szépen állt középen, mint a cövek, pont mint 73°C-nál!!!. Elmentem szerelőhöz, hogy bontsunk. Ki lett véve a hűtő és olyan volt a klímahűtő és a vízhűtő között, mintha bevakolták volna a vízhűtőt. Porral, bogárörleménnyel, meg mit tudom én még, hogy mivel. Vízsugárral, féköblítővel ki lett mosva, emlékeim szerint több, mint egy fél órát mosogattuk. Előlről a vízhűtőt nem tudod elérni a nagynyomású mosóval, mert a klímahűtő megtöri a vízsugarat, ezért jól nem lehet takarítani. Hátulról is a burkolat, meg a ventilátor korlátoz.

Ezért írtam, hogy a titkos menü az ász, az önt tiszta vizet a pohárba, a mutató elég csalóka valami, az úgy van hangolva, hogy ne zavarja meg a júzer nyugalmát.

BMW_0902 Elküldve: 2012-01-21 22:47 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


Én ugyanígy jártam egy 318i-vel. Édes Jó Istenem, amit ott a gödöllői tsávó össze nem hazudozott. Eszméletlen volt. Képen, mintha most jött volna a szalonból, aztán amikor élőben megláttad. Es war ein große Katastrophe.



jokerface Elküldve: 2012-01-21 22:00 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.


B@aszki,hogy mik vannak :levele:
Merre irtál a tapasztalatokról még hil? Kezdek ideges lenni. Tényleg ennyire átverik az embert. Vagyis szeretnék átverni?! :merges1:

hil Elküldve: 2012-01-21 20:48 Autóvásárlás

Sziasztok!
Bizony én is több autót megnéztem, mire vettem is. Nálam 1.8i volt a cél, de néztem 320i-t is. Sokszor potyára mentem messzire, pedig telefonon többször is beszéltem az eladóval az autóról, mert hát értetlen vagyok. Volt olyan is, hogy az átbaszás már majdnem tetlegességig fajult, erről korábban már írtam. Aztán tettem fel ellenhirdetést.
Azt nem értem és felfogni sem tudom, hogy az eladó a portékájáról miért nem ír le, mond el mindent becsülettel, tisztességgel, csak, hogy ne rabolják egymás idejét, meg ne kelljen a vevőnek esetleg sokat utazni hiába? Mit gondol az az eladó, hogy fényezi a hirdetésben az autóját, a vevő elmegy megnézni, talál egy zúzdába való hulladékot és akkor majd meg fogja venni csak azért mert ott van már??? Vajon mi járhat a fejében, mire alapozza ezt a feltételezést? Fel nem tudom fogni. Viszont, ha lenne lehetőség arra, hogy a hoppon maradt vevő kártérítést követelhetne, akkor bizonyosan változna a felállás. Gyári újszerű állapotú 320i-t megnéztem, lógott a sárvédője (tulaj mondta, most cseréltek téli gumit és rosszul tették be az emelőt??). Klíma darabjai a csomitartóban voltak, sérülésmentes autón 1000 nem elírás ezer mikron festéket mértem több helyen, benéztem a motortérbe, láttam a földet, minden borítás hiányzott belőle, stb és ez még mindig az újszerű 320i.

Centurion534 Elküldve: 2012-01-18 20:40 biztosítéktábla...

Sziasztok!

Én pedig az első, és hátsó világítás biztosítékait nem találom... (E46, 320d, 2004)
Mintha nem is léteznének, ebben a listában nincsenek benne:

5 Kürt
6 Sminktükör vil.
7 Monitor, Navi, Rádió, Telefon
9 BC, LKM, Féklámpa, Tempomat
10 Műszerfal
11 Légzsák, Utaslégzsák
12 Napfényroló
14 Immobilizer, Riasztó
15 Esőszenzor
24 PDC, Belső tükör sötétítés
25 Tükör + Spriccni fűtés
26 Garázsnyitás, Over Heat JP
27 Tolatólámpa
28 Ventilláció, Klíma
29 Motorvezérlés
30 Motorvezérlés, OBD
31 Külső tükör, Keréknyomás
32 LKM
33 ABS, ASC, DSC
34 Műszerfal
37 Ventilláció
38 Ködlámpa
39 Telefon
40 Sebváltó vil., DSC
41 Monitor, Navi, Rádió
43 Műszerfal, Óra, OBD II
44 Utánfutó csatlakozás
46 Tetőmozgatás
47 Szivargyújtó, Csatlakozó
48 Ablakemelés elöl
49 Ablakemelés elöl, Belső vil., Riasztó, Ablaktörlő, Központi zár
50 Ülésfűtés
51 Fényszórómosó
52 Belső/Kesztyűtartó vil., Kézilámpa, Ablaktörlő, Csomagtérzár
53 ABS, ASC, DSC
54 Üzemanyagpumpa
55 Kürt
56 ABS, ASC, DSC
57 Tükörfelhajtás
59 Ablaktörlő
60 Központi zár
61 DSC
62 Klíma vízszelep
63 Klíma
64 Kiegészítő fűtés
65 Vezető ülésállítás
67 Riasztó, Belső tükör sötétítés, Immobilizer
68 Hátsó ablakfűtés
69 Keréknyomás
70 Utasoldali ülésállítás
71 Ablakemelés hátul

Tudja valaki miért?

köszi,
üdv.

balagebmw Elküldve: 2012-01-11 13:42 Fûtõventillátor

balagebmw írta:
balagebmw írta:
pneurob írta:
InsectKiller írta:
Robesz írta: Sziasztok!

A következő hibajelenségre szeretnék megoldást találni hátha valakinek volt már ilyen.
A fűtőmotorom sokszor lüktetve működik, majd egyszer csak elkezd normálisan működni.
Valamikor el sem kezdi fújni a levegőt, vagy csak nagyon gyengén és ha átkapcsolom a szélvédőre, akkor erősebben (de nem teljes erővel) fújja a levegőt.
Sokszor viszont tökéletesen működik.

Mi lehet a probléma?


Általában az ilyen problémákat a süni okozza. Nálam is volt cserélve, össze-vissza nyomta a levegőt.


Ez a ludas, így néz ki






Sziasztok!
E 46 318D digitklímás. Hibajelenség vagy tökéletesen működik vagy nem indul el a fűtőventillátor, ami mostanában elég nagy gondokat okoz mivel ha le van fagyva az autó ablaka nem tudom lefújni róla a jeget. Gyújtás levételkor és újraindításkor egyszer-egyszer elindul. Nekem egy szerelő azt mondta hogy ezt a süni nem okozhatja, valószínűleg klímapanel. Szerintetek kinek higgyek?


Elviszem szerelőhöz,ha tényleg tönkre megy,mert most mióta írtam ide megint teljesen jó.ha így viszem,hogy jó nem hiszem hogy rájönnek a hibára így.de mindenféle képpen jelezni fogom hogy mi lett a megoldás.


Sziasztok.kicseréltem a sünit.mivel tegnap előtt teljesen megadta magát,bíztam bennetek,nem nézegettem megvettem kicseréltem és jó lett.525d sünit kapott de ugyan az,ugy hogy ha bontva olyat találtok akkor az is jó.Köszi mindenkinek

szuszta84 Elküldve: 2012-01-05 15:12 Autóvásárlás

Coyote írta:
szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Azt gondolom, azért nincs sok írás a benzinesek részéről, mert egészen jól sikerült ez a sorozat. Az, hogy "rohadékony" a kipufogó, vagy át kell nézetni a futóművet, nem BMW specifikus dolog.
Az autó jellegéből (BMW kupé) adódóan leginkább arra néznék rá, hogy a karosszéria legyen rendben (remélhetőleg nem drifteltek vele 11 éven át) és az olyan alapvető dolgokat csekkolnám, hogy eszi, esetleg ereszti-e valahol az olajat... Front sérülés esetén hűtő, klíma állapota a lényeges, de ez megint csak általános dolog.

Szerintem nem akkora lutri benyás BMW-t venni, főleg nem ebből a jófajta sorozatból :mrgreen:


Ja hát az ilyenek h olajszivárgás alap h megnéz az ember de ami törött volt az már alapból kiesik mert nem fogok egy törtött autót venni mert azt valószínűleg nem azért törték össze mert egyszer véletlenül nekimentek vminek hanem mert nem kímélték. Remélem igazad van és nem lesz lutri.:)

Coyote Elküldve: 2012-01-05 13:50 Autóvásárlás

szuszta84 írta:
Tano írta:
szuszta84 írta: Sziasztok!

A közeljövőben szeretném megvenni első BMW-et egy e46 Coupe-t. Ezzel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a vásárlásnál milyen típushibákra érdemes odafigyelni. A kiszemelt autó 2000-2001-ig évjáratú és a lényeg h nem 1.6-os hanem annál nagyobb motoros lesz. Előre is köszi!


Hi!
Sok sikert a majdani választáshoz. Kezdésnek olvass bele a típushibák témába, találsz hasznos infókat.


Kössz szépen a választ és átolvasgattam azt a témát amit mondtál de sajnos sok hozzászólás nincsen. Mondjuk már azt máshol is olvastam h a légtömegmérő az egy gyenge pont meg a lengőkarok is(mondjuk ezeken az utakon nem is csoda) de ahogy néztem itt inkább a diseles emberkék irogattak. Mondjuk azt nem tudom, h igaz-e de azt is hallottam már h a kipufogóra is érdemes odafigyelni, mert könnyen rohad. Ez igaz?


Azt gondolom, azért nincs sok írás a benzinesek részéről, mert egészen jól sikerült ez a sorozat. Az, hogy "rohadékony" a kipufogó, vagy át kell nézetni a futóművet, nem BMW specifikus dolog.
Az autó jellegéből (BMW kupé) adódóan leginkább arra néznék rá, hogy a karosszéria legyen rendben (remélhetőleg nem drifteltek vele 11 éven át) és az olyan alapvető dolgokat csekkolnám, hogy eszi, esetleg ereszti-e valahol az olajat... Front sérülés esetén hűtő, klíma állapota a lényeges, de ez megint csak általános dolog.

Szerintem nem akkora lutri benyás BMW-t venni, főleg nem ebből a jófajta sorozatból :mrgreen:

kempelen Elküldve: 2011-12-20 12:54 Hólánc

Real írta: 225/45 17-es a téli szettem. Tudom, kicsit szélesek, meg nagy a 17 col télre, de vadonatúj, 95%-os állapotban adták az autóhoz a gumikat, tehát nem fogom lecserélni őket kb. még 8 évig, amíg el nem kopnak. :)

Nekem nagyon alacsonynak tűnik az autó, szerintem az előző tulaj ültethette... Félek, hogy nem fér be hátra hólánc. Meg rémhíreket hallani, hogy szétcseszi a futóművet.

Nem a hazai brutális "hegyvidéki" klíma miatt kell, hanem ha pl. átmegyek Erdélybe, vagy a Felvidékre, akkor ne akadjak el a hóban.

A Michelin háló tűnik most nekem a legjobbnak, bár rohadt drága. 31 ezer a Praktikerben... Máshol nem lehet kapni. Meg persze vannak a 10ezer alatti láncok, amik 1-2 km után szakadnak.


A gyári E46 leírás ezt említi:

"A következő gumiabroncs méretekkel a hólánc felszerelése nem lehetséges:
225/50 R16
225/45 R17
245/40 R17
255/35 R18"

"Bei folgenden Bereifungen ist eine Montage von Schneeketten nicht möglich:
225/50 R16
225/45 R17
245/40 R17
255/35 R18"

Ezek mind láncra vonatkoznak.

Használj 'hózoknit' és akkor ezekkel a méretekkel sem lesz baj.