Összesen 2609 találat
Real
Elküldve: 2011-12-20 12:14 Hólánc
225/45 17-es a téli szettem. Tudom, kicsit szélesek, meg nagy a 17 col télre, de vadonatúj, 95%-os állapotban adták az autóhoz a gumikat, tehát nem fogom lecserélni őket kb. még 8 évig, amíg el nem kopnak. :)
Nekem nagyon alacsonynak tűnik az autó, szerintem az előző tulaj ültethette... Félek, hogy nem fér be hátra hólánc. Meg rémhíreket hallani, hogy szétcseszi a futóművet.
Nem a hazai brutális "hegyvidéki" klíma miatt kell, hanem ha pl. átmegyek Erdélybe, vagy a Felvidékre, akkor ne akadjak el a hóban.
A Michelin háló tűnik most nekem a legjobbnak, bár rohadt drága. 31 ezer a Praktikerben... Máshol nem lehet kapni. Meg persze vannak a 10ezer alatti láncok, amik 1-2 km után szakadnak.
anubisz
Elküldve: 2011-12-19 18:42 Termosztát
csavargo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.
azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.
Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox :mrgreen:
termosztáton kivül más nem lehet mivel ha vizpumpa akkor forralná mivel nem keringet egyszerüen nyitva marad a termosztátod milyen a gépsárkány? diesel? abba van mégegy termosztát!
1 hónapja cseréltem. Mitől lenne nyitva? akkor lassan melegedne a vizem,az megy reggel gyorsan felmelegszik. Csak nagy sebességnél hűl vissza. 160 felett. Hibakódom sincs,mikor nem zárt rendesen,akkor írta a hibát minden indítás után.Azért lett cserélve,mert nehezen melegedett a motor,úgyhogy van hasonlítási alapom,úgy jártam vele vagy fél évig.
csavargo
Elküldve: 2011-12-19 18:24 Termosztát
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.
azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.
Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox :mrgreen:
termosztáton kivül más nem lehet mivel ha vizpumpa akkor forralná mivel nem keringet egyszerüen nyitva marad a termosztátod milyen a gépsárkány? diesel? abba van mégegy termosztát!
anubisz
Elküldve: 2011-12-19 13:17 Termosztát
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.
azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.
Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hdde van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox :mrgreen:
YELLOW
Elküldve: 2011-12-19 13:09 Termosztát
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.
azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.
anubisz
Elküldve: 2011-12-19 12:47 Termosztát
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.
kempelen
Elküldve: 2011-12-19 12:12 Termosztát
YELLOW írta:
kempelen írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?
Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.
Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.
Erre gondolok konkrétan:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05
Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.
neki 30i-je van
Óhh basszus! Igazad van Yellow!
Összekevertem Coyote autójával. Ráadásul Anubiszé még automata is, így nem csak a motor más, de még zsaluja sincs.
Tárgytalan amit írtam, figyelmetlen voltam.
YELLOW
Elküldve: 2011-12-19 12:09 Termosztát
kempelen írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?
Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.
Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.
Erre gondolok konkrétan:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05
Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.
neki 30i-je van
kempelen
Elküldve: 2011-12-19 12:01 Termosztát
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?
Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.
Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.
Erre gondolok konkrétan:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.
YELLOW
Elküldve: 2011-12-19 11:42 Termosztát
Coyote írta:
anubisz írta:
Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz:roll:
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.
ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?
Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?
ez abban az esetben igaz, ha a termosztát úgy xart be, hogy nem tud kinyitni. én amikor ezt írtam, amit Te, le lettem kiabálva. én is a menetszélre gondoltam. mondjuk részben okozhatja, de nem ilyen hőfokon. eleve ha ennyit hül, akkor a termosztátnak összébb kellene zárnia, hogy tartsa a hőfokot, de ezek szerint nyitva marad.