Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


kovax Elküldve: 2011-08-20 13:44 330d: Még mindíg melegszik a víz!

Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!

OVERWHEELZ Elküldve: 2011-08-17 12:29 Most vettem BMW-t

laleeboy írta:
laca29 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok van egy digitklimás e36 om, megy a klima és nem látom csepegni a a vizet ez jó vagy nem?


Hali

Ha minden jól működik akkor a váltó körül keresgéld a cseppeket mert oda "üríti" a klíma a kondenzvizet.
Lehet hogy pont a váltó külső bordái közé csöpög és ott megáll (ezért nem csöpög le)


Tuti, hogy a váltóbordákhoz csepeg, nem kell izgulni, ja ha esetleg kell majd gyári BMW olaj, mert az új szerzeményen le akarod cserélni, jelezd, a legolcsóbban tudom küldeni.

Üdv

laleeboy Elküldve: 2011-08-17 09:14 Most vettem BMW-t

laca29 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok van egy digitklimás e36 om, megy a klima és nem látom csepegni a a vizet ez jó vagy nem?


Hali

Ha minden jól működik akkor a váltó körül keresgéld a cseppeket mert oda "üríti" a klíma a kondenzvizet.
Lehet hogy pont a váltó külső bordái közé csöpög és ott megáll (ezért nem csöpög le)

330d Elküldve: 2011-07-30 10:13 XENON, DIGITKLÍMA, Retrofit e92 e81 82 87lci 88stb

Üdv márkatársak, Bmw-s korszakomat követően Audi szerelővé képeztem ki magam, több féle gyári géppel, reneteg bontott alkatrésszel, és trükkel felvértezve ami még a márkaszervízeknek sem áll a rendelkezésére... No pont ezért, hogy íly betekintésem van arra, hogy mennyi dolog van amit hivatalosan nem tud meg az ember kérdezném itt, a hozzáértők táborától, hogy eme dolgokank milyen buktatói vannak. A konkrét dolgot egy e88-as cabrió 120-ason szeretném kivitelezni, ami műszakilag azonos az e90-esekkel, ha jól bogoztam.
A digit klíma retrofit, anno a e46-osomon viszonylag zökkenőmentesen sikerült, itt már más a helyzet? Esetleg komplett elpár boxot is kell cserélnem? Hogy működik itt az egyik autóból másik autóba történő alkatrész átépítés, itt is őrzi az előző alvázszámát, és csak márkaszervízben engedi feloldani?

Xenon lámpás átépítésnél rendelkezésemre állnak a lámpák vezérlőkkel, egy modul ami állítólag kell, lámpakapcsolók, magassági szintezők stb stb Itt milyen buktatóval kell számolnom??

És tervezem megtartani eme autót, és itt is szeretném magam felvértezni diagnosztikai programokkal, mit ajánlotok? Modicoláshoz mi kell? Stb stb

Köszönettel: S



kempelen Elküldve: 2011-07-21 13:57 Társalgó

Coyote írta:
kleroo írta: Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni :D
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.

A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)


Most ezt nem értem, nekem hárompontos öv van hátul mindenhol, és három fejtámla. Mit hiányolsz?

A klíma amúgy az ülés alatt tud hátrafújni, vagy nem? Tényleg smucigság kispórolni a levegő hátravezetését, egy szaros Superbben is megvan.


2004-től széria

elötte is elérhető volt, de akkor még feláras extraként

A klíma az ülés alatt megy hátra ez igaz. Viszont az E46 ugye 1998-ban jelent meg, ami azt jelenti, hogy 1996-os tervezés/fejlesztés minimum. Hol volt akkor még a superb... ;-)

Ezért az E90-ben már benne van...

Amúgy meg sokan úgyis sokat fúrnak/faragnak/hegesztenek az autójukon. Kell szerezni egy E90 hátsó kivezetést és belefaragni az E46-ba.. :kiraly:

Coyote Elküldve: 2011-07-21 12:48 Társalgó

kleroo írta: Köszi a sok véleményt.
Sikerült megkavarni :D
A 6 sebességes váltó viszont még tényleg elég nagy plusz. Hiába kell többet váltani,azért gondolom 6.ban csak sokkal kevesebbet forog mint a korábbi 5gangossal azonos sebességen.
De amúgy meglepő,hogy mennyire nem nyúltak hozzá.Csak az orrát átplasztikázták.
Azt hittem/reméltem több frissítés volt.Pl egy hátsó 3. fejtámla+normális öv,valamint a hátsó utasoknak is mehetne a klímából,és nem csak az a reteszelhető hamutartó/lyuk lenne nekik.

A két 3 literes dízelmotor között mi a különbség? Sima update, vagy új motor mint a 20d esetében.(melyik a tartósabb?)


Most ezt nem értem, nekem hárompontos öv van hátul mindenhol, és három fejtámla. Mit hiányolsz?

A klíma amúgy az ülés alatt tud hátrafújni, vagy nem? Tényleg smucigság kispórolni a levegő hátravezetését, egy szaros Superbben is megvan.

davech Elküldve: 2011-07-21 11:56 Klíma

helló! Úgy néz ki a fűtésbox megadta magát, és elengedi klímagázt.
Fűtésbox cserében tudnátok tanácsot adni? Mennyire szívás? thx

Coyote Elküldve: 2011-07-20 19:47 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség :wink:
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


Azt nehogy kifelejtsük, hogy a faceliftes is fogyaszt üzemanyagot, és a gumik is elkopnak :biglol:

Ha így folytatod a listát, elmegy a kedvem, és felteszem hasznaltauto.hu-ra az enyémet :D:D:D Amúgy a hátsó lámpa testhibája nálam is befigyel, de nem érdekel annyira, hogy szétszedessem. Ennél sokkal gázabb a szétégő xenon foncsor...

YELLOW Elküldve: 2011-07-20 15:30 Társalgó

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség :wink:
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.


hát igen ezért fizetünk jó sokat :fetreng:
azt, hogy megszűntek a hibák azt nem én írtam, már bocs. az összes BMW úgy xar, ahogy van. de ez csak jó, mert legalább a szerelők megélnek valamiből:wink:

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:27 Társalgó

YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség :wink:
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.