Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Coyote Elküldve: 2011-07-09 12:21 Pohártartó

kempelen írta:
Nah mondjuk csak nagyon kicsit és túlzóan hasonlít ez amit elmondtam a pohártartóhoz, de mikor kellene, akkor már azonnal kell. :-)
Szerény véleményem szerint a párosító gomb nem szükséges minden egyes beszálláskor, elvileg ha egyszer párosítottad meg kellene találnia a telefont ahogy a közelébe kerül.
Ezért szerintem elég ha kipattintod a párosító gombot az eject boxból és ha kijött visszadugod a csatijára és a pohártartó alatt hagyod.
Ha mindenáron látni szeretnéd akkor pedig a nyomógomb méretének függvényében kereshetsz a pohártartó/érmetartó párodson egy helyet melyet megfúrsz kireszelsz és belepattintod a nyomógombot...



Azért az a gondolkodásmód is érthető, ha valakinek fontosabb a Bluetooth handsfree mint a pohártartó - szerintem 2004-ben jóval egyszerűbb volt gagyi pohártartót szerezni, mint BT cuccot.
A klíma nélkülözéséhez hasonlóan durva a dönthető hátsó ülésről és a 4 elektromos ablakról való lemondás egy BMW-nél :-) Vannak beteg emberek :D

Igazából azt hiszem válaszoltál a kérdésemre (köszöntem), ha csak a gombot tartja a modul, és semmi más hozzáadott értéke nincs (a telefontöltés nem érdekel), akkor elrejtem, vagy kifúrom az újat, simán... Alig várom, hogy megérkezzen :D

kempelen Elküldve: 2011-07-09 12:09 Pohártartó

Coyote írta: Telefontartót a párosító gomb miatt megtartom, de ha valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet esztétikusan beépíteni valahova (akár a pohártartó peremébe), akkor szóljon! Vagy ez a párosító gomb nem a rádióból van kivezetve, hanem kell hozzá a telefonbölcső is? Látom ott is van elektronika rendesen...


Ez olyan mint a légkondi. Amíg nem érzi az ember a saját bőrén addig nem kell senkinek.
Emlékszem fiatal süldő malac koromban mikor autókkal foglalkoztam még és nem volt széria a légkondi, hogy semmiféle trükkel nem lehetett légkondit eladni októbertől májusig amikor a fórszer bejött megrendelni az új autóját.
Nem kérte bele, mert még nem volt meleg és nem akart rá költeni és leginkább nem érezte még a hiányát, pedig már akkor is olcsóbb volt egy gyárilag rendelt klíma, mint az autólag beszerelhető utángyártottak...
Aztán eljött a június és jött vissza, hogy szeretne klímát szereltetni az autóba utólag.
Persze nem csak a drágább anyagi vonzata miatt volt hátrány, hanem hogy az új autót szarrá kellett fúrni, pedig ha kért volna gyárilag mindent megcsináltak volna a gyárban...

Nah mondjuk csak nagyon kicsit és túlzóan hasonlít ez amit elmondtam a pohártartóhoz, de mikor kellene, akkor már azonnal kell. :-)
Szerény véleményem szerint a párosító gomb nem szükséges minden egyes beszálláskor, elvileg ha egyszer párosítottad meg kellene találnia a telefont ahogy a közelébe kerül.
Ezért szerintem elég ha kipattintod a párosító gombot az eject boxból és ha kijött visszadugod a csatijára és a pohártartó alatt hagyod.
Ha mindenáron látni szeretnéd akkor pedig a nyomógomb méretének függvényében kereshetsz a pohártartó/érmetartó párodson egy helyet melyet megfúrsz kireszelsz és belepattintod a nyomógombot...

Coyote Elküldve: 2011-07-08 15:20 Klíma

davech írta:
Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?


Például ezzel a módszerrel :porgosnevetos:


davech Elküldve: 2011-07-08 13:10 Klíma

Coyote írta:
Ha egy év alatt szivárog el, akkor azt nem találod meg mechanikai átnézéssel szerintem. Marad a festett gázas megoldás, amit lenn is említettek (bár még nem láttam, hogy valakinél alkalmaztak volna ilyet, de logikus)


Feltöltettem a rendszert, működik is de nem elég jól hűt.
Működéskor 15-17 báron kellene mennie (azt mondta a srác ez a normális) klímának de 20-21 báron megy és 16foknál csak 19fokot fúj. Klímaventilátor elég magas fordulaton pörgött, gondolom nem tudta visszahűteni és azért.
Szerintem klímahűtő és a vízhűtő között lehet valami dzsuva.
Előröl tisztának látszik, klímahűtőn a lamellák is egész jók.

Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?

(lehet azért szivárgott el a gáz a rendszerből mert túlnyomás volt a rossz hűtés miatt?)
Hátha ott a megoldás...

spongya Elküldve: 2011-07-03 10:42 Fûtõventillátor

anubisz írta:
spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!


A sünit szedted ki? az volt a baj?

Igen azt szereltem ki.a youtube-os képek alapján.


Vettél bele ujjat? Vagy bontottat? Nem egyszerű kiszedni,mi? Ki kel ott bontani mindent. Remélem nekem sem lesz ,egy darabig gondom rá.
Még nem vettem ,de muszáj lesz mert az este elég hideg volt mikor uton voltunk és nagyon párásodott a szélvédő,ráadásul a pára hatására befehéredett belülről az üveg akárhogy is töröltem.nem tudom az okát ,de ez már nem ebbe a topikba tartozik.....:) hát pihent ész kell hozzá az biztos ,nem szabad indulatoskodni a szerelésnél....

anubisz Elküldve: 2011-07-02 21:20 Fûtõventillátor

spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!


A sünit szedted ki? az volt a baj?

Igen azt szereltem ki.a youtube-os képek alapján.


Vettél bele ujjat? Vagy bontottat? Nem egyszerű kiszedni,mi? Ki kel ott bontani mindent. Remélem nekem sem lesz ,egy darabig gondom rá.

spongya Elküldve: 2011-07-02 20:35 Fûtõventillátor

anubisz írta:
spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!


A sünit szedted ki? az volt a baj?

Igen azt szereltem ki.a youtube-os képek alapján.

anubisz Elküldve: 2011-07-01 12:49 Fûtõventillátor

spongya írta:
anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!


A sünit szedted ki? az volt a baj?

spongya Elküldve: 2011-07-01 12:28 Fûtõventillátor

anubisz írta:
spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.

ma már ki is szereltem ,és végre leált a venti,köszi az infot!

anubisz Elküldve: 2011-06-30 19:22 Fûtõventillátor

spongya írta: Hali! Sajnos nekem is a ventilátorral van gondom .eddig nem is működött ma meg motor inditás után elindult és csak az aksi levétele után áll le,nem reagál a kapcsolóra sem semmire.szinte önálló életet él.nekem is az a bizonyos alkatrász mehetett tönkre amiről előbb is irtak?

Szerintem igen,ha a műszerfali klímaegység jó, nagy valószínűséggel csak az lehet. Azért a helyedbe bele próbálnák előtte egy belső egységet,csak rá kel dugni,mondjuk egy bontottat,vagy valami ismerősét akinek E46 van,ha azzal is rossz,akkor csak az lehet. Gondolom én. Megjártam mind a két utat. Nekem a kijelző is basza..ott ,össze,vissza ugráltak a betűk rajta, vettem egy bontottat,és beraktam,a hiba ugyanúgy megmaradt,úgyhogy a sünit kellett cserélni.