Összesen 2609 találat
hil
Elküldve: 2011-01-24 19:19 Klíma automatika hiba
spree írta:
Sziasztok!
Előre elnézést mindenkitől ha nem a megfelelő helyre írok, ám nem találtam a problémámhoz hasonlót az előzményekben eddig.
Szóval, ma gondoltam dacára a télnek-hidegnek, cseppet megjáratom a klímámat csak úgy kíváncsiságból illetve mert úgy tudom néha nem árt ilyenkor sem néha megjáratni azt.
22 C'-ra állítottam és automatára a befúvást.
Azt tapasztaltam, hogy oda nem illő, motorfordulattól függő erős zúgás jön valahonnét a műszerfal közepe felől, kb a fűtőmotor környékéről.
Lehet, hogy kintebbről de nekem gyanús, hogy az nem teljesen a motortérből hallatszik, inkább valahol a műszerfal alatt.
Olyan a hang mintha valami szorulna valamin, arra gondoltam, hogy esetleg ez a kompresszor szorulása lehet?!
A kocsi a vásárlása előtt állt majd egy évet egyhelyben, esetleg lehet, hogy a gáz párolgott ki annyira, hogy ez okozza a hangot?
Amúgy a hideget nyomja bár nem merem hosszú ideig járatni nehogy esetleg nagyobb bajt okozzak.
Nyilván van hangja amúgy is a klímának az O.K, de ez szerintem a normálisnál hangosabban zúg.
Ha valaki tud valamit pls. írja meg, hogy mivel kezdjem a hibafeltárást?!
Csak azt ne mondjátok, hogy a BMW klímája ilyen alapból, mert az már kicsit sok lenne az apró, de annál bosszantóbb típushibákból. :-(
Nehéz kormány, nehéz kuplung, recsegő ablakkeret, akadozó váltó, stb..., csak, hogy az előttem szólókat felidézzem.
Ugye ez nem ilyen jelenség lesz ismét amit meg kell szokni mert a BMW ilyen?
Előre is köszi...
Nem, a BMW nem ilyen, lehet,hogy a sok állás okozta ezeket, de, hogy nem ilyen, az biztos. Lehet, hogy mellényúltál a vásárlással.....A zúgást hallani kéne, de vagy a klíma kompresszor, vagy a befúvó venti csapágya okozza. Készülj még arra, hogy a motor összes tömítését és a váltó szimeringeket is cserélned kell, nálam legalábbis így volt. Csak biztatásként: az én autóm is legalább egy évet állt, aztán pár hónap után a motorból mindenhol dőlt az olaj.
Qucsy
Elküldve: 2010-12-30 19:16 Autóvásárlás
borigabi írta:
Burns írta:
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Ha valóban ismert az előélete és tényleg olyan, amit leírtál, szerintem vedd meg.
Ha amit leírtál, tényleg tejesen fedi a valóságot, ne habozz, sokáig keresgélhetsz, mire egy hasonlót találhatsz, ha létezik ilyen...
osztom a véleményt...ha csak a fele igaz akkor lépd meg..
borigabi
Elküldve: 2010-12-30 19:08 Autóvásárlás
Burns írta:
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Ha valóban ismert az előélete és tényleg olyan, amit leírtál, szerintem vedd meg.
Ha amit leírtál, tényleg tejesen fedi a valóságot, ne habozz, sokáig keresgélhetsz, mire egy hasonlót találhatsz, ha létezik ilyen...
Vendég
Elküldve: 2010-12-30 17:34 Autóvásárlás
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Ha valóban ismert az előélete és tényleg olyan, amit leírtál, szerintem vedd meg.
Zolee
Elküldve: 2010-12-30 17:27 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.
én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.
Ha kivitelezhető csináltass 1 diagot, ha ott minden OK, kérd el 1-2 körre, hallgasd meg a motort minden tartományban, teszteld le kanyarban, ha se füst, se csörgés, se kopogás stb. és jól érezted benne magad vedd meg. Tényleg sok a km, de ezek bírják.
hil
Elküldve: 2010-12-30 17:24 Autóvásárlás
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
Szerintem ha valóban igaz amit mondtak róla, akkor nem drága. Én 1,7-1,9 között láttam igaz fiatalabb autókat (2004-es)de szarul néztek ki és biztosan tekerve voltak. Szerintem a facelift előttinek szebb az eleje. Én megvenném, a lemezfelni nem csáberő, karcmentes gyári alu felnit (4db) láttam már 20000-ért is.
YELLOW
Elküldve: 2010-12-30 16:21 Autóvásárlás
Metacska írta:
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.
én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.
Metacska
Elküldve: 2010-12-30 15:45 Autóvásárlás
Kedves BMW Tulajok és Fanok!
Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)
Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.
Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.
-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi
Az autóhoz adná a tulajdonos:
+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs
Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.
Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.
Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?
Várom megtisztelő válaszotokat! :D
Üdvözlet!
davech
Elküldve: 2010-12-29 14:59 Egyenetlen alapjárat
Megvan miért ingadozik az alapjárat!
Mikor bekapcsolom fűtést a vezérlő panelen akkor egy percen belül már az alapjárat ingadozik. Bekapcsolásnál azonnal megváltozik az alapjárat.
Ha kikapcsolom a fűtést, azaz a vezérlő panelt teljesen kikapcsolom, akkor egyenletes az alapjárat, kb 10 percig hallgattam, nem kezd ingadozni.
"Hiba törlés, majd autó beindítás, majd újra olvasás:
Egy hiba marad, a klíma automatikában: állófűtésnél test/zárlat hiba
Nincs állófűtésem, így nem értem a hibát sem."
"Állófűtésed lehet hogy nincs, de kisegítő fűtésed van, ott keressétek a hibát. Neked már valószínűleg nem a nagy Webastó kályha van az ablak előtti rekeszben jobb oldalt, hanem a kissebb elektromos fűtés a jobb lámpa mögött-alatt."
Lehetséges e hogy a "kisegítő fűtés" hibája miatt csinálja ezt? Valószínű az zárlatos vagy egyszerűen szar. Valakinek ötlete? thx
Tano
Elküldve: 2010-12-21 17:43 Fûtés - Klíma
davech írta:
Voltam hibakiolvasáson, ne is ecseteljem, mindenben volt hiba... (rakoncátlan aksi miatt)
Hiba törlés, majd autó beindítás, majd újra olvasás:
Egy hiba marad, a klíma automatikában: állófűtésnél test/zárlat hiba
Nincs állófűtésem, így nem értem a hibát sem.? Ötlet? thx
Állófűtésed lehet hogy nincs, de kisegítő fűtésed van, ott keressétek a hibát. Neked már valószínűleg nem a nagy Webastó kályha van az ablak előtti rekeszben jobb oldalt, hanem a kissebb elektromos fűtés a jobb lámpa mögött-alatt.