Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


rad2 Elküldve: 2010-08-31 12:25 képek

Hori írta:

óóó már megint rad2:biglol: szégyeld is magad és válts inkább mercire, mint irtam /ha tudnál rendesen olvasni ez kiállításokra készült/ PL a Csehek úgy meghívtak Brnoba kelet europa legnagyobb tuningkiállítására hogy nem is látták csak hallottak róla.az meg hogy az autod nem ér annyit mint a kerekem az elhiszem hogy fáj:biglol:


A BMW nem egyenlő ezzel:
-szétflexelt sárvédők
-levakolt AGR
-porig ültetett, kókányolt futómű
-szétfúrkált belső világítás, kínai ledekkel
-Utólag, félig belekókányolt xenon
-Áthúzgált ülések

És a nyomásra töltött klíma, mennyiség helyett :levele: :biglol:

Az meg, hogy mennyiért vetted a felnidet, pont leszarom...

Adiii Elküldve: 2010-08-30 19:37 Lökhárító

pocok000 írta: Sziasztok!

2000-es e46 Coupe-hoz keresek motorháztetőt, lökhárítót+alu merevítőt, fényszórókat, klíma hűtőt, homlokfalat! Van valakinek ilyen eladó vagy tipp, hogy hol tudnék beszerezni?
Köszi


Szia!

http://www.weszkykft.hu vagy http://czerko-car.hu, http://www.bmwbonto.com.
Én őket tudnám ajánlani, kérdezgesd őket körbe. Biztos vagyok benne, hogy találsz náluk jó áron amit keresel.

YELLOW Elküldve: 2010-08-30 15:14 Lökhárító

pocok000 írta: Sziasztok!

2000-es e46 Coupe-hoz keresek motorháztetőt, lökhárítót+alu merevítőt, fényszórókat, klíma hűtőt, homlokfalat! Van valakinek ilyen eladó vagy tipp, hogy hol tudnék beszerezni?
Köszi


Kasza Imre
mobil: 70/579-9225

én őt javasolnám, ha jót akarsz és elfogadható áron

pocok000 Elküldve: 2010-08-30 14:56 Lökhárító

Sziasztok!

2000-es e46 Coupe-hoz keresek motorháztetőt, lökhárítót+alu merevítőt, fényszórókat, klíma hűtőt, homlokfalat! Van valakinek ilyen eladó vagy tipp, hogy hol tudnék beszerezni?
Köszi

laleeboy Elküldve: 2010-08-26 15:56 Fûtés - Klíma

Üdv mindenkinek
Az lenne a problémám hogy a '97-es 320i-m ben levő digitklíma kijelző nem mindíg működik.
Reggel induláskor megy de amint bemelegszik a motor leáll és nem tudok semmit állítani se hőfokot se azt hogy hová fújja se azt hogy mennyire .
A műszerfalon levő rácsokból ugyan jön valami hideg de idegesít hogy miért nem megy .
A bisztitáblában egy 30A-s bizti ki volt égve azt cseréltem de semmi változás.

Lehet hogy csak kevés a gáz

Mi lehet a baj

Ötletek bármi tapasztalat ?

Előre is köszi

laleeboy

Woockie Elküldve: 2010-08-25 12:30 Autóvásárlás

YELLOW írta: a tempomat nem fogyasztás csökkentő berendezés... sőt!!! pont nő tőle a fogyasztás, mivel folyamatosan korrigál, a leggyorsabb idő alatt akarja újra elérni a beállított tempót, ha lassítasz...stb. a tempomat az kényelmi felszerelés, amit ha használsz nem fárasztod a lábad. és mint tudjuk minden kényelmi berendezés, lásd klíma vagy tempomat, a fogyasztás rovására megy.

Pontositsunk. Atlagos sofor szamara a tempomat nem sokat csokkent a fogyasztason. Rossz sofornel nagyon sokat csokkent. Hiperszuper sporolos sofor eseten pedig ront a fogyasztason. Ennek egyszeru okai vannak: egy atlag alatti sofor soha nem fogja tudni tartani pontosan a sebesseget, ezert "hullamozni" fog, meg sik uton is, nemhogy dimbes-dombos uton, marpedig az allando lelassulas-felgyorsitas sokat fogyaszt. Egy atlagos sofor igyekszik tartani a sebesseget, de soha nem lesz olyan pontos, mint egy processzor, tullendulesei lesznek, hol tobb gazt ad, mint kellene, hol tobbet elvesz mint kellene, amit aztan potolni kell. A szupersporolosok buknak egy tempomaton, mert oket nem erdekli, hogy az erdi emelkedo tetejen mar csak 80-nal cammognak es mindenki kerulgeti oket, lefele meg kiuti a km ora mutatoja a atfordulaskor a 0-nal levo pockot. Es akkor a pszichologiai reszrol meg nem beszeltunk, ha tempomattal mesz, joval ritkabban gurul el a gyogyszer egy hosszu egyenes szakaszon is.

YELLOW Elküldve: 2010-08-25 12:05 Autóvásárlás

gyorilaszlo írta: Köszönöm Woockie a hozzászólást! :) Hát,az az igazság hogy ez lesz az első autó amit vásárolok... Ma délután megyek megnézni,mert itt van 50-60 KMre az autó! Szívesen megnézetném valami szervízbe vásárlás előtt,de arra fele nem nagy a helyismeretem. Nem tudom hogy hogyan kéne... A felszereltség nekem megfelelő,tempomat-ot tartom egy fontos dolognak fogyasztás szempontjából,valamint az elektronikát (ABS,ESP,ASR)! Hang cuccot rakatni fogok bele,ha elkel a mostani Passat-om... Ja és persze lézerblokkolót,mert van hogy az öreg Passat-tal is suhanok (kemény 70 LE-vel)... :D Akkor mi lesz ezzel... :P


a tempomat nem fogyasztás csökkentő berendezés... sőt!!! pont nő tőle a fogyasztás, mivel folyamatosan korrigál, a leggyorsabb idő alatt akarja újra elérni a beállított tempót, ha lassítasz...stb. a tempomat az kényelmi felszerelés, amit ha használsz nem fárasztod a lábad. és mint tudjuk minden kényelmi berendezés, lásd klíma vagy tempomat, a fogyasztás rovására megy.
ha itt az oldalon van valaki a közeledben, akkor vele menj el, aki már látott ilyen autót működés közben...

lacaca Elküldve: 2010-08-22 10:24 Autóvásárlás

Coyote írta: Sziasztok!

Számomra teljesen új a BMW világa, ezért szeretném a segítségeteket kérni. Három japán autóm volt eddig (jelenleg egy 2003-as Toyota Celica), mindegyikük megbízható, és élvezet volt velük az autózás. Azonban valamilyen érthetetlen okból mindig ott motoszkált bennem, hogy előbb-utóbb ki kell próbálnom egy BMW-t. Eljött a pillanat, szeretném a segítségeteket kérni a vásárláshoz.

Ami biztosan kell bele:

    - nyomatékos, napi autópályázást kedvelő, "elnyűhetetlen" dízelmotor, max 8 literes fogyasztással (van ilyen?)
    - lehetőség szerint 100e km alatti futásteljesítmény
    - tempomat, digitklíma, ülésfűtés, hasonló nyalánkságok
    - megbízható forrás (magyarországi szervízkönyves?)
    - lehet sedan vagy touring, akár automata váltós is
    - max 3.5M Ft-ig, végszükség esetén mennék csak fölé.


Kétféle típusban gondolkodom: E46 (320d), E39 (525d). Természetesen az E46-ból fiatalabbat is megengedhetnék magamnak, méretben az is megfelelne, nem muszáj 5-ös.

Melyiket ajánlanátok? Mit kellene figyelembe vennem az adott típus vásárlásakor? Átböngészem a fórumot is, de sokat segítene, ha valaki összefoglalná a lényeget.



Az első a harmadik és a hatodik pontban leírtaknak a 320d mindenképpen megfelel! A szervizkönyv és a 100 -ezer km alatti futásteljesítmény azonban önmagában nem jelent garanciát arra ,hogy az autó valóban olyan amilyennek látszik!

Coyote Elküldve: 2010-08-22 08:57 Autóvásárlás

Sziasztok!

Számomra teljesen új a BMW világa, ezért szeretném a segítségeteket kérni. Három japán autóm volt eddig (jelenleg egy 2003-as Toyota Celica), mindegyikük megbízható, és élvezet volt velük az autózás. Azonban valamilyen érthetetlen okból mindig ott motoszkált bennem, hogy előbb-utóbb ki kell próbálnom egy BMW-t. Eljött a pillanat, szeretném a segítségeteket kérni a vásárláshoz.

Ami biztosan kell bele:

    - nyomatékos, napi autópályázást kedvelő, "elnyűhetetlen" dízelmotor, max 8 literes fogyasztással (van ilyen?)
    - lehetőség szerint 100e km alatti futásteljesítmény
    - tempomat, digitklíma, ülésfűtés, hasonló nyalánkságok
    - megbízható forrás (magyarországi szervízkönyves?)
    - lehet sedan vagy touring, akár automata váltós is
    - max 3.5M Ft-ig, végszükség esetén mennék csak fölé.


Kétféle típusban gondolkodom: E46 (320d), E39 (525d). Természetesen az E46-ból fiatalabbat is megengedhetnék magamnak, méretben az is megfelelne, nem muszáj 5-ös.

Melyiket ajánlanátok? Mit kellene figyelembe vennem az adott típus vásárlásakor? Átböngészem a fórumot is, de sokat segítene, ha valaki összefoglalná a lényeget.

ute107 Elküldve: 2010-08-14 23:04 hûtõ

BarG írta: Ma úgy mentem, hogy kiirattam a titkos menüben a hűtővíz hőmérsékletet. Meglepetésemre klímával - kint 33 C volt - a motorhőfok 102-105 C volt, klíma nélkül meg 98-100 C. A vízhőfok mutatóm - óra - eközben állt középen, mint a cövek. Azt hiszem, jövő héten benevezek egy hűtő takarításba, de megkérdezném, hogy szerintetek mennyi a normális? Én azt hittem, 90 C-nál csak akkor megy feljebb, ha alaposan hajtom, de most nem ez volt a helyzet, szép nyugisan mentem országúton 100 körül.
Télen is nézegettem, akkor 92-93 C volt, ha végre felmelegedett.


20d-nek úgy tudom 88-95 körül kell lennie. Nekem volt kis probléma a termosztáttal, és felment 109 C-re is és akkor is középen állt a mutató. :-S