Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Elek Elküldve: 2017-07-20 15:15 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)


Köszönöm a gyors választ! Kipróbáltam de sajnos így is lehetett hallani! Igaz már nem annyira!

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 14:10 Mi lehet a baj?_

Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)

mrdani Elküldve: 2017-07-20 08:00 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!
A minao arra lettem figyelmes, hogy a valtonal csöpög a viz...
Nem tudom hogy mikent kerülhetett oda, viszont elotte fullon nyomtuk a klimat hazafele.
Valakinek valami 5let?
Koszi:)


kapaszkodj meg nagy a baj. folyik a váltó hűtővize. be ne álljon a váltó menet közben. :ijed:
komolyra fordítva a szót, a klímaboxból csöpög oda a víz, ami a hőcserélőről folyik le. tehát normális. sőt az a jó, mert nincs eldugulva, nem fog az utastérbe folyni, nem marad a box alján.


XD ez jo volt! :D
Köszi a gyors valaszt, elozo kocsimba nem volt klima ugy hogy kicsit meglepett.

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 06:56 Mi lehet a baj?_

mrdani írta: Sziasztok!
A minao arra lettem figyelmes, hogy a valtonal csöpög a viz...
Nem tudom hogy mikent kerülhetett oda, viszont elotte fullon nyomtuk a klimat hazafele.
Valakinek valami 5let?
Koszi:)


kapaszkodj meg nagy a baj. folyik a váltó hűtővize. be ne álljon a váltó menet közben. :ijed:
komolyra fordítva a szót, a klímaboxból csöpög oda a víz, ami a hőcserélőről folyik le. tehát normális. sőt az a jó, mert nincs eldugulva, nem fog az utastérbe folyni, nem marad a box alján.

asprey Elküldve: 2017-07-18 05:40 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
asprey írta: Sziasztok!
Segítség kellene!
2000évj E46 318CI
Nem kapcsol be a hideg-meleg levegőt fújó ventilátor. Klima bekapcsol, Inpa diagon nem ír semmi hibát. Növekednek, csökkenek a vonalak ha nyomkodom a +,-, gombokat de semmi. Mit hol keressek?
Előre is köszönöm!


28, 37, 63 biztiket nézd meg, nem égett-e ki. 62, 64 ezeket is megnézheted, ha már ott vagy. kesztyűtartót lenyitod és felül nyílik le.
ha a biztik rendben, akkor lehet a süni, előtét ellenállás rossz, vagy a venti nem kap vezérlést a klímapaneltől. bár arra lehet dobna hibát.

szerk.: mondjuk lámpával világítva az összes biztit át lehet nézni felülről. ami szétégett az úgyis látszik.


Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2017-07-17 22:04 Klíma automatika hiba

asprey írta: Sziasztok!
Segítség kellene!
2000évj E46 318CI
Nem kapcsol be a hideg-meleg levegőt fújó ventilátor. Klima bekapcsol, Inpa diagon nem ír semmi hibát. Növekednek, csökkenek a vonalak ha nyomkodom a +,-, gombokat de semmi. Mit hol keressek?
Előre is köszönöm!


28, 37, 63 biztiket nézd meg, nem égett-e ki. 62, 64 ezeket is megnézheted, ha már ott vagy. kesztyűtartót lenyitod és felül nyílik le.
ha a biztik rendben, akkor lehet a süni, előtét ellenállás rossz, vagy a venti nem kap vezérlést a klímapaneltől. bár arra lehet dobna hibát.

szerk.: mondjuk lámpával világítva az összes biztit át lehet nézni felülről. ami szétégett az úgyis látszik.

John Elküldve: 2017-07-13 01:42 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót... :D
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.


hát nekem utána lett hangja... csak arra tudom fogni.
a videó alatt azért van pár érdekes komment is.
mondom nekem mindegy, hogy csinálja.


Nekem is.Én nem használok semmiféle habot sem,csakis ózonos tisztítást.De mondjuk én csak szabadidőben használom a kocsit,az is sokat számít.A pollenszűrő tálcát mindig patyolat tisztán kell tartani,meg cserélni,esetleg tisztítani kell a pollenszűrőt,és ennyi.Akkor nem kell habokat fújni.De a kérdező írta,hogy nem büdös a klímája,akkor nem értem minek akarja habbal tisztítani a hőcserélőt.Teljesen felesleges akkor.De több módszert is összeírtunk neki.Támadhat a fűtőmotor felől egyszerűen,vagy támadhat a kesztyűtartó felől is,kis szereléssel.


Isten őrizz hogy megbontsam míg nem büdös,csak szeretek felkészülni ha eljön az ideje és azért is kérdeztem mert épp 1 éve van nálam a kocsi

Bitu79 Elküldve: 2017-07-12 21:56 klíma tisztítás

YELLOW írta:
YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok :D
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.


A legjobban úgy lehet megpucolni a hőcserélőt,hogy a motortér felől ki kell kapni a fűtőmotort,telibefújni habbal a hőcserélőt utána,és leöblíteni sprickából deszt. vízzel,vagy ioncserélt vízzel.A kesztyűtartós módszerrel a párologtató negyedét éred el körülbelül,ami kábé annyit ér,mint mikor csak úgy csinálod,ahogy a videóban mutatja az ember.Ha full pucolást akar valaki,akkor nem ússza meg a fűtőmotor kiszedése nélkül,ami elég macerás,és időigényes.Egyedül így tudod befujni a hőcserélő teljes felületét rendesen,ha kiszeded a fűtőmotort...

Angol fórumon is ezt a módszert említik:

http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=817897

Google fordítóval teljesen jól érthető.


Bitu79 Elküldve: 2017-07-12 21:23 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Pollenszűrő felől fújd be habbal így.A habhoz van toldó cső is.Szerintem ez végett ne bontsd szét a fél autót...
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY
Az a baj,hogy túlbonyolítjátok kissé.


hagyd már ezt a sz@ros videót... :D
elmondtam múltkor, hogy hülyeség onnan fújni, hisz a ventire fog venni, aztán annak lesz hangja. még te is mondtad akkor, hogy cserélni kellett neked, persze lehet más ok miatt, nekem azóta van hangja.
az a lényeg, hogy a lehető legközelebb tudd a hőcserélőre juttatni. forgó ventillátor mellett nem fog sikerülni.
bár nekem is folyt ki hab a lefolyón, tehát valami juthatott oda is, de nem elég.


Én más okból cseréltem fűtőmotort.Télen néha cicergett.Pedig szerintem soha nem volt befújva habbal...A hosszító csővel(meg egy elemlámpával,hogy láss) nyitott flepperek mellett simán be lehet fújni a habot,hogy a fűtőmotorra ne menjen sok,de a párologtatót lepucolja.A klímatisztítő cső pont átfér a fűtőmotor lamellái között.A bekapcsolt ventillátor légáramlata eljuttatja a habot a párologtatóra.Én biztosan nem szedném ezért szét a fél autót,mert felesleges.Megoldható úgy,ahogy a videó bemutatja,kiegészítve az általam elmondottakkal.Ennyit ki kell bírnia a fűtőmotornak.Mellesleg ha a fűtőmotor kap egy kis habot,az nem is olyan nagy baj,mert legalább letisztul a venti lapátja is a portól,kosztól.Szerintem nem ez okozza a cicergését.A párologtató közvetlen a fűtőmotor mellett van,tehát közvetlen el tud jutni oda a hab,ahogy a videó mutatja.


hát nekem utána lett hangja... csak arra tudom fogni.
a videó alatt azért van pár érdekes komment is.
mondom nekem mindegy, hogy csinálja.


Nekem is.Én nem használok semmiféle habot sem,csakis ózonos tisztítást.De mondjuk én csak szabadidőben használom a kocsit,az is sokat számít.A pollenszűrő tálcát mindig patyolat tisztán kell tartani,meg cserélni,esetleg tisztítani kell a pollenszűrőt,és ennyi.Akkor nem kell habokat fújni.De a kérdező írta,hogy nem büdös a klímája,akkor nem értem minek akarja habbal tisztítani a hőcserélőt.Teljesen felesleges akkor.De több módszert is összeírtunk neki.Támadhat a fűtőmotor felől egyszerűen,vagy támadhat a kesztyűtartó felől is,kis szereléssel.


YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:23 klíma tisztítás

YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok :D
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.