Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


YELLOW Elküldve: 2021-07-14 22:29 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű


azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.

akela Elküldve: 2021-07-14 21:02 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű

gommer01 Elküldve: 2021-05-29 11:55 Hûtés probléma

gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok.
Mitől lehet, hogy E65-ös egyszercsak elkezd fűteni mint a bolond? Tök mind1 mire van állítva a hőfok, fűt mint állat. Hiába kapcsolom be a klímát, akkor is. Egyébként ha épp nem jön rá a bolondóra, akkor minden szuper, a klíma is jéghideg.


ha automata üzemmódban van, akkor lehet egy hőfokszenzor miatt... pl, ami a klímavezérlő panelen vagy annak környékén szívja be az utastér levegőjét. vagy esetleg hűtés problémája lehet a motornak, és így próbál hőt elvonni.


pontosan hol van/hogy néz ki ez a hőfokszenzor?


a klímakonzolon, elvileg a vészvillogó alatt van egy rácsos rész középen,a mögött van a szenzor. ha bevilágítasz lesz egy zöld panel, de lehet nem ott van, hanem bentebb az egységben.


uhhh. köszi, megnézem, hogy lehet azt onnan kiszedni? :D


bontani kell. de külön nem hiszem, hogy cserélhető. lehet csak ki kell takarítani azt a járatot végig. de ez csak tipp.


Igen, most belevilágítottam, de nem láttam semmit a benne lévő portól/szutyoktól. Közben megnéztem, külön is megvehető, ez a száma: 64116910342. Ha kifújom sűrített levegővel, lehet hogy jó lesz. Majd ide megírom milyen lett :D:D:D


az a baj a fújással, hogy azzal csak befújod. és belül van pici venti. az szokott ciceregni is egy idő után a sok portól. de megpróbálhatod.


Igen, de ha nem lesz jó, akkor is bontani kell. Amúgy a másik venti (a kesztyűtartó alatt az a nagy) jócskán cincergett, na azt kicseréltem egy vadi újra. Azóta csönd van.


ez egy picike és valószínű a vezérlő hátulján van.


Úgynézki megvan a probléma: fűtéscsap. jövőhéten csere.


az is lehet...


valószínűleg be van ragadva a mágnesszelep. Jól megkopogtattam, és jó lett. Ettől függetlenül már meg van rendelve az új.


én azért nem írtam a fűtéscsapot, mert jellemzően olyankor a meleget csak bizonyos helyen nyomja.
amúgy szét is lehet szedni és kitisztítani. illetve lehet kontakt probléma is.


"olyankor a meleget csak bizonyos helyen nyomja." igen. itt is pl a vezető oldalán nyomta a meleget, az utasoldalon meg nem. Én se gondoltam a fűtéscsapra, de szerelő megnézte, megfogdosta a csöveket, egyből mondta hogy mi a gond.



megoldódott a probléma. fűtéscsap kicserélve, azóta frankón műxik. :mrgreen:

YELLOW Elküldve: 2021-05-27 22:12 Hűtővíz..:S

johndeegwed írta:
YELLOW írta:
johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.


Manuál váltós , cserélek normál termosztátot . meg jeladókat is . A viszkóra van valami ttuti módszer a hiba kizárására? Valamit a 2db jeladót merre találom ? A kiegynlítő tartályt már kivettem de semmit nem találtam rajt amit cserélni lehetne.


a kiegyenlítőn maga a kupak egy szelep. az is tönkre tud menni, de nem attól forr fel a víz. ritkán, de tönkre tud menni. de nálad nem az lesz a gond.
hát most meg nem mondom hol vannak a jeladók.
viszkóra érdemes a neten rákeresni. videókat is találni a hibákról.

johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 22:08 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.


Manuál váltós , cserélek normál termosztátot . meg jeladókat is . A viszkóra van valami ttuti módszer a hiba kizárására? Valamit a 2db jeladót merre találom ? A kiegynlítő tartályt már kivettem de semmit nem találtam rajt amit cserélni lehetne.
Esetleg linket kaphatok a légtelenítésről?
Nem tudodm említettem e a klíma venti nem működik.



YELLOW Elküldve: 2021-05-27 22:00 Hűtővíz..:S

johndeegwed írta: Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Mi lehet a probléma ?


hát lehet nagy termosztátot is cserélni kellene. érdemes párban az EGR termosztáttal együtt cserélni. ha meg automata, akkor lehet még egy 3. termosztát is van.
a viszkó is lehet rossz egyébként. amíg van elég menetszél, addig nincs gond. de lehet egy rossz hőfokjeladó. de lehet rossz légtelenítés. nem bonyolult, de macerás légteleníteni. egy párszor már le lett írva, hogy kell, érdemes visszaolvasni.
én nem gondolnám, hogy hengerfejes lenne.

johndeegwed Elküldve: 2021-05-27 21:56 Hűtővíz..:S

Hali fanok , 1 éve vagyok boldog "boldogtalan" tulajdonosa egy e39 520d touring-nak.
Követekező a problémám az utóval , van hogy megyek napi 220-260km-t és nincs semmi gond , viszont mikor véletlen beletévedek forgalmikdugóba pl a hűtővizem felforr és kinyomja a kiegyenlítő tartály betöltő nyílásnál, de a hűtőfolyadék mennyiség jelző nem jelez és a hőfokmérő is középen áll mint a cövek. Cserélve lett benne tavaly nyáron vízpumpa és egr termosztát . Ősszel télen túlmegelegedés probléma megszünt, olaj a vízben nincs , az olajban sincs víz mármint hűtőfolyadék. Ami biztos hogy a klíma ventillátor nem működik , a viszkos hűtésről pedig fogalmam sincs ... Tavaj mikor cserélve lett a vízpumpa a szerelőm azt mondta lehet kezdődő hengerfejes, de ennek semmi tünetét nem látom . sem füst a kpufogóból, hűtővíz csövek nem keményednek, sem az előbb említett hengerfejre jellemző tünetek. Titkos menüben műszerfal teszt rendeben van. (Viszkót sosem hallom hogy felgyorsuna) Vízhőfok jeladó és hűtővíz szintjelzőn kívül Mi lehet a probléma ?
Valmint a 2 jeladót hol találom a cseréhez? :kockafej:


gommer01 Elküldve: 2021-05-21 20:12 Hûtés probléma

YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok.
Mitől lehet, hogy E65-ös egyszercsak elkezd fűteni mint a bolond? Tök mind1 mire van állítva a hőfok, fűt mint állat. Hiába kapcsolom be a klímát, akkor is. Egyébként ha épp nem jön rá a bolondóra, akkor minden szuper, a klíma is jéghideg.


ha automata üzemmódban van, akkor lehet egy hőfokszenzor miatt... pl, ami a klímavezérlő panelen vagy annak környékén szívja be az utastér levegőjét. vagy esetleg hűtés problémája lehet a motornak, és így próbál hőt elvonni.


pontosan hol van/hogy néz ki ez a hőfokszenzor?


a klímakonzolon, elvileg a vészvillogó alatt van egy rácsos rész középen,a mögött van a szenzor. ha bevilágítasz lesz egy zöld panel, de lehet nem ott van, hanem bentebb az egységben.


uhhh. köszi, megnézem, hogy lehet azt onnan kiszedni? :D


bontani kell. de külön nem hiszem, hogy cserélhető. lehet csak ki kell takarítani azt a járatot végig. de ez csak tipp.


Igen, most belevilágítottam, de nem láttam semmit a benne lévő portól/szutyoktól. Közben megnéztem, külön is megvehető, ez a száma: 64116910342. Ha kifújom sűrített levegővel, lehet hogy jó lesz. Majd ide megírom milyen lett :D:D:D


az a baj a fújással, hogy azzal csak befújod. és belül van pici venti. az szokott ciceregni is egy idő után a sok portól. de megpróbálhatod.


Igen, de ha nem lesz jó, akkor is bontani kell. Amúgy a másik venti (a kesztyűtartó alatt az a nagy) jócskán cincergett, na azt kicseréltem egy vadi újra. Azóta csönd van.


ez egy picike és valószínű a vezérlő hátulján van.


Úgynézki megvan a probléma: fűtéscsap. jövőhéten csere.


az is lehet...


valószínűleg be van ragadva a mágnesszelep. Jól megkopogtattam, és jó lett. Ettől függetlenül már meg van rendelve az új.


én azért nem írtam a fűtéscsapot, mert jellemzően olyankor a meleget csak bizonyos helyen nyomja.
amúgy szét is lehet szedni és kitisztítani. illetve lehet kontakt probléma is.


"olyankor a meleget csak bizonyos helyen nyomja." igen. itt is pl a vezető oldalán nyomta a meleget, az utasoldalon meg nem. Én se gondoltam a fűtéscsapra, de szerelő megnézte, megfogdosta a csöveket, egyből mondta hogy mi a gond.

YELLOW Elküldve: 2021-05-21 20:04 Hûtés probléma

gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok.
Mitől lehet, hogy E65-ös egyszercsak elkezd fűteni mint a bolond? Tök mind1 mire van állítva a hőfok, fűt mint állat. Hiába kapcsolom be a klímát, akkor is. Egyébként ha épp nem jön rá a bolondóra, akkor minden szuper, a klíma is jéghideg.


ha automata üzemmódban van, akkor lehet egy hőfokszenzor miatt... pl, ami a klímavezérlő panelen vagy annak környékén szívja be az utastér levegőjét. vagy esetleg hűtés problémája lehet a motornak, és így próbál hőt elvonni.


pontosan hol van/hogy néz ki ez a hőfokszenzor?


a klímakonzolon, elvileg a vészvillogó alatt van egy rácsos rész középen,a mögött van a szenzor. ha bevilágítasz lesz egy zöld panel, de lehet nem ott van, hanem bentebb az egységben.


uhhh. köszi, megnézem, hogy lehet azt onnan kiszedni? :D


bontani kell. de külön nem hiszem, hogy cserélhető. lehet csak ki kell takarítani azt a járatot végig. de ez csak tipp.


Igen, most belevilágítottam, de nem láttam semmit a benne lévő portól/szutyoktól. Közben megnéztem, külön is megvehető, ez a száma: 64116910342. Ha kifújom sűrített levegővel, lehet hogy jó lesz. Majd ide megírom milyen lett :D:D:D


az a baj a fújással, hogy azzal csak befújod. és belül van pici venti. az szokott ciceregni is egy idő után a sok portól. de megpróbálhatod.


Igen, de ha nem lesz jó, akkor is bontani kell. Amúgy a másik venti (a kesztyűtartó alatt az a nagy) jócskán cincergett, na azt kicseréltem egy vadi újra. Azóta csönd van.


ez egy picike és valószínű a vezérlő hátulján van.


Úgynézki megvan a probléma: fűtéscsap. jövőhéten csere.


az is lehet...


valószínűleg be van ragadva a mágnesszelep. Jól megkopogtattam, és jó lett. Ettől függetlenül már meg van rendelve az új.


én azért nem írtam a fűtéscsapot, mert jellemzően olyankor a meleget csak bizonyos helyen nyomja.
amúgy szét is lehet szedni és kitisztítani. illetve lehet kontakt probléma is.

gommer01 Elküldve: 2021-05-21 19:53 Hûtés probléma

YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok.
Mitől lehet, hogy E65-ös egyszercsak elkezd fűteni mint a bolond? Tök mind1 mire van állítva a hőfok, fűt mint állat. Hiába kapcsolom be a klímát, akkor is. Egyébként ha épp nem jön rá a bolondóra, akkor minden szuper, a klíma is jéghideg.


ha automata üzemmódban van, akkor lehet egy hőfokszenzor miatt... pl, ami a klímavezérlő panelen vagy annak környékén szívja be az utastér levegőjét. vagy esetleg hűtés problémája lehet a motornak, és így próbál hőt elvonni.


pontosan hol van/hogy néz ki ez a hőfokszenzor?


a klímakonzolon, elvileg a vészvillogó alatt van egy rácsos rész középen,a mögött van a szenzor. ha bevilágítasz lesz egy zöld panel, de lehet nem ott van, hanem bentebb az egységben.


uhhh. köszi, megnézem, hogy lehet azt onnan kiszedni? :D


bontani kell. de külön nem hiszem, hogy cserélhető. lehet csak ki kell takarítani azt a járatot végig. de ez csak tipp.


Igen, most belevilágítottam, de nem láttam semmit a benne lévő portól/szutyoktól. Közben megnéztem, külön is megvehető, ez a száma: 64116910342. Ha kifújom sűrített levegővel, lehet hogy jó lesz. Majd ide megírom milyen lett :D:D:D


az a baj a fújással, hogy azzal csak befújod. és belül van pici venti. az szokott ciceregni is egy idő után a sok portól. de megpróbálhatod.


Igen, de ha nem lesz jó, akkor is bontani kell. Amúgy a másik venti (a kesztyűtartó alatt az a nagy) jócskán cincergett, na azt kicseréltem egy vadi újra. Azóta csönd van.


ez egy picike és valószínű a vezérlő hátulján van.


Úgynézki megvan a probléma: fűtéscsap. jövőhéten csere.


az is lehet...


valószínűleg be van ragadva a mágnesszelep. Jól megkopogtattam, és jó lett. Ettől függetlenül már meg van rendelve az új.