Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


laszlo0918 Elküldve: 2015-11-30 13:11 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. :D amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Tényleg bekapcsolhatja a ventilátort magától? gyújtás nélkül? Nekem is hullámzik néha a ventilátor erősség...ilyenkor érdemes már cserélni? nehéz kicserélni?


igen. nekem olykor csinál olyat, hogyleállítom az autót, és haloványan megy a venti. vagy egyszercsak elindul magától hiába le van zárva az autó is. egyébként az az érdekes, hogy a minap direkt megnéztem lakatfogóval, de nem evsz fel olyan nagy áramot, ha megy, hogy komolyabb gondot okozzon.
ezért én úgy szoktam, hogy még járó motornál, mondjuk mielőtt hazaérek, egy jó 500 méterrel korábban leveszem totál, hogy a klímapanelen ne legyen semmi fény. általában olyankor jó, nem indul el újra. de volt már, hogy úgy is elindult.


Yellow. És mennyi idejére kocsi leállítás után kapcsolgat be neked a venti magától? Nekem olyan gondom van hogy pár nap után azt veszem észre hogy gyengül az aksi ami egyébként új és még nincsenek is hidegek. Nem tudom hogy valami fantomfogyasztóm van e vagy esetleg meg kéne perselyeztetnem az önindítót. Lehet az szippantja az aksit startoláskor jobban mint kéne.



nem ülök felette órákat. de volt olyan, hogy már lejárt a 15 perc, amikor lekapcsol mindent, ami megy. rádió, világítás, stb. és volt, hogy utána kapcsolt be. nekem ez elég ahhoz, hogy valószínű elindulhat később is.
egyébként lehet több fantomfogyasztó a rendszerben. pl riasztós autónál plusz rizikó.
akksi meg lehet nem érg vetted, de kitudjamióta állt a polcon, vagy ahol tárolták azok akik vették. gyártástól számítva fél év már sok időnek számít. sok helyen szokták töltögetni az akksit emiatt. nagyáruházban nem igen. és ugye pár nap nem használat okozhat gondot, főleg ha nem emntél vele sokat, de többet indítottál. a hideg pluszban rátesz.
hidegben érdemes az akksit melegíteni, mostani autóknál nem gáz, mert nyitásra általában kapcsol a beltér világítás, villog a lámpa, dízelnél izzít. ezek megindítanak annyi áramot, ami megmelengeti az akksit. indítás előtt célszerű egy pár másodpercre a lámpát felkapcsolni. főleg nem dízelnél.
de még számítanak az akksi paraméterei is. ja meg hidegben sűrűbb az olaj, nehezebben forgatja meg az önindító a főtengelyt. de nem tudom gyengülés latt mit kell érteni, miben nyílvánul meg pontossan? többet teker, vagy lassabban forgatja be a motort?


Hát lassabban fordítja át a motort az önindító felvillannak a kontroll égők mikor startolok a kocsi megy minden nap csak keveset.Vannak kollégáim akik ugyanazt az utat járják szóval körülmények hasonlóak és senki nem panaszkodik ilyesmire.Azért gondolom hogy az enyémmel van valami gáz.

YELLOW Elküldve: 2015-11-30 07:34 Fûtés - Klíma

laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. :D amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Tényleg bekapcsolhatja a ventilátort magától? gyújtás nélkül? Nekem is hullámzik néha a ventilátor erősség...ilyenkor érdemes már cserélni? nehéz kicserélni?


igen. nekem olykor csinál olyat, hogyleállítom az autót, és haloványan megy a venti. vagy egyszercsak elindul magától hiába le van zárva az autó is. egyébként az az érdekes, hogy a minap direkt megnéztem lakatfogóval, de nem evsz fel olyan nagy áramot, ha megy, hogy komolyabb gondot okozzon.
ezért én úgy szoktam, hogy még járó motornál, mondjuk mielőtt hazaérek, egy jó 500 méterrel korábban leveszem totál, hogy a klímapanelen ne legyen semmi fény. általában olyankor jó, nem indul el újra. de volt már, hogy úgy is elindult.


Yellow. És mennyi idejére kocsi leállítás után kapcsolgat be neked a venti magától? Nekem olyan gondom van hogy pár nap után azt veszem észre hogy gyengül az aksi ami egyébként új és még nincsenek is hidegek. Nem tudom hogy valami fantomfogyasztóm van e vagy esetleg meg kéne perselyeztetnem az önindítót. Lehet az szippantja az aksit startoláskor jobban mint kéne.



nem ülök felette órákat. de volt olyan, hogy már lejárt a 15 perc, amikor lekapcsol mindent, ami megy. rádió, világítás, stb. és volt, hogy utána kapcsolt be. nekem ez elég ahhoz, hogy valószínű elindulhat később is.
egyébként lehet több fantomfogyasztó a rendszerben. pl riasztós autónál plusz rizikó.
akksi meg lehet nem érg vetted, de kitudjamióta állt a polcon, vagy ahol tárolták azok akik vették. gyártástól számítva fél év már sok időnek számít. sok helyen szokták töltögetni az akksit emiatt. nagyáruházban nem igen. és ugye pár nap nem használat okozhat gondot, főleg ha nem emntél vele sokat, de többet indítottál. a hideg pluszban rátesz.
hidegben érdemes az akksit melegíteni, mostani autóknál nem gáz, mert nyitásra általában kapcsol a beltér világítás, villog a lámpa, dízelnél izzít. ezek megindítanak annyi áramot, ami megmelengeti az akksit. indítás előtt célszerű egy pár másodpercre a lámpát felkapcsolni. főleg nem dízelnél.
de még számítanak az akksi paraméterei is. ja meg hidegben sűrűbb az olaj, nehezebben forgatja meg az önindító a főtengelyt. de nem tudom gyengülés latt mit kell érteni, miben nyílvánul meg pontossan? többet teker, vagy lassabban forgatja be a motort?

laszlo0918 Elküldve: 2015-11-30 07:24 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
jamborj írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. :D amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Tényleg bekapcsolhatja a ventilátort magától? gyújtás nélkül? Nekem is hullámzik néha a ventilátor erősség...ilyenkor érdemes már cserélni? nehéz kicserélni?


igen. nekem olykor csinál olyat, hogyleállítom az autót, és haloványan megy a venti. vagy egyszercsak elindul magától hiába le van zárva az autó is. egyébként az az érdekes, hogy a minap direkt megnéztem lakatfogóval, de nem evsz fel olyan nagy áramot, ha megy, hogy komolyabb gondot okozzon.
ezért én úgy szoktam, hogy még járó motornál, mondjuk mielőtt hazaérek, egy jó 500 méterrel korábban leveszem totál, hogy a klímapanelen ne legyen semmi fény. általában olyankor jó, nem indul el újra. de volt már, hogy úgy is elindult.


Yellow. És mennyi idejére kocsi leállítás után kapcsolgat be neked a venti magától? Nekem olyan gondom van hogy pár nap után azt veszem észre hogy gyengül az aksi ami egyébként új és még nincsenek is hidegek. Nem tudom hogy valami fantomfogyasztóm van e vagy esetleg meg kéne perselyeztetnem az önindítót. Lehet az szippantja az aksit startoláskor jobban mint kéne.

YELLOW Elküldve: 2015-11-30 07:05 Fûtés - Klíma

jamborj írta:
YELLOW írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy amikor bekapcsolom a fűtést vagy a klímát, hosszú ideig szaggatva megy a ventillátor és szaggatva fújja a levegőt.
Megjegyzés: néha égett olajszaghoz hasonlót is befúj a ventillàtor, pedig nincs olajfolyás sehol, nem tudom, hogy a kettő összefügg-e?!

Mi lehet a probléma és hogyan lehet orvosolni?


a szaggatott fújáshoz tudok hozzászólni, az enyém dettó azt csinálja. a süni lesz a ludas. már megvettem, csak baxtam kicserélni, amíg jó idő volt. :D amúgy valószínű, van, hogy magától is bekapcsol, mikor le van zárva az autó. vigyázni kell, mert leszívhatja az akksit.


Tényleg bekapcsolhatja a ventilátort magától? gyújtás nélkül? Nekem is hullámzik néha a ventilátor erősség...ilyenkor érdemes már cserélni? nehéz kicserélni?


igen. nekem olykor csinál olyat, hogyleállítom az autót, és haloványan megy a venti. vagy egyszercsak elindul magától hiába le van zárva az autó is. egyébként az az érdekes, hogy a minap direkt megnéztem lakatfogóval, de nem evsz fel olyan nagy áramot, ha megy, hogy komolyabb gondot okozzon.
ezért én úgy szoktam, hogy még járó motornál, mondjuk mielőtt hazaérek, egy jó 500 méterrel korábban leveszem totál, hogy a klímapanelen ne legyen semmi fény. általában olyankor jó, nem indul el újra. de volt már, hogy úgy is elindult.

Elküldve: 2015-11-29 18:22 Társalgó

szotakdavid írta:
Bitu79 írta: Autómosóba voltam.Láttam egy e46 tulajt.Több is szokott járni oda mondjuk :D Na mondom megnézem az ő kocsiján is a csappantyúkat.Nála 12 gombos klímapanel volt.Gyujtás levétel után nála is nyitva maradtak,pedig belső levegőre volt állítva előtte a klímapanelon.Úgy nézki tényleg úgy van,ahogy lejjebb írtam,hogy a klímapaneltől függ,hogy bezárnak e a friss levegő csappantyúk gyújtáslevétel után,avagy nyitvamaradnak e.Ujabb klímapanelnél(12 gombosnál) eddig nyitva maradt mindegyik e46-nál,amiket én néztem.Kár,hogy senki nem tudja,hogy ez most programozható e,avagy nem,hogy ugye lezárjanak gyujtás levételekor.Ilyen opcióval én nem találkoztam egyik progiban sem eddig.Régóta b@ssza a csőröm pedig ez.De úgylátszik ez ilyen,el kell fogadni.







:D Már nem kérek köszit inkább :D

szotakdavid Elküldve: 2015-11-29 18:21 Társalgó

Bitu79 írta: Autómosóba voltam.Láttam egy e46 tulajt.Több is szokott járni oda mondjuk :D Na mondom megnézem az ő kocsiján is a csappantyúkat.Nála 12 gombos klímapanel volt.Gyujtás levétel után nála is nyitva maradtak,pedig belső levegőre volt állítva előtte a klímapanelon.Úgy nézki tényleg úgy van,ahogy lejjebb írtam,hogy a klímapaneltől függ,hogy bezárnak e a friss levegő csappantyúk gyújtáslevétel után,avagy nyitvamaradnak e.Ujabb klímapanelnél(12 gombosnál) eddig nyitva maradt mindegyik e46-nál,amiket én néztem.Kár,hogy senki nem tudja,hogy ez most programozható e,avagy nem,hogy ugye lezárjanak gyujtás levételekor.Ilyen opcióval én nem találkoztam egyik progiban sem eddig.Régóta b@ssza a csőröm pedig ez.De úgylátszik ez ilyen,el kell fogadni.





Elküldve: 2015-11-29 18:08 Társalgó

Autómosóba voltam.Láttam egy e46 tulajt.Több is szokott járni oda mondjuk :D Na mondom megnézem az ő kocsiján is a csappantyúkat.Nála 12 gombos klímapanel volt.Gyujtás levétel után nála is nyitva maradtak,pedig belső levegőre volt állítva előtte a klímapanelon.Úgy nézki tényleg úgy van,ahogy lejjebb írtam,hogy a klímapaneltől függ,hogy bezárnak e a friss levegő csappantyúk gyújtáslevétel után,avagy nyitvamaradnak e.Ujabb klímapanelnél(12 gombosnál) eddig nyitva maradt mindegyik e46-nál,amiket én néztem.Kár,hogy senki nem tudja,hogy ez most programozható e,avagy nem,hogy ugye lezárjanak gyujtás levételekor.Ilyen opcióval én nem találkoztam egyik progiban sem eddig.Régóta b@ssza a csőröm pedig ez.De úgylátszik ez ilyen,el kell fogadni.



Elküldve: 2015-11-27 18:36 Társalgó

Tomi88 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: A jó öreg csappantyú témával kapcsolatban.
Nem lehet sztem ezt kódolni.
Észrevettem,hogy akinek a régi stílusu klímapanelja van,annak csukódnak be gyújtáslevétel után.
Akiknek viszont a 12 gombos van,azoknál meg kinyílanak gyújtás levételkor.
Azt már viszont nem tudom,hogy ezt miért találták így ki.
De 100 %,hogy ez így van.
Átnéztem a neten vagy 50 képet ezzel kapcsolatban,meg ugye itt is nyilatkozott jó pár tag.
Csak érdekességképpen írtam le.


én örülök neki, hogy az enyém zárt :D jó, hogy nem vettem fiatalabbat, meg jó, hogy nem is volt több pénzem rá, hogy fiatalabbat vehessek :D
mellesleg fater 2006-os OFF autója is zárt állapotú. mindegy, hogy áll a klímavezérlőn akármi. neki pl olyan, hogy távossal nyitod az ajtókat és már nyílnak is ki a cuccok. viszont neki tök jó hangja van a kis motoroknak, nem ilyen mint a miénknek.


Több órát képeket nézegettem :D Csak onnan tudom biztosra. De banyek akkor sem értem ebbe a logikát. Mérnökök biztos tudták. Enyém csak 1 évvel újabb.
Segits már a hűtővízzel kapcsolatba is. Hiába írtam rád priviben basszus.
Szted is rendben van az,ha 30 000 km után eltűnt 1 liter hűtővizem 3 év alatt? A szervízben csak töltöttek rá 1 littyó ioncserélt vizet,azt ennyi.Nem nézegettek semmit meg.Szerintük ez normális.De én kíváncsi vok más véleményére is.
Mondjuk Dávid se írt erre semmit.
Hallgatás=beleegyezés?
:D


Azt hiszem már mások is leírták, hogy ez az 1 liter ennyi idő alatt nem gond.


Köszönöm neked is :)

Az a baj velem,hogy én mindenen parázok baszki

Tomi88 Elküldve: 2015-11-26 21:17 Társalgó

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: A jó öreg csappantyú témával kapcsolatban.
Nem lehet sztem ezt kódolni.
Észrevettem,hogy akinek a régi stílusu klímapanelja van,annak csukódnak be gyújtáslevétel után.
Akiknek viszont a 12 gombos van,azoknál meg kinyílanak gyújtás levételkor.
Azt már viszont nem tudom,hogy ezt miért találták így ki.
De 100 %,hogy ez így van.
Átnéztem a neten vagy 50 képet ezzel kapcsolatban,meg ugye itt is nyilatkozott jó pár tag.
Csak érdekességképpen írtam le.


én örülök neki, hogy az enyém zárt :D jó, hogy nem vettem fiatalabbat, meg jó, hogy nem is volt több pénzem rá, hogy fiatalabbat vehessek :D
mellesleg fater 2006-os OFF autója is zárt állapotú. mindegy, hogy áll a klímavezérlőn akármi. neki pl olyan, hogy távossal nyitod az ajtókat és már nyílnak is ki a cuccok. viszont neki tök jó hangja van a kis motoroknak, nem ilyen mint a miénknek.


Több órát képeket nézegettem :D Csak onnan tudom biztosra. De banyek akkor sem értem ebbe a logikát. Mérnökök biztos tudták. Enyém csak 1 évvel újabb.
Segits már a hűtővízzel kapcsolatba is. Hiába írtam rád priviben basszus.
Szted is rendben van az,ha 30 000 km után eltűnt 1 liter hűtővizem 3 év alatt? A szervízben csak töltöttek rá 1 littyó ioncserélt vizet,azt ennyi.Nem nézegettek semmit meg.Szerintük ez normális.De én kíváncsi vok más véleményére is.
Mondjuk Dávid se írt erre semmit.
Hallgatás=beleegyezés?
:D


Azt hiszem már mások is leírták, hogy ez az 1 liter ennyi idő alatt nem gond.

Elküldve: 2015-11-26 18:41 Mi lehet a baj?

davech írta: üdv!

Pár hete kezdte csinálni az autóm, kb mikor hidegebb lett az idő. 50-60 km/h között furcsa sípoló hangot hallani, hideg motornál, a videóban hallani. Ha 60km/h felett megyek, egyszer csak megszűnik a hang. Üzemi hőfokon viszont minden rendben, halk az autó.
Úgy gondolom valami a fűtéshez lesz köze, viszont a klímavezérlőt kikapcsolva is ugyan ez a helyzet. Vajon a termosztát adhat ki ilyen hangot? köszi
Itt a videó.


Megvan még a problémád?

Nem lehet h. ez a turbo? :/

De lehet a kardánod,amit megcsináltattál...