Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2609 találat


Elküldve: 2015-11-26 14:57 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: A jó öreg csappantyú témával kapcsolatban.
Nem lehet sztem ezt kódolni.
Észrevettem,hogy akinek a régi stílusu klímapanelja van,annak csukódnak be gyújtáslevétel után.
Akiknek viszont a 12 gombos van,azoknál meg kinyílanak gyújtás levételkor.
Azt már viszont nem tudom,hogy ezt miért találták így ki.
De 100 %,hogy ez így van.
Átnéztem a neten vagy 50 képet ezzel kapcsolatban,meg ugye itt is nyilatkozott jó pár tag.
Csak érdekességképpen írtam le.


én örülök neki, hogy az enyém zárt :D jó, hogy nem vettem fiatalabbat, meg jó, hogy nem is volt több pénzem rá, hogy fiatalabbat vehessek :D
mellesleg fater 2006-os OFF autója is zárt állapotú. mindegy, hogy áll a klímavezérlőn akármi. neki pl olyan, hogy távossal nyitod az ajtókat és már nyílnak is ki a cuccok. viszont neki tök jó hangja van a kis motoroknak, nem ilyen mint a miénknek.


Több órát képeket nézegettem :D
Csak onnan tudom biztosra.
De banyek akkor sem értem ebbe a logikát.
Mérnökök biztos tudták.
Enyém csak 1 évvel újabb.
Segits már a hűtővízzel kapcsolatba is.
Hiába írtam rád priviben basszus.
Szted is rendben van az,ha 30 000 km után eltűnt 1 liter hűtővizem 3 év alatt?
A szervízben csak töltöttek rá 1 littyó ioncserélt vizet,azt ennyi.Nem nézegettek semmit meg.Szerintük ez normális.De én kíváncsi vok más véleményére is.

Mondjuk Dávid se írt erre semmit.
Hallgatás=beleegyezés?

:D






YELLOW Elküldve: 2015-11-26 14:47 Társalgó

Bitu79 írta: A jó öreg csappantyú témával kapcsolatban.
Nem lehet sztem ezt kódolni.
Észrevettem,hogy akinek a régi stílusu klímapanelja van,annak csukódnak be gyújtáslevétel után.
Akiknek viszont a 12 gombos van,azoknál meg kinyílanak gyújtás levételkor.
Azt már viszont nem tudom,hogy ezt miért találták így ki.
De 100 %,hogy ez így van.
Átnéztem a neten vagy 50 képet ezzel kapcsolatban,meg ugye itt is nyilatkozott jó pár tag.
Csak érdekességképpen írtam le.


én örülök neki, hogy az enyém zárt :D jó, hogy nem vettem fiatalabbat, meg jó, hogy nem is volt több pénzem rá, hogy fiatalabbat vehessek :D
mellesleg fater 2006-os OFF autója is zárt állapotú. mindegy, hogy áll a klímavezérlőn akármi. neki pl olyan, hogy távossal nyitod az ajtókat és már nyílnak is ki a cuccok. viszont neki tök jó hangja van a kis motoroknak, nem ilyen mint a miénknek.

Elküldve: 2015-11-26 14:36 Társalgó

A jó öreg csappantyú témával kapcsolatban.
Nem lehet sztem ezt kódolni.
Észrevettem,hogy akinek a régi stílusu klímapanelja van,annak csukódnak be gyújtáslevétel után.
Akiknek viszont a 12 gombos van,azoknál meg kinyílanak gyújtás levételkor.
Azt már viszont nem tudom,hogy ezt miért találták így ki.
De 100 %,hogy ez így van.
Átnéztem a neten vagy 50 képet ezzel kapcsolatban,meg ugye itt is nyilatkozott jó pár tag.
Csak érdekességképpen írtam le.

szotakdavid Elküldve: 2015-11-23 01:58 Termosztát

lela írta:
szotakdavid írta:
Középső légbeömlőn pirosra állítottad a levegő keverését? Ha az is jó akkor fűtéscsap nem nyit ki rendesen.


Leírnád hogy ez a fűtéscsap hogyan működik.
Ezt a klímapanel vezérli?
Mit kell hozzá bekapcsolnom hogy ez kinyisson és a motor vizét beengedje a fűtésboxban lévő hőcserélő radiátorba? Ventit kell hozzá bekapcsolni és a külső hőmérséklet felé vinni a klímán beállított hőfokot? Mi az a plusz dolog a fűtéscsap mellett? Mert ugye ott két henger alakú dolog van.
Előre is köszönöm a segítséged!


Igen a klímapanel vezérli. 16 fokon teljesen zàrva 32 fokon teljesen nyitva. A màsik henger egy kiegészítő vízpumpa.



lela Elküldve: 2015-11-22 22:26 Termosztát

szotakdavid írta:
Középső légbeömlőn pirosra állítottad a levegő keverését? Ha az is jó akkor fűtéscsap nem nyit ki rendesen.


Leírnád hogy ez a fűtéscsap hogyan működik.
Ezt a klímapanel vezérli?
Mit kell hozzá bekapcsolnom hogy ez kinyisson és a motor vizét beengedje a fűtésboxban lévő hőcserélő radiátorba? Ventit kell hozzá bekapcsolni és a külső hőmérséklet felé vinni a klímán beállított hőfokot? Mi az a plusz dolog a fűtéscsap mellett? Mert ugye ott két henger alakú dolog van.
Előre is köszönöm a segítséged!

szotakdavid Elküldve: 2015-11-22 21:09 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Magát a klímapanelt sem nehéz.
Kaszától bizti tudsz szerezni olcsón bármit.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...99225.html

Korrekt csóka,nagyon bírom.

Küggyé(nyomjál rá a köszönöm gombra) köszcsit,ha hasznos amit írtam :D




Elküldve: 2015-11-22 20:20 Fûtés - Klíma

Magát a klímapanelt sem nehéz.
Kaszától bizti tudsz szerezni olcsón bármit.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...99225.html

Korrekt csóka,nagyon bírom.

Küggyé(nyomjál rá a köszönöm gombra) köszcsit,ha hasznos amit írtam :D


davech Elküldve: 2015-11-22 16:24 Mi lehet a baj?

üdv!

Pár hete kezdte csinálni az autóm, kb mikor hidegebb lett az idő. 50-60 km/h között furcsa sípoló hangot hallani, hideg motornál, a videóban hallani. Ha 60km/h felett megyek, egyszer csak megszűnik a hang. Üzemi hőfokon viszont minden rendben, halk az autó.
Úgy gondolom valami a fűtéshez lesz köze, viszont a klímavezérlőt kikapcsolva is ugyan ez a helyzet. Vajon a termosztát adhat ki ilyen hangot? köszi
Itt a videó.

YELLOW Elküldve: 2015-11-22 13:42 Hûtõvíz

hil írta: De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil


én az egész motort, vagy autót lecserélném :D kitudja mi baja lehet majd még a közeljövőben :vazze: :fetreng:
szerintem lehetne benne ilyen szondás termosztát is, amit betudgsz a popólyukadba, mikor beülsz, illetve az összes utasnak is lenne. aztán a tested hőmérs(z)ékletét figyelve állítaná a fűtést. jó ez már inkább a klímarész, de milyen jó lenne nem? :ijed:
/bocs most keltem éjszakás meló után/ :porgosnevetos:

vsop14 Elküldve: 2015-11-17 21:27 Mi lehet a baj?

asbi írta:
asbi írta:
Tano írta:

Az első az a klímakompresszor lesz, a jobb oldalon azt hajtja ékszíj.
Az IC csőben valamennyi olaj természetes, mert a kartergáz azon keresztül kerül vissza a szívócsőbe. A turbó előtti bemenő csőszakaszon van visszavezetve a szívóágba.
Viszont ez nem akkora mennyiség, hogy látványos olajfogyasztást eredményezzen, mert az olajba bekerülő üzemanyag simán fedezi.


Köszi! Akkor valószínűleg a turbó a bűnös ott fölötte? Azt vágom, hogy egy kis olaj nem para rajta, csak azt nem, hogy mennyi az a kicsi.. Mennyire aggódjak miatta?


Szerk.: Most reggel megnéztem, 10 perccel a leállítás után maxot mutat az olajszint, nem éreztem gázolaj szagot rajta. Olyan nagy mértékben nem zabálhatja a cumót..



Na egy 200km városi használat után észrevettem, hogy megint füstöl az autó. Kihúzattam, így a nagyja elmúlt, padlógáznál látni minimálisat, de csak ha mögöttem jön valaki és megvilágítja a fényszórója. Létezik hogy turbó, úgy hogy gyakorlatilag fullos az olajszint? Vagy ez a kicsi füst kell ?:D

kell, hát :D