Összesen 415 találat
hancurozo
Elküldve: 2012-07-18 20:36 Fékolaj
csavargo írta:
kisg325 írta:
Sziasztok!
Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...
Üdv.
Csáó! igy csináldd: amugy két emberes. A fékfolyadék tartály kupakját letekered kis fecskendővel kiszivatsz belöle annyi folyadékot amennyit tudsz mejd feltöltöd uj folyadékkal majdd a legtávolabbi féknél (jobb hátsó) ugye fékpedál felpumpál 1 ember a másik a légtelenítő csavarnál a féknyeregnél (tanácsos egy átlátszó benzincsövet ráhúzni mert spriccelni fog és logasd bele egy flakonba)ha a fék benyomva akkor megnyitod a csavart (ovatosan elöször kicsit oda-vissza mozgatva mert szeret belerohadni és beleszakadni) ha megnyitoddad kispriccel a fékfolyadék elzárod ujra felpumpálni a féket ujra kinyitod a csavart idő közben ujra töltesz a tartályba hogy ne foggyon ki belőle mert akkor levegőt pumpáltok a rendszerbe aztán ezt a folyamatot addig folytatod amig a tiszta fékfolyadék megjelenik a csöben majd a bal hátso keréknél aztán jobb elsőnél és végül a bal első. Jó munkát..:neszorakozz:
Tedd hozzá a kuplung munkahengerét is, mert az is onnan kapja az olajat. Anélkül csak félmunka.
De a "jons" féle vákumos az igazi.
vivaladiesel
Elküldve: 2012-07-18 20:31 Fékolaj
kisg325 írta:
Sziasztok!
Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...
Üdv.
Nekem a szerelő megemelte az autót a "csáppal" (benne ültem közben). Egyenként a fékcsövekeen keresztül leengedte/kipumpáltam a fékolajat.
Fel lett töltve, fékpedál többszörös benyomásával pedig le lett légtelenítve a fékrendszer. Tökéletes lett.
Nem nagy munka és egy vészfékezés esetén életet menthet.
!A fékfolyadék vízmegkötő tulajdonsága miatt 2 évente feltétlenül le kell cserélni!
jons
Elküldve: 2012-07-18 20:31 Fékolaj
kisg325 írta:
Sziasztok!
Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...
Üdv.
Dot 4 vagy 5.1-es olaj kell bele.
Kupak leteker.
Leszívás jobb hátsó, bal hátsó, jobb első, bal első. Töltésnél ugyanígy.
Ha vákuumos módszerrel légtelenítetek, akkor nem lehet gond szerintem.
csavargo
Elküldve: 2012-07-18 20:29 Fékolaj
kisg325 írta:
Sziasztok!
Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...
Üdv.
Csáó! igy csináldd: amugy két emberes. A fékfolyadék tartály kupakját letekered kis fecskendővel kiszivatsz belöle annyi folyadékot amennyit tudsz mejd feltöltöd uj folyadékkal majdd a legtávolabbi féknél (jobb hátsó) ugye fékpedál felpumpál 1 ember a másik a légtelenítő csavarnál a féknyeregnél (tanácsos egy átlátszó benzincsövet ráhúzni mert spriccelni fog és logasd bele egy flakonba)ha a fék benyomva akkor megnyitod a csavart (ovatosan elöször kicsit oda-vissza mozgatva mert szeret belerohadni és beleszakadni) ha megnyitoddad kispriccel a fékfolyadék elzárod ujra felpumpálni a féket ujra kinyitod a csavart idő közben ujra töltesz a tartályba hogy ne foggyon ki belőle mert akkor levegőt pumpáltok a rendszerbe aztán ezt a folyamatot addig folytatod amig a tiszta fékfolyadék megjelenik a csöben majd a bal hátso keréknél aztán jobb elsőnél és végül a bal első. Jó munkát..:neszorakozz:
kisg325
Elküldve: 2012-07-18 20:20 Fékolaj
Sziasztok!
Fékfolyadék cserekor mire ajánlatos figyelni,illetve ki milyen módszerrel cseréli?
Igazából a DSC miatt kérdezem,hogy ha fullra kinyomatjuk a fékfolyadékot és újratöltjük,akkor légtelenítésnél lehet-e valamiféle probléma? Hallottam már városi legendákat ABS miatti alig sikerült légtelenítésről...
Üdv.
Tano
Elküldve: 2011-11-26 20:23 Fûtés - Klíma
csavargo írta:
sziasztok kezdö BMW-s vagyok és van egy kis gáz... e46 320d a gép és nem melegszik fel a hütövizem termosztátot cseréltem légtelenitettem is bár lehet a sorrenddel volt gond mi a sorrend? és még az a kérdésem hogy egy termosztát van benne? vagy mi a rák lehet? előre is köszi!!!
A feltöltés-légtelenítés helyes módját megtalálod a TIS-ben, pl
ITT.:wink:
YELLOW
Elküldve: 2011-11-07 07:40 DSC
Robinson írta:
YELLOW írta:
ha már ennyire téma:
nekem is MK60-as DSC III van.
viszont DSC I és II-t még nem láttam írva sehol. van egyáltalán? mik a különbségek?
IK írta, hogy neki is DSC III van és neki sem facelift-es. azért coupe-nál kasztniban később volt váltás, de belsőleg ugyanakkor, ha jól tudom. a Coupe 2004-ben lett facelift-es.
Miki ennyire macerás beüzemelni, hogy többet nem vállalsz?
A komplett DSC tömböt cserélni kell, csövekkel, ABS jeladókkal (bár ez azt hiszem csak azért volt szükséges, mert az enyém ASC-s volt, és annak mások a jeladói), kábelezéssel, fékrendszer légtelenítésével stb. Elmondva nem tűnhet soknak, de az enyémben az ASC csere DSC-re 19 órát vett igénybe. Jó, mondjuk ebben volt egy faceliftes féltengely berakás is, az olajcsere elenyésző időt vett igénybe, plusz zárszerkezet csere, és azt is javítani kellett, hogy sikerült a kormányművem ricnijeit kisimítanom mikor megpróbáltam segíteni az oszlop visszahelyezésében :D (Na, azzal elég komolyat szoptak a srácok)
hát azt meg, hogy? nem bírsz az erőddel? :fetreng:
és amúgy érzel valami változást az ASC-hez képest? vagy még nem nézted? majd ha leesik a hó számolj be róla.
Robinson
Elküldve: 2011-11-06 22:54 DSC
YELLOW írta:
ha már ennyire téma:
nekem is MK60-as DSC III van.
viszont DSC I és II-t még nem láttam írva sehol. van egyáltalán? mik a különbségek?
IK írta, hogy neki is DSC III van és neki sem facelift-es. azért coupe-nál kasztniban később volt váltás, de belsőleg ugyanakkor, ha jól tudom. a Coupe 2004-ben lett facelift-es.
Miki ennyire macerás beüzemelni, hogy többet nem vállalsz?
A komplett DSC tömböt cserélni kell, csövekkel, ABS jeladókkal (bár ez azt hiszem csak azért volt szükséges, mert az enyém ASC-s volt, és annak mások a jeladói), kábelezéssel, fékrendszer légtelenítésével stb. Elmondva nem tűnhet soknak, de az enyémben az ASC csere DSC-re 19 órát vett igénybe. Jó, mondjuk ebben volt egy faceliftes féltengely berakás is, az olajcsere elenyésző időt vett igénybe, plusz zárszerkezet csere, és azt is javítani kellett, hogy sikerült a kormányművem ricnijeit kisimítanom mikor megpróbáltam segíteni az oszlop visszahelyezésében :D (Na, azzal elég komolyat szoptak a srácok)
rricsi86
Elküldve: 2011-10-27 23:02 Valaki segítsen
tarkanyif írta:
szeda írta:
rricsi86 írta:
Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta:
Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?
hát van egy pár a kesztyűtartóban!
És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero? :)
Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára :mrgreen: :iszunkra:
Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!
A bemelegedés szerintem egyértelmű termosztát hiba.Milyen keringető szivattyúra gondolsz? mert szerintem a motor vízpumpáján kívül más nem nagyon van.A fűtés is csak akkor megy ha a motor jár.Honnan tudod hogy két perc után kikapcsolt? Vagy ez valami állófűtés? Mert csak annak van elektromos keringetőszivattyúja.
tuti termosztát!
egyébként gyújtáson hallani lehet, hogy megy-e az elektromos szivattyú. Ez 2 db henger alakú kis motor, ami a vezető oldali torony körül a gázolajhűtő alatt látsz, ill hallasz.
Kiegészítő fűtés szivattyúja de az jó már, és ez a kályha kapcsol ki 2perc után és onnan tudom mert lehet hallani h leáll és nem füstöl a kipufugója. Ezt nem tudom h miért kapcsol ki!
Amúgy normál tempóban egy 320d hány km alatt éri el az üzemi hőfokot ilyen időben?
Légtelenitésst is lehet h rosszul csináltam vagy mivel nem tom h hogyan kel jól csinálni:(
tarkanyif
Elküldve: 2011-10-27 13:35 Valaki segítsen
szeda írta:
rricsi86 írta:
Bero írta:
jons írta:
szeda írta:
rricsi86 írta:
Sziasztok, Bmw E46 320d tulajdonos lettem és olyan problémám akadt, hogy a műszerfalról elment néhány visszajelző (tompitott, refi, ajtók, index, fényszoró állitás) Kiegészítő fűtést piszkáltam mert 2 perc után leállt mindig (ezt sem értem h miért áll le) Szóval lehúztam a kábeljét meg visszadugtam, gyújtás nélkül. azóta elsem indul meg a müszerfal is szar. Biztosíték? de melyik lehet az?
hát van egy pár a kesztyűtartóban!
És ott a papír is a kiosztásról. Igaz Bero? :)
Jajj,ne is mond! Milyen jó,hogy rájöttél a hibára :mrgreen: :iszunkra:
Jó okés de olaszul volt a kiosztás de már találtam itt az oldalon egy magyar nyelvűt, majd megnézem h az e a baj. De a kiegészítő fűtésem miért állt le mindig 2 perc után? abban is tudnátok segíteni? Arra gondoltam h ki volt véve (mert a keringető szivattyúja szar volt de utána működött, elindult) és nem jó lett légtelenítve? Víz hőfok is lassan áll be középre 20-25 km után kb. a rossz légtelenítés is okozhat lassú felmelegedést vagy termosztát szarakodik? vagy ennek a kályhához semmi köze?
Köszönöm a válaszokat!
A bemelegedés szerintem egyértelmű termosztát hiba.Milyen keringető szivattyúra gondolsz? mert szerintem a motor vízpumpáján kívül más nem nagyon van.A fűtés is csak akkor megy ha a motor jár.Honnan tudod hogy két perc után kikapcsolt? Vagy ez valami állófűtés? Mert csak annak van elektromos keringetőszivattyúja.
tuti termosztát!
egyébként gyújtáson hallani lehet, hogy megy-e az elektromos szivattyú. Ez 2 db henger alakú kis motor, ami a vezető oldali torony körül a gázolajhűtő alatt látsz, ill hallasz.