Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 83 találat


YELLOW Elküldve: 2011-02-20 20:26 Segítség!!!

cene írta:
YELLOW írta:
cene írta: Segítséget szeretnék kérni! A helyzet a következő: tavaly nyáron mikor megvettük az autót defekttűrő abroncsok voltak rajta, amelyeket tavasszal az elhasználódásuk miatt le kell cserélnünk, DE nem szeretnénk újra defekttűrő gumikat venni mert nagyon nem tetszett velük az autó!Csak az a gond ,hogy gyárilag ilyen gumikkal jött ki és emiatt nincs pótkerék az autóban! Ha viszont beteszek egy télit a csomagtartóba az túl sok helyet foglal!Az lenne a kérdésem, hogy ha "sima" gumikat veszünk rá akkor lehet venni úgynevezett mankókereket?? Mert hosszabb utaknál egy esetleges vészhelyzetben az is jobb lenne mint a semmi!


persze mankókereket vehetsz minden körülmények között, csak oda kell figyelni a rá vonatkozó szabályokra. vagy veszel defekt sprayt, bár nekem ez a módszer nem szimpatikus.



És a mankókerék minden autó típusra egyforma vagy különbözőek?


őőő szerintem ami jó E46-ra az jó neked is. az a lényeg a osztókőr stimmeljen, meg az agyméret, illetve a teljes kerékátmérő. tehát egy 195/65 R15 ös kerékével azonos, vagy 225/45 R17, vagy 205/65 R16 osával egyezen meg.

cene Elküldve: 2011-02-20 20:14 Segítség!!!

YELLOW írta:
cene írta: Segítséget szeretnék kérni! A helyzet a következő: tavaly nyáron mikor megvettük az autót defekttűrő abroncsok voltak rajta, amelyeket tavasszal az elhasználódásuk miatt le kell cserélnünk, DE nem szeretnénk újra defekttűrő gumikat venni mert nagyon nem tetszett velük az autó!Csak az a gond ,hogy gyárilag ilyen gumikkal jött ki és emiatt nincs pótkerék az autóban! Ha viszont beteszek egy télit a csomagtartóba az túl sok helyet foglal!Az lenne a kérdésem, hogy ha "sima" gumikat veszünk rá akkor lehet venni úgynevezett mankókereket?? Mert hosszabb utaknál egy esetleges vészhelyzetben az is jobb lenne mint a semmi!


persze mankókereket vehetsz minden körülmények között, csak oda kell figyelni a rá vonatkozó szabályokra. vagy veszel defekt sprayt, bár nekem ez a módszer nem szimpatikus.



És a mankókerék minden autó típusra egyforma vagy különbözőek?

Vendég Elküldve: 2011-01-04 14:57 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Memmaao írta:
Woockie írta:
YELLOW írta: azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.


plusz nyomasellenorzo nelkul nem igazan szokas defektturo gumit hasznalni, nem veletlenul...


Egyet kell, hogy értsek az elöttem szólókkal! A gumi halála, ha szezononként cserélgeti az ember a felnin. Nyáron alufelni, télen acélfelni, vagy olyan alufelni, amit nem sajnálsz annyira, hogy megszi a sós hólé! Ha 100%-os állapotban vitted a gumit, és felfújva puklis lett, hát én a helyszínen leszedettem volna, jegyzőkönyveztettem volna a dolgot, mert látszik, hogy a gumis hibázott. Viszont a defekttűrő gumit a legnagyobb hülyeségnek tartom! A mankókeréknél csak annyiban jobb, hogy nem kell cserélned, mehetsz vele tovább, hivatalosan 80km-t. VISZONT: Ha beszopsz egy szöget, ami mellett szépen lassan elkezd ereszteni, és ráadásul még teljesen szabálytalanul van a kocsidra szerelve, tehát nincs nyomásellenőrződ, na, akkor így barmolsz el egy jó gumit úgy, ahogy azt Te tetted. Nem veszed észre, hogy leeresztett, a kevlár szépen tartja az oldalát, és az amúgy 5e ft-ból javítható kár helyett vehetsz egy vadi új gumit. Nem defekt-tűrőnél egyből észreveszed a szöget, defekt tűrőnél nem, csak ha van nyomás ellenőrződ! Nem véletlenül van NAGYBETŰKKEL ráírva a gumira, hogy nyomásellenőrző nélküli gépjárműre SZIGORÚAN TILOS felrakni!!! Ezzel a Te életedet is védik, mert Te is nagybüszkén írod, hogy a defektes gumival mentél 150-nel is. Ha van nyomásellenőrződ, nem kockáztatod, hogy kevlár-szakadásnál árokba halsz, vagy ki kell dobni a gumid egy faszög miatt. Mellesleg ezek a szar deekt-tűrő gumik irreálisan drágák, nagyon nehezek, merev fal miatt nem tompítja jól a kátyút, és még a jól meghúzott kerékcsavart is ki tudja rázni...



Ezzel maximálisan egyetértek:!: Hihetetlen, hogy mire képesek egyes emberek:vazze:

Memmaao Elküldve: 2011-01-04 14:33 Óvakodj a Szarrá....ó Gumisoktól !!! Okulás képpen.

Woockie írta:
YELLOW írta: azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.


plusz nyomasellenorzo nelkul nem igazan szokas defektturo gumit hasznalni, nem veletlenul...


Egyet kell, hogy értsek az elöttem szólókkal! A gumi halála, ha szezononként cserélgeti az ember a felnin. Nyáron alufelni, télen acélfelni, vagy olyan alufelni, amit nem sajnálsz annyira, hogy megszi a sós hólé! Ha 100%-os állapotban vitted a gumit, és felfújva puklis lett, hát én a helyszínen leszedettem volna, jegyzőkönyveztettem volna a dolgot, mert látszik, hogy a gumis hibázott. Viszont a defekttűrő gumit a legnagyobb hülyeségnek tartom! A mankókeréknél csak annyiban jobb, hogy nem kell cserélned, mehetsz vele tovább, hivatalosan 80km-t. VISZONT: Ha beszopsz egy szöget, ami mellett szépen lassan elkezd ereszteni, és ráadásul még teljesen szabálytalanul van a kocsidra szerelve, tehát nincs nyomásellenőrződ, na, akkor így barmolsz el egy jó gumit úgy, ahogy azt Te tetted. Nem veszed észre, hogy leeresztett, a kevlár szépen tartja az oldalát, és az amúgy 5e ft-ból javítható kár helyett vehetsz egy vadi új gumit. Nem defekt-tűrőnél egyből észreveszed a szöget, defekt tűrőnél nem, csak ha van nyomás ellenőrződ! Nem véletlenül van NAGYBETŰKKEL ráírva a gumira, hogy nyomásellenőrző nélküli gépjárműre SZIGORÚAN TILOS felrakni!!! Ezzel a Te életedet is védik, mert Te is nagybüszkén írod, hogy a defektes gumival mentél 150-nel is. Ha van nyomásellenőrződ, nem kockáztatod, hogy kevlár-szakadásnál árokba halsz, vagy ki kell dobni a gumid egy faszög miatt. Mellesleg ezek a szar deekt-tűrő gumik irreálisan drágák, nagyon nehezek, merev fal miatt nem tompítja jól a kátyút, és még a jól meghúzott kerékcsavart is ki tudja rázni...

hil Elküldve: 2010-12-03 18:53 Autóvásárlás

kempelen írta:
hil írta: A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt.


Ez mekkora duma! Jómagam sem vagyok egy nádszál, de az ülésemnek semmi baja..

hil írta: .... a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.


Nem tudom hogy a facelift elötti E46-okba mit szereltek, de a faceliftek gyárilag vagy mankóval vagy üresen jöttek már ki a gyárból... így szerintem ezzel ne foglalkozz.

Egyébként tényleg szépen néz ki a képeken az autó, kár hogy más lett a szituáció a valóságban. Már pedig azt hittem viszed haza a másik helyett...




Zsebemben volt a rászánt pénz, 500K -ig még el is mentem volna, bár végig gondolva most max 400.

Nekem teljes méretű a pótkerekem könnyűfém felnin az is. Ugyan pótkerékre még az életben nem volt szükségem szerencsére, de azért az csak legyen teljes méretű, ha már a hely megvan rá. Ugyanez a hátsó el ablak, soha nem használtam, de jobban mutat a váltónál a több kapcssoló



kempelen Elküldve: 2010-12-03 18:35 Autóvásárlás

hil írta: A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt.


Ez mekkora duma! Jómagam sem vagyok egy nádszál, de az ülésemnek semmi baja..

hil írta: .... a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.


Nem tudom hogy a facelift elötti E46-okba mit szereltek, de a faceliftek gyárilag vagy mankóval vagy üresen jöttek már ki a gyárból... így szerintem ezzel ne foglalkozz.

Egyébként tényleg szépen néz ki a képeken az autó, kár hogy más lett a szituáció a valóságban. Már pedig azt hittem viszed haza a másik helyett...


hil Elküldve: 2010-12-03 18:27 Autóvásárlás

Imi írta: Sziasztok!

Hil: Persze értem én csak kiváncsi vagyok hogy milyen is a gép valójában.

Elmentem, megnéztem a 3. autót Diósdon.Úgye úgy mondták, hogy sérülés mentes. Rétegmérővel azért körbemértem, a teljes jobb oldala ez első sárvédő kivételével 170-180-140 mikron volt, az autó többi részén 80-100 mikron között. Tehát az első hazugság már megvan. Teljesen alap felszereltség, az összes extra annyi, hogy az első belső lámpa olvasós. A belseje tragikusan leharcolt:az ülések (mind) pecsétes, foltos, de nagyon, pedig gondolom a kereskedő próbálta azt eltüntetni nem sikerült neki. A kormány olyan kopott, hogy az én kormányom bőrözés előtt 180K Km-nél sokkal külömbül nézett ki. Az autóban olyan bűz volt, (cigaretta szag), hogy azt talán sokszori belső mosással sem lehet kiirtani, ezért kb 5 percet bírtam nyitott ajtónál eltölteni, mert öklendezési ingerem támadt, oda hányni meg nem akartam. A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt. A tulaj szerintem végtelenül igénytelen ember volt az autóval szemben, mert még szőnyegre sem tellet neki. Viszont volt benne valami Pajzs riasztó váltózárral, ami bitang igénytelenüEnnek nézett ki, főleg az A oszlopok tetején kikuksizó ultrahang szenzorok. A motor: volt szervizkönyv, aminek ha lehet hinni, akkor SI jelzés alapján volt szervizelve, tehát olajat kb 30 000-ként kapott. Ennek jótékony hatásaként, legalább egy hidrotőke már csattogott. Nemrégen volt az írás szerint olajszervizen, de az olaj azt lehet, hogy elfelejtették kicserélni, mert nagyon fekete volt. Szerintem a kartergázcső vagy szelep, esetleg mindkettő lyukas volt, olajfolyás volt a vezérműfedél környékéről. Aztán: lemezfelnik voltak alatta, ettől nem tudtam megnézni a féktárcsákat, a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.
Mondtam az eladónak, hogy 350K ráfizetek a mostani autómra, meg átrakom a kerekeket és a pótkereket, de azt mondta, hogy még 500-ért sem mennének bele a cserébe, de azért elkérte a teló számomat. Mindenestre jól eldumálgattunk, azzal nem volt baj, de a diagot már elő sem vettem. Nem hasaltam nagyon alá a hó és locs-pocs miatt, de mintha a váltóból a kardán kihajtásnál olajnyomokat láttam volna.

Tudom, használt autóról van szó, nem újról, de azért az embernek lehetnek igényei, aminek a tulaj híján volt. Az autó egyébként kívülről nagyon szépen nézett ki, nagy törése nem lehetett a jobb oldalán, bár zavart, hogy elöl nincs ködlámpa, meg hátul kurblisok az ablakok (nekem el van, igaz, még soha nem használtam)

zsolt69 Elküldve: 2010-09-21 19:25 Külsõ hangrendszer bekötése?

szia! új vagyok , és beleestem egy bm 54 rádió hibába.nincs hang a bal oldalon. szeretnék bekötni egy erősítőt, de nem tudom hova kell.légyszi küldd el a megfeleő utasításokat ,hogyan kell megcsinálni mert a képeket nem tudom megnézni. köszi zsolt69
csu2 írta: Üdv mindenkinek!

Sok keresgélés és kérdezõsködés után sikerült a legjobb megoldást megtalálni, hogy maradjon a gyári rendszer és mégis nagyon jó hangot ki lehessen hozni belõle... BM54 rádióra Pre-Out készítés! Sokkal jobb, mint visszaalakítani a pelenka végfok által erõsített hangszórójelet kisszintûvé aztán újra felerõsíteni. A kivezetés készítésére is többféle megoldással találkoztam, de tapasztalat szerint (hobbielektronika.hu-srácok segítségével, megtaláltam egy erre az IC-re épülõ kapcsolást - alkatrész típussal és méretekkel - meg a hangfrekvenciás végeredményt is mellékelték... megcsináltam és meggyõzött) , így a legjobb a hangminõség! Ha van érdeklõdés leírom részletesen hogy kell, és milyen mekkora alkatrészek kellenek és mit hol lehet beszerezni. (Az egész kivezetés megvan kb 10e forintból (ebbõl a csatik (ezüstözöttt vagy aranyozott mind) a legdrágábbak, de meg lehet jóval ócsóban is építeni.

így fest a BM54 kívûlrõl készen:
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

a legdrágább alkatrészek egyike (sajnos kell, hogy jól elférjen a gyári helyen kábelestûl az egész motyó...), a másik a beültettett ezüstözött rca aljzat:
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

belülrõl (4 db. 33uF ELKO kondenzátor, pár ezüstözött kábel, 4 db. 10K Ohm ellenállás, 4 ezüstözött rca aljzat):
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

legyen mitõl szólaljon meg... (Genesis Four Channel erõsítõ, Neotech KSH154 rca kábel, DLS Pro hangszórókábel, Dietz tápkábel, mindez a mankókerék fölé helyezett lekárpitozott fakereten):
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

persze mindezek úgy, hogy semmi sem látszik, sem az utastérben sem a csomiban...
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg


Hori Elküldve: 2010-04-05 23:03 E46 futómű állítás

bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta: Ez egy haverom 330cD-je, 19-es kerekekkel,leültetve:



Ez meg egy telefonos kép:


ez valami nagyon keskeny replika benn van a kaszni alatt mint valami mankó kerék


Igaz, hogy replika, de én nem mondanám mankókeréknek,ennél is alakítva van a sárvédőperem.Ha ez mankó, akkor az összes BMW mankóval van szerelve, még az F01-F10 is.
Lehet, hogy nem "németes", de legalább gyári az ET-je és nem robban szét 500km-enként, + a futóműgeometriai sem romlik el a kisebb ET miatt...



de mekkora 8" ET 42vel vagy mi????

bmw320d4 Elküldve: 2010-04-05 22:52 E46 futómű állítás

Hori írta:
bmw320d4 írta: Ez egy haverom 330cD-je, 19-es kerekekkel,leültetve:



Ez meg egy telefonos kép:


ez valami nagyon keskeny replika benn van a kaszni alatt mint valami mankó kerék


Igaz, hogy replika, de én nem mondanám mankókeréknek,ennél is alakítva van a sárvédőperem.Ha ez mankó, akkor az összes BMW mankóval van szerelve, még az F01-F10 is.
Lehet, hogy nem "németes", de legalább gyári az ET-je és nem robban szét 500km-enként, + a futóműgeometriai sem romlik el a kisebb ET miatt...