Imi írta:
Sziasztok!
Hil: Persze értem én csak kiváncsi vagyok hogy milyen is a gép valójában.
Elmentem, megnéztem a 3. autót Diósdon.Úgye úgy mondták, hogy sérülés mentes. Rétegmérővel azért körbemértem, a teljes jobb oldala ez első sárvédő kivételével 170-180-140 mikron volt, az autó többi részén 80-100 mikron között. Tehát az első hazugság már megvan. Teljesen alap felszereltség, az összes extra annyi, hogy az első belső lámpa olvasós. A belseje tragikusan leharcolt:az ülések (mind) pecsétes, foltos, de nagyon, pedig gondolom a kereskedő próbálta azt eltüntetni nem sikerült neki. A kormány olyan kopott, hogy az én kormányom bőrözés előtt 180K Km-nél sokkal külömbül nézett ki. Az autóban olyan bűz volt, (cigaretta szag), hogy azt talán sokszori belső mosással sem lehet kiirtani, ezért kb 5 percet bírtam nyitott ajtónál eltölteni, mert öklendezési ingerem támadt, oda hányni meg nem akartam. A sofőr ülés ülő felülete alaktalanná volt deformálódva, azon szerintem már csak a komplet csere segít. Eladó mondta, 120kilós emberé volt. A tulaj szerintem végtelenül igénytelen ember volt az autóval szemben, mert még szőnyegre sem tellet neki. Viszont volt benne valami Pajzs riasztó váltózárral, ami bitang igénytelenüEnnek nézett ki, főleg az A oszlopok tetején kikuksizó ultrahang szenzorok. A motor: volt szervizkönyv, aminek ha lehet hinni, akkor SI jelzés alapján volt szervizelve, tehát olajat kb 30 000-ként kapott. Ennek jótékony hatásaként, legalább egy hidrotőke már csattogott. Nemrégen volt az írás szerint olajszervizen, de az olaj azt lehet, hogy elfelejtették kicserélni, mert nagyon fekete volt. Szerintem a kartergázcső vagy szelep, esetleg mindkettő lyukas volt, olajfolyás volt a vezérműfedél környékéről. Aztán: lemezfelnik voltak alatta, ettől nem tudtam megnézni a féktárcsákat, a pótkerék helyén (ami teljes méretű volt) mankókerék figyelt.
Mondtam az eladónak, hogy 350K ráfizetek a mostani autómra, meg átrakom a kerekeket és a pótkereket, de azt mondta, hogy még 500-ért sem mennének bele a cserébe, de azért elkérte a teló számomat. Mindenestre jól eldumálgattunk, azzal nem volt baj, de a diagot már elő sem vettem. Nem hasaltam nagyon alá a hó és locs-pocs miatt, de mintha a váltóból a kardán kihajtásnál olajnyomokat láttam volna.
Tudom, használt autóról van szó, nem újról, de azért az embernek lehetnek igényei, aminek a tulaj híján volt. Az autó egyébként kívülről nagyon szépen nézett ki, nagy törése nem lehetett a jobb oldalán, bár zavart, hogy elöl nincs ködlámpa, meg hátul kurblisok az ablakok (nekem el van, igaz, még soha nem használtam)