Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 398 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 19:31 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz


Nem jól piszkáljátok akkor :) Esetleg egy olyan porszívóval megpróbálni,ami vizet is tud szívni.Annak a szűkítőcsövéhez pedig csatlakoztatni egy szilikoncsövet úgy,hogy fals levegőt ne szívjon a porszívó.Ezt pedig a lefolyócsőbe dugjátok ugye.Ehhez le kell bontani a kipufogót,és a váltót is gondolom.

gulyi Elküldve: 2017-08-17 19:16 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz,
és nem a fűtés box alja kell,hanem ahol kijön a víz
Az kis ovál cső a kép tetején



Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 18:38 Fûtés - Klíma

gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.

gulyi Elküldve: 2017-08-17 17:21 Fûtés - Klíma

[Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 11:18 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni? :)


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás :D Felbakolási pontokról nincs rajzod? :)


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják :)

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni :) )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








Köszönöm,viszont akkor tavaly a műszakin említették volna,volt előttem egy vevő aki festékvastagságmérővel is körbe járta egyébként az emelési pontok típushiba,még ha új küszöböt is kapnak az is kb 4 évet bír az emelési pont,erre szokták mondani hogy nem ott érdemes emelni ha nincs be szakadva akkor sem. :)



Nincs mosva az alja,attól rohad szét.Nekem még gyári minden,és semmi rozsda az emelési pontoknál.Én az alját is mosom rendszeresen.Máshol nem tudják emelni a kocsit,ha pl olajcserére viszed,és csápos emelőjük van csak,és aknájuk sincsen...Ez nem típushiba,hanem az ápolás hiánya miatt alakul ki.Az a baj,hogy ha az emelési pontoknál szétrohadt,akkor 100%,hogy a többi részen is elkezdődött a folyamat az autó alján.

John Elküldve: 2017-07-31 11:10 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni? :)


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás :D Felbakolási pontokról nincs rajzod? :)


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják :)

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni :) )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








Köszönöm,viszont akkor tavaly a műszakin említették volna,volt előttem egy vevő aki festékvastagságmérővel is körbe járta egyébként az emelési pontok típushiba,még ha új küszöböt is kapnak az is kb 4 évet bír az emelési pont,erre szokták mondani hogy nem ott érdemes emelni ha nincs be szakadva akkor sem. :)

Bitu79 Elküldve: 2017-07-31 09:33 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni? :)


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás :D Felbakolási pontokról nincs rajzod? :)


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják :)

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni :) )



Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.

A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:

https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s








John Elküldve: 2017-07-30 15:25 Karosszéria (javítás?)

John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta: Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...

John írta: Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?


Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni? :)


Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás :D Felbakolási pontokról nincs rajzod? :)


Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.

Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják :)

Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni :) )

YELLOW Elküldve: 2016-10-29 22:45 Segítség, beázik az autóm!!!!

bikemano írta:
YELLOW írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Hello!

Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?


Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.


Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.


bikemano, egy kérdés : van tetőablakod? Csak mert mielőtt szétkapod az autót, nekem ugyanígy az anyósülés előtt állt a víz a kocsiban, amikor egyszer egy kicsi résnyire nyitvamaradt.


a tetőablak vízelvezető cső az A oszlop felső sarokban szokott ereszteni úgy tudom, ha tényleg van tetőablak.


Nekem is rejtély, hogy mért "gédereztem" amikor K-val mondom, ez valami ficam lehet nálam ....
Nincs tetőablakom, szóval azzal nem lesz gond, szerintem az ajtóm a ludas.
Megprobálom szétkapni az ajtót, ha nem megy majd segitséget kérek szervizben, viszont kérdés az, hogy milyen tipusú ragasztóval lehet visszaragasztani a benne levő szigetelőt? Valami szilikon alapura lesz szükségem?


butil szalag kell hozzá

bikemano Elküldve: 2016-10-29 22:14 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Hello!

Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?


Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.


Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.


bikemano, egy kérdés : van tetőablakod? Csak mert mielőtt szétkapod az autót, nekem ugyanígy az anyósülés előtt állt a víz a kocsiban, amikor egyszer egy kicsi résnyire nyitvamaradt.


a tetőablak vízelvezető cső az A oszlop felső sarokban szokott ereszteni úgy tudom, ha tényleg van tetőablak.


Nekem is rejtély, hogy mért "gédereztem" amikor K-val mondom, ez valami ficam lehet nálam ....
Nincs tetőablakom, szóval azzal nem lesz gond, szerintem az ajtóm a ludas.
Megprobálom szétkapni az ajtót, ha nem megy majd segitséget kérek szervizben, viszont kérdés az, hogy milyen tipusú ragasztóval lehet visszaragasztani a benne levő szigetelőt? Valami szilikon alapura lesz szükségem?