Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 63 találat


YELLOW Elküldve: 2016-11-22 13:37 Remeg az autó

liga86 írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg :D ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.


Ha a motor fordulat teszem fel 3000 mert a fordulatszám az a motor függvénye és a váltón keresztül érkezik a kardántengelyre az erő azt a fordulatot 3000-en 3-ban 4-ben vagy 5-ben nem ugyan azt a forgási sebességet produkálja a kardántengely mint a motor. szerintem.
csak azért írtam le hogy mihamarabb meglegyen a megoldás:kiraly:


jogos. nem is értem miért írtam :D asszem túl korán keltem. pedig írás közben nem is értettem miért írom ezt. pff.... asszem lepihenek :D

liga86 Elküldve: 2016-11-22 13:19 Remeg az autó

YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg :D ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.


Ha a motor fordulat teszem fel 3000 mert a fordulatszám az a motor függvénye és a váltón keresztül érkezik a kardántengelyre az erő azt a fordulatot 3000-en 3-ban 4-ben vagy 5-ben nem ugyan azt a forgási sebességet produkálja a kardántengely mint a motor. szerintem.
csak azért írtam le hogy mihamarabb meglegyen a megoldás:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2016-11-22 12:59 Remeg az autó

KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg :D ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.

Bitu79 Elküldve: 2016-07-13 14:53 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged sztem...


ezt pont te mondod? mikor a sz@ros pillempátyom (levegő terelő istenverése) miatt tobzódtál itt, zavartál mindenkit privátban?
vagy a kicsit elváló krómkeret miatt, ami állítólag valaki a parkolóban akart letépni... (egyébként ha arra fizet a biztosító, akkor jó nagy hülye és full megdöbbenve fogok az ügy előtt állni, mert komolyabb dolgokra nem fizetnek, hiába hasonló összegű a kár)
szóval kicsit fura, hogy túl lihegéssel "vádolsz" valakit, azért egy futóműkiszakadás, nem egy leszakadt köröm.
és marhára jó szakember kell hozzá, jó lakatos, nem csak egy sima hegesztő.


Ajánlottam olyanokat,akik simán megoldják...
Meg ne írkálj hülyeségeket a fórumba ha lehet.
Sima lakatosmunka az egész...
Amúgy meg remélem valaki a te kocsid is megrongálja.De szerintem neked még biztosításod sincs,csak a kötelező. :porgosnevetos:
A parkoló biztosítás,meg ilyenekre van kitalálva.Én döbbentem most meg az abszolút k*cs*g stílusod miatt.Remélem nem engem fognak ismét csesztetni,vagy kitiltani innét miattad.Vegyél vissza kicsit az orcádból...Köszönöm.

Ez van még a Cascon felül:

https://www.netrisk.hu/file200...ositas.pdf


hülyeségeket te írkálsz.
minek ajánlod Kaszát? ja, vagy úgy gondolod, ha kiszakad, akkor jobb ha elviszi neki, ő majd elbontja? :D
láthattad, hogy Dávid írt ide, nyilván ha tudott volna valakit (akár ők maguk), akkor leírta volna, vagy itt vagy privátban.
tehát kb. sok értelme nem volt a kommentednek, csak lecseszted, hogy túl lihegi.
akkor kinek milyen a stílusa?
a parkoló biztosítás meg a legnagyobb hülyeség akkor a biztosító részéről. nyilván nem ilyen egyszerű, mert parkolókban elég sok kár keletkezik, és egy elem telibe fújása is 20-25ezerFt. meg ennyi erővel bármi történhet az autóval, csak simán ráfogod, hogy parkolóban történt, beléd mentek, aztán lehet xy, koccolt le valamit. én kíváncsi vagyok mit mond a biztosítód, de meglepődnék. azon neki semmi haszna, hisz minden autó sérül a parkolóban, akár másik autós által, vagy irigy kezek miatt. havidíja meg nem lehet magas, mert akkor senki nem venné meg a szolgáltatást.
a biztosító lényege, hogy nekik jól menjen, te le vagy kakilva magasról. amikor neked kell valami, akkor csak a vállvonogatás megy, meg kimagyarázza.
te dolgod mire fizetsz elő, én feleslegesen nem fogok, de ez legyen az én problémám.


Irogatod most is a hülyeségeidet.Inkább olvasd el a pdf-et,vagy köss ilyet a KÖBÉ-nél...
Éves díja 3500 ft....
Mellesleg a Kasza,és a 1st Autó is tud segíteni a futómű kiszakadás ügyben,ha elöjőn...

De sztem neked elmentek tényleg otthonról.Vagy csak hőgutát kaptál?



KÖBE :D
az nem szűnt meg? ja mellé ott kell legyen a kötelező is gondolom, ami szép és jó, csak ugye havi tagsági díj+
nekem is ajánlott a biztosító olyan éves díjat, ami 45ezer és töréskárra fizet TK-ra is, önhibából is. na ha ez valóban így volna, akkor mindenki törné össze a saját autóját, amit a biztosító "úgyis kifizet". mondom én tényleg kíváncsi vagyok, mi lesz az esetedből. saját és ismerősi körökből nincs jó tapasztalatom. pedig volt eset, ahol elég jó ismerős volt a biztosítós, és nagy biztosító. bocs, de én ezekben már nem hiszek.
ha lesz valami az autóval, felgyújtom és veszek másikat :D amúgyis többet áll garázsban :D mondjuk amikor kihozom pont történik valami. leszakad a lökös. felb@szott, most meg már nevetek rajta. igazából kezdek már nem foglalkozni ezekkel. csak sajnos adott pillanatban nem tudom még kezelni a helyzetet :D


Nekem Aegonnál van a kötelezőm,és a Cascom is.3 havonta fizetek 17500 ft-ot.A parkolás biztosítás meg egy évre 3500 ft,és 50 000 a limit,és önerő nélküli.Sztem jó ez.Főleg ha valami buznyák megrongálja a kocsit,és lelép...Csak keveset fizetnek.Olvasd el a pdf-et.Nekem már 2-3 éve van ez is,akárcsak a casco.Mondjuk én kötöttem vadkár,üvegkár,elemi kár,tűzkár,kátyúkár kiegészítőket is a Casco mellé.Ezekkel együtt ennyi a Cascom díja.De a Casco önerős,ezért van külön a parkoló biztosításom is.Ehhez semmiféle Köbe tagság nem kell...Kicsit olvasgass mondom!

YELLOW Elküldve: 2016-07-13 14:45 Futómû és hibái

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged sztem...


ezt pont te mondod? mikor a sz@ros pillempátyom (levegő terelő istenverése) miatt tobzódtál itt, zavartál mindenkit privátban?
vagy a kicsit elváló krómkeret miatt, ami állítólag valaki a parkolóban akart letépni... (egyébként ha arra fizet a biztosító, akkor jó nagy hülye és full megdöbbenve fogok az ügy előtt állni, mert komolyabb dolgokra nem fizetnek, hiába hasonló összegű a kár)
szóval kicsit fura, hogy túl lihegéssel "vádolsz" valakit, azért egy futóműkiszakadás, nem egy leszakadt köröm.
és marhára jó szakember kell hozzá, jó lakatos, nem csak egy sima hegesztő.


Ajánlottam olyanokat,akik simán megoldják...
Meg ne írkálj hülyeségeket a fórumba ha lehet.
Sima lakatosmunka az egész...
Amúgy meg remélem valaki a te kocsid is megrongálja.De szerintem neked még biztosításod sincs,csak a kötelező. :porgosnevetos:
A parkoló biztosítás,meg ilyenekre van kitalálva.Én döbbentem most meg az abszolút k*cs*g stílusod miatt.Remélem nem engem fognak ismét csesztetni,vagy kitiltani innét miattad.Vegyél vissza kicsit az orcádból...Köszönöm.

Ez van még a Cascon felül:

https://www.netrisk.hu/file200...ositas.pdf


hülyeségeket te írkálsz.
minek ajánlod Kaszát? ja, vagy úgy gondolod, ha kiszakad, akkor jobb ha elviszi neki, ő majd elbontja? :D
láthattad, hogy Dávid írt ide, nyilván ha tudott volna valakit (akár ők maguk), akkor leírta volna, vagy itt vagy privátban.
tehát kb. sok értelme nem volt a kommentednek, csak lecseszted, hogy túl lihegi.
akkor kinek milyen a stílusa?
a parkoló biztosítás meg a legnagyobb hülyeség akkor a biztosító részéről. nyilván nem ilyen egyszerű, mert parkolókban elég sok kár keletkezik, és egy elem telibe fújása is 20-25ezerFt. meg ennyi erővel bármi történhet az autóval, csak simán ráfogod, hogy parkolóban történt, beléd mentek, aztán lehet xy, koccolt le valamit. én kíváncsi vagyok mit mond a biztosítód, de meglepődnék. azon neki semmi haszna, hisz minden autó sérül a parkolóban, akár másik autós által, vagy irigy kezek miatt. havidíja meg nem lehet magas, mert akkor senki nem venné meg a szolgáltatást.
a biztosító lényege, hogy nekik jól menjen, te le vagy kakilva magasról. amikor neked kell valami, akkor csak a vállvonogatás megy, meg kimagyarázza.
te dolgod mire fizetsz elő, én feleslegesen nem fogok, de ez legyen az én problémám.


Irogatod most is a hülyeségeidet.Inkább olvasd el a pdf-et,vagy köss ilyet a KÖBÉ-nél...
Éves díja 3500 ft....
Mellesleg a Kasza,és a 1st Autó is tud segíteni a futómű kiszakadás ügyben,ha elöjőn...

De sztem neked elmentek tényleg otthonról.Vagy csak hőgutát kaptál?



KÖBE :D
az nem szűnt meg? ja mellé ott kell legyen a kötelező is gondolom, ami szép és jó, csak ugye havi tagsági díj+
nekem is ajánlott a biztosító olyan éves díjat, ami 45ezer és töréskárra fizet TK-ra is, önhibából is. na ha ez valóban így volna, akkor mindenki törné össze a saját autóját, amit a biztosító "úgyis kifizet". mondom én tényleg kíváncsi vagyok, mi lesz az esetedből. saját és ismerősi körökből nincs jó tapasztalatom. pedig volt eset, ahol elég jó ismerős volt a biztosítós, és nagy biztosító. bocs, de én ezekben már nem hiszek.
ha lesz valami az autóval, felgyújtom és veszek másikat :D amúgyis többet áll garázsban :D mondjuk amikor kihozom pont történik valami. leszakad a lökös. felb@szott, most meg már nevetek rajta. igazából kezdek már nem foglalkozni ezekkel. csak sajnos adott pillanatban nem tudom még kezelni a helyzetet :D

Bitu79 Elküldve: 2016-07-13 14:35 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged sztem...


ezt pont te mondod? mikor a sz@ros pillempátyom (levegő terelő istenverése) miatt tobzódtál itt, zavartál mindenkit privátban?
vagy a kicsit elváló krómkeret miatt, ami állítólag valaki a parkolóban akart letépni... (egyébként ha arra fizet a biztosító, akkor jó nagy hülye és full megdöbbenve fogok az ügy előtt állni, mert komolyabb dolgokra nem fizetnek, hiába hasonló összegű a kár)
szóval kicsit fura, hogy túl lihegéssel "vádolsz" valakit, azért egy futóműkiszakadás, nem egy leszakadt köröm.
és marhára jó szakember kell hozzá, jó lakatos, nem csak egy sima hegesztő.


Ajánlottam olyanokat,akik simán megoldják...
Meg ne írkálj hülyeségeket a fórumba ha lehet.
Sima lakatosmunka az egész...
Amúgy meg remélem valaki a te kocsid is megrongálja.De szerintem neked még biztosításod sincs,csak a kötelező. :porgosnevetos:
A parkoló biztosítás,meg ilyenekre van kitalálva.Én döbbentem most meg az abszolút k*cs*g stílusod miatt.Remélem nem engem fognak ismét csesztetni,vagy kitiltani innét miattad.Vegyél vissza kicsit az orcádból...Köszönöm.

Ez van még a Cascon felül:

https://www.netrisk.hu/file200...ositas.pdf


hülyeségeket te írkálsz.
minek ajánlod Kaszát? ja, vagy úgy gondolod, ha kiszakad, akkor jobb ha elviszi neki, ő majd elbontja? :D
láthattad, hogy Dávid írt ide, nyilván ha tudott volna valakit (akár ők maguk), akkor leírta volna, vagy itt vagy privátban.
tehát kb. sok értelme nem volt a kommentednek, csak lecseszted, hogy túl lihegi.
akkor kinek milyen a stílusa?
a parkoló biztosítás meg a legnagyobb hülyeség akkor a biztosító részéről. nyilván nem ilyen egyszerű, mert parkolókban elég sok kár keletkezik, és egy elem telibe fújása is 20-25ezerFt. meg ennyi erővel bármi történhet az autóval, csak simán ráfogod, hogy parkolóban történt, beléd mentek, aztán lehet xy, koccolt le valamit. én kíváncsi vagyok mit mond a biztosítód, de meglepődnék. azon neki semmi haszna, hisz minden autó sérül a parkolóban, akár másik autós által, vagy irigy kezek miatt. havidíja meg nem lehet magas, mert akkor senki nem venné meg a szolgáltatást.
a biztosító lényege, hogy nekik jól menjen, te le vagy kakilva magasról. amikor neked kell valami, akkor csak a vállvonogatás megy, meg kimagyarázza.
te dolgod mire fizetsz elő, én feleslegesen nem fogok, de ez legyen az én problémám.


Irogatod most is a hülyeségeidet.Inkább olvasd el a pdf-et,vagy köss ilyet a KÖBÉ-nél...
Éves díja 3500 ft....
Mellesleg a Kasza,és a 1st Autó is tud segíteni a futómű kiszakadás ügyben,ha elöjőn...

De sztem neked elmentek tényleg otthonról.Vagy csak hőgutát kaptál?
Hülye a biztosító,én meg csalok biztosan,meg lecsesztem az embert...behalok a dumáidon.

Mellesleg hidd el,hogy egyikük sem ér rá itt olvasgatni a fórumot,meg magyarázkodni.Mondjuk lassan én sem jövök miattad :fetreng:





YELLOW Elküldve: 2016-07-13 14:32 Futómû és hibái

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged sztem...


ezt pont te mondod? mikor a sz@ros pillempátyom (levegő terelő istenverése) miatt tobzódtál itt, zavartál mindenkit privátban?
vagy a kicsit elváló krómkeret miatt, ami állítólag valaki a parkolóban akart letépni... (egyébként ha arra fizet a biztosító, akkor jó nagy hülye és full megdöbbenve fogok az ügy előtt állni, mert komolyabb dolgokra nem fizetnek, hiába hasonló összegű a kár)
szóval kicsit fura, hogy túl lihegéssel "vádolsz" valakit, azért egy futóműkiszakadás, nem egy leszakadt köröm.
és marhára jó szakember kell hozzá, jó lakatos, nem csak egy sima hegesztő.


Ajánlottam olyanokat,akik simán megoldják...
Meg ne írkálj hülyeségeket a fórumba ha lehet.
Sima lakatosmunka az egész...
Amúgy meg remélem valaki a te kocsid is megrongálja.De szerintem neked még biztosításod sincs,csak a kötelező. :porgosnevetos:
A parkoló biztosítás,meg ilyenekre van kitalálva.Én döbbentem most meg az abszolút k*cs*g stílusod miatt.Remélem nem engem fognak ismét csesztetni,vagy kitiltani innét miattad.Vegyél vissza kicsit az orcádból...Köszönöm.

Ez van még a Cascon felül:

https://www.netrisk.hu/file200...ositas.pdf


hülyeségeket te írkálsz.
minek ajánlod Kaszát? ja, vagy úgy gondolod, ha kiszakad, akkor jobb ha elviszi neki, ő majd elbontja? :D
láthattad, hogy Dávid írt ide, nyilván ha tudott volna valakit (akár ők maguk), akkor leírta volna, vagy itt vagy privátban.
tehát kb. sok értelme nem volt a kommentednek, csak lecseszted, hogy túl lihegi.
akkor kinek milyen a stílusa?
a parkoló biztosítás meg a legnagyobb hülyeség akkor a biztosító részéről. nyilván nem ilyen egyszerű, mert parkolókban elég sok kár keletkezik, és egy elem telibe fújása is 20-25ezerFt. meg ennyi erővel bármi történhet az autóval, csak simán ráfogod, hogy parkolóban történt, beléd mentek, aztán lehet xy, koccolt le valamit. én kíváncsi vagyok mit mond a biztosítód, de meglepődnék. azon neki semmi haszna, hisz minden autó sérül a parkolóban, akár másik autós által, vagy irigy kezek miatt. havidíja meg nem lehet magas, mert akkor senki nem venné meg a szolgáltatást.
a biztosító lényege, hogy nekik jól menjen, te le vagy kakilva magasról. amikor neked kell valami, akkor csak a vállvonogatás megy, meg kimagyarázza.
te dolgod mire fizetsz elő, én feleslegesen nem fogok, de ez legyen az én problémám.

Bitu79 Elküldve: 2016-07-13 14:13 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged sztem...


ezt pont te mondod? mikor a sz@ros pillempátyom (levegő terelő istenverése) miatt tobzódtál itt, zavartál mindenkit privátban?
vagy a kicsit elváló krómkeret miatt, ami állítólag valaki a parkolóban akart letépni... (egyébként ha arra fizet a biztosító, akkor jó nagy hülye és full megdöbbenve fogok az ügy előtt állni, mert komolyabb dolgokra nem fizetnek, hiába hasonló összegű a kár)
szóval kicsit fura, hogy túl lihegéssel "vádolsz" valakit, azért egy futóműkiszakadás, nem egy leszakadt köröm.
és marhára jó szakember kell hozzá, jó lakatos, nem csak egy sima hegesztő.


Ajánlottam olyanokat,akik simán megoldják...
Meg ne írkálj hülyeségeket a fórumba ha lehet.
Sima lakatosmunka az egész...
Amúgy meg remélem valaki a te kocsid is megrongálja.De szerintem neked még biztosításod sincs,csak a kötelező. :porgosnevetos:
A parkoló biztosítás,meg ilyenekre van kitalálva.Én döbbentem most meg az abszolút k*cs*g stílusod miatt.Remélem nem engem fognak ismét csesztetni,vagy kitiltani innét miattad.Vegyél vissza kicsit az orcádból...Köszönöm.

Ez van még a Cascon felül:

https://www.netrisk.hu/file200...ositas.pdf

Amúgy meg aki régóta tag itt az oldalon,az jól tudja,milyen vagy.Rád is igaz,amit most leírtál én rám.Te is félted a kocsid,még egy légypiszoktól is...Bagoly mondja verébnek,hogy nagyfejű. :levele:



YELLOW Elküldve: 2016-07-13 14:09 Futómû és hibái

Bitu79 írta:
rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged sztem...


ezt pont te mondod? mikor a sz@ros pillempátyom (levegő terelő istenverése) miatt tobzódtál itt, zavartál mindenkit privátban?
vagy a kicsit elváló krómkeret miatt, ami állítólag valaki a parkolóban akart letépni... (egyébként ha arra fizet a biztosító, akkor jó nagy hülye és full megdöbbenve fogok az ügy előtt állni, mert komolyabb dolgokra nem fizetnek, hiába hasonló összegű a kár)
szóval kicsit fura, hogy túl lihegéssel "vádolsz" valakit, azért egy futóműkiszakadás, nem egy leszakadt köröm.
és marhára jó szakember kell hozzá, jó lakatos, nem csak egy sima hegesztő.

Bitu79 Elküldve: 2016-07-13 13:53 Futómû és hibái

rvilike írta:
szotakdavid írta: Ügyes lakatos kell hozzá.


És tudunk ilyenről aki közismerten ügyes és már többet megcsinált úgy hogy jó lett? Ez kicsit még mindig túl elméleti nekem, én konkrétan arra a válaszra várnék, hogy igen a jóska is meg a pista is meg tudja ezt jól csinálni, már a sokadikat csinálja és mind jó lett, olyan mint volt stb.


Keresd Kasza mestert.

http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282

Rá nyugodtan bízhatod.E46-hoz ő ért a legjobban sztem.

Mármint ha véletlen előjönne a hátsó futómű kiszakadás,vagy ha alkatrész kell...

De viheted az 1st Autóhoz is sztem nyugodtan.(szotakdavidékhoz).

Nem nagy para sztem,ha véletlen előjön ez a szériahiba.Kicsit túl liheged...