Ez egy archivált weboldal! bővebben
BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2007-04-17 18:36 Gumi

Sziasztok!

Tavaly nyár végén kb 50000km után kellett lecserélnem a gyári Pirelli P6000-eket, mert elfogyott a minta, fõleg hátul (Persze évadonként cserélgettem!) . Michelin PilotSport került helyette (36e/db!). Nem értem miért szidják a P6000-et, én meglehetõsen jól tapadtam vele, a PS2 sem jobb nála, nagyjából egy kategória, én mindkettõvel elégedett voltam/vagyok.
330Cd, 225/45R17
Üdv: BG

BarG Elküldve: 2007-01-21 17:16 Fékbetétcsere

Kb 74 000-nél cseréltem elsõ tárcsákat és betéteket. A probléma nálam is úgy kezdõdött, hogy nagysebességû fékezéskor beremegett az autó eleje. Egy tuningcuccokat áruló ismerõsömnél rendeltem meg a pótlást és így Zimmerman tárcsák és Ferodo betétek kerültek bele. 1-2000 km bekopás után lett tökéletes. A kivett tárcsából összesen csak 1 mm hiányzott, a betétekbõl úgy 2 mm!!! (kb 70e Ft volt szereléssel)
30d

BarG Elküldve: 2006-12-23 15:59 Benzintank és tartalék

Érdekes, 330Cd-nél nyári melegben decire egyezik a BC által mutatott és a kútnál számolható fogyasztás, aztán ahogy hûl az idõ úgy mutat egyre többet a BC, ilyenkor már kb 1 literrel mutat többet a kutnál számolhatónál.
A papíron 63 literes tankba eddig a legtöbb 61,5 lityi volt a legtöbb amit betöltöttem és még kb20 km-t mutatott hatótávnak, szerintem pontos.
Volt régebben dízel Leonom, ott az 55 l-es tankba rendszeresen töltöttem 64-65 l-t, mert volt egy stift megnyomásával feltölthetõ légtér, amit az okos tulajok különféleképpen értelmeztek, mert nem sikerült soha két egyformát tankolni és születtek a legendák a levevõ kutakról. A BMW-nél ilyen légteret nem láttam, ha szinel a csõben az anyag, akkor elvileg mindig ugyanannyi van benne.
BG

(A BC a német gázolajra/benzinre van kalibrálva ?)

BarG Elküldve: 2006-12-03 12:30 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Hello!
A probléma teljesen ismerõs. 330 Cd-m van 2004 tõl. Még nagyon új volt - 5000 km-es, amikor Steinbauer P Boxot tettem bele. Kb 500 Nm lett, de amikor megjött a nyomaték, rendesen berezgett az autó, annyira, hogy visszaadtam. Most próbálkoztam megint egy boxxal, aminél megint elõjött a remegés, de szerencsére ez a box állítható és vissza tudtam annyira szabályozni, hogy legyen plusz erõ, de a remegés elmúljon. Felhívtam sok BMW tuningolót, hogy mi lehet a baj és sok hümmögés után beszéltem valakivel, aki már többször találkozott ilyennel és a motortató bakokat tartotta felelõsnek, mert egy bizonyos nyomaték felett már nem függeszt, hanem a motor támaszkodik és rezegteti a kasznit. Persze ugyanez a jelenség van, ha elgyengül, tönkremegy a bak.
Üdv: BG

BarG Elküldve: 2006-11-05 14:33 Futómû és hibái

Ez valami típushiba lehet, nekem a 30000 km körüli szervíznél 1 évesen gariban cserélték. 30d

BarG Elküldve: 2006-11-01 17:28 Légtömegmérõ

Reggel 7-re mentem, délben vittem el, mert nem úgy jelentkeztem be, hogy megvárom. Ha így tettem volna, 9-10 tájban lett volna kész.( Csak ezt nem tudtam! )

BarG Elküldve: 2006-11-01 14:33 Légtömegmérõ

Hello!
Valójában felújították, mert a réginek a fémházába vulkanizáltak? préseltek? új gumit-ami tömör, nem olajos-ezért feszesebb. A kettõ (jobb+bal) szereléssel lett 19. És ne feledkezz meg egy futómûállításról sem, ami 5-10 pénz helytõl függõen, mert szerelés után elmászhat a geometria. Nekem nem ment el, de jobb a békesség alapon nem szabad kihagyni.

BarG Elküldve: 2006-11-01 11:31 Légtömegmérõ

Off
2 héttel ezelõtt cseréltettem az elsõ futómûben hátsó szilenteket. alapvetõen 75000 km után sem volt semmi baja - de nem is Bp-en közlekedem! -mert egy olajos vékony gumis konstrukció, ami szerintem keményítve stabilabbá teszi a gépet. Elõször a Bimmerworldös Powrflexre gondoltam, de több felõl azt hallottam, hogy az már túl kemény. Végülis némi tájékozódás után a silentblock.hu-nál cseréltettem 19 kemény pénzért!!! A két db volt ennyi! És tényleg stabilabb lett.
On

BarG Elküldve: 2006-10-31 19:21 Légtömegmérõ

Hello 330d!

Nekem egy 2004-es 330cd-m van és még a nyáron próbálkoztam az EGR szelep levakolásával. Gyárttattam vékony saválló (jó hõállóságú ) lemezbõl többféle lyukkal alátéteket, majd bepróbálgattam õket. Nagy lyuknál 8, 10 mm nem éreztem a motor mûködésén semmi változást, 6-os lyuknál meg kigyulladt a motorhibát jelzõ lámpa!
Neked hogy sikerült ezt elkerülnöd?
Üdv: BG

BarG Elküldve: 2006-08-01 21:15 Futómû és hibái

Sziasztok !

Kb 70000 km-emet gurulom a 330Cd-men és mostanában kezdtem érezni, hogy nagy tempóról enyhén fékezve diszkréten ráz a kormány. 100 alatt, vagy erõsebb fékezéskor nem tapasztalható a dolog, de valami elkezdõdött. Szerintetek mi lehet? Hasonló jelenség Seatos barátomnál a fél autó lecserélésével járt, míg megtalálták azt a 2500Ft-os alkatrészt, ami okozta a hibát. Nemrég jártam a 60000-es szervízben, ahol azt mondták, extra jó állapotban vannak a fékeim, meg fékolajat is cseréltek(2 év!!!) és a régi olaj középbarna volt, az új, amit beletettek meg halványsárga-teljesen jogos a kétévenkénti csere!
Elõre is köszönöm!
Üdv: BG