Ez egy archivált weboldal! bővebben
Buschmann fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

Buschmann Elküldve: 2006-01-24 21:27 320d Motor

Akkor a turbókimélésben egyet értünk.
Viszont sokszor nincs idõ megvárni azt a percecskét leállitás elõt és lássuk be ha városban ügyeket intéz az ember ohatatlan hogy ne zsigerbõl álitsd le a kocsit és rohanj a dolgod után.
Amugy hogy bejöttek ezek a kicsivel nagyobb minuszok elég jól türi a kis drága a hideginditást.Egy kis dadogás zsörtölödés jön a részérõl de csak az elsõ pár pillanatban.
A másik vizválasztó kérdéskör haveri körben a hideginditás után egybõl elindulni vagy megvárni amig egy csöppet melegszik a motor.
Azért érdekes a kérdés mert ahány autóm volt azoknak a kézikönyvében mindig az szerepelt hogy azonnal induljon el kiméletes üzemben.
Ismerõseim meg sorra melegitik a gépet.
Ki hogy csinálja?!
Bugyuta kérdések tudom de legalább telik a hozzászólások oldal és ismerkedünk is hejj!
-B-

Buschmann Elküldve: 2006-01-23 19:32 320d Motor

Hejj!
Nekem is kellet alsó lengõkar cserét végrehajtani.
Tárcsacsere nálam is.
Amikor megvettem akkor a létezõ összes oolajat lecseréltettem benne.
Jah meg egy kerékcsapágy egy jólesõ padkának csapódás közepette adta meg magát.
Amugy az enyém 2002. közösnyomócsöves változat.
Eddig lekopogom nincs gond se a turbunyekkal sem a fecskendõkkel.
Pedig szoktam tolni de olyankor megvárom leállitás elõtt hogy lehüljön a turbó.
Szerintem ha gondoskodik az ember rendesen róla és nem kókány cuccokat vesz bele akkor birniuk kell!
Amugy meg amiket eddig vettem bele szerintem nem olyan drága dolgok mint amivel riogattak... mondjuk egy jó nagy adag kedvezmény az alkatrészboltban nem hátrány.
Szóval ha a többieknek is lenne hozzászolni valóLYUK akkor kérem tegyék közzé!
-B-

Buschmann Elküldve: 2006-01-21 21:35 320d Motor

Sziasztok !

Újra körkérdéssel zaklatok minden kedvesw usert!
Szóval elég sok rossz kritikát hallotam a 20d motor tartósságárol szóval tapasztalatokat kérném megosztani kinek mit kellet megbabrálni ha kellet!
Ennyi.
Az enyémbe most 120 000 van ora szerint aztán ki tudja németbõl jött.
Eddig semi gond.
-B-

Buschmann Elküldve: 2006-01-21 21:13 Miért van hely a motortérben?

Szejjasztok!
Köszönöm a kimerítõ válaszokat!
Õtletként még szóbajöhet: a BMW gondolt a maffiózokra is és csempészrekeszként is remekül hasznosítható egy kibelezett állaksival amibe több kiló kokain is belefér!
-B-

Buschmann Elküldve: 2006-01-19 20:32 Miért van hely a motortérben?

Sziasztok!

Még nem tudtam konkrét választ találni rá de az érdekelne hogy a motortérben jobb oldalt a tüzfal elõtt miért van egy üres rekesz?
Alul van benne asszem három felfogatáshoz szükséges menet.
Eddigi tippem hogy oda egy aksi jönne de nemtom akkor minek lenne két aksi mert a gyári meg a csomagtartóban van szépen elrejtve.
Ha bárki tudja a választ szivesen várom!
Kössz helló!
-B-

Buschmann Elküldve: 2006-01-19 19:51 Könyöktámasz

Hello.

Könyöktámasznak én is hijján vagyok ami elég gáz.
Amit eddig sikerült megtudnom megannyi pesti bontós maffiatagtól az annyi hogy lehet kapni DE: az ár nagyon változó volt ahol 65000 valahol 50 és valahol 25000 mondtak most ne kérdezd melyiket hol ha nagyon érdekel akkor meg tudom adni a számokat amiket hivtam.
Különbség van limó és cupé között is nem mindegy melyiket veszed.
Szóval elég kackiás és ha veszel is akkor legyen meg az alatta levõ box is mert anélkül nem tod berakni mert teljesen más mint ami most a gépedben van.
Gondolom ha nincs könyöklõd akkor az indexeid is sárgák ha ezektõl is meg akarsz szabadulni akkor ajánlani tudom az Fk tuningkatalógust én abbol rendeltem potom 10 000 volt a pár.
Csak annyi átalakitás kell hogy mivel most fehér villogók vannak benne aminek a jelzése p21w azt kell átcserélni sárgára ami megint csak nem olyan egyszerû mert minden sárga izzó p21Yw jelzésû, lehet hogy van sárgában is y nélküli jelzésû de nekem nem sikerült szereznem, egyébként meg annyi a különbség hogy ami most benne van a tiédben annak a bütykei 180 fokot zárnak be az y onos pedig egy kicsivel kissebet.
Ugyhogy vagy lereszeled az egyik bütyköt ami szerintem egyszerüb de én a nehezebb utat választva vettem egy üvegfestõ készletet ami ma nagyon divatos és a fehér izzómat befestettem narancs szinûre. Eddig semi gond nincs vele.
Sok szerencsét
És bocs a hosszadalmas irásért!
- B-

Buschmann Elküldve: 2005-09-12 20:16 Xenonlámpa

Sziasztok.
Xenonnal nekemsincsenek egyszerû tapasztalataim.
Az utolagos beszerelést minnél olcsóbban meguszni nem mindig a legjobb döntés.
Én pl tudtam szerezni gyári zsir uj audi xenon szettet amit azt hittem majd olyan könnyen be lehet barkácsolni a gépjármübe.
Hát nem kell hozzá venni egy xenonos foncsort meg annak a kupakját amibe az izzó van belerakva, mert csak ugy lehet belebarkácsolni,.
Szóval ha van valakinek egy 2002 utáni törött xenonlámpája épp foncsorokkal akkor vevõ vagyok rá.
Vagy ha valakinek kell az audis cucc akkor beszerárban átadom izzoval mindennel együt, még nem volt hozzányulva!

üdv a buschmann

Buschmann Elküldve: 2005-06-04 22:29 Apró hibák

Szeva!

Szerintem egybõl németben próbálom meg.Ha magyarban törik totálkárra a gépet még azt is ujá varázsolják és piacra dobják ugyhogy szerintem itthon nem sok esélye van a dolognak.
Az üvegzörgést meg szerintem szintén a fasza magyar utak számájára irhatjuk, megoldáson még nem gondolkodtam komolyabban csak megfigyeltem néha elmulik, pl amikor megvettem a próbauton is felfigyeltem a jobb oldali zörgött, de mára már mindkettõ csinálja.
Hiába a német precizitás az anyagnak akkor is engednie kell.
na majd kiokoskodunk valamit van itt még rajtunk kivûl pár csóka hátha valamelyikbe beleüt az isteni szikra.

Buschmann Elküldve: 2005-06-03 22:39 Apró hibák

Hello

Kössz a választ .
Szerintem sem lehet nagy eltérés a két box között csak valami átalakitó konzol lehet .Az a legtisztább ha szerzek egy bontottat és szétkapom és akkor kiderül mi van benne majd összerakom és felszerelem.

Gondolom nem olyan árban van bontva mint a szalonban az extrtalistán.
Majd kiderül.
A kopogást most deritettük fel ami a futómû felõl jött.
A lengõkart a belsõ oldalról hátul tartó bak szilentje van egy kicsit kikopva
amit nem cseréltünk ki amikor az egész lengõkart cseréltük mert azt hittük csak azzal van a baj, hát most rá kellet jönnünk hogy nem. De végülis nem egy horrorisztikus összeg, 7000 körül van mindenestöl.
Ugyhogy a tapasztalatot továbbadva cseréljetek le mindent a futómüben ha valamit is cseréltek mert a többi része is hamarosan galyramegy., éshát elég azt egyszer leszedni.

Mégegyszer köszönöm Jim!

Buschmann Elküldve: 2005-06-02 21:58 Apró hibák

Szaasztok!

Lenne még egy kis apróság nem tudja valaki hogy lehet berakni könyöklõt e46 ba gyárira gondoltam.
Beszerzése szerintem nem lenne nagy probléma csak nem tom hogyan van az felfogatva és hova.
Együt van a váltó mögötti tároló rekesszel?

ha valaki tud lécci segitsen.
kössz! jó csapatást

Buschmann Elküldve: 2005-06-01 20:30 Apró hibák

Sziasztok!

Nemrég lettem én is Bmw-s......... szerintem eddigi életem egyik meghatározó élménye és elõnye hogy mindennap átélem.
De mint mindennek vannak árnyoldalai is.
A gépem 320d 2002.-es.
A motorja télleg nyomatékos és mindig széles vigyorral konstatálok egy egy kigyorsitást.
Németböl behozott de kereskedésbõl vettem át lett nézve rendesen de apróbb hibák átcsusztak a rostán.Mint pl.: jó pár kavicsfelverõdés disziti az elejét nem feltünõ csak ha az ember direkt hibát keresgél ugyan ez a szélvédõben , ami kicsit bosszantób amikor nappal szemben megy az ember és a sok nagyon apró kavicsfelverõdés elõször pornak látszódott alapos mosás után derült ki hogy az biz nem por hanem homokszemnyi kavicsfelverõdés.
A másik az a futómû ami nálam is felütötte a fejét én kicseréltem az elsõ jobb oldali lengõkart mert ugye szilenteket csak ugy cserélgetni nem lehet hanem csak az egészet egyben, kicserélés után javult a helyzet de rossz uton (mondjuk minden ut az itt kis hazánkban) de földúton még mindig kopog valami de még nem tudtunk rájönni hogy mi, a stabilizátor pálca nem mert azt is rendesen átnéztük ugyhogy még keressük a hibát.A harmadik hiba az elsõ oldalüvegek kopogása amire szintén nem találtunk gyógyirt, próbálkoztunk szilikonnal nem segitett.
Egyébként csak ajánlani tudom az alkatrész árak se olyan horribilisek mint azt rebesgetik, bár kinek hogy.Ezektõl a kis hibáktól ami csak az autó használtsága miatt vannak más ellenérvet nem tudok felhozni ellene, egyszerüen tökéletes, ugy utfekvésben mint dinamikában pazar.Biztos lehet rajta finomitani holmi sportfutómûvekkel meg ilyen olyan tuningal de ha valaki egy dinamiku és gyönyörû autót szeretne annak szerintem nem kell tovább keresgélnie.Ja és az elismerõ tekintetek kárpótolnak szerintem mindenféle anyagi sarcot és kiadást.
« előző1234következő »