Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-08-11 11:05 Klubtársvadászat!

Ki dolgozik egy szép M-felnis ezüst sedan E46-tal a Harmannál Székesfehérváron?

Coyote Elküldve: 2011-08-11 09:29 Valaki segítsen

YELLOW írta: havernak E36 úgy szét lett kapva, elől hátul, lengéscsillapító/rugó csere, hátul komplett futómű, csapágy, fék csere. és szinte egyedül csinált mindent, néha én segítettem ha ráértem. kipuff, tank minden le lett bontva, mert kiszakadós volt a futómű meg lett erősítve. nem olyan nagy dolog, csak elszántnak kell lenni. a futómű ami be lett téve annyira szar volt, hogy nem lehetett beállítani. enyit a bontós dolgokról, én tutti nem veszek bontós futóművet ha kell majd.


Na igen, ha a bontóba már úgy került a futómű, hogy letörték róla az autót, akkor esélyes, hogy kuka az egész. Bontóból én csak szemrevételezett karosszéria-elemeket, kiegészítőket és egyszerű kütyüket mernék venni, a legbonyolultabb, amit vettem, az egy ablakmosó-motor volt.

Coyote Elküldve: 2011-08-10 09:53 Üzemanyag fogyasztás

Csaabi írta:
Bero írta:
Csaabi írta: Hello! Arra lennék kíváncsi hogy vki tudja e miért van az hogy csal a fogyasztás mérőm. 7 literes fogyasztást számoltam ki egy adott útra és közbe a board komputerem azt írja hogy 6 literre jött ki az út. Ha vki tud vmi okos gondolatot akkor kérlek oszd meg velem.
Előre is köszönöm.


Milyen kerekeid vannak? Elektronikához,műszerfalhoz nyúlt valaki? Amúgy lehet csak be kell állítani a computerben!


Hello! 17es kerekeim vannak 225/45 R17es gumákkal. soha senki nem bántottam a műszerfalat benne. És mire gondolsz azzal kapcs h lehet h csak be kell állítani a komputert?


Szerintem a kerékátmérő nem befolyásolja a mért és valós fogyasztási értékeket, hiszen a mért és a valós értékek egyaránt az elfogyott üzemanyag és a km/óra szerint megtett km-en alapulnak! A kerékátmérő változtatása csak a valós távolság és a km/óra által számolt távolság között okozhat eltérést.
Csaabi: elvileg szervízben lehet kalibráltatni a BC-t, úgy, hogy mondjuk a 6 liter helyett 7-re állítják a jelenlegi esetben, és a jövőben ezzel arányosan fog majd mérni (gondolom én). Amúgy nem hiszem, hogy 318i 17-es kerekekkel jött ki gyárilag, persze nem vagyok szakértő, csak úgy tapasztalat alapján mondom.
Nekem mondjuk ritka nagy mákom van, mert 6.4-es fogyasztásnál 6.5-öt ír ki a BC, ami rendkívül pontos. Persze az autón minden gyári...

Coyote Elküldve: 2011-08-10 09:28 Pohártartó

Vissza a kedvenc témámhoz

Mivel imádom az új pohártartómat, és rengeteget használom, elgondolkoztam, hogy hátra is kellene egyet szerezni, az alkalmi utasoknak. Láttam, hogy az E46-ból ezt cakk-pakk kihagyták - ezért erre a megoldásra gondoltam. Mit szóltok hozzá, valaki csinált már hasonlót?

Szerintem kiválóan működhet, és úgy is néz ki, ahogy én elképzeltem...

Coyote Elküldve: 2011-08-06 09:41 Vicces :)

anubisz írta: Erős gyomrúaknak

Felrobbant a karja a testépítőnek

A 34 éves brazil body builder rendelkezett a világ legnagyobb bicepszével, amelyet 90 centisre gyúrt az évek folyamán.
Felrobbant a karja a testépítőnek

A Caolho nevű férfi kizárólag gyorséttermi kajákon és szteroidokon élt, borzasztó egészségtelenül táplálkozott.

A testépítő karja egy biciklibalesetben sérült meg. Közvetlenül az eset után még nem tűnt veszélyesnek a seb, amely később elfertőződött és hatalmasra dagadt.

Az elgennyesedett sérülést az orvosok próbálták meggyógyítani, de a férfi életét vesztette a kórházban.

Erősebb gyomorral rendelkező olvasóink a férfi karjáról készült megrázó videó.


Ez nem vicces, csak simán undorító

Amúgy biztos egyedül vagyok a véleményemmel, de felbasz, hogy a BMW tulajdonosokról mindenkinek a kigyúrt, kopasz, oakley-s, tetovált, susogós melegítős, aranyláncos gyökerek jutnak eszébe. Ha valaki ezt olvassa, és a fenti listából legalább 4 ráillik, akkor kérem üljön át Audiba vagy Mercibe!

Coyote Elküldve: 2011-08-02 17:00 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

anubisz írta:
seta írta: sziasztok!

Cím alapján ez tűnik a megfelelő topic-nak
Szóval ma abba a vicces szituba kerültem h a benzinkúttól kb 800m-re szomjhalált halt a gép Azonnal megálltam és nem is próbáltam elindítani. Hoztam bele 5l gázolajat és második indítózásra be is indult. Elmentem és teletankoltam. A probléma csak az h most sárgán világít a DDE lámpa. A hibakódot még nem olvastam ki, de gondolom az üzemanyag elfogyás miatt gyulladt ki. A kérdésem az volna h törölhetem a hibakódot, vagy nézessem azért meg?


Én nem vagyok dizel guru,de minek megnézetni,ha nincs vele gond. Biztos a kifogyott üzemanyag miatt írt be valamit. Érzékelte hogy nem kap naftát,persze hogy hibát ír be.
Szerintem csak töröld,és kész.
Amúgy is kiderül mit írt be,milyen hibát,abból majd tudsz következtetni.


Nálam okosabbak bekommentálják majd a megoldást, mert nem emlékszem, hogy pontosan mi történhet, de úgy tudom van egy probléma, ami miatt nem szabad kifogyasztani az üzemanyagot a dízelekből. Valami levegősödik, vagy mi... Ez lehet, hogy egy élő hiba...

Coyote Elküldve: 2011-08-02 15:06 Szivargyújtó

janco írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:


Persze,szép lenne annyit nem bírna el menet közben,és akinek televan hifivel,erősítővel stb.. plusz az autó saját fogyasztói. Akik 220V átalakítót használnak,meg laptopokat töltenek.


múltkor rányomtam úgy melegedett mint az állat!
de mind1 úgyis ottvan a bizti ha sok lenne...de én sose nyomtam még rá ennyit..a szivargyújtóra.




Mi melegedett? Amúgy sem kel mindennek mennie. Telefon minek tölteni mindig,elég rádugni ha lemerül,addig meg lehúzod a gps, de abba is van aksi,elég rádugni ha lemerül.Persze jobb lenne ha több kimenet lenne benne,mondjuk 1 hátul,vagy valami,így persze terheli egy kicsit.



Az autód el fogja bírni, de elosztóból ne olcsót használj! A benzinkúton vásárolt elosztóm megolvadt, amikor hűtőtáskát és GPS-t dugtam rá (csak kettős elosztó volt). Az autónak nem lett baja, mielőtt szétfolyna és kárt okozna, mindenképp érezni fogod a szagát.
- Ha égett műanyag szagot érzel, azonnal húzd ki!
- soha ne hagyd felügyelet nélkül bedugva!



na erre voltam kíváncsi...amúgy a hűtőtáska dugója melegedett szépen..
12/24v -on is használható (ez volt a leírásában)
Annyi az egész, hogy el van osztva a dugótól Y-ba 2-2 kábel osz jónapot!
asszem biztosíték sincs benne!


a biztosíték általában a készülék dugójában van, nem az elosztóban. De ha abban is lenne, a túlmelegedést és olvadást nem valószínű, hogy megakadályozná a biztosíték.
Olyan szempontból nincs félnivalód, hogy határozottan érezni lehet a szagát, de ekkor még nem folyik, csak picit meglágyul, minimális mértékben deformálódhat. Aggódni nem érdemes, de ha jön a szag, akkor húzd ki.
Ebben a topikban találsz linket olyan filléres termékre, ami 2 krokodilcsatlakozóval megy az akkura (ami ugye a csomagtartóban van), ez egy fokkal jobb megoldás a hűtőtáska csatlakoztatására. A hátránya, hogy nem tudod, ha gáz van, (de elvileg miért lenne gáz...) illetve, hogy a hűtőtáska a csomagtérbe kerül. Feltételezem, hogy nem a GPS-t teszed a csomagtérbe

Coyote Elküldve: 2011-08-02 08:43 Társalgó

ute107 írta: Megy valaki hétvégén Zamárdiba?


szerintem én pénteken benézek, ha jól tudom pénteken kezdődik. Siófokról nem lesz nagy művészet átérni De Horvátországba is mennénk az asszonnyal a hétvégén, így most megy a dilemmázás. Szerencsére bármelyik opciót is választom, mindenképp a BMW-ről fog szólni a hétvége

Coyote Elküldve: 2011-08-02 08:42 Szivargyújtó

anubisz írta:
janco írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:


Persze,szép lenne annyit nem bírna el menet közben,és akinek televan hifivel,erősítővel stb.. plusz az autó saját fogyasztói. Akik 220V átalakítót használnak,meg laptopokat töltenek.


múltkor rányomtam úgy melegedett mint az állat!
de mind1 úgyis ottvan a bizti ha sok lenne...de én sose nyomtam még rá ennyit..a szivargyújtóra.




Mi melegedett? Amúgy sem kel mindennek mennie. Telefon minek tölteni mindig,elég rádugni ha lemerül,addig meg lehúzod a gps, de abba is van aksi,elég rádugni ha lemerül.Persze jobb lenne ha több kimenet lenne benne,mondjuk 1 hátul,vagy valami,így persze terheli egy kicsit.



Az autód el fogja bírni, de elosztóból ne olcsót használj! A benzinkúton vásárolt elosztóm megolvadt, amikor hűtőtáskát és GPS-t dugtam rá (csak kettős elosztó volt). Az autónak nem lett baja, mielőtt szétfolyna és kárt okozna, mindenképp érezni fogod a szagát.
- Ha égett műanyag szagot érzel, azonnal húzd ki!
- soha ne hagyd felügyelet nélkül bedugva!

Coyote Elküldve: 2011-08-02 08:39 Olvasólámpás belsõ világítás

Jim86 írta: Azért erre ne mondjátok hogy szarul néz ki! A piros meg a kék belegondolva tényleg elég ganén nézne ki, de a jégfehér azért ütősen néz ki!


Mondjuk én nem erre a világításról beszéltem, hanem a sebváltóra világító fényre, ami menet közben, lámpakapcsolás esetén világít. Ki- és beszálláskor tökmindegy, hogy milyen színű, minél világosabb, annál jobb.

Coyote Elküldve: 2011-08-01 10:49 Olvasólámpás belsõ világítás

bbali81 írta:
Coyote írta:
Jim86 írta: Szerintetek hogy mutatna az autó belső világítása kék szofita izzókkal? Gondolkodtam még a jégfehéren... Valakinek valami tapasztalat?


Szerintem szarul nézne ki, mert az autó belső világítása narancssárga. A kék amúgy is bassza az ember szemét, erre sok Volkswagenes panaszkodott (a VW vissza is tér a fehér műszerfal-világításhoz). A Celicámban mindent kékre cseréltem, és megmondom őszintén, amilyen kurvajól nézett ki, legalább annyira idegesített éjszakai vezetésnél, hosszabb távon. A kék nem egy nyugtató, pihentető szín, akkor sem, ha leveszed a fényerőt.

Ezen a linken megnézheted, a Celica GT az enyém. Hidd el, nem akarsz kék fényeket az utastérbe, akkor sem, ha csak a felső lámpában van


"A kék amúgy is bassza az ember szemét.."
Nemtámogatom én sem ez a jégfehér izzó max rendszámtáblavilágításba teccik azt meg nemtudom, hogy engedélyezi e a jard


Apropó, rendszámtábla! Abban milyen típusú izzó kell? Oda szeretnék jégfehéret. Szerintem nincs rá oka a jardnak, hogy amiatt büntessen, hiszen csak árnyalatnyi a különbség. Nagyon elegáns a jégfehér rendszámtábla-világítás.

Coyote Elküldve: 2011-08-01 10:27 Olvasólámpás belsõ világítás

Jim86 írta: Szerintetek hogy mutatna az autó belső világítása kék szofita izzókkal? Gondolkodtam még a jégfehéren... Valakinek valami tapasztalat?


Szerintem szarul nézne ki, mert az autó belső világítása narancssárga. A kék amúgy is bassza az ember szemét, erre sok Volkswagenes panaszkodott (a VW vissza is tér a fehér műszerfal-világításhoz). A Celicámban mindent kékre cseréltem, és megmondom őszintén, amilyen kurvajól nézett ki, legalább annyira idegesített éjszakai vezetésnél, hosszabb távon. A kék nem egy nyugtató, pihentető szín, akkor sem, ha leveszed a fényerőt.

Ezen a linken megnézheted, a Celica GT az enyém. Hidd el, nem akarsz kék fényeket az utastérbe, akkor sem, ha csak a felső lámpában van

Coyote Elküldve: 2011-07-30 19:57 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

anubisz írta:
nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



De jó, várom!
Anubisz, nekünk találkozni kell egyszer, mert látom ugyanolyan kacatokat gyűjtesz be, amiket én

Nickname: nem értem, az árnyékolás-problémáról nem hallottam. Vagy arra gondolsz, ha profi tolvajok szándékosan árnyékolják? Arra az esetre nem igazán készülök, profi tolvajok ígyis-úgyis elviszik, akkor is, ha "pajzs technológia" van benne.

Coyote Elküldve: 2011-07-30 16:23 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!

Coyote Elküldve: 2011-07-30 14:15 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Qucsy írta:

ez tény, hogy szép és jó a hangja is, de ha ez 1 otthoni tákolmány amiről,persze papír nincs az már ok hogy elvegyem a forgalmidat...nem hiába vannak kialakítva a kipufogó rendszerek, különböző kanyargós tököm paszuly módjára..


ezen a ponton megkérdezném, hogy mi van a kiherélt kipufogós robogósokkal? Még sohasem hallottam olyanról, hogy megbüntették volna őket. Márpedig kevés undorítóbb, vérlázítóbb és szánalmasabb hang van, mint amikor kiherélt robogókat nyüstölnek a nyápic kölykök, és előadják 49 köbcentin a valentinórosszit.