Ez egy archivált weboldal! bővebben
Csabika136 fórum hozzászólásai

Csabika136 Elküldve: 2016-01-31 21:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Múltkor már kérdeztem ezzel kapcsolatban. Megvettem egy ELM327-es OBD adaptert, ami Wifi kapcsolatot használva működik. Szépen kapcsolódik is a telefonom a Wifi-jére, de a vezérlő egységgel nem hajlandó kommunikálni. Ugye két hete kb. megkérdeztem tőletek, hogy nincs-e valami beállítás, vagy egyéb dolog, amiről nem tudok, mert nem hiszem, hogy a készülék rossz. Megkaptam a választ, hogy nagy sz.rt vettem mert semmire való kínai parasztvakítás ez is meg a kábel is amit belinkeltem. Kicsit hümmögtem, hisz itt kaptam ezekre is a tanácsot, hogy "igen, jó lesz mindkettő" úgyhogy továbbra is tanácstalan maradtam.
Átadtam a készüléket egy kollégámnak, aki szintén érdeklődött ez után az adapter után, és két programmal is tudta használni szépen.
Ma a sógorom Wifis adapterét próbáltuk az én kocsimban, és az sem működik egyáltalán. Nem értem, mert az övé már nem az a pici átlátszó kék színű, hanem a hosszúkás fekete adapter, amit itthon is lehet 8000-ért kapni. Ő tudja a saját kocsijához használni. Azonnal működik neki. És már a második olyan holmit dugom fel a kocsim csatlakozójára, ami nem hajlandó semmi kommunikációra.
Tényleg nincs valami dolog amit kellene tudnom? Miért nem kommunikál a vezérlőegységem? Lehet hogy a kocsim rossz?
Tisztelettel megkérek mindenkit, hogy ne tanfolyamra küldjön, és ne rendes diagot rendeljen el nekem, hanem ha tud, akkor inkább segítsen nekem a feltett kérdésre választ adni! Persze ha tud, mert ért hozzá. Ha nem ért, akkor inkább hagyjuk.
Nem szeretnék udvariatlan lenni, csak olyan jó lenne ha egyszer már meg tudnék legalább egy problémát oldani ebben a fórumban. Másképp semmi értelme a fórumnak.
Sziasztok!

Csabika136 Elküldve: 2016-01-21 08:39 izzítógyertya

jrtom írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Beru-t vegyél az bírja, az a gyárija is. Viszont sanszos az izzítóelektronika hiba is, meg nézzd meg a pozitív kábelt is ami megy az elektronikára, hogy nincs-e megégve az érintkezője.

Utánizzításra képes, mert bírja a bosszú izzítást a nélkül, hogy tönkremennen. Nem igen van már olyan kocsi, ami ma nem izzít tovább a motor beindítása után is egy ideig. Amúgy sem addig izzít amíg a visszajelző jelez a műszerfalon, hanem tovább. Egyértelmű hogy utánizzításra képest kell venni, de szerintem ha BMW-hez keresel izzítógyertyát, nem fogsz simát venni. Főleg ha a három márka valamelyike alá nem adod. Én NGK-t tettem bele, mert állítólag a Bosch mostanában nem az igazi. Bevallom, asztalon leteszteltem, és kicsit lassúnak vélem. Nem erre számítottam. Azt hittem, rákapcsolom az áramot és izzani is fog. Helyette hosszú másodpercek kellenek, hogy meginduljon. Az valószínű, hogy kisebb áramú lehet mint egy gyors izzítású gyertya, ezért hosszabb élettartamra is számíthatok. De ha egyszer tönkremennek, akkor nem NGK lesz a következő márka.

Csabika136 Elküldve: 2016-01-19 05:26 izzítógyertya

lantika írta:
asbi írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
mnorbert87 írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



nem. inkább járáskultúrán, alapjáraton, nehezen indulás. ugyanis a gond a kevesebb üzemanyaggal van, kevesebbet kap. de ha ezt most kezdte a hideg időben, akkor simán izzítógyertya, iylenkor jobban kijön a baja. de lehet üzemanyag is, mostanában voltak gondok a vizes üzemanyaggal, aztán lehet megdermedt egy picit és nehezebben szívja a pumpa. ha ez lenne, akkor célszerű minél több anyagot tartani a tankba, nehezebben dermed meg.


Illetve ezekben a hidegekben prémium üzemanyag, esetleg valamilyen dermedésgátló. Bár mostanában azért olyan hideg nem volt, hogy a sima nyál dermedjen.
Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót.


Mindig félig volt vagy több, valószínű gyertya lesz mert furán indul mintha nem egyszerre kapná el a hengereket. Hétvégén kiderül.



Srácok! Ezt a mondatot valaki magyarázza el nekem légyszi! Nem igazán értem.:
"Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót."
De miért?


Ilyen gäzolaj är mellett nem illik. Viccet felre teve nem ertem en sem a mondatot. Rendszeresen tankolok a 62 literes tankba 61,7 litert .


Pedig egyszerű a dolog. A pumpa kenését és hűtését a tankban lévő gázolaj adja. Aki rendszeresen negyed tank alatt jár kockáztatja a pumpa halálát, ami ha szétszáll egy modern dízelnél elég nagy problémákat tud okozni. Illetve alacsony szintnél a tank alján levő dzsuvát is könnyebben fel tudja szívni a pumpa. Ugye itt nem arról van szó, ha egyszer egyszer kiüríted, hanem a rendszeresen 2-3 ezerért tankoló negyed tank alatt járó emberekről.

Másik ilyen dolog, hogy ha nincs megoldva rendesen a visszaáramló gázolaj hűtése. A tank, és az abban lévő gázolaj hideg, az ebbe visszaáramló forró gázolaj párakicsapódást eredményez, vizesedik az üzemanyag, ami szintúgy nem növeli a motor élettartamát. Bár ha jól emlékszem a 20d-nél ez a hűtés már meg van oldva, illetve mintha a gázolaj szűrő is vízcsapdás lenne, de utóbbiban nem vagyok biztos.






Hät nem tudom. Szerencsere itt nem olyan xar a gäzolaj,mint a keleti blokkban. Szerintem a dzsuva szürese meg van oldva rendesen es a pumpa hüteset az azon keresztül äramlo gäzolaj oldja meg. Nem tankolok 2-3000-ert (mert itt euro van es az ugy nem ferne a tankba) de szinte mindig megvärom,hogy vilägitson a visszajelzö.

A problemähoz visszaterve:lehetseges,hogy az üemanyag szürö a vezetö üles alatt nem füt rendesen,vagy el van dugulva es ezert indul xarul.
Egyebkent a talälgatäs helyett egy diag kellene,abbol ältaläban kiderül.





Löszönöm asbi! Értem a válaszod.

Csabika136 Elküldve: 2016-01-18 09:31 izzítógyertya

mnorbert87 írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



nem. inkább járáskultúrán, alapjáraton, nehezen indulás. ugyanis a gond a kevesebb üzemanyaggal van, kevesebbet kap. de ha ezt most kezdte a hideg időben, akkor simán izzítógyertya, iylenkor jobban kijön a baja. de lehet üzemanyag is, mostanában voltak gondok a vizes üzemanyaggal, aztán lehet megdermedt egy picit és nehezebben szívja a pumpa. ha ez lenne, akkor célszerű minél több anyagot tartani a tankba, nehezebben dermed meg.


Illetve ezekben a hidegekben prémium üzemanyag, esetleg valamilyen dermedésgátló. Bár mostanában azért olyan hideg nem volt, hogy a sima nyál dermedjen.
Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót.


Mindig félig volt vagy több, valószínű gyertya lesz mert furán indul mintha nem egyszerre kapná el a hengereket. Hétvégén kiderül.



Srácok! Ezt a mondatot valaki magyarázza el nekem légyszi! Nem igazán értem.:
"Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót."
De miért?

Csabika136 Elküldve: 2016-01-17 19:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!


A kábel fog működni, ha nem a telefonoddal próbálod, hanem Windows alatt a megfelelő progikkal a már sokszor leírt módon.


Rendben. Arról természetesen nem mondtam még le.
Egyébként a Troque progiban van egy megjegyzés is, hogy az egyes olcsó Amazonos és Ebay-es adapterek gyakran nem működnek. Már írtam is a kínainak, hogy megoldást várok. Ha nem reagál megfelelően, akkor már kezdeményezem is az ügyet. Még pont beleférek a 40 napba.
Egyenlőre képeket kért a problémáról, mert nem érti mi a bajom. Küldtem neki képeket ha az kell neki.

Csabika136 Elküldve: 2016-01-17 19:21 izzítógyertya

Srások! Ez nagyon kemény. egyetlen egy izzító gyerta sem volt jó a 320D-mben és a múlt heti -7 fokban is elindult a motor. Két alkalommal használtam, utána átültünk a Hondába. Nem kínoztam, mert szerintem kell neki ilyen hidegben az utó izzítás is. Tegnap szétszedtem, és kerekre nyílt a szemem, hogy nem volt benne egy jó sem.

Csabika136 Elküldve: 2016-01-17 12:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-01-14 19:49 Motortartó gumibak

Urak!
Már egyszer volt róla szó részemről, de nem tudom hogy ebben a topikban-e?

Milyen márkájú motortartó gumibakot kellene rendelni az E46 320D-mhez?
Ruville, vagy LEMFÖRDER?

Csabika136 Elküldve: 2015-12-30 22:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Csabika136 írta: Áhh. Az a baj, hogy nagyon messze érzem magam akár XP, akár 7-es telepítéstől. Van pár INPA-m, de van azokban olyan sok mappa, meg minden, hogy fogalmam sincs mit kell itt telepíteni. Ezt szerintem csinálni fogom egész januárban és akkor sem lesz tuti, hogy jól csináltam.
Az internettel nem hiszem hogy gond lesz, mert ez a program egy régi lecserélt gépen fog menni. Nem fogom használni netezésre.


Ha már egy sima Win telepítés is gondot okoz, akkor szerintem ne a diaggal próbálj foglalkozni, hanem egy kis háttértudást próbálj összeszedni előtte. Hidd el, sok bosszúságtól megkíméled magad.


Nem a Windovs telepítése volt a gond, hanem az optikai meghajtó volt rossz és a telepítő lemez. Mindegy...
Végig azon gondolkodom, miért kaptam ezt a választ amit a Win telepítésével kapcsolatban írtál. Mármint hogy "Ha már egy sima Win telepítés is gondot okoz," kezdetű mondatra gondolok. Lehet hogy slaposan fogalmaztam és picit el is értetted ez miatt. Nem a Win telepítésre gondoltam, hanem az INPA xp-s vagy INPA win7-es-re telepítésére gondoltam. Nem probléma a Windows telepítése. Az első gépem kerek egy évig fagyott, mert nem jött rá anno senki, hogy mi a problémája. Akkor még én sem értettem hozzá ennyire sem. A legelső dolog volt amit meg kellett tanulnom, a Windows telepítése.
Megpróbálom ezt is megoldani ám. Csak olyan furcsa ez a fórum. Ha tudtok, akkor segítetek azonnal. Ha nem tudtok segíteni, akkor kapásból megkapom, hogy én ehhez nem értek, tanuljak inkább tovább, vagy ha a BMW javításáról van szó, akkor azonnal vigyem olyan szerelőhöz, aki piszokul ért a BMW-khez, mert drága lesz! Ha alkatrészt veszek, csakis a legdrágábbat vegyem, mert a többi nem trendi, stb. Sajnos muszáj néha megértenem, hogy itt a segítség sikere vagy szándéka sokszor már az első két válaszból ki kell hogy derüljön. Ha akkor nem kapom meg, akkor nincs válasz, mert nincs aki megadhatná. Nincs is probléma ezzel, csak ne írjátok azt vissza, hogy én vagyok kevés hozzá. Kérlek titeket!
Boldog új évet Kívánok Mindenkinek.

Csabika136 Elküldve: 2015-12-30 21:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziaszto srácok! Egy kérdésem lenne.
Xp, vagy win7 alatt fut jobban az inpa? Vagy más diag progi?
Köszönöm!


szerintem:
XP, de ha tudsz csinálni win7-re virtuális XP-s gépet, úgy is megoldható.


32 bites Win7-en gond nélkül működnek.


csak kapcsolja ki az automatikus frissítést nehogy a kábelhez leszedjen valami nem odavaló driver-t, aztán kinyírja. sosem lehet tudni.


Áhh. Az a baj, hogy nagyon messze érzem magam akár XP, akár 7-es telepítéstől. Van pár INPA-m, de van azokban olyan sok mappa, meg minden, hogy fogalmam sincs mit kell itt telepíteni. Ezt szerintem csinálni fogom egész januárban és akkor sem lesz tuti, hogy jól csináltam.
Az internettel nem hiszem hogy gond lesz, mert ez a program egy régi lecserélt gépen fog menni. Nem fogom használni netezésre.

Csabika136 Elküldve: 2015-12-30 17:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziaszto srácok! Egy kérdésem lenne.
Xp, vagy win7 alatt fut jobban az inpa? Vagy más diag progi?
Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2015-12-28 15:18 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!
Ha nekem a videón hallható hangot nem adja a kuplung nyomkodásakor a kettős tömegű lendkerekem, akkor mennyire valószínű szerintetek hogy nincs baj vele?

Kettőstömegű hiba

Csabika136 Elküldve: 2015-12-28 10:10 hidegen rángat....

Bitu79 írta:
Gabika910125 írta:
Bitu79 írta:
Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


Üzemanyagszűrő,üzemanyagszivattyú?
Generátorod jól működik?
Esetleg üzemanyag befecskendezés kehéje van(injektor)




Szűrő, szivattyú rendben. Generátor rendben. A befecskendezés az szar mikor ugrál a fordulat de mivel az egy következő a fázis a üzemanyag nyomás után és már a nyomás is szar ezért nem gondolnám. Ez logikus szerinted?


Nem vagyok autószerelő sajnos.Egy rendes diag után sokkal többet meg lehet tudni,hol kell keresni a hibát.Diag mindenképp kell,de nem ilyen univerzális kakikkal.Az alapján már el tud indulni a szerelő.
Esetleg ha ráérsz,próbálj meg böngészni a fórumban,hátha találsz valami hasznosat.Van egy kereső rész felül.




Sziasztok! A keresőt én még sosem tudtam normálisan használni egy fórumban sem. Viszont a problémára volna hsz-em.
Nem BMW-s gond volt, de régebben volt egy Sunny 1.4 lx-em. Ha 50-nel mentem a városban, akkor elkezdett rángatni és csak akkor lett jó, ha kinyomtam a kuplungot és gázföccsökkel kiszellőztettem a motort. Bevittem kiolvastatni a hibát, és azt mondták, lambda szonda, 50000 forintért. Belepróbáltuk, és továbbra sem volt jó. Tovább vizsgálódott a szakember és azt mondta, a légtömegmérő feszültsége intervallumon kívül van 2 század voltal és ezért dús keveréket érzékel. Ez miatt leszegényíti a keveréket. A lambda viszont már rég azt az üzenetet küldi neki, hogy bolond vagy! Lassan tiszta oxigént küldesz ki nekem, adj már rá picit! A légmennyiség mérő, és a többi fő adat alapján viszont az ECU azt számolta ki, hogy a lambda nem küldhetne szegény keverékről információt, úgyhogy nem lehet más, csak rossz. Kikapcsolta a bánatba,többé nem nézte a jelét. Csak hogy a motor működése ettől még nem lett jobb és időnként, ha olyan üzemmód volt,hogy nem nyomiszkoltam folyton a gázt, akkor elszegényedett a keverék és fulladni is tudott a motor. Úgy rángatott, hogy elviselhetetlen volt. Ott a megoldás 200 000 forintért légtömeg mérő lett volna, de nem vettem meg. Az a kocsi nem ért nekem annyit.
Volt egyszer egy olyan kocsi az általam javítottak között, aminek a hátsó kipufogó doja volt belül szétesve. Ha a levált lemez a kijárathoz vetődött, akkor elzárta a kipufogót. Az a kocsi is rángatott. (ezt csak utóiratnak írtam.

Sziasztok! Remélem megoldódik egyszer a problémád!

Csabika136 Elküldve: 2015-12-27 15:30 Termosztát

flenfer írta:
Csabika136 írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
Csabika136 írta:
flenfer írta:
lela írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.


Egy jótanács! Mielött kicseréled a termosztátot, (nem az egr) tedd bele forró vízbe, hogy rendesen működik e.Én megjártam, gyári újat vettem bele, az meg nem nyitott ki.


Köszönöm a választ és a tanácsot! Ki fogom próbálni. Franc aki megeszi annyi pénzért rosszat adnak?


De még kicseréltetni sem volt egyszerű, kellett egy autószerelői számla, meg egy szakvélemény, hogy mi a baja. Lehet, hogy csak én fogtam ki a selejtet.


nem egyedüli vagy. más is járt már így.


Az szép!


Hát ne járjunk így. Belegondolok, ha kipróbálom és esetleg rossz, akkor megspórolhatom a beszerelés fáradságát és némi elveszett fagyállót, amit ilyenkor nem sikerül felfogni edénybe, mert melléfolyik. De ha tényleg rossz, akkor bizonygatni, visszaküldözgetni, stb...Inkább legyen jó. Nem igaz?

Hát igen. Mert nem kis munka kicserélni. Remélem nem jársz úgy mint én.


Ha már egyszer felmerült, akkor letesztelem alaposan. És mivel nem rendeltem AGR termosztátot, szerintem mielőtt nekiállok a cserének, pótolom a rendelést egy ilyennel is Úgyis akarok motortartókat is rendelni.

Csabika136 Elküldve: 2015-12-27 10:13 Hifi beszerelése e46-ba

Sziasztok!

E46 320d (136le) Touringba szeretnék egy erősítőt és egy mélyládát tenni. Hogy lehetne vonal kimenetet csinálni szerintetek az erősítő részére? A gyári CD rádiót meg lehet valahogy buherálni büntetlenül? Nem akarok másik rádiót beszerelni a kocsiba, mert bután néz ki.
Köszönöm!