Ez egy archivált weboldal! bővebben
Csabika136 fórum hozzászólásai

Csabika136 Elküldve: 2015-11-27 17:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok srácok!

Szerintetek ez a Wifi-s cucc működhet az E46-ban? Vagy valami másikat vegyek?
Jobb lehet ez mint a Bloututh-os?
Ez tényleg Wifi-s lehet, vagy csak így írja a kínai a Bloututh-ot?

Köszi!

http://www.ebay.com/itm/Mini-B...0775254611

http://www.ebay.com/itm/WIFI-V...mp;vxp=mtr

Csabika136 Elküldve: 2015-11-25 14:55 kettõstömegü lendkerék

SP_323i írta:
kecsurobi írta:
Csabika136 írta:
szotakdavid írta:
Csabika136 írta:
szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Van itt valaki olyan közöttetek, aki frankón le tudná írni nekem, hogy a kettős tömegű lendkerék probléma hogy kezdődik? Hogy lehet észrevenni? A kocsim eléggé rezeg alapjáraton és nagyon idegesít. E46 320D 136le.
Köszönöm!


Cserélj motortartókat!


Szia! Mibõl gondolod h azok rosszak? Ha cserélek, milyen màrkàt érdemes? Muszàj a legdràgàbbat?
Köszi!


Varàzsgömbömben làttam. Lemföldert vagy cortecot.


Köszönöm a tanàcsot! A bakokròl kérdeznék még egyet! Annak van jelentõsége hogy olajos a bak vagy nem olajos? Mert annyi félét lehet kapni...




bak csere nekem is megoldota ,én lemföldert vettem



tudtommal zselés a bak, legalábbis a szerelőm ezt mondta én meg elhittem
a lényeg, hogy még a váltó tartó gumibak is tud rezgést átvinni szóval érdemes lenne mind a 4 bakot megnézni közelebbről és a szerint venni


Maximális köszönetem az uraknak!
Nem nézegetek én semmit, mert szerintem úgysem tudom kiszerelés nélkül megállapítani, hogy okoznak-e azok a bakok bármiféle problémát rezgés szempontjából, vagy sem. Főleg úgy nem ha nincs mellétéve az új és nincs mivel összehasonlítani. Amint tehetem, veszek 4db bakot amilyet mondtatok és kicserélem. Egy ilyen öreg kocsinál mindenképp érdemes kicserélni. Ártani nem fogok neki. Már csak ki kell így karácsonyi hajtásban gazdálkodni az árát, de szerintem lesz megoldás erre is.
Köszi még egyszer!

Csabika136 Elküldve: 2015-11-25 06:54 kettõstömegü lendkerék

szotakdavid írta:
Csabika136 írta:
szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Van itt valaki olyan közöttetek, aki frankón le tudná írni nekem, hogy a kettős tömegű lendkerék probléma hogy kezdődik? Hogy lehet észrevenni? A kocsim eléggé rezeg alapjáraton és nagyon idegesít. E46 320D 136le.
Köszönöm!


Cserélj motortartókat!


Szia! Mibõl gondolod h azok rosszak? Ha cserélek, milyen màrkàt érdemes? Muszàj a legdràgàbbat?
Köszi!


Varàzsgömbömben làttam. Lemföldert vagy cortecot.


Köszönöm a tanàcsot! A bakokròl kérdeznék még egyet! Annak van jelentõsége hogy olajos a bak vagy nem olajos? Mert annyi félét lehet kapni...

Csabika136 Elküldve: 2015-11-25 03:13 kettõstömegü lendkerék

szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Van itt valaki olyan közöttetek, aki frankón le tudná írni nekem, hogy a kettős tömegű lendkerék probléma hogy kezdődik? Hogy lehet észrevenni? A kocsim eléggé rezeg alapjáraton és nagyon idegesít. E46 320D 136le.
Köszönöm!


Cserélj motortartókat!


Szia! Mibõl gondolod h azok rosszak? Ha cserélek, milyen màrkàt érdemes? Muszàj a legdràgàbbat?
Köszi!

Csabika136 Elküldve: 2015-11-24 18:32 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!
Van itt valaki olyan közöttetek, aki frankón le tudná írni nekem, hogy a kettős tömegű lendkerék probléma hogy kezdődik? Hogy lehet észrevenni? A kocsim eléggé rezeg alapjáraton és nagyon idegesít. E46 320D 136le.
Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2015-11-04 14:48 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Csabika136 írta:
lacaca írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?



Szia ! Szerintem is valószínűleg lendkerék lesz,mivel a rezgéscsillapító ciripel ha törött de nem rázza ennyire az autót!Próbáld alapjáraton nyitott ajtóval,és ha remeg az ajtó akkor szinte biztos lendkerék hiba!-vagy a kuplung enyhe kinyomásakor rázza a lábad!-ez is egyik tünete a lendkerék hibának!


Szia! Holnap reggel megnézem rázza-e a lábam a pedál, de szerintem egyáltalán nem rázza. Épp ez az érdekes, hogy szerintem nem rázza és nagyon kultúráltan lehet a kuplungot is adagolni. Esetleg annyit vettem észre, hogy induláskor ha alapjáraton engedem fel a kuplungot, akkor olyan, mintha a motor mozogna. Mintha a motortartó nem fogná, vagy olyankor az egyik henger kihagyna. Nagyon érdekes, mert amúgy meg egyáltalán nem adja jelét más formában a motor, hogy henger problémája lenne. Holnap egyébként amúgy is akarok foglalkozni a kocsival, mert lesz egy kis időm rá. Nagyon drága hozzá a lendkerék? Nincs valami olcsóbb megoldás? Vagy bontottba érdemes gondolkodni?

Megnéztem reggel a kocsit. Nem lüktet a kuplung pedál és nem rezeg az ajtó. Szerintem itt valami a kipufogóval lesz.

Csabika136 Elküldve: 2015-11-03 23:27 Kippuffógó rezgéscsillapító?

lacaca írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?



Szia ! Szerintem is valószínűleg lendkerék lesz,mivel a rezgéscsillapító ciripel ha törött de nem rázza ennyire az autót!Próbáld alapjáraton nyitott ajtóval,és ha remeg az ajtó akkor szinte biztos lendkerék hiba!-vagy a kuplung enyhe kinyomásakor rázza a lábad!-ez is egyik tünete a lendkerék hibának!


Szia! Holnap reggel megnézem rázza-e a lábam a pedál, de szerintem egyáltalán nem rázza. Épp ez az érdekes, hogy szerintem nem rázza és nagyon kultúráltan lehet a kuplungot is adagolni. Esetleg annyit vettem észre, hogy induláskor ha alapjáraton engedem fel a kuplungot, akkor olyan, mintha a motor mozogna. Mintha a motortartó nem fogná, vagy olyankor az egyik henger kihagyna. Nagyon érdekes, mert amúgy meg egyáltalán nem adja jelét más formában a motor, hogy henger problémája lenne. Holnap egyébként amúgy is akarok foglalkozni a kocsival, mert lesz egy kis időm rá. Nagyon drága hozzá a lendkerék? Nincs valami olcsóbb megoldás? Vagy bontottba érdemes gondolkodni?

Csabika136 Elküldve: 2015-11-02 11:44 Kippuffógó rezgéscsillapító?

andree írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?


Szia, a rezgést több hiba is kiválthatja. Első körben meg kellene nézetni a porlasztókat, a lendkereket, bakokat és a főtengely szíjtárcsát. Nem feltétlenül a kipufogód a hibás.


Hát ez elég rosszul hangzik. A motortartó bakra én is gondoltam, de nem tudom a cserén kívül hogy lehetne megállapítani hogy rossz? Porlasztóra nem mondhatnám hogy gyanakszom, mert gyönyörűen indul a motor és nem mondhatnám hogy füstöl. Fogyaszásom szerintem kiváló. Alapjáraton azért pöfögne nem? Attól félek, a lendkerék lesz, de azt hogy tudnám letesztelni jól. Megbontás nélkül? A kocsival egyébként nagyon kultúráltan lehet elindulni, vagy egyebek.

Csabika136 Elküldve: 2015-11-02 10:08 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?

Csabika136 Elküldve: 2015-10-17 00:49 320d Motor

Tano írta:
Csabika136 írta: Èrtem. Köszönöm! Drâga lehet egy ilyen olajszūrö hâz? Nem lehet hogy csak ki kelene alaposan pucolni? Nem lâttam mèg, ìgy nem tudom hogy nèz ki.


Így néz ki. Újonnan kb 60 ezerbe kerül, szóval nem olcsó.


Húha! Ezt valahogy meg kell oldani.

Csabika136 Elküldve: 2015-10-16 23:18 320d Motor

Tano írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!

A napokban végre kicserélhetem a motorolajat az E46 320d-men (136le). Annyit szeretnék kérdezni attól, aki ért hozzá, hogy az olajcserén kívül lehet-e még valamit csinálni vele?
Annyi észrevételem lenne, hogy indítás után az első másodpercekben zajos a motor és csak utána csendesedik el. Nincs valami szelep, ami fenn ragadt, vagy ilyesmi? Gondolom, hogy visszaengedheti az olajat és csak kis idő elteltével nyomja fel a távoli helyekre.

Köszönöm!


Az olajszűrőházban van egy ilyen szelep. Ha az rossz, akkor lassabban épül fel az olajnyomás, és zajosabb indítás után. Sajnos külön nem lehet cserélni, csak kompletten szűrőházzal együtt.
De valamennyi ideig jó szeleppel is van hangja, hiszen az olajnyomásnak akkor is létre kell jönnie.


Èrtem. Köszönöm! Drâga lehet egy ilyen olajszūrö hâz? Nem lehet hogy csak ki kelene alaposan pucolni? Nem lâttam mèg, ìgy nem tudom hogy nèz ki.

Csabika136 Elküldve: 2015-10-16 20:23 320d Motor

Sziasztok!

A napokban végre kicserélhetem a motorolajat az E46 320d-men (136le). Annyit szeretnék kérdezni attól, aki ért hozzá, hogy az olajcserén kívül lehet-e még valamit csinálni vele?
Annyi észrevételem lenne, hogy indítás után az első másodpercekben zajos a motor és csak utána csendesedik el. Nincs valami szelep, ami fenn ragadt, vagy ilyesmi? Gondolom, hogy visszaengedheti az olajat és csak kis idő elteltével nyomja fel a távoli helyekre.

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2015-10-16 14:26 izzítógyertya

lela írta: Gondolom a szívósort is le kell dobni hozzá?


Igen.

Csabika136 Elküldve: 2015-10-15 13:09 izzítógyertya

asbi írta:
Csabika136 írta:

Hát ugyebár azt is meg kell ehhez kérdeznünk, hogy mi számít "újabb" motornak?
Ha arra gondolok, hogy anno mikor még a szakmában dolgoztam a Golf 2-es is tovább izzított és a Clio 1-es is, akkor szerinted a 2001-es 320d izzíthat? Persze hogy izzít. Egyetlen ellenérv lehet ez ellen, méghozzá az, hogy múltkor már nálunk 6 fok volt az utcán és még mindig problémamentesen indul a 320d. Pedig biztosan tudom, hogy legalább két gyertya nem izzít. Itt vannak a 10 fok alatti reggelek és nem izgulok, hogy csak jövő hónapban vegyem meg a garnitúrát. Kicsit eltértem a témától, ezért bocs! De még mindig csodálkozom ezen az autón.


Szintén zenész. Most lett ugyan kicserélve, de előtte 2 egyáltalán nem működött, a maradék kettő döglődött és 5 fokban simán indult az autó. Meg is voltam lepődve.


Össze van rakva az biztos. Én annyit veszek észre, hogy az első percekben hiányzik azért neki az izzítás kicsit. Mikor adok egy-egy gázfröccsöt próbaképp, akkor hallani, hogy picit csilingel a motor. Alig várom, hogy kicseréljem a gyertyákat.

Csabika136 Elküldve: 2015-10-15 10:24 ESÕSZENZOR

notoriusbg írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Nem tudom jó-e vagy rossz az esőszenzor az E46 320d touringomon.
Ha az ablaktörlő kar alapból a szakaszos állásban van, és úgy indulok el a kocsival esős időben, akkor ahogy nézem, mindegy neki, hogy esik az eső, vagy sem. Lehet hogy nem győzöm kivárni, de valamit ilyenkor kapcsolnom kell a karon, hogy elinduljon a folyamat. Vagy a szakaszosság gyakoriságát, vagy a kart mozdítom kikapcsolás irányába, vagy rátöröltetek egyet, de valami kell neki. Utána már szerintem jól figyel és jól működik.

Szerintetek így kell ennek működni? Vagy valamit nem csinálok jól?

Köszönöm!


a karon lévő tekerővel az érzékenységet állítod. igazából sok értelme nincs. ha alap állásból indulsz, akkor ugye lefelé billentve töröl egyet, majd visszaáll alaphelyzetbe.
ha az automata mód aktiválva van, akkor nincs szakaszos törlés, hanem egyet felfelé kattontva van az automata mód. ami általában 3-at töröl egymás után, és utána működik automatán. pl ha megállsz lámpánál, akkor nem is töröl, max nagyon ritkán. ha elindulsz akkor törölhet akáér kettőt is egymás után gyorsan. akár úgy is maradhat, ha nem esik az eső, akkor nem töröl. de ha odacsattan valami dög, akkor biszony törölni fog.


Hogy érted hogy odacsattan valami dög?
Egyébként valóban úgy működik ahogy elmondtad. Nekem egyedül az a problémám, hogy amennyiben "örökre" úgy hagyom a kart a szakaszos állásban, akkor induláskor hiába esik az eső, olyan vizes már az ablak, hogy nem lehet kilátni és még mindig nem indul be magától. Ez miért lehet?


valami bogár pl. tehát nem célszerű úgy hagyni, mert szétkeni, és szárazon töröl, ami sem az üvegnek sem a lapátgumijának nem jó.
majd akkor fog törölni, ha elindulsz, ha úgy hagytad a akart leállításkor. ezért sem érdemes úgy hagyni.

Köszi! Én már elindultam és még nem indult el. Igaz, hogy sokáig nem vártam, mert alig láttam valamit. A parkolóban már kapcsoltam rajta és utána oké minden.
Jó, akkor ezt csak simán tisztán kell tartani és megszokni, hogy nem hagyjuk úgy.


Szia, nekem is pont úgy működik, ahogy írtad. Én megszoktam így, általában pöccintek egyet az érzékenység-állítón és akkor magához tér indulás után. Amúgy én sem tudom, ez miért van így, mert ezt leszámítva jól és megbízhatóan működik.


Igen, amúgy jól műxik. Egy nagyon érdekes dolog, hogy eddig bármilyen kocsim volt, az ablaktörlővel mindig kellett foglalkozni. Volt a Nissanom ami már el volt látva egy 3 állású gombbal a kar végén. Azzal állítottam a szakaszok közti időt. Fix másodpercek voltak, ezért egyfolytában tekergetni kellett. A Hondán nem volt ilyen, azt azért kellett váltogatni a szakaszos és a folyamatos közt. Most itt a 320d, ezt csak az elején kell indítani, de egész úton foglalkozom vele, mert végig azt figyelem, hogy tök jól tudja hogy mikor kéne már törölni. DE azért így jobb.