E36thepower fórum hozzászólásai

E36thepower Elküldve: 2016-06-28 23:05 Fogyasztásmérõ hiba?

E36thepower Elküldve: 2016-06-28 22:45 Fogyasztásmérõ hiba?

A mutató biztosan jó, hisz a tesztnél mikor kiírja 1-6ig a számokat, utána lassan felmegy mind a maxra majd vissza. Egyenletesen szóval nem akad, de azért még próbálkozok vele, átnézem a motorvezérlőt, nincs-e felfúvódva valamelyik kondi vagy kiégve valamelyik ellenállás...


E36thepower Elküldve: 2016-06-27 17:51 Fogyasztásmérõ hiba?

Nincs ilyen menürendszerem sajnos, viszont olyan van, hogy a nullázó gomb nyomvatartása közben 1-es helyzetbe kapcsolom a gyujtáskapcsolót, akkor végigfut, 1-6-ig, különböző számokat kiírva, aztán minden mutató fel max-ra majd vissza nullára és ennyivolt a teszt.
A teszt során ennyit ír ki egymás után, ha közben nyomkodom a nullázót nem történik semmi.

353821 km 1
00000 km 2
4712 km 3
12101 km 4
140 km 5
25 km 6

Viszont...
Az akku mögötti Motronic feliratú kis dobozból jön ki egy szürke vezeték fekete csíkkal, azon gyárilag van egy csoki, ami szét volt húzva. Összedugtam, de még így sincs semmi különbség. Legalább tudnám, miben kell a hibát keresni, gondolkoztam már egy bontott óra vételén is, de amíg van más ötlet addig nem vennék. Plusz, a tesztnél szépen kimegy 30-ig a fogyasztásjelző, tehát nem akad vagy ilyesmi.
Mindjárt feltöltök egy videót hogyan viselkedik.

E36thepower Elküldve: 2016-06-27 08:59 Fogyasztásmérõ hiba?

Sziasztok! Elég sok fórumot és csoportot végigolvastam már, hátha megtalálom a hibámat valahol, de semmi...
Eléggé elszomorít hogy nem tudok rájönni az okára, ezért még egy utolsó próbálkozásnak beírok ide is, hátha valaki olvassa és tudja rá a választ.
Adott egy 1.8-as M40 kódos E36.
A fogyasztásjelzőm azt csinálja, hogy folyamatos tempónál is kiakad 30 liter fölött, a gázpedál egyetlen pontjánál van, hogy néha beáll 6 literre (kb 70km/h-nál), de ha 1 mm-t is megmozdítom a pedált + vagy - irányba, akkor eltűnt 30 liter fölött...
Eléggé bosszant, mert arra sincs tippem hol kezdjem.
Valakinek van ötlete?

E36thepower Elküldve: 2016-03-04 11:05 Bõrülések felújítása

YELLOW írta:
E36thepower írta: Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Minap, hozott nekem egy jó barátom egy szett hátsó bőrülést. Gondoltam beteszem a 36 Sedan-omba hátra, előre úgyis érkezik a héten.
A gond az, hogy méretben túl széles az ülőrésze, tehát nem ebbe való. Haver állítása szerint ő is csak kapta, de már nem tudja megmondani milyen típusba való... A háttámla közepe lehajtható könyöklőnek.
Itt van két kép amit még most lőttem róla, holnap teszek fel újat jobb fényviszonyok mellett.
Kérdés; Valaki meg tudná mondani, milyen típust szereltek ilyen üléssel?
Segítségeteket előre is köszönöm.






ez valami régi típus ülése az biztos.
olyan E12, E23 ülése lehet... semmiképp sem újabb típusé



Mellesleg cserélném E36 Sedan hátsó üléssorra

E36thepower Elküldve: 2016-03-04 02:59 Bõrülések felújítása

Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Minap, hozott nekem egy jó barátom egy szett hátsó bőrülést. Gondoltam beteszem a 36 Sedan-omba hátra, előre úgyis érkezik a héten.
A gond az, hogy méretben túl széles az ülőrésze, tehát nem ebbe való. Haver állítása szerint ő is csak kapta, de már nem tudja megmondani milyen típusba való... A háttámla közepe lehajtható könyöklőnek.
Itt van két kép amit még most lőttem róla, holnap teszek fel újat jobb fényviszonyok mellett.
Kérdés; Valaki meg tudná mondani, milyen típust szereltek ilyen üléssel?
Segítségeteket előre is köszönöm.







E36thepower Elküldve: 2015-10-25 00:48 Motor-váltó

szotakdavid írta:
hocila írta:
hil írta:
hocila írta: Sziasztok!
A napokban vettem egy E61-es 523i-t. Szép, törésmentes, Németországból származó, követhető 200 ezer km-es múlttal rendelkező példány, de úgy tűnik nincs vele szerencsém.
A motorja (N52B25A) 350 km-enként kér egy liter olajat, a váltója (manuális 6-os) kidobálja az egyes úgy tízből egyszer. Amúgy a motor szépen jár, nem tűnik erőtlennek, normális a fogyasztása. Kompressziót mérettem, az nem nagyon van
A szerelő szerint nem érdemes belefogni a motorgenerálba, olcsóbb a motorcsere bontott motorra, amit vagy találok, vagy nem...
A pénzt rászánnám arra, hogy az autó kompromisszummentesen legyen rendbe rakva, de most úgy tűnik, hogy ez is kevés: mintha az emberek kerülnék az ilyen volumenű munkákat. Most név nélkül írom (de itt is méltatott) szerelő, akihez a másik BMW-met rendszeresen hordtam rutin szervizekre, nem tud (vagy nem hajlandó) időpontot adni, a bontós akinek állítólag van ilyen motorja nem válaszol alap kérdésekre (milyen évjáratból, milyen típusból származik a motor), szóval kicsit kilátástalannak látom a helyzetet. Mindez elkeserít, mivel anyagilag is nyakig benne vagyok ebben a projektben és amúgy valóban egy remek, jobb sorsra érdemes példányról van szó.
Kérem, ha valaki tanáccsal, ötlettel, kapcsolattal, vagy esetleg saját maga tudna segíteni, az legyen kedves írni, illetve felvenni velem a kapcsolatot. Nagyon köszönöm!
Hocila 06/70/kilenc47-hat734


Sziasztok!
Én nem tudom, miért megy még mindig ez a német országi autó imádat, véleményemet már korábban kifejtettem, amit most személyes tapasztalatom is megerősített: vettem egy onnan származó, szervízkönyves autót. A oloejcsere számláló 21500 Km-t mutatott (elvileg most cserélték), az olaj szerint régebbi volt, én jobbakat szoktam ledobni. Lecseréltem természetesen, az olajszűrő ki volt keményedve és kereszten el volt törve. Az autót BMW márka szervizben szervizelték, de valahogyan az olajszűrő csere régóta nem történhetett meg. Nem gondolnám, hogy tulaj kérte így, szerintem a "szakember" egyszerűen megspórolta az árát magának. Ez azért igazán fillérbaszó eljárás, mert ő spórolt magának pár Eurót, de veszélyeztette ezzel egy motor életét.

bye:hil



Részemről nincs németországi autóimádat. Magyar magánszemélytől vettem meg, Magyarországon, az akkor két db eladó 523i touringból (E61) az egyiket. Az igaz, hogy eladásra hozta be az illető a németektől, de ez önmagában nem szólt a kiszemelt példány ellen. (Az eladó eddig korrekt volt, mindketten bukunk, én valamivel többet szívok. Ez van.)
Viszont ezek után valóban nem sok jót feltételezek a német márkaszervizről, akik 2006-tól kezdve évente egy-két bejegyzéssel igazolták 206 ezer kilométeren keresztül az autó múltját. Ha valóban mindent megkapott volna, amit bejegyeztek, most nem szívnék vele. De nem sopánkodni akarok, megoldást keresek.


Azért nem akarják elvállalni mert über nagy szopás. És nincs rá garancia h nem fogja enni az olajat a motorgenerál után is.

Talán Nagy Miki nyíregyen egy próbát megér.




Nagy Mikit én Demecserben ismerek, többször is megmentette jó pár gépemet

E36thepower Elküldve: 2015-10-25 00:43 Motor-váltó

Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, nem találtam megfelelőbbet sajnos. Ha mégis rossz helyen van, töröljétek..
A kérdésem az lenne, hogy adott egy 92-es évjáratú E36 318i, M40 szíjas blokkal.
No már most, kíváncsi lennék a difimre, hogy milyen is van benne? (Kis házas, nagy házas, milyen áttételű)
Köszönöm.

E36thepower Elküldve: 2015-07-26 15:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.