Ferko fórum hozzászólásai

Ferko Elküldve: 2015-02-13 20:41 E46 futómű állítás

MattM325 írta:
Methos írta:
Robin68 írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.

Üdv!


Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.


Sima autoklub pár ezerért megcsinálja....


Ha az se baj ha értenek is hozzá: OTT Szerviz





Itt is korrektek és jól megcsinálják http://cool-mobil.hu/

Ferko Elküldve: 2014-11-05 18:47 316 1.6 motor

Küldöm az N 40-es motor átugrásgátlójának és láncfeszítőjének képét.
A láncfeszítőt is cserélni kell mert módosult. A jobb oldali az új módosított kivitel.
A képen pedig látszik hogyan van beépítve.
[

Ferko Elküldve: 2014-10-30 19:58 Fékjavítás

ervin35 írta: Szia. durván 20e ft, ezek 2012-es árak, fékolaj nélkül számoltam,de kell cserélni azt is plusz munkadíj


A légtelenítést egy speciális diagnosztikai eszközzel végeztétek vagy hagyományos módon is ki lehet légteleníteni. Egyik ismerősömnek is borzalmasan rosszul néznek ki a fém fékcsövei hátul. Rosszul van kitalálva, mert a bal hátsó kerék a sós latyakot a fékcsövekre veri.
Szóval aki már cserélt ilyen fékcsövet, fékcsöveket a kérdésem ,meg lehet oldani a csövek cseréjét hagyományos légtelenítéssel?
Köszi.

Ferko Elküldve: 2014-09-22 20:07 Valaki segítsen

Sziasztok !
Cserélt már valaki N40-es motorban olajszűrőház tömítést ?
Mire kell figyelni esetleg nyomatékok megvannak?
Köszi.

Ferko Elküldve: 2014-09-14 18:35 316 1.6 motor

Sziasztok !
Cserélt már valaki itt N40 es motoron olajszűrőház tömítést ?
Mire kell figyelni, mik a nyomatékok ?
Köszi.

Ferko Elküldve: 2013-01-22 22:31 Rádió + indítás

Sziasztok !
Kellene egy kis segítség. Egy külföldről behozott 1995-ös E36-ban akku csere miatt a rádió kódot kér. Egy gyári kazettás rádió van benne. Muszáj szervizbe vinni jó pénzért kikódoltatni vagy van valami más lehetőség. Sajnos a vételkor ez nem jutott eszünkbe, hátha meglett volna.
Köszi:
Feri

Ferko Elküldve: 2012-12-17 21:47 Motorgenerál!

YELLOW írta:
tuzko84 írta:
Ferkó énis megvettem az új láncfeszítő patront (N46B20A)

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/50/11

Te is 65 Nm-el húztad meg? Vagy csak érzésből


inkább ne írj bele iylen piramisba, mert elég nehéz utána kibogarászni hova írtál



Soha nem érzésből húzok meg valamit még a kerekeket sem, nem hogy egy láncfeszítő patront.
Igen a patront új tömítéssel és 65 Nm-el kell meghúzni.

Ferko Elküldve: 2012-12-13 20:50 Motorgenerál!

BarG írta:
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza












Ferko,
Bocs, tényleg elnéztem, eggyel előtted írta a Lacza nevű juzer a törést.



Semmi baj. Nagyon nehéz nekem is néha kibogarászni ki mit írt, mert hol alulra hol felülre írunk.

Ferko Elküldve: 2012-12-13 20:49 Motorgenerál!

YELLOW írta:
Ferko írta:
Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?



92ezer körül


Hát akkor nem tudom, hogy a tiéd miért így néz ki. Én semmi külit semmi tisztítást nem csináltam. Mivel nagyon keveset megyek vele, így az olaj csere általában a 2 év miatt van és nem a km miatt. Egyszer volt olyan olajcsere amibe mindössze 7000 km volt 2 év alatt. Enyémbe biztos, hogy csak 63000 km van, mert újonnan vettem. Talán ezért néz ilyen gyönyörűen ki.

Ferko Elküldve: 2012-12-11 21:02 Motorgenerál!

Dewd46 írta:
YELLOW írta: figyelem durva képek:

Jézusom! Kemény...



Yellow, neked hány valós km van a kocsidban ?

Ferko Elküldve: 2012-12-10 21:55 Motorgenerál!

BarG írta:
anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.



Miután gépmunka volt a motoron - ha jól emlékszem, logikus a tisztaság, hiszen nem járt
azóta.


BarG. Milyen gépmunkáról beszélsz a motoromon? Mire emlékszel ? Szerintem összekeversz valakivel, de nagyon. Ennek a motornak ez volt élete első megbontása. Ha már egy szelepfedél leszerelés annak minősül, azt is én csináltam.

Ferko Elküldve: 2012-12-09 16:52 Motorgenerál!

Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.


Ferko Elküldve: 2012-12-08 21:22 Motorgenerál!

Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.




jrtom írta: Legtöbbször 40 és 80 ezer km között szokott átugrani. A feszítőpatront mindenképpen cserél ki!!!

Ferko írta: Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza










Ferko Elküldve: 2012-11-12 21:11 Motorgenerál!

Nagyon keveset használtam, mert 5 évig volt egy céges autóm, így csak 63000 km van most benne. Újonnan vettük úgyhogy tényleg ennyi van benne.
Én megvettem az átugrásgátló lemezt, még nem raktam be viszont nem tudtam, hogy feszítőpatront is kell cserélni.
Mikor történik a baj, mennyi km-nél ?



jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza






Ferko Elküldve: 2012-11-10 18:56 Motorgenerál!

Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza