
Hori Elküldve: 2010-11-22 20:46 Felni csere
hil írta:YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:
erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.
Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.
engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?
Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.
Hori Elküldve: 2010-11-22 20:42 Felni csere
hil írta:YELLOW írta:
erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.
Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.
Hori Elküldve: 2010-11-19 19:50 M-packet
csatis1 írta: Kerestem lököst az e-bay-en (kutya incidens miatt), és az M-es első lökösre azt írták, hogy limóhoz jó, de touringhoz nem. Nekem ez kicsit kanyaros! Szerintem ami jó a limóhoz, az jó kellene hogy legyen a touringhoz is nem?
Hori Elküldve: 2010-11-18 23:00 Társalgó
Majti írta: Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy Ebay oldalát nézegetve találtam pár dolgot. Az eladási áron felül, körülbelül mennyibe fájna behozatni pl. egy első lökhárítót? Vagy mondjuk egy body kittet? Tapasztalat Ebay vásároktól elfogadnék pár jó tanácsot, h mire kell odafigyelni vásárláskor. (ezt ritka magyar módon megfogalmazta)
Előre is köszönöm.
Hori Elküldve: 2010-11-17 20:35 Féktárcsa és fékbetét
csatis1 írta: A 330-as féktárcsái (325x25 és 320x22) és féknyergei vajon felrakhatók a 318-320-ra?
Ha jól néztem, akkor az agyátmérők stimmelnek.
Hori Elküldve: 2010-11-17 17:27 20d gázadásra megtorpanás
Hori Elküldve: 2010-11-16 23:47 20d gázadásra megtorpanás
Robinson írta:Hori írta: ez mondjuk igazRobinson BMW-s tudása a béka segge alatt van rad2 meg ért hozzá
Ezért meg bekaphatod
Hori Elküldve: 2010-11-16 22:49 20d gázadásra megtorpanás
Hori Elküldve: 2010-11-16 22:29 Társalgó
YELLOW írta: Ki tudja, hogy milyen parkoló működik a Szt. István Bazilika előtti tér alatt? Aki nem tudja, annak ez a videó megmutatja. Nem semmi! Lehet álmélkodni:
http://www.woehr.de/en/projekt.../index.htm
szerk.: mondjuk a beállással már gondok lennének
Hori Elküldve: 2010-11-16 22:24 20d gázadásra megtorpanás
Robinson írta:Robinson írta: Azt meg már csak ne fogd már rám, hogy én vagyok rad2
vagyis tudod mit?! Köszönöm, hogy ilyen hozzáértőnek tartasz(ugye ha visszaolvasol, azért rad2 írt pár olyat amit ha én tudok, akkor nagyon tudok
)
Vili -> Yellow
Te nagyonhülye
Hori Elküldve: 2010-11-14 21:01 Intenziv Kormolás
DzsanniE írta:Hori írta:nickname írta:Hori írta:nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha
- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.
mit jelent neked az intenzív kormolás???
csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????
csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol
háát nem tudom hogy mi a gondod ezzel de általában a dieselek így működnek, keress egy másik nagyjából ugyan ennyi km-t futott 20d-t és hasonlítsd össze őket
hmm, az enyém csak 3000 fölött kezdi, akkor most elromlott?!
(vagy csak a pillanatnyi túltöltés lehet az oka?!)
Hori Elküldve: 2010-11-14 19:33 Intenziv Kormolás
nickname írta:Hori írta:nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha
- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.
mit jelent neked az intenzív kormolás???
csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????
csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol
Hori Elküldve: 2010-11-14 18:45 Intenziv Kormolás
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha
- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.