Ez egy archivált weboldal! bővebben
Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2010-11-25 20:25 Társalgó

YELLOW írta:
m_attila írta: 2300ft, van raktáron

YELLOW írta: ilyet honnan lehetne szerezni? bevallom korábban egy M-esen sem láttam, vagyis nem ilyet.





ez az ár /db, vagy a pár? nagy puffancs borítékban fel lehet adni postán?






Ez az ár a /db én is nemrég rendeltem Attilától

Hori Elküldve: 2010-11-22 20:46 Felni csere

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?



Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.







nekem süttetett szilentjeim vannak, baszott kemények és igen tartósak /60ekm és semmi bajuk/ a komfort nem számít mert nálam 19es és 20as felnikkel arról úgy sem lehet beszélni

Hori Elküldve: 2010-11-22 20:42 Felni csere

hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.





2000be meg azt mondták hogy 1990ig

Hori Elküldve: 2010-11-19 19:50 M-packet

csatis1 írta: Kerestem lököst az e-bay-en (kutya incidens miatt ), és az M-es első lökösre azt írták, hogy limóhoz jó, de touringhoz nem. Nekem ez kicsit kanyaros! Szerintem ami jó a limóhoz, az jó kellene hogy legyen a touringhoz is nem?







limo-touring ugyan az

Hori Elküldve: 2010-11-18 23:00 Társalgó

Majti írta: Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy Ebay oldalát nézegetve találtam pár dolgot. Az eladási áron felül, körülbelül mennyibe fájna behozatni pl. egy első lökhárítót? Vagy mondjuk egy body kittet? Tapasztalat Ebay vásároktól elfogadnék pár jó tanácsot, h mire kell odafigyelni vásárláskor. (ezt ritka magyar módon megfogalmazta )

Előre is köszönöm.




németektől első lökös min50euro a posta komplett kittnél legalább 100euro
az usából kicsit neccesebb mert a zöme felnit meg body kittet csak nemzetközi reptérre küld /én 4 19es felnit akartam küldetni arra mondott az ember 600dollárt/

Hori Elküldve: 2010-11-17 20:35 Féktárcsa és fékbetét

csatis1 írta: A 330-as féktárcsái (325x25 és 320x22) és féknyergei vajon felrakhatók a 318-320-ra?
Ha jól néztem, akkor az agyátmérők stimmelnek.



sima ügy! fel tudod rá rakni, csak más a lemez a fék mögött meg más a kézifék, van vele meló de a felfogatási pontok stimmelnek

Hori Elküldve: 2010-11-17 17:36 Társalgó

balesz írta: gyors kérdés:
mozgó rendőrautóból tudnak mérni engem ha én szembe megyek velük?



IGEN!!!

Hori Elküldve: 2010-11-17 17:27 20d gázadásra megtorpanás


rad2: hát igen haver E36 futóműje is olyan volt, fékcsövek minden kábel, csak úgy elvágva... az valóban egy kicsit barbár megoldás, olyan, mint amikor egy kisgyerek kibontja a mikulás csomagot, széttépi a zacsit, pedig még vissza is kellene bele pakolni...[/quote]



azért vannak elvágva a fékcsövek meg a kézifékbovdenek mert azokat bontva nem adja el és nagy macera lenne lekötni egyszerübb és gyorsabb az erővágó. a kábel csatik mindig úgy vannak levágva hogy az autó kábelkötege van megcsonkítva és az igényelt alkatrészen a csatlakozó ellendarabja is rajta van

Hori Elküldve: 2010-11-16 23:47 20d gázadásra megtorpanás

Robinson írta:
Hori írta: ez mondjuk igaz Robinson BMW-s tudása a béka segge alatt van rad2 meg ért hozzá


Ezért meg bekaphatod




Hori Elküldve: 2010-11-16 22:49 20d gázadásra megtorpanás

na most kiragadtunk 1 esetet amikor a vevőnek /Robinson/ rossz szájíze volt, rad2 nem írt konkrét példát hogy pl ő vett tükröt és nem volt jó stb stb.
de akkor most mindenkinek ide kéne írnia aki a 8-10év alatt mióta BMW-ket bont vásárolt tőle valamit és az hibátlanul működött vagy esetleg szar volt és kicserélte neki olyanra ami hibátlan vagy visszaadta a pénzt ha nem volt épp olyan csere darab

Hori Elküldve: 2010-11-16 22:29 Társalgó

YELLOW írta: Ki tudja, hogy milyen parkoló működik a Szt. István Bazilika előtti tér alatt? Aki nem tudja, annak ez a videó megmutatja. Nem semmi! Lehet álmélkodni:

http://www.woehr.de/en/projekt.../index.htm


szerk.: mondjuk a beállással már gondok lennének





megnéztem a videót, ahogy ráállnék a tálcára ott asszem meg is állna a dolog mert lejönni nem tudnék róla mert leérne az alja

Hori Elküldve: 2010-11-16 22:24 20d gázadásra megtorpanás

Robinson írta:
Robinson írta: Azt meg már csak ne fogd már rám, hogy én vagyok rad2


vagyis tudod mit?! Köszönöm, hogy ilyen hozzáértőnek tartasz
(ugye ha visszaolvasol, azért rad2 írt pár olyat amit ha én tudok, akkor nagyon tudok )

Vili -> Yellow
Te nagyonhülye



ez mondjuk igaz Robinson BMW-s tudása a béka segge alatt van rad2 meg ért hozzá

Hori Elküldve: 2010-11-14 21:01 Intenziv Kormolás

DzsanniE írta:
Hori írta:
nickname írta:
Hori írta:
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol






háát nem tudom hogy mi a gondod ezzel de általában a dieselek így működnek, keress egy másik nagyjából ugyan ennyi km-t futott 20d-t és hasonlítsd össze őket


hmm, az enyém csak 3000 fölött kezdi, akkor most elromlott?!
(vagy csak a pillanatnyi túltöltés lehet az oka?!)





hmmm ha a tiednél 3000fölött változtat a turbo a geon akkor tényleg elromlott

meg ha padlógázas gyorsításnál csak 3000fölött kormol, akkor addig biztos hogy a benne lévő benzinmotor dolgozik

Hori Elküldve: 2010-11-14 19:33 Intenziv Kormolás

nickname írta:
Hori írta:
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol






háát nem tudom hogy mi a gondod ezzel de általában a dieselek így működnek, keress egy másik nagyjából ugyan ennyi km-t futott 20d-t és hasonlítsd össze őket

Hori Elküldve: 2010-11-14 18:45 Intenziv Kormolás

nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????