Jackson fórum hozzászólásai

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:45 Segítsetek!

bmw320d4 írta:
Jackson írta:

Azt tudom hogy Józsinak hívják egy fiatal szerelő, az apjával szerelnek a Temető utcában Nagysápon egyre gondolunk?


Ma délelőtt hívott István (Steef), egy ugyanilyen kocsi miatt, amiben ugyanezek az alkatrészek lettek cserélve és ugyanez a hibajelenség.
(Budapest Motors-nál dolgozik)



Szerintem egyről beszélünk, bár olyan mélyen nem volt idő elmerülnünk, igen próbált hívni és lehet te voltál az egyik, de senki nem vette fel a telót, így jártunk

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:35 Segítsetek!

Jackson írta:
bmw320d4 írta:
Jackson írta: Hibajelenség: egy és változatlan már másfél éve, nem húz az autó, sőt ezen felül még torpanások vannak, szóval szétb..asz az ideg.
Hibakód kiolvasás eredményei: - generátor
- vezérlés
- levegőmennyiség (légtömegmérő cserélve )

Valamiért még mindig a tervezettnél kevesebb levegőt szállít, ledogózva az EGR már többet szállít de még mindig kevesebbet a kértnél, de változatlan a gyorsulással kapcsolatban, mintha nem történt volna semmi, trabant fíling.
Na erre varjál gombot ha tudsz.



Nem Te voltál ma délelőtt Steefnél?


Azt tudom hogy Józsinak hívják egy fiatal szerelő, az apjával szerelnek a Temető utcában Nagysápon egyre gondolunk?


Igen délelőtt voltam.

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:33 Segítsetek!

bmw320d4 írta:
Jackson írta: Hibajelenség: egy és változatlan már másfél éve, nem húz az autó, sőt ezen felül még torpanások vannak, szóval szétb..asz az ideg.
Hibakód kiolvasás eredményei: - generátor
- vezérlés
- levegőmennyiség (légtömegmérő cserélve )

Valamiért még mindig a tervezettnél kevesebb levegőt szállít, ledogózva az EGR már többet szállít de még mindig kevesebbet a kértnél, de változatlan a gyorsulással kapcsolatban, mintha nem történt volna semmi, trabant fíling.
Na erre varjál gombot ha tudsz.



Nem Te voltál ma délelőtt Steefnél?


Azt tudom hogy Józsinak hívják egy fiatal szerelő, az apjával szerelnek a Temető utcában Nagysápon egyre gondolunk?

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:32 Segítsetek!

És ha még mindez nem volt elég akkor felsorolom a felújított kicserélt alkatrészeket
(vagy Kaszától vagy boltból származnak kizárólag! )
Tehát:
- Turbó (felújítva 120 rugó minusz)
- Légtömegmérő (25 rongy minusz)
- Porlasztók ( 3 sima 1 jeladós 50 papír minusz)
- Termosztátok (mindekettő 20.000 minusz)
- szűrők ( A-tól Z-ig minden téren! 30 minusz )
- Olajcsere (6 minusz )
- Vákumcsövek ( 1500 Ft. , tudom ettől nagyobb gondom ne legyen )
Azt hiszem mindent felsoroltam, amik! nemrégen olyan féléven belül lettek nagyrészt cserélve.
És még asszony azt mondja sokat költök az autómra, az lol.

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:21 Segítsetek!

Hibajelenség: egy és változatlan már másfél éve, nem húz az autó, sőt ezen felül még torpanások vannak, szóval szétb..asz az ideg.
Hibakód kiolvasás eredményei: - generátor
- vezérlés
- levegőmennyiség (légtömegmérő cserélve )

Valamiért még mindig a tervezettnél kevesebb levegőt szállít, ledogózva az EGR már többet szállít de még mindig kevesebbet a kértnél, de változatlan a gyorsulással kapcsolatban, mintha nem történt volna semmi, trabant fíling.
Na erre varjál gombot ha tudsz.

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:09 Segítsetek!

Autóm 99' 320Dénes 136 paci e46
Csak rátok számíthatok, ma már ha jól számolom a 17 autószerelőhöz vittem Nagysápra, de úgy jöttem el ahogy szoktam, azzal a különbséggel hogy ő megmondta a frankót! Nem tudja megcsinálni, de akkor ki a bánathoz vigyem a verdát? Wallis? Oda ahol köszönök és 10 rugót elkérnek ugyan már.
Engem nem izgat ha Piripócsra kell elvinnem az autót, de mondja meg az ember mi a baja az autónak és nem is érdekel ha még ki sem tudom fizetni, DE tudjam mi a baja, nem kérek többet ígérem.

Jackson Elküldve: 2011-05-07 22:02 Segítsetek!

Holiday!
Már egy párszor írtam ide "segítség megfeszülök" címszóval mi a bánat van az autómmal.

Jackson Elküldve: 2011-02-27 20:36 Féktárcsa szabályozás, kérnék infót.

Akkor kereshettünk volna időtlen időkig Köszke, jó lenne ha nem esne rám csúnya halál lenne.

Jackson Elküldve: 2011-02-27 20:33 Adagoló

Robinson írta:
Jackson írta: AC-m van neked olcsón


Na zsír, mennyibe gondoltad?
Mielőtt válaszolsz rá, azt tudod hogy válság van


20ért vettem kaszától, aztán kiderült, hogy mégsem az a hiba. 18ért odaadom és mindneki hepi

amúgy természetesen működik [/quote]

Na menő, ha Kaszától vetted az biztos jó , csak akkor rakj fel egy telszámot kösz

Jackson Elküldve: 2011-02-27 15:40 Adagoló

AC-m van neked olcsón [/quote]

Na zsír, mennyibe gondoltad?
Mielőtt válaszolsz rá, azt tudod hogy válság van

Jackson Elküldve: 2011-02-27 12:07 Féktárcsa szabályozás, kérnék infót.

Srácok 99' 320D 136L-be hátul nem találunk kopásjelzőt, csak elől találtuk meg a dobozt, amibe kötni kell, hátul nincs? Szerintem kéne lennie. Elöl ha jól emlékszem bal elöl már bekötöttük, lámpa még mindig ég attól függetlenül.

Jackson Elküldve: 2011-02-27 11:57 Adagoló

Igen a kartergázszűrő ki lett cserélve, de semmi. Most Kaszától megrendeltem egy légtömegmérőt, de az a baj hogy mindig csak kicsit javul a helyzet a nagy gond, hogy nem akar menni az fáj. De lehet én hibáztam valahol,összedugtuk a fejünket, mi az üzemanyagrendszert támadnánk meg inkább, volt egy kis gikszer, volt egy időszak tankolásnál nem szűrtem le harisnyával, kis piszok a szűrőben is megjelentem már, sajnos a szűrőtől érkező adagolóhoz vezető csőben is láttunk kis piszkokat, tönkremehet ilyen könnyen egy adagoló? Most már csak tényleg üzemanyag ellátásra gondolhatunk, ja még 1 dolog AC sípol cseppet hallani alulról, esetleg ott is eltömődhetett? és azért szenved vagy ez természetes? Főleg akkor volt hangja ha computerre raktuk.

Jackson Elküldve: 2011-02-11 12:18 Adagoló

Sziasztok skacok!
Nos az autómat mára már szinte minden alkatrésze felújítása megtörtént, azonban az alapjáratról való indulással gondok adódtak, gondolkozik hogy elinduljon, nem erőssége gondolkozni pedig. Úgy gondoljuk kevés üzemanyagot szállít, mivel 2000-től megindul mint az öszvér, de még az sem az igazi, szal addig azért kell neki idő.
3 dolog szól úgy gondolom ebbe bele:
- porlasztók
- légtömegmérő
- adagoló
(ha rosszul gondolom írjátok meg)
De nagyjából ezek a fontosabbak, lehetséges hogy bele kell ugorjak egy adagoló felújításba?
De mivan akkor ha nem az a ludas.
No de persze turbó felujítás megvolt, porlasztók kicserélve, légtömegmérő kicserélve és úgy hogyn kb. 1 hónapja történtek mindezek. Adagoló nem vettük le, mivel drágaság megmérni, akkor már inkább veszek bele használtan Kaszától.
Mit mondtok rá? Belemenjek ebbe?
Tegnap kiolvastuk a hibákat, amik a következők:
- szinkrongenerátor
- légtömegmérő (most lett cserélve, de nem baj)
- túltöltés szabályzó
Nagyjából ezek voltak.
Ja és nincs katalizátor a kocsiba, legalábbis a kerámiát kivertük belőle, mert minden második lyukon láttunk csak át. Szal a levegőáramlás szabad, de még mindig nem fain.

Jackson Elküldve: 2011-02-05 19:41 Valaki segítsen

Sziasztok!
Írtam a problémám az autómmal kapcsolatban és köszönöm a segítségeteket, sikerült megtalálnom a problémát.
Amikor megvettem ezt az autót nem tudtam elöl vagy hátul van a motor az autóban
No de a lényeg, hogy vettem 3 m résolajcsövet, gondoltam lecserélem az összes vákum csövet, eléggé elhasználódtak, ekkor döbbentem rá, hogy össze vissza van kötve a csövek (mindez a BMW parts segítségével) <- ezt az oldalt bizonyára sokan ismeritek érdemes elmenteni a könyvjelzők közé. Nos én bekötöttem úgy ahogy kell, csak annyit mondok nagyon megy
Direkt felhívtam az autószerelők figyelmét, hogy a vákum vezérlésre külön tekintettel legyenek, ennek ellenére na mind1...
Észrevettem egy nagyon érdekes dolgot, nem bírom kihagyni, képzeljétek az egyik vákum cső benzincsővel volt helyettesítve OMG! Az kemény?
Na azt is lecseréltem természetesen és tökéletesen működik nem füstöl, nem adagoló vagy más egyéb hiba forrás nem merül már fel.
Köszönöm nektek és remélem hasznos lesz sokak számára a tapasztalatok amit megosztok, egy a lényeg a vákum vezérlés fontos és nem szabad elhanyagolni.

Jackson Elküldve: 2011-02-04 20:49 Valaki segítsen

Nézd meg a turbót (változó geometriát) szabályozó szelepet, és nézzétek meg menet közben a töltőnyomását a turbónak.

Gondolom a turbónyomás szabályzóra gondolsz, azt 1 éve cseréltem még Kaszától rendeltem, azután húzott is az autó, az érdekes, hogy hallom menet közben hogy felpörög a turbó, de annál a bizonyos felgyorsulásnál nem azt a bizonyos süvítő hangot adja mint anno, hanem erős motor hang és a turbót nem hallani
Inkább erős motor hang van és nem húz mintha turbó nélkül mennék.