Kenyi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Kenyi Elküldve: 2011-03-04 19:56 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!



hát azon a fehér tartón lehet éllítani. ugye egy csavar fogja, ha lazítot azon tud forulni egy picit, amivel bentebb lehet húzni a szélét, de lentebb kerül a lámpa takaróhoz képest, nagyobb lesz a rés. amúgy általában ha olyat vettél mint az enyém, az az M-tech II, akkor az inkább faceliftre való, ergó lehet eltérés. az egyik oldalon nekem is eláll, de a gyári is elállt a balon. valszeg ott lehetett valami bibi.


én nem m-tech lököst illesztettem hanem m3 replikát, de a lényeg ugyan az.. a lökhárító tartó vas két hosszú csavarral van rögzítve, ott tudod állítani hogy mennyit lógjon előre, illetve hogy egyenes legyen, a magasságot pedig a sinnél tudod állítani. A sint is arrébb lehet csavarozni, de a precíz állításhoz szerintem használj műanyag lapkákat így szinte milliméter pontosan be lehet állítani. Ha nagyon el van szállva, akkor én először hőlégfúvóval kiszedném a felső ívből a puklákat.
A hátsó lökim nagyon elállt a falazás miatt, ott még fényezés előtt faragtunk is belőle picit, legalább egyedi lett az ív!

Kenyi Elküldve: 2011-02-22 16:33 Egr szelep

Köszi a segítséget!

Kenyi Elküldve: 2011-02-22 16:12 Szívócsonk-pillangószelep

zoliika írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Szinte végig olvastam már az egész témát,és nagyon beleült a bogár a fülembe a dologgal kapcsiban! Szval nekem 1999/11 havi 320d-m van,a 136 lovas... Ebben akkor van ilyen pillangó szelep,amit lekellene dugóznom vagy nincs? Ha van,honnan tudnék szerezni jó minőségű dugókat?

Előre is köszönöm! BMW PowA

Írj Tano-nak privit neki évjáratra pontosan ilyen bmw-je van...




A facelift előttieknél nem fenyeget ez a veszély, -szerencsére - ezért nem kell ledugózni! Asszem a még a topic legelején írták a srácok, én is onnan tudom(első egy-két oldal) .

Kenyi Elküldve: 2011-02-18 20:42 Egr szelep

Sziasztok!
Az egr szelep és a szívósor tisztításának fontosságáról már sok szó esett, ezért én is meg szeretném csinálni! Tudnátok magáról a folyamatról valami leírást, linket, vagy akármit írni, hogy néz ki ez a gyakorlatban? (szakszerűen! ) Mikre kell odafigyelni, és milyen anyagot használjak? Válaszokat előre is köszi!

Kenyi Elküldve: 2011-02-10 13:04 320d Motor

zoliika írta: Sziasztok!
Én mindennap olvasgatom még,ha 5 percre is de megnyitom a bmw fanatics-et.Meg kell,hogy mondjam most már kezdek félni az autómtól annyi rossz van itt fent a 20d motorról.Én meg csak használom quadot húzok vele amit meg sem érez eszik télen 6.5lityit százon és nem egyszer a mínusz 15-18 fokban 2sec izzítás után minden baj és fordulatszám ingadozás után indul(154ekm van benne).Ahogy ezeket a bajokat olvasgatom komolyan mondom félek ,hogy mikor jön a baj.


Szia!
Azt azért ne felejtsd el, hogy az e46-os kasztnihoz 20d-s motorból adtak el magasan a legtöbbet! Mivel ebből van a legtöbb, nem csoda hogy ennek a motornak a hibáiról hallunk a gyakran. És persze dízelnél néhány apróságra oda kell azért figyelni hogy megóvjuk.

Egy kis érdekesség: 1998-ban a Nürburgringen megrendezett 24 órás versenyen (kategóriájában) az e46 320d lett az első. Az ezt követő 5 helyen mind bajor paripák végeztek!
« előző12következő »