Pistamann fórum hozzászólásai

Pistamann Elküldve: 2012-12-01 11:44 Fékezéskor remeg az auto

YELLOW írta:
Pistamann írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


hát ha az egyik irányba jobb tekerni si, akkor ott a kormánymű átengedi az olajat. nem tart ellennyomást eleget. szerintem. picit mindentől rázhat, de pont azért remeg be a kormány, mert két oldalról nincs kiegyenlítve a rásegítés nyomása, az egyik oldalon elmegy egy picit. szerintem.


Akkor ez milyen alkatrészt takar?


Szóval megoldódott a probléma. A fékezéskori remegés a fék hibája volt. De a menet közbeni remegés a kormánymű hibája volt. Kicsit lógott....nem nagyon, csak hogy idegesítsen, és a kormányt a kis úthibák is elvezessék...ÉS nagyjából most minden megoldódott. A kormánymű 40 pénz a fék egy másik 40-es volt.



de kormányművet vettél bele, vagy a felújítása volt 40? mondjuk van valami csavar, ami kis kottyanás esetán segít, ha húznak rajta. ha nálad így volt, akkor lehúztak....


Kasza Imrétől vettem egy bontottat. Egyátalán nem kotyogott az enyémhez képest----

Pistamann Elküldve: 2012-12-01 01:58 Fékezéskor remeg az auto

Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


hát ha az egyik irányba jobb tekerni si, akkor ott a kormánymű átengedi az olajat. nem tart ellennyomást eleget. szerintem. picit mindentől rázhat, de pont azért remeg be a kormány, mert két oldalról nincs kiegyenlítve a rásegítés nyomása, az egyik oldalon elmegy egy picit. szerintem.


Akkor ez milyen alkatrészt takar?


Szóval megoldódott a probléma. A fékezéskori remegés a fék hibája volt. De a menet közbeni remegés a kormánymű hibája volt. Kicsit lógott....nem nagyon, csak hogy idegesítsen, és a kormányt a kis úthibák is elvezessék...ÉS nagyjából most minden megoldódott. A kormánymű 40 pénz a fék egy másik 40-es volt.

Pistamann Elküldve: 2012-11-21 15:12 Fékezéskor remeg az auto

YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


hát ha az egyik irányba jobb tekerni si, akkor ott a kormánymű átengedi az olajat. nem tart ellennyomást eleget. szerintem. picit mindentől rázhat, de pont azért remeg be a kormány, mert két oldalról nincs kiegyenlítve a rásegítés nyomása, az egyik oldalon elmegy egy picit. szerintem.


Akkor ez milyen alkatrészt takar?

Pistamann Elküldve: 2012-11-20 23:17 Fékezéskor remeg az auto

Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


féktárcsákat szabályoztattál már?


Fékekhez még nem nyúltam, de lehet okozója az összes problémának?

Mert ugye, nem csak fékezéskor van ...

Pistamann Elküldve: 2012-11-20 23:15 Fékezéskor remeg az auto

anubisz írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


féktárcsákat szabályoztattál már?


Fékekhez még nem nyúltam, de lehet okozója az összes problémának?

Pistamann Elküldve: 2012-11-20 23:09 Fékezéskor remeg az auto

Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?

Pistamann Elküldve: 2012-11-13 00:42 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnézzem?Én K.méti vagyok!Egyébként néha láttam már a városban!A tulajt azt nem ismerem egyébként.......


Ilyennel nem szeretnék senkit zaklatni,de ha épp van kedved és nem esik nehezedre nem beszéllek le róla, persze ha értesz is hozzá!
Gyárilag adtak ki ilyet h színre vannak fújva a díszlécek?
Mondjuk már régóta hirdetik,legelőször navi is volt benne.
Esetleg tudtok olyan fórumosról akinek ilyen lenne és megválna tőle?



Azért 2,4 milla kicsit sok érte...

Pistamann Elküldve: 2012-10-16 23:06 Futómû és hibái

anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Pistamann Elküldve: 2012-10-16 22:51 Futómû és hibái

NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Pistamann Elküldve: 2012-10-11 16:58 tempomat + kormánycsere

Pistamann írta: Sziasztok

Egy gyors kérdésem volna, gondolkodom azon hogy a gomb nélküli kormányomat lecserélem vezérlőgombokkal ellátott kormányra, a fejegységgel még összekötjük, de a TEMPOMAT aktíválásához külön modul, programozás, kábel szükséges?


Pistamann Elküldve: 2012-10-11 16:58 tempomat + kormánycsere

Sziasztok

Egy gyors kérdésem volna, gondolkodom azon hogy a gomb nélküli kormányomat lecserélem vezérlőgombokkal ellátott kormányra, a fejegységgel még összekötjük, de a TEMPOTAT aktíválásához külön modul, programozás, kábel szükséges?

Pistamann Elküldve: 2012-10-08 11:06 BMW Tolato kamera

JA igen, amit rettenetesen élvezek, hogy lejátszik mindent. Vettem egy 32 gb micro SD-t és azon van minden zene vagy film, nem kell semmit kiirni, vagy kiválogatni. A BLuetooth meglepően tiszta és jól működik.

Pistamann írta: Én is vettem egy ilyet, kb 360 dollár volt, a vámosok lehúztak még pár ezer forinttal, és elkobozták a microSD-t, amelyen az IGO volt. Ez a legkevesebb. Szépen működik, el kell fogadni az olcsó megoldásokat pl. PIP kis kék ablak, ha IGO-n nem lövöd le a hangot és/vagy nem lépsz ki szabályosan belőle akkor időnként a zene "elhallgat". A hangja nem a legjobb, de elvileg PANASONIC chip vezérli. Ehhez én berakattam HERTZ Energy hangszorókat és igy már több mint elfogadható. MEllékesen a zenehallgató ablak este túlságosan világos igy levettem a kontrasztot is. Hát ennyi , amúgy az egész fejegység beszerelést a fejegységgel együtt megúsztam egy százasból. És még megvan a gyári navi is. Szerintem a 200+áfa kissé durva. De nekik is meg kell élni valamiből.


Szabi46 írta:
Szabi46 írta: És jól működnek? Mert nekem is úton van már, hetek kérdése és kézbe lesz majd jön a beszerelése
Nekem se gyári naviba megy, de DIN2- fejegységbe ami a gyárihoz hasonló csak jobb és noname

friss:
Bekerült a kínai tolatókamerám a kínai nagy kijelzős navi-ba, és felettébb büszke vagyok magamra, hogy mind a 2 eszközt mással akartam beszereltetni, de 2x is visszamondtak, mert majd máskor úgyhogy ráérős időmbe megcsináltam...
Kissé örülök, viszont olcsó húsnak....
Szóval ha rükvercet kapcsolok akkor nem adja be teljes képernyőn a kamera képét csak ha be van kapcsolva egy PiP mód ahol a háttér a rádió mondjuk és kis ablakba mellette ott figyelne a kamera ha tolatok alap esetbe kék kis ablak ami tréé :/
Úgyhogy az AUX videó bemenetre kapcsoltam inkább a kamera vezetékét és így teljes képernyős viszont nem lép be ez se automatikusan ha tolatok, nekem kell külön belépnem az AUX-ra a főmenüből de persze ez is csak tolatás közben ad képet, előre menetbe nem tudok hátra nézni sajnos, mert a tolatólámpára kapcsol be, mert onnan kapja az áramot.

Megoldódott a hiba, egy vezetékkel kellett babrálni, hátra kellett vinni egy BACK DETECT kábelt a tolatólámpára, mert a CAN BUS-ból nem kapta meg a jelet.






Pistamann Elküldve: 2012-10-08 11:04 BMW Tolato kamera

Én is vettem egy ilyet, kb 360 dollár volt, a vámosok lehúztak még pár ezer forinttal, és elkobozták a microSD-t, amelyen az IGO volt. Ez a legkevesebb. Szépen működik, el kell fogadni az olcsó megoldásokat pl. PIP kis kék ablak, ha IGO-n nem lövöd le a hangot és/vagy nem lépsz ki szabályosan belőle akkor időnként a zene "elhallgat". A hangja nem a legjobb, de elvileg PANASONIC chip vezérli. Ehhez én berakattam HERTZ Energy hangszorókat és igy már több mint elfogadható. MEllékesen a zenehallgató ablak este túlságosan világos igy levettem a kontrasztot is. Hát ennyi , amúgy az egész fejegység beszerelést a fejegységgel együtt megúsztam egy százasból. És még megvan a gyári navi is. Szerintem a 200+áfa kissé durva. De nekik is meg kell élni valamiből.


Szabi46 írta:
Szabi46 írta: És jól működnek? Mert nekem is úton van már, hetek kérdése és kézbe lesz majd jön a beszerelése
Nekem se gyári naviba megy, de DIN2- fejegységbe ami a gyárihoz hasonló csak jobb és noname

friss:
Bekerült a kínai tolatókamerám a kínai nagy kijelzős navi-ba, és felettébb büszke vagyok magamra, hogy mind a 2 eszközt mással akartam beszereltetni, de 2x is visszamondtak, mert majd máskor úgyhogy ráérős időmbe megcsináltam...
Kissé örülök, viszont olcsó húsnak....
Szóval ha rükvercet kapcsolok akkor nem adja be teljes képernyőn a kamera képét csak ha be van kapcsolva egy PiP mód ahol a háttér a rádió mondjuk és kis ablakba mellette ott figyelne a kamera ha tolatok alap esetbe kék kis ablak ami tréé :/
Úgyhogy az AUX videó bemenetre kapcsoltam inkább a kamera vezetékét és így teljes képernyős viszont nem lép be ez se automatikusan ha tolatok, nekem kell külön belépnem az AUX-ra a főmenüből de persze ez is csak tolatás közben ad képet, előre menetbe nem tudok hátra nézni sajnos, mert a tolatólámpára kapcsol be, mert onnan kapja az áramot.

Megoldódott a hiba, egy vezetékkel kellett babrálni, hátra kellett vinni egy BACK DETECT kábelt a tolatólámpára, mert a CAN BUS-ból nem kapta meg a jelet.




Pistamann Elküldve: 2012-10-08 10:51 Mi lehet a baj?

A legolcsóbb megnézetni kompjuterrel, mit ir ki. De semmiképp ne járasd. HAsonló helyzet állt elő nemrég egy üzemanyag szűrő miatt (nem BMW volt), de nem mernék megesküdni hogy ez a baj most. De azzal olcsó lenne megúszni...

BalaBMW írta:
ute107 írta:
BalaBMW írta:
sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


2000-es évjáratú e46-ból 120 lovas??? :


Elszámolta....


Akkor jól gondoltam. Azt hittem, hogy olyan volt mint az e90-ből a 150 lovas.


Pistamann Elküldve: 2012-10-08 10:30 kézifék állítás

Valaki mutatta, ha a kézofék szoknyáját kipattintjuk, akkor van ott két csavar, és ott is lehet állitani....ma megpróbálom.

jrtom írta: Van benne igazad . Elkopni nem szokott inkább szétrohad a pofa leszakad róla a réteg mert sokan alig hasznáják.

zoliika írta:
jrtom írta: Nem kell semmit levenni!!!
Csak egy kerékcsavart kell kiszedni és egy lámpa kell meg egy lapos csavarhúzó.
Felemeled a hátúlját és addig forgatod a kereket amíg a lyukon bevilágítva meglátod a fogaskereket. Azt elkezded tekerni ameddig megnem szorul a kerék. Ha megfogta a kereket akkor kettőt visszatekersz és kész. Ugyan ezt a másikoldalon is.

zoliika írta:
Pistamann írta: Hello

Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.


Ez örök probléma!
Le kell szedni a fékmunka hengert,két csavar tartja,16-os kulcs kell ha jól emlékszem a féktárcsát egy imbusz csavar tartja 6-os kulcs....és megtalálod azt bordás vagy "ricnis" dupla anyás csavart amin állítani tudsz!Másképp nem fog menni sajnos.




A szerelőm nekem is ezt a tippet adta csak ez nekem ebben a formában nem ment sajnos.....egyébként nem árt évente ránézni kitakarítani esetleg megnézni nincs-e szétpotyogva vagy esetleg totál elkopottezért ajánlottam ezt a verziót!