Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-10-02 20:19 Légtömegmérõ

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Na hali!
Sajna a Magneti Marelli nem jó a kocsihoz, bmw szervizbe se tudták felprogramozni.
Azt mondta látott már ilyet, hogy nem ismeri fel az elektronika....
Valaki tud gyári bosch mérőnek gyári számot hogy tudjak egyet keresni?!
Alkatrészesnél nincsen bosch de szám alapján tudna intézni...
Előre is köszi...



http://www.schmiedmann.hu/1362...reses.aspx

Ha minden igaz ez a cikkszáma:

13621432356

Realoem-es link pedig:

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0905




Köszi!
Már közbe kinyomoztam, hogy a gyári az Siemens és nagy valószínűséggel az lesz jó bele.
Van ára sajna, de így is örülök, hogy a másikat visszavették és nem maradt a nyakamon.
És még a gyárit is programozni kell sajna....
De az már a legkevesebb, csak legyen végre jó...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-29 19:42 Légtömegmérõ

Na hali!
Sajna a Magneti Marelli nem jó a kocsihoz, bmw szervizbe se tudták felprogramozni.
Azt mondta látott már ilyet, hogy nem ismeri fel az elektronika....
Valaki tud gyári bosch mérőnek gyári számot hogy tudjak egyet keresni?!
Alkatrészesnél nincsen bosch de szám alapján tudna intézni...
Előre is köszi...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-25 18:33 Hova kössem...

Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hol tudnék átvinni 2 szál vezetéket a motortérből az utastérbe a legegyszerűbb módon, a legkevesebb bontással?


A tűzfal felőli oldalon vannak nyílások, amik közül már most is van használatban néhány, illetve vannak üresek is, amik gumidugóval vannak lezárva. Szerintem ezek valameilyikén.


Sztem a kesztyűtartó mögött az aksitárolónál a legegyszerűbb....

Pitykoo Elküldve: 2015-09-23 20:23 Mi lehet a baj?

balazsnemeth írta:
Pitykoo írta:
balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!


Szia!
A komputer kidobta a légtömegmérőt hibának, viszont az ki lett mérve és teljesen rendben volt, teljesítménye viszont 30-40%-al visszaesett, a másik ami gyanús dolog volt hogy állandóan lemerült az aksi és zárlatos is lett. Úgy tudom hogy a légtömegmérőhöz tartozó testkábel volt a ludas.

Hát igen lehet azzal kéne megpróbálkozzunk... Köszi!


Egy próbát megér sztem....
Köszi, megnézem én is azt a test kábelt!

Pitykoo Elküldve: 2015-09-22 21:04 Mi lehet a baj?

balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!

Pitykoo Elküldve: 2015-09-20 19:57 Légtömegmérõ

[quote="szotakdavid"]
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mint ahogy írtam cseréltem légtömegmérőt az általam leírt módon.
Ahogy írtam is a tempomatom egyből jó lett!
Viszont ma ránéztem megint és ez az üzenet fogadott!
Mi lehet a baj, vagy mit csináljak vele?!
Előre is köszönöm a segítséget!


Magneti Marelli...


Ettől nem lettem okosabb...


Gyárit bele. magneti Marellivel nem mész sokra.


Az meg egy kisebb vagyon...
Csak tudnám akkor minek árulnak mást ha csak a gyári jó bele?!
Ezt nem hiszem, hogy visszaveszik....


Nem tudom hol vetted..


Mondjuk az fura lenne ha csak a Bosch jó hozzá...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-20 19:41 Légtömegmérõ

szotakdavid írta:
Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mint ahogy írtam cseréltem légtömegmérőt az általam leírt módon.
Ahogy írtam is a tempomatom egyből jó lett!
Viszont ma ránéztem megint és ez az üzenet fogadott!
Mi lehet a baj, vagy mit csináljak vele?!
Előre is köszönöm a segítséget!



Magneti Marelli...


Ettől nem lettem okosabb...


Gyárit bele. magneti Marellivel nem mész sokra.


Az meg egy kisebb vagyon...
Csak tudnám akkor minek árulnak mást ha csak a gyári jó bele?!
Ezt nem hiszem, hogy visszaveszik....

Pitykoo Elküldve: 2015-09-20 19:10 Légtömegmérõ

szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mint ahogy írtam cseréltem légtömegmérőt az általam leírt módon.
Ahogy írtam is a tempomatom egyből jó lett!
Viszont ma ránéztem megint és ez az üzenet fogadott!
Mi lehet a baj, vagy mit csináljak vele?!
Előre is köszönöm a segítséget!



Magneti Marelli...


Ettől nem lettem okosabb...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-20 14:44 Légtömegmérõ

Hali!
Mint ahogy írtam cseréltem légtömegmérőt az általam leírt módon.
Ahogy írtam is a tempomatom egyből jó lett!
Viszont ma ránéztem megint és ez az üzenet fogadott!
Mi lehet a baj, vagy mit csináljak vele?!
Előre is köszönöm a segítséget!

Pitykoo Elküldve: 2015-09-15 19:10 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali! Ma mentem a kocsival és amikor be akartam kapcsolni a tempomatot nem történt semmi...
Se a müszerfalon nem villant fel az ikon se a kocsi nem reagált a gombokra!
Mi lehet a baj, mit lehetne megnézni?!
Előre is köszönöm!


Hali! Ha valakinek ilyet csinálna a tempomat és rossz a légtőmegmérője akkor a légtömeg cseréje után meg fog javulni.
Ma kicseréltem és máris rendesen működik a tempomat.
Fura, hogy mi köze van egymáshoz, de működik...


végülis miért ne? ha rossz értéket küld, akkor több vagy kevesebb üzemanyagot ad, megváltozik az égés, sebesség. amit a tempomat próbál korrigálni.


Ezek szerint valami ilyesmi lehetett, de az a lényeg, hogy végre jó

Pitykoo Elküldve: 2015-09-15 18:14 Légtömegmérõ

Hali!
Ma kicseréltem a légtömegmérőt Magneti Marelli-re és eddig úgy tűnik, hogy jó!
Úgy csináltam, hogy aksi le, kicseréltem, aksi vissza és vártam vagy 10 percet!
Így jó lesz vagy ezt még kell programozni?!
Sőt még a tempomatom is megjavult...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-15 18:13 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta: Hali! Ma mentem a kocsival és amikor be akartam kapcsolni a tempomatot nem történt semmi...
Se a müszerfalon nem villant fel az ikon se a kocsi nem reagált a gombokra!
Mi lehet a baj, mit lehetne megnézni?!
Előre is köszönöm!


Hali! Ha valakinek ilyet csinálna a tempomat és rossz a légtőmegmérője akkor a légtömeg cseréje után meg fog javulni.
Ma kicseréltem és máris rendesen működik a tempomat.
Fura, hogy mi köze van egymáshoz, de működik...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-09 20:44 Légtömegmérõ

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi a véleményetek a Magneti marelli légtömeg merőről?!
Olvastam, hogy van akinek bevált. Jó választás lehet?!
Előre is köszönöm!


Ha a kocsidba való,sztem nyugodtan vehetsz olyat.


Olvastam, hogy van akinek bevált, remélem nekem is jó lesz...


Esetleg próbálj Meyle-t,vagy eredeti Hella-t

De ezek drágábbak.

Meyle 50 000,a Hella 82 000 a SCHmiedmann-ban.


Hát igen azok már más kategória....
Majd még agyalok ezen...

Pitykoo Elküldve: 2015-09-09 20:35 manuális váltó

Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.




Volt mostanában olaj cserélve benne?! és ha igen milyen?

Pitykoo Elküldve: 2015-09-09 20:30 Légtömegmérõ

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi a véleményetek a Magneti marelli légtömeg merőről?!
Olvastam, hogy van akinek bevált. Jó választás lehet?!
Előre is köszönöm!


Ha a kocsidba való,sztem nyugodtan vehetsz olyat.


Olvastam, hogy van akinek bevált, remélem nekem is jó lesz...