Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 13:19 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!


A zárba bedugva használva is ez a helyzet?


ezt írta le, hogy úgyis éppen csak a vezető oldali nyílik.
de kicsit elszálltál úgy érzem és ne mr. sárgázz, főleg ahogy szánod úgy ne. (könnyen felejtenek egyesek)


Na de mit tudok csinálni vele?!
Vigyem szervizbe jó pénzért vagy megoldható!?


van garázsod? ha van, akkor meg tudom neked csinálni, eljössz kiszedem a GM-et, kicserélem a relét. az autóval lehet közlekedni, de az ablaktörlő, ablakok, központizár nem fog működni. ezért lenne jó a garázs, és mondjuk esőmentes napon jönni. bár ha úgy van, akkor ki tudom cserélni rögtön, csak előre meg kell rendelni a reléket akkor.
vagy ha szervízbe, vagy rendes szerelőhöz akarod vinni, akkor olyanhoz, aki BMW-re van állva és csinált már ilyet, mert azért el lehet cseszni forrasztás közben.
előfordulhat zárszerkezet hiba is, de FL-nél a relé a jellemző hiba, nekem is így csinálta, bár nekem mindenféle kombó is játszott már, volt, hogy csak a tankajtó nem nyílt ki, persze hogy akkor amikor tankolnom kellett


Szabad ég alatt van sajna...
Hu.... ez ilyen bonyolult művelet?!
Azt hittem olyasmi mint a régi centrálvezérlős cucc amibe a jeladó kapcsoló szart be mindig!!
De akkor ez nem ilyen egyszerű!
Amm... ma pl. mindig kinyitotta, de az ajtóba kulccsal vezérelve a vezetőoldalit zárja-nyitja!


ajtónyitási gondok topic. leírtam a kálváriámat még pár éve. nekem főleg nagy melegben nem akart nyílni. volt oylan, hogy kulccsal fordítottam, majd visszazárt, vagy épp a kulcsot nem bírtam elfordítani, a motor úgy rátartott, úgy összeragadt a relé érintkező. volt, hogy hol egyik hol másik nyílt ki. már volt amikor akksira gyanakodtam, mert csere után megszűnt egy darabig, de valszeg azért mert hidegben nem nagyon csinálta. szóval komolyan mondom az összes variációs nyitási nem nyitási lehetőság előfordult. majd egy évig szívtam vele, igazából azért húztam, mert mindig találtam valami mást, amire elkezdtem gyanakodni. aztán meguntam, kiszedtem, kicseréltem két relét benne (neked valószínű 4 van érdemes mindet) aztán kész.
amúgy ha van olyan ismerősöd, aki elektros, és van forrasztási tapasztalata meg tudja csinálni, kicsit a forarsztásnél kaparni kell finoman a lakkot, meg óvatosban forrasztani, mert a furat galvánt könynen kiszakítja belőle, és akkor baszva van, a több rétegű panel nem vezet többet át a rétegekre.


Forrasztani én is tudok, de többrétegű panelhez nem szívesen nyúlnék!
Ha megmondod hol keressem ezt,megnézem és meglátom, hogy neki merjek e kezdeni vagy nem!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 13:13 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Na ma megnéztem rendesen, kivettem a motort mert le volt róla húzva a csatlakozó!
Rádugtam kipróbáltam és teker ide-oda!
De viszont mikor vissza beraktam akkor mindkét irányba picit megmozdul és utána daráló hangot ad és nem csinál semmit!!!
Na most a napfénytető mechanikája van beszarva vagy a fogaslécen vannak lekopva a fogak!??
Motor nélkül ki lehet nyitni valahogy, hogy megnézzem a mechanika jó e!!??
Köszi!


közbe egy kérdés. amikor kulcson nyomod hosszan a nyitás gombot, vagy a zárást, akkro mozognak az első ajtón lévő ablakok fel/le?


Nem mozdul meg...
Viszont ami van benne kapcsoló, hogy elvileg ha megy nyomom akkor nem kéne hogy működjenek az se jó, hiába benyomom ugyan úgy működnek az ablakok!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 13:10 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.



Hát igen, ez nekem is fura hogy úgymond nincs benne egy eseménylista ilyen esetekre, hogy mikor mivel volt gond!!
Am.... a megnézést úgy gondoltam mint a régi kocsiknál mikor nem megy 1 henger és a pipát leveszegetve járó motornál halható volt a változás, és hogy melyik a hibás!
Ennél nem lehet valami hasonló módon kideríteni??!


jah de, lehet. ugyanúgy sorba lehúzod, majd visszadugod, ahol nem változik jobban a motor járása, az a kaka. mondjuk elég csak a csatot lehúzni a trafóról, a trafó maradhat bent a hengerfejben.


Na ilyesmire gondoltam én is....
Remélem működni fog...
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 13:06 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!


A zárba bedugva használva is ez a helyzet?


ezt írta le, hogy úgyis éppen csak a vezető oldali nyílik.
de kicsit elszálltál úgy érzem és ne mr. sárgázz, főleg ahogy szánod úgy ne. (könnyen felejtenek egyesek)


Na de mit tudok csinálni vele?!
Vigyem szervizbe jó pénzért vagy megoldható!?


van garázsod? ha van, akkor meg tudom neked csinálni, eljössz kiszedem a GM-et, kicserélem a relét. az autóval lehet közlekedni, de az ablaktörlő, ablakok, központizár nem fog működni. ezért lenne jó a garázs, és mondjuk esőmentes napon jönni. bár ha úgy van, akkor ki tudom cserélni rögtön, csak előre meg kell rendelni a reléket akkor.
vagy ha szervízbe, vagy rendes szerelőhöz akarod vinni, akkor olyanhoz, aki BMW-re van állva és csinált már ilyet, mert azért el lehet cseszni forrasztás közben.
előfordulhat zárszerkezet hiba is, de FL-nél a relé a jellemző hiba, nekem is így csinálta, bár nekem mindenféle kombó is játszott már, volt, hogy csak a tankajtó nem nyílt ki, persze hogy akkor amikor tankolnom kellett


Szabad ég alatt van sajna...
Hu.... ez ilyen bonyolult művelet?!
Azt hittem olyasmi mint a régi centrálvezérlős cucc amibe a jeladó kapcsoló szart be mindig!!
De akkor ez nem ilyen egyszerű!
Amm... ma pl. mindig kinyitotta, de az ajtóba kulccsal vezérelve a vezetőoldalit zárja-nyitja!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 13:00 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.



Hát igen, ez nekem is fura hogy úgymond nincs benne egy eseménylista ilyen esetekre, hogy mikor mivel volt gond!!
Am.... a megnézést úgy gondoltam mint a régi kocsiknál mikor nem megy 1 henger és a pipát leveszegetve járó motornál halható volt a változás, és hogy melyik a hibás!
Ennél nem lehet valami hasonló módon kideríteni??!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 12:56 elektromos ablakemelõ_

Hali!
Na ma megnéztem rendesen, kivettem a motort mert le volt róla húzva a csatlakozó!
Rádugtam kipróbáltam és teker ide-oda!
De viszont mikor vissza beraktam akkor mindkét irányba picit megmozdul és utána daráló hangot ad és nem csinál semmit!!!
Na most a napfénytető mechanikája van beszarva vagy a fogaslécen vannak lekopva a fogak!??
Motor nélkül ki lehet nyitni valahogy, hogy megnézzem a mechanika jó e!!??
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 18:50 Segítsetek!

Hali!
Egy olyan kérdésem van, hogy valahogy átállítottam a hőmérséklet kijelzőn a celsiustfok-ot fahrenheit-re /belső/ és nem tudom hogy kell visszaállítani!!??
Am.. meg az órát hogy kell beállítani?
Köszi!

Már megoldottuk!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 18:03 elektromos ablakemelõ_

Hali!
Bár nem ide tartozik,de nem találom ahol ezt kellene kérdeznem!
Az elektromos napfénytető nem működik,elvileg a biztit megnéztem de nem vagyok benne biztos hogy jót néztem!
Mi lehet vele még a gond ha nem bizti!?

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:43 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!


A zárba bedugva használva is ez a helyzet?


ezt írta le, hogy úgyis éppen csak a vezető oldali nyílik.
de kicsit elszálltál úgy érzem és ne mr. sárgázz, főleg ahogy szánod úgy ne. (könnyen felejtenek egyesek)


Na de mit tudok csinálni vele?!
Vigyem szervizbe jó pénzért vagy megoldható!?

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:41 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:38 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


nem a csomagtér nyitás gombot nyomod csak, ami alul van? mert akkor csak a csomagtér nyílik külön, a többi zárva marad.


Nem! Amin a felfele nyíl van, az a nyitás és nem nagyon akar nyitni, de még kulccsal is csak a vezetőoldalit tudom nyitni a többit nem nyitja!!


így azt mondanám, hogy a grundmodul reléi rosszak.


Aham...
És az mi?!
Hogy tudom megjavítani?!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:35 BMW kulcsok

Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


Szia!

Próbáltad másik kulccsal? Újratanítás után is ezt produkálja?

Üdv.: Pocses


Mindkettő kulccsal ugyan ez a helyzet!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:34 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:23 Motor-váltó

Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-22 17:19 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
320i bmw-nél olyat csinál a kulcs, hogy lezár, csomagteret kinyitja de a kocsi kinyitásával szarakodik. Van hogy csak 20-szori nyomásra nyit ki. Ez mitől lehet?!
Köszi!


nem a csomagtér nyitás gombot nyomod csak, ami alul van? mert akkor csak a csomagtér nyílik külön, a többi zárva marad.


Nem! Amin a felfele nyíl van, az a nyitás és nem nagyon akar nyitni, de még kulccsal is csak a vezetőoldalit tudom nyitni a többit nem nyitja!!