Plk89 fórum hozzászólásai

Plk89 Elküldve: 2013-12-09 11:20 316 i Kartelgázmembrán

anubisz írta:
Plk89 írta:
anubisz írta:
Plk89 írta: a kartergazszuro hibaja miatt kigyulladhat a motor ego????


Az milyen? a Kartergáz szűrő. Kérlek mutasd meg nekem a szűrőt benne, én nem látom.
http://www.abload.de/image.php...3020j1.jpg


ne haragudj roszul tudtam de eppen erre gondoltam.szoval akk ennek a hibajatol kigyullad a motor ego?es okozhat alapjarat ingadozast meleg motornal??m hidegen soha nem csinalja.


Gondolom kigyulladt a lámpa, akkor ki kéne előbb olvasni, hogy mi a hibakód.
A másik, hogy a karter.szellőztető, szelep ha hibás elég összetett hibajenséget tud produkálni,és ebbe szinte minden beletartozik ami rossz. Nem véletlen, hogy minden mágus BMW szerelő,egyből ezt akarja cseréltetni, ha kell, ha nem. Erre mindent rá lehet fogni


csak azert gondolom m nemreg lett cserelve,de csak bontottat tettekbe,elotte volt ugy h anyira ingadozot az alapjarat h le is allt neha,miutan kicsereltek a hasznaltra mar nem all le de meg mindeg ingadozik melegen.azert gondolom h lehet amit berakot az sem volt jo

Plk89 Elküldve: 2013-12-09 10:41 316 i Kartelgázmembrán

anubisz írta:
Plk89 írta: a kartergazszuro hibaja miatt kigyulladhat a motor ego????


Az milyen? a Kartergáz szűrő. Kérlek mutasd meg nekem a szűrőt benne, én nem látom.
http://www.abload.de/image.php...3020j1.jpg


ne haragudj roszul tudtam de eppen erre gondoltam.szoval akk ennek a hibajatol kigyullad a motor ego?es okozhat alapjarat ingadozast meleg motornal??m hidegen soha nem csinalja.

Plk89 Elküldve: 2013-12-08 22:21 316 i Kartelgázmembrán

a kartergazszuro hibaja miatt kigyulladhat a motor ego????

Plk89 Elküldve: 2013-11-28 16:50 Fóliázás

Methos írta:
Plk89 írta:
Methos írta:
troooger írta:
ute107 írta: Olvasva e régi topicot...jutott eszembe!

Ki tud jó áron normális elfogadható minőségű szál-húzott alumínium mintájú fóliát. Hát persze, hogy belső díszlécek fóliázásához.

Aki akar rendelhet velem közösen is... de honnan...?!!! Vaterás és racingbazaros csalóknak nem hiszek.


Hirtelen ezt találtam, vagy ezt már nézted?

http://www.nyomdaker.hu/cikk/x...s_kedveert





Olyan van esetleg aki fel is tudja tenni? Nekem is szálcsiszolt alu minta fólia kéne, természetesen díszlécre

Ha ablak fóliázást is vállal akkor több munkát adnék budapesten


en tudok egy jo helyet..ha gondolod elkuldom a linket van neki felteve nehany kep,mindent valal kivul belul...


Ő olyan akinél lehet valakire hivatkozni és akkor meg lehet állapodni egy jó árban ?
jó ár szép munka akkor érdekel az elérhetőség....volt pár ajánlatom eddig, de horribilis áron akartak dolgozni.


nekem csinalta a hatso 3 ablakot(2jato uveg es hatso szelvego.)ezeket a legsotetebre kertem,ezenkivul az elol a veset azt matt feketere.(atszamitva 20 ezer voltoszesen)az ablakra az engedelyel egyut.

Plk89 Elküldve: 2013-11-27 19:01 Fóliázás

Methos írta:
troooger írta:
ute107 írta: Olvasva e régi topicot...jutott eszembe!

Ki tud jó áron normális elfogadható minőségű szál-húzott alumínium mintájú fóliát. Hát persze, hogy belső díszlécek fóliázásához.

Aki akar rendelhet velem közösen is... de honnan...?!!! Vaterás és racingbazaros csalóknak nem hiszek.


Hirtelen ezt találtam, vagy ezt már nézted?

http://www.nyomdaker.hu/cikk/x...s_kedveert





Olyan van esetleg aki fel is tudja tenni? Nekem is szálcsiszolt alu minta fólia kéne, természetesen díszlécre

Ha ablak fóliázást is vállal akkor több munkát adnék budapesten


en tudok egy jo helyet..ha gondolod elkuldom a linket van neki felteve nehany kep,mindent valal kivul belul...

Plk89 Elküldve: 2013-11-07 22:08 Bmw e46 316i olajteknő tömöntés csere

Neo954 írta:
Pintyi86 írta:
Neo954 írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.

Üdv.:Neo


Szia !

M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail

Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.

a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.


Szia!

Hát én tuti nem öntenék semmi ilyesmit a motorolajhoz. Aztán majd kifordul belőle a motor....

A nívópálca szivárgást alul gondoltam ahol a kartelbe csatlakozik kép

Hát ahogy elmondtad én is egy véleményen vagyok a szerelőddel.

Ha a váltót úgyis leveszitek akkor már hátrafelé szerintem ki lehet varázsolni a kartelt és akkor megoldható a tömítés csere.

Érdekes, hogy a 4 hengeres motornál nehezebb leszedni a kartelt mint pl nálam a 6 hengeres hosszabb blokknál.

Üdv.:Neo

hello.nekem is 316i van e 46 epp a mult heten orvosoltam egy hasonlo hibat,nekem is ugy latszot h az olajteknonel szivarog az olaj,de miutan letisztituk latszot h nem onnan csak epp ott folyt le.ott ahol van a lanc a vezerles ott folyt ott kellet tomitest cserelni.

Plk89 Elküldve: 2013-11-07 13:02 M3 vásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta:
dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774


2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár


Az M3-ból nem készült facelift. Nem fogsz találni még amerikában sem!

2006-ig gyártották az eredeti karosszériával.



hat ez az auto minden bmw rajongo allma.brutalis.egyszeruen tokeletes.amugy szivesen kiprobalnek egyszer egy ilyen autot

Plk89 Elküldve: 2013-11-04 17:57 Autóvásárlás

klins írta:
Pocses írta:
klins írta:
compact írta:
klins írta:
Pocses írta:
klins írta: Sziasztok !

Tavasszal szeretném megvenni életem első BMW-jét , E46 1.9 105LE benzin 2000-es évjárat, sok jót hallottam erről a típusról ... viszont a tapasztalataitokra lennék kíváncsi mert kissé még tartok a márkától

Fogyasztás , megbízhatóság , kaszni , szerelhetőség , hibák stb.

Előre is köszönöm !

üdv. Klins


Szia!

Jó választás ezzel a motorral, persze ha elég az igényeidhez. 1.9-ben jobb mint az 1.6-ban a nyomaték miatt. Fogyasztása nem több mint egy akármi más márkából egy kis 1.4-nek. Olvasgass itt a fórumokban sok jó segítő márkatárs van közöttünk.....




Köszi

Igyekszem keresgélni , de néha úgy érzem elvesztem a fonalat a rengeteg kérdés/válasz között




Sajnos az oldal leggyengébb láncszeme a katasztrofálisan átláthatatlan és követhetetlen fórum!



Sajnos igen ! Ezért szerettem volna ide egy rövid összegzést , mert "kimegyek a divatból" mire végig olvasom az összeset , hogy vajon melyik szól 316i 1.9 105LE Facelift előti típusról


Na akkor. Válaszd az 1.9 motort! Mindenképp vigyél magaddal olyan embert aki látott már ilyen típust és hasonlókat is. Mindenképp emeled fel vagy nézz alá a kiszemelt áldozatnak.
Az ajtók alját ellenőrizd, mert sajnos típushiba, hogy megáll a víz a küszöbön és eszi az ajtók alját a víz. Minden elektromos funkciót próbálj ki! Ha üzem meleg a motor akkor tipord el neki rendesen ne kíméld! A vizet figyeld álljon a mutató függőlegesen mint a cerka, nem billenhet ki egyik irányba sem. A km óra állásra ne adj és a szervizkönyvre sem, csakis a saját szemedre, érzésekre, tapasztalatokra. Igazából az volna a legjobb, ha volna olyan szerelő ismerősöd aki ha nem is helyben, de ha elviszed neki akkor áttudja rendesen vizsgálni a kiszemelt verdát.


Szuper Köszi

nekem epp egy ilyenem van 2001 es evjarat.1.9 motor.ha barmi kerdesed lenne nyugodtan irj.amugy meg vagyok elegedve a geppel.

Plk89 Elküldve: 2013-10-25 23:41 Motorolaj

MattM325 írta:
Plk89 írta: ma reggel elhagyva a garazsom egy olajfoltra lettem figyelmes.felnyitom a kapotat es a motor elejen alul a szijak mogott olajas minden picit.valaki esetleg talalkozot mar ilyennel?mit kell csereljek ?valamilyen pakolast??????


Arcpakolást
Leírtak alapján főtengely szimering, de lehet vezérmáház tömítése is.
Tisztítsd meg pl. féktisztítóval és figyeld a friss olajfolyást.


es ez megis mennyibe fog kerulni kb?????

Plk89 Elküldve: 2013-10-25 22:20 Motorolaj

ma reggel elhagyva a garazsom egy olajfoltra lettem figyelmes.felnyitom a kapotat es a motor elejen alul a szijak mogott olajas minden picit.valaki esetleg talalkozot mar ilyennel?mit kell csereljek ?valamilyen pakolast??????

Plk89 Elküldve: 2013-10-13 20:12 Légtömegmérõ

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.


na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.


Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.


hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom

Plk89 Elküldve: 2013-10-07 22:21 Autóvásárlás

Plk89 írta:
neptunes4you írta:
compact írta:
neptunes4you írta:
YELLOW írta:
KOGE86 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
neptunes4you írta:
dbtibi írta:
neptunes4you írta: Üdv! Úgy döntöttem tehát, hogy egy benzines E36-ost szeretnék venni, három jöhet szóba: 316i, 318i, 318is, compactba vagy sedanba, az igazából mindegy, de fiatalként egy compact jobb lenne. Mi az amit egy ilyen autónál figyelni kell ha vásárolsz? Mik az esetleges típushibák?


Szia,
nem tudom ITT vagy ITT esetleg utánaolvastál-e ?! Ez is segítség lehet ...


Már elolvastam az összes népítéletes véleményt is, de gondoltam itt is megkérdezem.


Népítéletet inkább neeeee....

316i,318i mindkettő teljesen rendben van 95-96 évjárattól nézd őket!
Nem igazán van típushibájuk alkatrészt olcsón lehet hozzá kapni.Én ajánlom.
IS sem rossz 318i felturbózott változata (na nem szó szerint),de akkor már talán 320i és ilyenkor jön az h 323i de akkor már 325i de legyen inkább 328i. Szóval maradj a 318i-nél,el van találva,olcsó fenntartás, persze hozzáértővel vásárolj.



és akkor már inkább sedan. compact jó, mert még olcsóbb futómű ügyileg, de én inkább a kifinomultabbat szeretem, az meg a sedan. a compact olcsó, E30 hátsó futóművel és arra hajazó belsővel, puritán kisautó. nekem mindenképp jobban tetszik a sedan, főleg, hogy majdnem egy árakon vannak a compact-tal, holott új korukban mondhatni szakadék volt közöttük.


318is szerintem toronymagasan jobb, mint a sima 1.8 főleg az 1.6., ráadásul fogyasztásban szinte semmi különbség nincs köztük.
A kasztni változatot neked kell eldönteni, te tudod, hogy mire kell az autó.



én csak annyit mondanék hogy compact-ot nem vennék mert az egy kicsit csajosabb versio.


én is akartam az asszonynak, de még neki sem tetszett


Apám nagy autőűrült, kamionsofőr 20 éve, sőt autószerelőnek tanult, úgyhogy lesz hozzáértő ember (mondjuk hetek óta vitázunk az autóvásáron mert ő 3-as Golf szerelmes, de nekem BMW kell). Természetesen mindenképp láncosra gondoltam, 94-től felfele. Nekem valahogy a compact jobban adja, úgyis egyedül fogom használni.


Hosszútávon és pénztárca szempontjából a G3-a nyerő, de ez BMW fórum, itt ilyet nem mondunk!



Persze, most ennyi év után ő 3-as Golfozna, de tudom hogy az öreg anno ugyanúgy csapatta a piros zsigával... Csak ugye most idősebb szemmel másképp látja. De egy BMW fiatalosabb sokkal véleményem szerint. Igazából hétvégi autó lesz, egy héten egyszer kétszer lesz használva, hacsak nem lesz ócsó a benzin. Márpedig nemigen lesz.


hello.hat nekem volt egy 316 i compactom egy 95 os evjarat,meg 2008 ban vettem nemetorszabgan.4evig szinte minden heten hazajartam vele az egyetemrol(oda visza 350 km).200.000 km volt benne mikor megvettem.4ev alatt 100.000 mentem vele.en nagyon meg voltam vele elegedve.tavaly agusztusban adtam tul rajta.hat mit is mondhatnek igazan komoly baja nem volt,pedig hajtottam rendesen.az elso futomuvet szinte az egeszet csereltem,hatso csapagyat.ujj hatso dobot,fekpofakat 4x,elol a hutonel azt a propelert ,es semmi mast.es ez nem rosz egy ilyen idos autonal amenyiben volt mar 300.000 km mikor eladtam.es meg az olajat akk sem ette.szerintem jo gep es a tobbi 1.6 gepeket ,golfot barmit siman alazza...en azota szerettem bele igazan a bmw.

es megvalami vegyel egy ilyet vagy sedant teso,es garantalom h nem fogod megbanni,en nem is gondolkodnek a golfon.........

Plk89 Elküldve: 2013-10-07 22:18 Autóvásárlás

neptunes4you írta:
compact írta:
neptunes4you írta:
YELLOW írta:
KOGE86 írta:
compact írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
neptunes4you írta:
dbtibi írta:
neptunes4you írta: Üdv! Úgy döntöttem tehát, hogy egy benzines E36-ost szeretnék venni, három jöhet szóba: 316i, 318i, 318is, compactba vagy sedanba, az igazából mindegy, de fiatalként egy compact jobb lenne. Mi az amit egy ilyen autónál figyelni kell ha vásárolsz? Mik az esetleges típushibák?


Szia,
nem tudom ITT vagy ITT esetleg utánaolvastál-e ?! Ez is segítség lehet ...


Már elolvastam az összes népítéletes véleményt is, de gondoltam itt is megkérdezem.


Népítéletet inkább neeeee....

316i,318i mindkettő teljesen rendben van 95-96 évjárattól nézd őket!
Nem igazán van típushibájuk alkatrészt olcsón lehet hozzá kapni.Én ajánlom.
IS sem rossz 318i felturbózott változata (na nem szó szerint),de akkor már talán 320i és ilyenkor jön az h 323i de akkor már 325i de legyen inkább 328i. Szóval maradj a 318i-nél,el van találva,olcsó fenntartás, persze hozzáértővel vásárolj.



és akkor már inkább sedan. compact jó, mert még olcsóbb futómű ügyileg, de én inkább a kifinomultabbat szeretem, az meg a sedan. a compact olcsó, E30 hátsó futóművel és arra hajazó belsővel, puritán kisautó. nekem mindenképp jobban tetszik a sedan, főleg, hogy majdnem egy árakon vannak a compact-tal, holott új korukban mondhatni szakadék volt közöttük.


318is szerintem toronymagasan jobb, mint a sima 1.8 főleg az 1.6., ráadásul fogyasztásban szinte semmi különbség nincs köztük.
A kasztni változatot neked kell eldönteni, te tudod, hogy mire kell az autó.



én csak annyit mondanék hogy compact-ot nem vennék mert az egy kicsit csajosabb versio.


én is akartam az asszonynak, de még neki sem tetszett


Apám nagy autőűrült, kamionsofőr 20 éve, sőt autószerelőnek tanult, úgyhogy lesz hozzáértő ember (mondjuk hetek óta vitázunk az autóvásáron mert ő 3-as Golf szerelmes, de nekem BMW kell). Természetesen mindenképp láncosra gondoltam, 94-től felfele. Nekem valahogy a compact jobban adja, úgyis egyedül fogom használni.


Hosszútávon és pénztárca szempontjából a G3-a nyerő, de ez BMW fórum, itt ilyet nem mondunk!



Persze, most ennyi év után ő 3-as Golfozna, de tudom hogy az öreg anno ugyanúgy csapatta a piros zsigával... Csak ugye most idősebb szemmel másképp látja. De egy BMW fiatalosabb sokkal véleményem szerint. Igazából hétvégi autó lesz, egy héten egyszer kétszer lesz használva, hacsak nem lesz ócsó a benzin. Márpedig nemigen lesz.


hello.hat nekem volt egy 316 i compactom egy 95 os evjarat,meg 2008 ban vettem nemetorszabgan.4evig szinte minden heten hazajartam vele az egyetemrol(oda visza 350 km).200.000 km volt benne mikor megvettem.4ev alatt 100.000 mentem vele.en nagyon meg voltam vele elegedve.tavaly agusztusban adtam tul rajta.hat mit is mondhatnek igazan komoly baja nem volt,pedig hajtottam rendesen.az elso futomuvet szinte az egeszet csereltem,hatso csapagyat.ujj hatso dobot,fekpofakat 4x,elol a hutonel azt a propelert ,es semmi mast.es ez nem rosz egy ilyen idos autonal amenyiben volt mar 300.000 km mikor eladtam.es meg az olajat akk sem ette.szerintem jo gep es a tobbi 1.6 gepeket ,golfot barmit siman alazza...en azota szerettem bele igazan a bmw.

Plk89 Elküldve: 2013-09-24 14:18 alapjárat leesik, ingadozik

Bima írta: kale Elküldve: 2013-08-06 21:23
Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy néha, amikor üresbe teszek menet közben az alapjárat ingadozik kb. 700 és 1100 között, majd beáll kb. 800-ra. Indítás után nincs ilyen probléma, a fordulatszám állandó. Furcsa, hogy nem minden esetben jön elő ez a probléma, csak ha olyan kedve van
Feltöltöttem egy videót. Ettől néha nagyobb mértékű az ingadozás..

Hello!

Nekem is csinál ilyet, de én még nem jöttem rá mi lehet a hiba. Nálad megoldódott?


nalam meg nem.el fogom vinni megenzetni ujjra de alaposabban.mar nagyon zavar mikor csinalja es nekem is csak neha ez a legidegesitobb.es epp ugy mint neked.ugyan azok a tunetei.

Plk89 Elküldve: 2013-09-24 10:08 alapjárat leesik, ingadozik

anubisz írta:
Plk89 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Plk89 írta: hello.kitisztottam a legtomegmerot.tegnap megetettem ugy 500 km,semmi valtozas csak ugy ingadozik az alapjarat.ha mar meleg a motor leallitas utan mikor ujra elindulok akk jellemzo a hiba valtaskor fekezeskor........mar tanacstalanak vagyunk...


mikor váltasz? hmm.... akkor gondolom mikor fékezel is kinyomod a kuplungot. leállni még nem állt le? akkor lehet vez.tengely, vagy főtengely jeladó.
de amúgy lehúztad a csatit a légtömegmérőről? mert azt nem írod, de azt hiszem mondtam már. álló motornál kell lehúzni, majd indítani. ha akkor megvan a hiba, akkor nem légtömegmérő. ha elmúlik, akkor az, cserélni kell.


Nehéz kenyér ez, mikor 20x kell visszakérdezni.


lehuztam mar a legtomegmero csatijat,de akk a nem ment a motor sem rendesen gazadasra docogot,meg eddig nem alt le de ma neha kozel volt hoza,de erdekes h csinalja egy ideig utana viszont mar nem,van olyan is mikor az alapjarat 1 folott marad picivel es ido kerdese mig beall.......furcsa


Nézem Kint laksz. Ez így nehéz lesz. Ezen élő adatot kéne nézni, vagy valami teljes diagnosztikát.Semmit nem írsz, hogy volt már gépre kötve kiolvasásra? Lehetőleg nem valami semmilyen programmal. Lehet az egyből megadja a választ. Ezt így itt neked senki nem fogja megoldani. Lehet bármilyen jeladó, érzékelő, vagy valami eltömődött, elszállt,vagy kismillió dolog, vákuum gond, stb. Ha valaki ezt itt megmondja neked, a tutit, akkor én ahhoz fogom hordani a kocsit szervizelni.
Persze a környékeden nem hiszem, hogy hegyekben áll az E46 hoz értő szerelők tucatjai.
A fikciót mindig a kiolvasás utánra hagyjuk.Amikor már nincsenek tények.

UI : És még annyit, az ilyen jellegű hibára, KB mindenki azt a 6,8 variánst mondja majd, nézz csak körül az oldalon. Légt.Mérő, Vezérmű, Főt.Jeladó,Karter szell, szelep, stb.. ezeket pont mire kicseréled, az egy használt Suzuki árra. Ezeken nem mondod meg, hogy rossz, csak diagnosztikával, vagy kézrátéttel,ha mágus vagy.
Főleg, ha csak szarakodik, és vagy jó jelet küld, vagy néha nem.
Szóval előbb a diagnosztika, amíg a sok tanács lendületébe, ki nem cseréled a fél kocsit. Na ezek tények.

igazad van,mondjuk volt mar szamitogepre kotve.akk az jott ki h valahol falts levegot sziv a motor,kicsereltuk az oszes vakumcsovet ujjra,par het mulva ismet elojott a hiba akk legtomegmero jott ki,azt kitisztitottam hatha helyrejon,de nem valtozott semmi.csakhat ha a legtomegmero lenne akk tobbet enne a kocsi,es lustab lenne,de ez epp ugy megy mint elotte........