jons írta:
12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől. 
Nekem 6ezer alatt fogyott el 1L BMW Longlife 5W-30, de tavasszal olajcserénél lesz egy homlokfali főtengely szimering, és egy olajszivattyú tömítés cserém mert ott szökik az olaj.
Viszont olajcserekor szerelőm ajánlatára Castrol Edge 5W-40 lesz beletöltve.
Nem érdekel a hamisítási téma nem foglalkozok vele, 10ezrenként cserélve van az olaj nálam.
Szidja is a gyári 25ezres intervallumot a szerelő, hogy mekkora baromság!

Ezért kopottak a motorok, ugye arról nem is beszélve a régebbieknél mint az enyém is, nem volt valami minőségi a tömítés a blokkoknál.....