Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-12-24 11:23 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
nickname írta:


oké de még mindig nem vagyunk közelebb ezt vágom, de én totál úgy emlékszem, hogy a fény szenzor a másik oldalon van

de a belsőtér világítás bekapcsolását csak figyeli valami. leírom még 20-jára is. hogy gyújtás levételkor nappal, amikor napsütés is van, akkor nem kapcsol be a belsőtér világítás, míg este, vagy rossz fényviyzonykor felkapcsol. ajtók még zárva vannak!!!
értelem szerűen a lámpamodulon lévő szenzornak kellene figyelnie ezt, mert ugye a belső tér fényességét kell nézi, hogy az alapján kapcsoljon vagy sem. de a másik szál, hogy az ajtókat a GM vezérli, ergő nyitás zárásnál (távos kulcs) is a GM kapcsolja be a belső világítást (ha zárva van és újra rányomok a zárásra akkor is felkapcsol a világítás), és mivel az esőszenzor is GM vezérelt, vagyis ő szedi be a jelét, így meg akkor az a logikus, ha a esőszenzor melleti fényszenzor érzékeli ezt.
igazából qrvára mindegy, csak jó lenne tudni. érdekesség képpen.


Igen végül is tök mind111 lenne, de cseszi az ember buciját. Nekem pl. nem kapcsolja fel ha rányomok +ban a bezárásra miután már zárva. De hazakísérő fény van az enyémen is. Gondolom kulcs programozás kérdése, de nem zavar.

Pocses Elküldve: 2013-12-24 10:46 Műszerfal kijelzés

nickname írta:


Köszönjük az infót, bódog karit.....

Pocses Elküldve: 2013-12-23 22:38 Társalgó

Boldog ünnepeket minden márkatársamnak!

Pocses Elküldve: 2013-12-23 22:22 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Pocses írta:
jons írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Automata lámpakacsolónak a szenzora és az esőszenzor egybe van.

azt vágom, hogy mellette van az a kis kerek. itt a kérdés az, hogy a belsőtér világítást mi kapcsolja? mert nem mindig kapcsol fel. ugyanez a szenzor, vagy az ami a lámpamodulon van, ami a műszerfalfényerőt is állíccsa? (nagyon napos időben néha az enyém sem kapcsol fel, igaz nem figyelem mindig, lehet néha világít)


Amellett nincs kerék. Az a visszapillantónál van, amiről Dávid beszél.

A belső világítást az ajtók nyitása és/vagy a belső világítás kapcsoló kapcsolja. Nincs köze hozzá, hogy nappal van-e. Ha nem kapcsolódik fel mikor kinyitod az ajtót az ajtó érzékelő probléma...


Ez eddig okés is!
De amikor nappal leállítom a vasat akkor nem, csak este vagy szürkületben kapcsol fel a belső világítás bent ülök leállít 0 állásban a kulcs. Az ajtót ha nyitom mindig felkapcsol.
Akkor ez nem érzékelő probléma de legalább nem is elektromos hiba.
De majd a szerelőmtől rákérdezek, mérnökúr tudja majd...


jah igen. leállítás után, ahogy Pocses írta. tényleg ajtó nyitásra mindig kapcsol a belső világítás. de leállításnál csak sötétben kapcsol a belső, úgy, hogy semmit nem nyitottam ki. akkor ezt mi kapcsolja, mi érzékeli? hát nekem az esőérzékelő egy kb 2x3cm-es táglalap, a mellett jobbra 8szemből nézve balra) van egy kerek alakú szenzor, szerintem ez lenne az automata lámpa kapcsoló.


Én sem tudom, mert ugye nekem meg nem esőérzékelős. Ha jól emlékszem bratyómé sem az de neki is így múkodik.
Vagy esetleg az idő (óra) alapján kapcsol, de lehet badarság ez a verzió...

Pocses Elküldve: 2013-12-23 21:48 Műszerfal kijelzés

jons írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Automata lámpakacsolónak a szenzora és az esőszenzor egybe van.

azt vágom, hogy mellette van az a kis kerek. itt a kérdés az, hogy a belsőtér világítást mi kapcsolja? mert nem mindig kapcsol fel. ugyanez a szenzor, vagy az ami a lámpamodulon van, ami a műszerfalfényerőt is állíccsa? (nagyon napos időben néha az enyém sem kapcsol fel, igaz nem figyelem mindig, lehet néha világít)


Amellett nincs kerék. Az a visszapillantónál van, amiről Dávid beszél.

A belső világítást az ajtók nyitása és/vagy a belső világítás kapcsoló kapcsolja. Nincs köze hozzá, hogy nappal van-e. Ha nem kapcsolódik fel mikor kinyitod az ajtót az ajtó érzékelő probléma...


Ez eddig okés is!
De amikor nappal leállítom a vasat akkor nem, csak este vagy szürkületben kapcsol fel a belső világítás bent ülök leállít 0 állásban a kulcs. Az ajtót ha nyitom mindig felkapcsol.
Akkor ez nem érzékelő probléma de legalább nem is elektromos hiba.
De majd a szerelőmtől rákérdezek, mérnökúr tudja majd...

Pocses Elküldve: 2013-12-23 21:15 Ennyit a szervízekrõl!!!

MattM325 írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!


Láttál már dízel autót, és abból leengedett éppen csak átforgatott olajat?
Ha már a Vőd mindenhol volt és dolgozott, akkor tudhatná, hogy az Opel Di-fer-ben is azt játszák, hogy Ügyfél leültet, kocsi betol egy sarokba, megvárják normaidőt és átadják a "kész" autót. Erről történetesen videófelvétel készült, de persze Ők pereltek, hogy miazhogy videó, személyi jogokat sértett...


Természetesen nem láttam. A vőm nem mindenhol dolgozott, de autó építő, jelenleg az Audi akadémián oktató, és csakis a dízel Fówágen ami bejön neki!
A legutóbbi Golf 4 1.9 TDI amit vett 560 ezerért, arra 2 millát locsolt rá.
Ma is használják eladta, már most filózik egy újabb tuning vason a lányommal csak nevettünk.
Amit korábban leírtam a valóságnak maximálisan megfelel, nem egy lógó valgú farmergatyás
fitymahuszár vagyok.

Pocses Elküldve: 2013-12-23 19:45 Üzemanyag fogyasztás

AteszE46 írta:
Pocses írta:
Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mennyi üzemanyag maradhat a tankban kb,mikor kigyullad a sárga lámpa?
E46 20d 136le. 825km mentem addig vegyes használatban.


8L meglétekor gyullad ki a sárga lámpa.


Szerintem a benyásoknál is és 100pár km amit még megtehetek (BC ezt szokta mutatni) de ugye enyém nem dízel.


Köszönöm a gyors válaszokat. Akkor ha jól számolom 6,6L-ot evett. Az nem is rossz, ráadásul a termosztátom is szarakodik, mert 20km után melegszik fel a víz, és néha visszahűl. A BC is 6,8-at mutat


Nekem városban 5 km után áll mint cövek a mutató és per pill. kerek 10.0 L/100 km a fogyi BC szerint.

Pocses Elküldve: 2013-12-23 19:32 Üzemanyag fogyasztás

Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mennyi üzemanyag maradhat a tankban kb,mikor kigyullad a sárga lámpa?
E46 20d 136le. 825km mentem addig vegyes használatban.


8L meglétekor gyullad ki a sárga lámpa.


Szerintem a benyásoknál is és 100pár km amit még megtehetek (BC ezt szokta mutatni) de ugye enyém nem dízel.

Pocses Elküldve: 2013-12-23 19:04 Ennyit a szervízekrõl!!!

ZoleeSRB írta:
Darius írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!



Rack auto Budaörs egy rakás fos....Tavaly néztem egy 320d-t egy haverom ismerősé-é volt a kocsi,aki végig NT autonal szervizelte a kocsit.Na mondtam neki érdekel a kocsi találkozzunk a TF-nél az OMW kúton,egyeztetek időpontot a Rack autoba és ha azt mondják jó a kocsi akkor megveszem. Aznap elismentünk Rack autoba időpont reggel 10.Belépek elmondom miért jöttünk,mondták tudnak róla üljünk le,kis türelem és vihetjük be az autót.10:47kor odamentem a pultnál ülő kislányhoz hogy mostmár kicsit kezdek ideges lenni mikor 10re kértem időpontot...és lassan 11 van.Azt mondja megkérdezi.Visszajön még 15 perc és vihetjük a kocsit.Mondom oké.11:35kor odamentem és kérdeztem h mizu?Erre ő megkérdezi.Kijön h 12kor betudom vinni a kocsit.Na ekkor mondtam neki hivja az üzletvezetőt,és a szervízvezetőt,ekkor 11:47.Elmondtam nekik hogy 27ezerért nem ezt várnám el és hogy 09:51 óta itt várunk hogy megnézzék a kocsit ami 10re van bejelentve.Erre hogy igy meg ugy sajnálják.Mondanom sem kell a 2 óra alatt se egy pohár vizet se egy kávét nem kaptam...Sőt az Üzletvezető még azt sem ajánlotta fel h ingyen megcsinálják az átvizsgálást.Hanem egy másnap reggel 10es időpontot ajánlott.Na mondanom sem kell panaszkönyv beírás után gyorsan távoztunk....faszfejek....


Sosem fogom megérteni,hogy valaki miért viszi az autóját márkaszervízbe....


Amíg volt gari a vason addig ugye azért vittem, arról nem beszélve jó pár évvel ezelőtt bemehettem még és láttam a szerviz menetét. Többé nem veszek szalon vasat így már nem érint ez a rész...

Pocses Elküldve: 2013-12-23 14:16 Ennyit a szervízekrõl!!!

MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!

Pocses Elküldve: 2013-12-23 13:15 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Pocses írta:
Na akkor én is lefotózom ma menek úgyis délután vele, azt este +osztom Veletek a led vagy érzékelő vagy mifenéről a képet.



minek fotóznád? tele van a net...



az nem LED, hanem egy fény érzékelő fotodióda, ott van a tekerő mellett középen fent. mint írtam visszább, ha setétben megvilágítod, akkor a műszerfal kivilágosodik.


Igen illen az enyémben is. A belsővilágításnak is van valahol érzékelője tuti.
Illetve csak majdnem ilyen, a ködlámpakapcsoló ugye dupla első/hátsó.

Pocses Elküldve: 2013-12-23 12:48 Műszerfal kijelzés

"No de Stability Control egy BMW-be. "

Igen kérem... asszony is vezeti és idén már kapott a kasztni.
Lehet ott kapott a bal eleje is azért kellett kormányösszekötőt is cserélnem, na mind111 már új mindkettő oldalon.





Pocses Elküldve: 2013-12-23 12:40 Műszerfal kijelzés

Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem.
A lámpa magasság állítás, és a műszerfal fényerő potméterek között van egy LED az mi célt szolgál?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv.:Neo


most E46? mert annál nem ott van, de az nem LED, ha iylen fehér. hanem fényérzékelő. amit beállítasz műszerfalfénynek, azon felül még állítja autómatikusan. sötétben próbáld ki, hogy megvilágítod azt a "LED"-etmondjuk telóval, és a műszerfalon erősödni fog a fény. legalábbis E46-nál ilyen.


Pedig enyémnél is van, meg a bratyóm FL-jében is van a kettő kapcsoló között az a fényérzékelő (fehér színű), és tuti, hogy nem led. Nem emlékszem már, hogy hol olvastam erről...


Azaz arról beszélek!
Valószínű, hogy egyik a beltér, az óracsoporté pedig a kilométerórában van nekem.


A műszerfalban lévőt még meg sem figyeltem, majd ma rálesek. Köszi.


E46-ban nincs a km-óránál, szóval jó nézelődést


Bejön ez az óracsoport, szoktam nézegetni.
De már valószínű feltűnt volna, mint ahogy a kettő kapcsoló közötti "bazbiringyó" is.


Igen E46-ban nem láttam ilyen érzékelőt a kilométeróránál.

Még egy kérdésem lenne, van a két óra (kilométer,fordulat) között egy téglalap jelzőlámpa, nem világít még a tesztre sem, ahogy néztem valami karika meg háromszög van benne, az mit jelenthet?



Pedig szerintem a Tiedben is van ASC. Lehet a led rossz benne. Nekem a vízhőfokmutató mögött van sötétség.
Majd előbb utóbb orvosolva lesz az is, nem nagyon zavaró igazából, de ugye legyen rendben az is.


Lehet nem tudom, mechanikus sperrdifi van benne, de nekem elektronika még nem vezetett.


B@sszus hülye biztos az elektrónyika, tiszta jég volt nemrég indulás előtt a parkoló, na mondom kíváncsi leszek az indulásra. Nyomtam egy kövérebbet, még csak a motor fordulata sem emelkedett...

Pocses Elküldve: 2013-12-23 12:37 Műszerfal kijelzés

Neo954 írta:
YELLOW írta: amúgy én itt nem látok "LED"-et sehol a tekerők között. gyárilag itt nincs. ha neked van valami (csinálhatnál róla képet), lehet csak ál riasztónak, vagy utólagos riasztónak a visszajelző LED-je lenne oda rakva.



Na majd lefotózom, valószínűleg volt riasztó az autóban, mert az ablakokon elől vannak matricák, csak már megette őket a nap. Akkor lehet az mégis egy LED, és a volt riasztó üzemelését hivatott mutatni. Amúgy szépen kiszerelték belőle, mert nyoma sincs neki, se egy lógó vezeték semmi ilyesmi, egy funkció nélküli kábelt találtam a pótkeréktartóba esve, de annyi.

Nekem van ez a Driving Control Out lámpám, de nincs kapcsolóm ASC-re, nem is tudom mi az.

A kérdéseim E36-ra vonatkoznak, mert olyanom van. Ha más BMW-ről kérdezek akkor úgyis úgy kezdem, hogy E XY-os....

Köszi a válaszokat!


Na akkor én is lefotózom ma menek úgyis délután vele, azt este +osztom Veletek a led vagy érzékelő vagy mifenéről a képet.

Pocses Elküldve: 2013-12-23 12:35 Műszerfal kijelzés

Neo954 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem.
A lámpa magasság állítás, és a műszerfal fényerő potméterek között van egy LED az mi célt szolgál?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv.:Neo


most E46? mert annál nem ott van, de az nem LED, ha iylen fehér. hanem fényérzékelő. amit beállítasz műszerfalfénynek, azon felül még állítja autómatikusan. sötétben próbáld ki, hogy megvilágítod azt a "LED"-etmondjuk telóval, és a műszerfalon erősödni fog a fény. legalábbis E46-nál ilyen.


Pedig enyémnél is van, meg a bratyóm FL-jében is van a kettő kapcsoló között az a fényérzékelő (fehér színű), és tuti, hogy nem led. Nem emlékszem már, hogy hol olvastam erről...


Azaz arról beszélek!
Valószínű, hogy egyik a beltér, az óracsoporté pedig a kilométerórában van nekem.


A műszerfalban lévőt még meg sem figyeltem, majd ma rálesek. Köszi.


E46-ban nincs a km-óránál, szóval jó nézelődést


Bejön ez az óracsoport, szoktam nézegetni.
De már valószínű feltűnt volna, mint ahogy a kettő kapcsoló közötti "bazbiringyó" is.


Igen E46-ban nem láttam ilyen érzékelőt a kilométeróránál.

Még egy kérdésem lenne, van a két óra (kilométer,fordulat) között egy téglalap jelzőlámpa, nem világít még a tesztre sem, ahogy néztem valami karika meg háromszög van benne, az mit jelenthet?



Pedig szerintem a Tiedben is van ASC. Lehet a led rossz benne. Nekem a vízhőfokmutató mögött van sötétség.
Majd előbb utóbb orvosolva lesz az is, nem nagyon zavaró igazából, de ugye legyen rendben az is.