Robin68 fórum hozzászólásai

Robin68 Elküldve: 2015-01-29 14:45 lámpa

szosz07 írta:
notoriusbg írta:
Tano írta:
szosz07 írta: hali. a kérdésem a következő lenne. sima halogén lámpa van a kocsimba (98" e46 320d) szeretném xenonra cserélni akkor elég a projektoros lámpa? mert lámpamosó az van benne múködik is. a gyári xenonosoknál van automata szintszabályzó is is a lengőkarokon vagy hogy van megoldva? kell e egyáltalán még valami hozzá?mert az enyémen semmi kábel nincs csak a lámpamosó. köszi


Na, még egy hibrid utólag alakítgatott használt autó.
Gyárilag a halogénhez nem volt lámpamosó. Szerintem nézd meg a VIN kód alapján mivel jött ki az autó, mert utólag biztos hogy variáltak rajta. Illetve a magasságállító megvan-e a futóművön, nehogy feleslegesen vegyél hozzá.


Szia, biztos vagy benne? Emlékeim szerint faterom '98-as, újonnan vett 328i-jében volt lámpamosó, de halogén lámpával. Nem kötözködni akarok, csak érdekel, hogy is van ez.. vagy Te kimondottan a 320d-re vonatkozóan írtad?


hol tudom megnézni VIN-szerint? nem nincs a futómüvön szintszabályzó már néztem meg a vezetékek se voltak ott.

Akár itt. Az alvázszámod utolsó 7 karaktere a VIN kód.

Robin68 Elküldve: 2015-01-28 23:58 lámpa

szosz07 írta:
igen olyat akarok amibe gyárilag bele van építve a trafó. a lámpakapcsolóra gondolsz? és annak miért kell kicserélni az előlapját? a szintszabályzót kell raz szerint bekötni a kapcsolóba vagy a lámpába? köszi

Elméletileg nem fontos cserélni de az nem gyári. És nem egy nagy költség a többihez képest. Én 5 ezerért vettem... . Azért egyszerűbb csak az előlapot cserélni mert akkor nem kell a modult is újra programozni az autóhoz. A szintszabályzókat a modulba kell kötni rajz alapján. 2X3 szál vezeték.
De lehet, hogy tévedek....

Robin68 Elküldve: 2015-01-28 23:49 E46 futómű állítás

Rick25 írta: Sziasztok!

Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.

Üdv!


Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.

Robin68 Elküldve: 2015-01-28 23:43 lámpa

szosz07 írta: hali. a kérdésem a következő lenne. sima halogén lámpa van a kocsimba (98" e46 320d) szeretném xenonra cserélni akkor elég a projektoros lámpa? mert lámpamosó az van benne múködik is. a gyári xenonosoknál van automata szintszabályzó is is a lengőkarokon vagy hogy van megoldva? kell e egyáltalán még valami hozzá?mert az enyémen semmi kábel nincs csak a lámpamosó. köszi

Ha gyári xenonra akarod akkor nem elég csak a xenon projektor. Trafók (ami a gyári xenonosnál a lámpába be van építve), szintszabályzók, másik kapcsoló modul (aminek elég az előlapját kicserélni). Majd ha be van rajz szerint kötve át kell programozni.
Ha nem hivatalosan csinálod akkor is fel kell programozni a xenont mert hibát fog kiírni minden indításnál.

Robin68 Elküldve: 2015-01-24 12:11 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Bero írta:
Robin68 írta:
Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."


Engem is érdekelne,hogy lehet megoldani,de látom írta a kolléga,hogy autócsere KIZÁRT.

Igen láttam én is . De ebből a motorból +50 lovat kihozni.... én nem tenném. Az alaktrészek se ahhoz az erőhöz vannak optimalizálva. Próbálkozni lehet természetesen, csak aztán jön a köpködés, hogy mennyire fos ez az autó mert óránként cserélni kell valamit.
A másik, hogy mire sikerül kipréselni azt amit szeretne, annyiba fog kerülni amennyit hozzá tehetne egy másik autó árához. Mert 35 ezerből biztos nem kerül elő 50 paripa.
Szerintem..........

Robin68 Elküldve: 2015-01-23 19:36 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."

Robin68 Elküldve: 2015-01-22 02:35 Differenciálmû

SP_323i írta: Találtam ilyet, ha vki sperr-en töri a fejét

http://shop.quaife.co.uk/quaif...-320d-auto

innen jött az "ihlet":
http://forum.e46fanatics.com/s...amp;page=7

Elgondolkodtató...
Az ára is

Robin68 Elküldve: 2015-01-05 14:33 Társalgó

hugi írta:
Robin68 írta:
hugi írta: Sziasztok!

remélem valaki tud nekem tanácsot adni!Van egy fiat bravam. Nem indul csak gáz adással aztán 500-as fordulatszámon morog állított rajta a szerelő és mostmár ha meleg a motor indu és 1000-es fordulatszám van de hidegen ugyan az mint volt!Azt mondta a szerelő szervóféket kell cserélni és mivel külföldön vagyok félek,h csak le akarnak húzni mert olyan összeget mondtak,h ketté állt a fülem,de ez még semmi pár nap mulva lett még egy baja 1500 és 2000-es fordulatszámnál el kezd rángatni meg nehezen gyorsul de utána megy szépen és néha püfögő hang jön a motortérből na erre azt mondták nemtudják mi ez át kell nézni és most ott a kocsim.Valaki esetleg tudja mi a baj és mit csináljak,hogy hazajussak vele?


Szerintem regizz ide(Fiat Bravo).


Köszi, végre egy értelmes emberr!

Itt általában mindenki az csak néha elszáll egy-egy poén

Robin68 Elküldve: 2015-01-05 09:17 Társalgó

hugi írta: Sziasztok!

remélem valaki tud nekem tanácsot adni!Van egy fiat bravam. Nem indul csak gáz adással aztán 500-as fordulatszámon morog állított rajta a szerelő és mostmár ha meleg a motor indu és 1000-es fordulatszám van de hidegen ugyan az mint volt!Azt mondta a szerelő szervóféket kell cserélni és mivel külföldön vagyok félek,h csak le akarnak húzni mert olyan összeget mondtak,h ketté állt a fülem,de ez még semmi pár nap mulva lett még egy baja 1500 és 2000-es fordulatszámnál el kezd rángatni meg nehezen gyorsul de utána megy szépen és néha püfögő hang jön a motortérből na erre azt mondták nemtudják mi ez át kell nézni és most ott a kocsim.Valaki esetleg tudja mi a baj és mit csináljak,hogy hazajussak vele?


Szerintem regizz ide(Fiat Bravo).

Robin68 Elküldve: 2014-12-22 16:17 Mi lehet a baj?

raul227 írta: sziasztok az mitől lehet,és mennyire veszélyes pl h ott maradok valahol,nem indul el stb,szóval mikor indítanék,teker a fordulatot jelzi 300ig de semmi röffenés,van olyan amikor röffen de max fél másodpercig,aztán a kulcsot 0 állásba fordítom,és kb 3napja már 2szer is ezt eljátsza,egymás után,aztán viszont indul szépen.van amikor másodjára,van amikor nem csinálja 5x egymás után.amikor nem indul hallok egy kis kattanást,a végén mikor ugye a kocsi teljesen leáll,üt egyet(de gondolom ez természetes,akkor engedhet vissza a szivattyú)nem nagyot,csak hallani hogy kattan mélyen.ayt mondják önindító,bendix valami.valószínű?azért ide írok és nem megyek el szerelőhöz,mert idén senki nem vállalt semmit,és én meg nem akarok sehol ottmaradni Köszöntem!

Ezt okozhatja az AC pumpa is. A jelek szerint minden indítás már ajándék. Én ezzel kezdenék.


Robin68 Elküldve: 2014-12-18 23:56 Kipufogo füst!

negativ0001 írta:
szotakdavid írta:
Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!


Ja, nekem nem kell a tobb lo, hanem inkabb a kevesebb fogyasztas.
1/3-a a befecskendezett benzinnek huteskent szolgal, ez adja meg az 1es Lambda erteket, ez a biztonsagos keverek, de ha ezt az egyharmadot elveszem, ugy, hogy a lambda erteket novelem +0.17-0.22 voltal, igy az injektorok visszaszabalyoznak, na , de azt az 1/3-ot potolom meleg benzingozzel es hideg vizzel (vizbefecskendezes) igy nem megy szet a motor a szegeny keverek miatt......
Elmelet!

Én is azt vallom mint Dávid. Több paripa kell? Vegyél nagyobb motorral autót. Ha már kis motorral vesz valaki egy BMW-t (ahogy én is) fogadja el, hogy ez ennyit tud és ezért cserébe a világból is kimegy. A másik a fogyasztás.... ennyit fogyaszt és kész.... kevesebb fogyasztás kell? Vegyél Suzuki 1.0 GL-t 3 ajtós kivitelben, az városban is 6,5 körül fogyaszt. Nem fogom megérteni soha, hogy valakinek KELL egy BMW de nem fogadja el a vele járó dolgokat. Sajnos a kintről behozott csodák ára aránytalanul alacsony és így már az is BMW-t akar venni aki eddig Civicben vagy Golfban gondolkozott.


Robin68 Elküldve: 2014-12-11 23:58 Társalgó

Robin68 Elküldve: 2014-12-08 01:04 Mi lehet a baj?

adamtomi95 írta:
Robin68 írta:
adamtomi95 írta: A Miklós nem vette fel, a Péter egy arrogáns... ))))

Mindegy, viszem márkaszervizbe. Köszönöm a segítséget azért.

Munkaügyben szerinted ki díjazza ha keresik vasárnap. Mondjuk egy privát üzenet a fórumon előbb? És ha már tréleren kell szállítani az autót akkor hétfőn reggel késő lett volna telefonálni? Persze tudom... sürgős... mint mingegyikünknek ha gond van a kocsival... .


Megértem, hogy Vasárnap van, de azért ilyen lekezelően sem kell beszélni azzal az emberrel, aki munkát adna nekik. Privát üzentet is írtam, de nem nagyon foglalkoztatta őket. Könyörögni pedig nem fogok, hogy elvállalják mert nem szorulok rájuk.
Köszönöm még egyszer a segítséget, de már csak emiatt sem fogom soha szerviznek mondott helyre vinni. Inkább márkaszervizbe viszem, ahol még garancia is van. Nektek is ezt ajánlom.




Természetesen oda viszed ahova jónak látod . Én a Mikihez ha kell elutazom 250km-t akár de az utolsó problémámban nagyon segítőkész volt és sikerült a segítségével Dávidnál megoldani. Az, hogy vasárnap nem tudsz valakit elérni mert másnak a pihenés és a család is fontos tiszteletben kellene tartanod.

Robin68 Elküldve: 2014-12-07 22:44 Mi lehet a baj?

adamtomi95 írta: A Miklós nem vette fel, a Péter egy arrogáns... ))))

Mindegy, viszem márkaszervizbe. Köszönöm a segítséget azért.

Munkaügyben szerinted ki díjazza ha keresik vasárnap. Mondjuk egy privát üzenet a fórumon előbb? És ha már tréleren kell szállítani az autót akkor hétfőn reggel késő lett volna telefonálni? Persze tudom... sürgős... mint mingegyikünknek ha gond van a kocsival... .

Robin68 Elküldve: 2014-12-05 17:01 Radio navi csereje nagy kepernyösre

Szebii írta: Most akkor milyet erdemes venni mert olvasgatom a hsz.-okat de nem lettem oksabb Mikor vettem a kocsimat volt benne egy ilyen okos navinak csufolt valami de ez egy rakat fos, orulok, hogy radiot tudok rajta hallgatni. Ez a kepernyo tukrozes funkcio eleg jo dolognak tunik, nem is lattam meg ilyet, kivancsi vagyok emnnyire stabil.

Szűrd le amit szeretnél és olyat vegyél ami neked a legmegfelelőbb. Mire fogod legfőképp használni és mekkora elvárásaid vannak.... . Nekem is egy ilyen csoda kínai cumó van de én nem panaszkodom rá hiszen csodák nincsenek. Nekem tökéletesen megfelel.
Az hogy az érintőképernyő más mint a mobilon tök normális hiszen ennek rezisztív és nem kapacitív, gondolom a költséghatékonyság miatt. Ezekből a kütyükből két féle létezik... WinCE és Android programmal. Ez az amit igazán választasz. A többi csak smink....