Rorybreaker fórum hozzászólásai

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-15 08:10 Autóvásárlás

Mit kell tennem, hogy töröljék innen az accountomat?
nem találtam erre vonatkozó topicot.

Reklámozzak valami céget???

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-14 15:19 Tali

Tudom nem ide tartozik, de nem találtam megfelelő topicot... mit kell tennem, hogy töröljetek az oldalról és a hozzászólásaimat is?

pl céget reklámozzak?

megoldható egyáltalán? mert akkor szeretném kérni!

Köszönöm!

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-14 08:56 Autóvásárlás

Pocses írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...



Lengőkarbol, és első nagy szilentböl MEYLE HD -t érdemes betenni tapasztalatok alapján.


Én is ezt a márkát rakom mindenhová, (Meyle HD) ha van jó kedvezmény akkor nagyon barátságos jó áron jó minőségű alkatrész.


Én Lemforder-t elméletileg az a gyári. Csak beszállítói áron szereztem

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-13 14:14 Autóvásárlás

b_imi írta:
Rorybreaker írta:
b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.


Persze, teljesen igazad van, de én ezek után nem kérek a prémiumból, maximum újonnan


Az új se lesz olcsóbb... (értékvesztés, szerviz)


Ez vicc volt... a lényeg, nem kell BMW. Ennyit nem ér, ennyivel nem jobb, mint bármi más autó. De aki másképp gondolja, tiszteletben tartom természetesen, de mint mondtam, nekem ennyit messze nem ér.

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-13 13:57 Autóvásárlás

b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.


Persze, teljesen igazad van, de én ezek után nem kérek a prémiumból, maximum újonnan

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-13 13:38 Mi lehet a baj?

simacsek1 írta: Sziasztok,ha valakinek lenne 2001 11 havi E46 benzineshez DSC nyomásérzékelő senzor/2 gyári sz:34521164458 eladó,megköszönném!


Nekem 1-es kell, de én is megköszönném, mert mégsem kontaktos, visszajött a hiba most az előbb...

De ha valaki mondana biztosat megköszönném.... Nekem "5E20 Pressure Sensor 1 Electrical Faulty" a hiba

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-13 13:29 Autóvásárlás

indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-13 08:01 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta: Sziasztok!

Ma az történt, hogy menet közben kivillant és úgymaradt a kézifék visszajelző sárgán és mellette a DSC visszajelző sárgán.

Diagnosztika ezt mondja:

5E20 Pressure sensor 1 electrical faulty

Ez az alkatrész jól tudom, hogy a főfékmunkahengerben van?

Köszi!!!


Na... megoldódott ez is... kontaktos volt a nyomásérzékelő a főfékhengeren...

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-13 07:50 Autóvásárlás

nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...


Rorybreaker Elküldve: 2015-04-12 19:08 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Ma az történt, hogy menet közben kivillant és úgymaradt a kézifék visszajelző sárgán és mellette a DSC visszajelző sárgán.

Diagnosztika ezt mondja:

5E20 Pressure sensor 1 electrical faulty

Ez az alkatrész jól tudom, hogy a főfékmunkahengerben van?

Köszi!!!

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-08 12:42 Motorolaj

laleeboy írta:
herrderek írta: Üdv!
Mostanában a kocsim elég sok olajat eszik! 320i M54B22 motorról van szó! A kocsiban 280000 km van! Megnéztük szerelővel a motor jó állapotban van, nem folyik sehol, a motor hangja nagyon szép és a 170lovat is érezni benne! Rendes gyári BMW olajat rakok bele!
Valaki tudna segíteni, tanácsot adni, hogy hova megy el kb 1000km/liter olaj?

A segítséget előre is köszönöm!


Az M54B22 nem a legjobban sikerült BMW motor

http://injektor.hu/kezdolap/10...csipegetes

Hátha segít



Szerintem nincs épeszű ember aki ennyit rákölt egy jó esetben 10 éves bmw-re.
Ha megbontják a motort, ott már pörögnek a százezrek... Ha meg már meg van bontva, akkor már az egészet rendbe kell rakni. Az autó nem ér annyit lassan már, hacsak nem valami M-ről beszélünk.

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-08 12:20 Motorolaj

herrderek írta:
Rorybreaker írta:
herrderek írta: Üdv!
Mostanában a kocsim elég sok olajat eszik! 320i M54B22 motorról van szó! A kocsiban 280000 km van! Megnéztük szerelővel a motor jó állapotban van, nem folyik sehol, a motor hangja nagyon szép és a 170lovat is érezni benne! Rendes gyári BMW olajat rakok bele!
Valaki tudna segíteni, tanácsot adni, hogy hova megy el kb 1000km/liter olaj?

A segítséget előre is köszönöm!



Azért csak kéken kéne füstölnie ennyi olajfogyasztás mellett...
Az enyém is eszi, de azért nem ennyire. mi is néztük, hol, mi megy el, hova tűnik... semmi rendelleneset nem találtunk. A motort nem fogjuk megbontani 4000km/1 liter olajfogyasztásért. De nálad kényesebb a helyzet...
Ahogy hallom, mindenki küszködik benzinesek olajzabálásával. Van aki nem, annak nem tudom miért van ekkora szerencséje, vagy hazudik



Milyen olajat raksz bele?


mobil Super 3000 XE 5W30 De most majd BMW 5w30-at fogok beletenni ha olajcsere lesz...

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-08 11:45 Motorolaj

herrderek írta: Üdv!
Mostanában a kocsim elég sok olajat eszik! 320i M54B22 motorról van szó! A kocsiban 280000 km van! Megnéztük szerelővel a motor jó állapotban van, nem folyik sehol, a motor hangja nagyon szép és a 170lovat is érezni benne! Rendes gyári BMW olajat rakok bele!
Valaki tudna segíteni, tanácsot adni, hogy hova megy el kb 1000km/liter olaj?

A segítséget előre is köszönöm!



Azért csak kéken kéne füstölnie ennyi olajfogyasztás mellett...
Az enyém is eszi, de azért nem ennyire. mi is néztük, hol, mi megy el, hova tűnik... semmi rendelleneset nem találtunk. A motort nem fogjuk megbontani 4000km/1 liter olajfogyasztásért. De nálad kényesebb a helyzet...
Ahogy hallom, mindenki küszködik benzinesek olajzabálásával. Van aki nem, annak nem tudom miért van ekkora szerencséje, vagy hazudik


Rorybreaker Elküldve: 2015-03-26 18:55 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


Nem tudom, vannak még ilyen becsületes emberek????
Amúgy most válaszolt, azt írta, hogy ezt cserélni kel ám néha, ő ezért cserélte ki, nem volt különösebb baja... na de vajon igaz ez? Ha átugrott volna a lánc, akkor tönkreteszi a motort nem? Más mit tud okozni, nem volt ilyen problémám hála Istennek, ezért nem tudom...


én úgy tudom ez a motor nem hajlít szelepet ha megugrik a lánc. ami problémát tud csinálni, hogy mondjuk a feszítő eltörik, vagy lehet más is. sajnos, hogy igaz-e amit állít azt nem lehet tudni. vagy igen vagy nem.


Gyári beszállítói alkatrészekből volt 75 vagy 77 a komplett vezérléscsere. (lánc, vezetők, feszítő) + munkadíj

Rorybreaker Elküldve: 2015-03-26 11:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?

dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.