SAS fórum hozzászólásai

SAS Elküldve: 2011-02-23 15:46 e46 Touring kipufogó szag

Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike


SAS Elküldve: 2011-02-23 15:37 Szívócsonk-pillangószelep

Köszi, Kempelen, úgy legyen! Pénteken kiderül, mi is az igazság.

kempelen írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



Atyavilág, micsoda klubdélután volt itt....

Ha kéziváltós az autód akkor nincs benne, ha automata akkor biztosan van.
Egyébként ezért hozza a két fajtát...


SAS Elküldve: 2011-02-22 22:58 Szívócsonk-pillangószelep

Jegyzeteltem!

m_attila írta:
Hori írta:
Hori írta:
m_attila írta: Bontottba...

Hori, egy kis reklámot kérnék

Hori írta:
SAS írta: Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató







nem titkos! ha bármi alkatrész kell akkor keresd KaszaMestert 06705799225 amúgy Székesfehérváron vagyunk








Ha új alkatrész kell akkor viszont M_Attillát keresd mert a legjobb áron úgy is ő tud neked alkatrészt





Remélem most már mindenki elégedett




SAS Elküldve: 2011-02-22 22:03 e46 Touring kipufogó szag

Nagyon szívesen! Nekem itt már annyit segítettek, hogy örülök, ha végre én is megtehetem!
Majd írd meg, hogy a flexicső volt-e a bűnös nálad is?!

DzsanniE írta:
SAS írta: Szia DzsanniE!
Nekem icipicit ingadozott is a fordulatszám, de nem ez volt a fő gond, hanem a fűtő és szellőztető rendszeren át beáramló kipufogógáz. A csere óta nincs bűz, csendesebb az autó, kevesebbet fogyaszt, és egyenletesebb az alapjárat.
(Igaz, másnap cseréltettem olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, levegőszűrőt, kartergázszűrőt is: nyilván az sem tett rosszat! )
Üdv!


DzsanniE írta: Ez a flexicső-probléma okozhat fordulatszám ingadozást hideg motornál?




A szagok nálam is bejönnek, de azt hittem a gyengélkedő katalizátor miatt van. Köszi a tippet!


SAS Elküldve: 2011-02-22 22:00 Szívócsonk-pillangószelep

Nehogy már olyan egyszerűek legyenek ezek a szériák, igaz?
Hori, mindenesetre örök hálám, és pénteken kiderítem (kideríttetem), és ha érdekli a társaságot, akkor beszámolok róla, hogy most ebben a nyüves 318d-ben van-e, vagy nincs.
A bontótok elérhetősége amúgy titkos?
Köszi mindent, még 1x!

Hori írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!






Az a baj hogy az ETK 2 féle szívócsonkot hoz a tiedhez az egyikben van a másikban nincs.

a legegyszerübben úgy tudod megnézni hogy a szivocsonkon megnézed hogy rajta van-e a vákumos pillangó mozgató


SAS Elküldve: 2011-02-22 21:55 Szívócsonk-pillangószelep

Szívemből szóltál, Zolika! Köszönet a sok hasznos segítségért a guruknak!


zoliika írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen elnézést kérünk mi amatőrök a sok hülye agyon vesézet kibeszélt témákat újra és újra felhozzuk!Bocs SAS de muszáj volt ezt leírnom


SAS Elküldve: 2011-02-22 21:38 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!

SAS Elküldve: 2011-02-22 21:09 Szívócsonk-pillangószelep

Köszi a töri leckét, Hori!
Csakhogy bennem ennél is nagyobb a tudásvágy : úgy tudom, a 318d (nekem is ilyen van) kétféle kódjelű motorral készült: M47N204D4, illetve M47204D1.
Mindkettőre igaz az állításod? Nyugodtan alhatok? Vagy mégsem?
Küldtem privátot is, nagyon érdekelne!
Respect!
SAS



Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs



SAS Elküldve: 2011-02-21 21:12 e46 Touring kipufogó szag

Szia DzsanniE!
Nekem icipicit ingadozott is a fordulatszám, de nem ez volt a fő gond, hanem a fűtő és szellőztető rendszeren át beáramló kipufogógáz. A csere óta nincs bűz, csendesebb az autó, kevesebbet fogyaszt, és egyenletesebb az alapjárat.
(Igaz, másnap cseréltettem olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, levegőszűrőt, kartergázszűrőt is: nyilván az sem tett rosszat! )
Üdv!


DzsanniE írta: Ez a flexicső-probléma okozhat fordulatszám ingadozást hideg motornál?


SAS Elküldve: 2011-02-21 18:57 Szívócsonk-pillangószelep

Igen, ez megnyugtató! (Ezek szerint, ha jó állapotban van, Te sem vagy igazából a ledugózás pártján?) Hány kilométer van a tiédben, Burns?


Burns írta:
SAS írta: Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :


Az enyém 320d M47N motor, 2004.09. havi, tökéletes állapotban vannak a pillangók, ha ez megnyugtat. (szombaton néztem)
Ki lehet venni, és ledugózni, erre is megvan a módszer.


SAS Elküldve: 2011-02-21 18:29 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :

SAS Elküldve: 2011-02-20 20:36 izzítógyertya

Burns, köszönöm!
Azt írod: "három még működött, egy szakadt volt" ... És a hibatároló mit mutatott? Mert nekem mind a négyet szakadtnak véli, miközben a manapság jellemző hajnali mínuszokban is jószerivel pöccre indítok. Nem igazán értem. Mivel a műszerfalon sem jelenik meg ezzel kapcsolatos hibaüzenet, azt gondolnám, hogy ha nem tudnék a computer hibatároló üzenetéről, gond nélkül autóznék... De így ... Olyan ez, mint amikor csak úgy elmész egy általános orvosi kivizsgálásra, aztán ott kiderítik, hogy ááá, koránt sem vagy egészséges... Ha nem úgy tudnád, éldegélnél tovább, mint hal a vízben.
Amúgy a gyertyaműtéttel egy időben esetleg meg tudják nézni a szívósort is? (Arról kering a legtöbb nagyhalálos info...)
Ja, és még az is érdekelne, Te miért cseréltél gyertyákat? Gondjaid voltak? Vagy csak elővigyázatosságból?
Köszi még 1x!

Burns írta:
SAS írta: Köszi, Tano! Örülök, hogy írtál, mert már eddig is - amíg kívülállóként nagyon sokat lógtam ezen a fórumon - rengeteg hasznos infót olvastam tőled.
Amúgy a CR az common rail, ugye? Mert akkor igen, ez már az: 2004/6
Akkor az üdvözítő sorrend: gyertyák kimérése, ha rossz, csere, ha nem, vezérlőbuherálás, ugye?
Mindez megvárható időn belül megvalósítható? Meddig tart egy felszerelt, felkészült szerelőnek? (Mert akikről tudok, nincsenek hozzám közel...)


Tano írta:
SAS írta: Köszönöm a gyors választ, RePTaiL!

Szakemberre bízom, és köszönettel megkereslek a nagykátai szerelő ügyében, ha Bp-hez közelebb nem találok megfelelő embert (remélem, találok, mert van egy-két ajánlatom).

De olyanról is hallottam, hogy ilyenkor esetleg nem is a gyertyákkal van a gond, hanem az izzításvezérlővel, a relével, és akkor meg hiába a gyertyacsere...

Viszont, ha úgy van, ahogy írod, hogy mind a 4 gyertya el lehet szakadva, akkor egyértelműbb a képlet. (Az autóm csakugyan többet fogyaszt, mint ahogy számítottam rá...)


Ha jól látom neked már a CR változatú a motorod?
Ennél ha mind a 4 gyertyát hibásnak jegyzi, akkor érdemes megnézni a vezérlőt is, mert meg szokta adni magát. A gyertykat ki tudjátok mérni egyenként is hogy jók-e.




Ha minden OK, akkor kb. 1-1,5 óra alatt megvan. Csak akkor van gáz, ha esetleg nem lehet kicsavarni a gyertyákat. Én most cseréltem. Szerencsére kijött mind a négy. Három még működött, egy szakadt volt. Az az érdekes, hogy a három jóból csak egy volt tökéletes.


SAS Elküldve: 2011-02-19 17:49 Valaki segítsen

Nos, ha valakit érdekelne (végül is mással is történhet ilyesmi), elárulom, miért világítgat a fékbetét kopásjelző lámpa: Mert a bal első keréknél leszakadt a vezeték, és ott most nincs kopásérzékelő. (Hil jó nyomon járt! :kiraly Szerencsére a betétekben még van vagy 15 ezer km, úgyhogy igazából nem sürgető, csak bosszantó a baj, mivel a hátsó kopásjelző rendesen be van kötve, és ha kigyullad a lámpa, nem tudhatom, vakriasztás-e. Szóval vagy meg kell javítani elöl is, vagy ki kell iktatni hátul is.
Azt persze továbbra sem értem, hogy egy lifegő vezeték miatt miért van, hogy olykor világít a lámpa, máskor meg kialszik, tök rapszodikusan? Ezt meg tudjátok magyarázni? :


SAS írta: Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.





SAS Elküldve: 2011-02-19 08:01 Valaki segítsen

Köszönöm, Hil! Majd beszámolok, mit állapít meg a szerelő. Remélem néhány száz kilométert még büntetlenül megtehetek, amíg oda jutok. (Azt hallottam, hogy ha valódi is a fékbetét riasztás, 3 ezer kilométer még van benne... Persze lehet, hogy ez hülyeség.)

hil írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.



SAS Elküldve: 2011-02-18 18:09 Valaki segítsen

Hát, Robin, abszolút BMW-jártas a pasas, nem hinném, hogy ilyet benézne. Persze ilyenkor mindig felüti a fejét a kétely az emberben...
Felhívtam, azt mondja, lehet, hogy az érzékelőnek a kábele lazult le, amikor esetleg belementem egy gödörbe...
Nem tudom, nem lettem nyugodtabb. Remélem, nem lesz igazad, de köszi!
Legjobban az idegesít, hogy megint mehetek szerelőhöz és a bankba.
Tényleg, nektek két olajszerviz között milyen gyakorisággal vannak mindenféle idegesítő hibáitok a kocsival???


Robin68 írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!


Ha minél hamarabb (mondjuk azonnal ) kicseréled a fékbetéteket akkor talán (de csak talán) még meg lehet menteni a kopásjalzőket és nem kell azokat is újakat venned.
A szerelő akire a kocsidat bízod mennyire jártas a BMW világában? Csak azért gondolkozom ezen mert az a betét vastagság ami más autónál még elég 10-20 ezerre, az itt már necces és csereérett.