SAS fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

SAS Elküldve: 2011-02-16 21:37 318d-320d különbség??

Szia Gatinho, Sziasztok, Klubtársak!

Örülök, hogy felfrissítetted ezt a fórumot, és külön örülök, hogy mint modelltársat kérdezhetlek. Újonc vagyok, egy hete vettem az e46-omat (318d); most a "belakási fázisban" vagyok, olajcserék, szűrőcserék, tudott hibák javíttatgatása (flexicső lyukas, izzítógyertyák szakadását írta a hibatároló, stb.)

Szerinted/szerintetek ha túl leszek ezeken a javításokon, és az autómban csakugyan annyi km van, amennyit az előzetes felmérésen a szerelő megállapított (155e km), eljuthatok-e egy huzamosabb szervizmentes időszakba és egy boldog BMW-s létbe???
Most ugyanis úgy tűnik, hogy sok a macera az autóval, és szeretném nem megbánni, hogy átültem egy fiatalabb Ford-ból...

Ja, és hallottam már olyat is, hogy valaki ilyenkor elővigyázatosságból, prevencióból kicseréltette a szívócsövét... Más meg azt mondja, ennek semmi értelme... Hol az igazság?




Gatinho írta:
Tano írta:
Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.


Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.



azért is írtam be... Most kezdik sokan venni ezeket az évjáratokat (2004-2005) mivel kezdenek megfizethetővé válni. Meg hátha feléled kicsit a téma.



SAS Elküldve: 2011-02-16 21:03 izzítógyertya

Sziasztok, Kedves Klubtagok!

A fórumotokat (most már "fórumunkat" ) azóta olvasgatom, amióta BMW-s szeretnék lenni, és eddig is sok információval segítettetek, amit köszönök.

Most azonban már "teljes jogú klubtagként" lenne egy konkrét kérdésem: az autómat úgy vettem, hogy az előzetes diagnosztikai mérésen a hibatároló azt írta: 4 izzítógyertya 'szakadt'. Ha ez tényleg így van, akkor mostanság, a reggeli mínuszokban be tudnám indítani az autót? (Mert be tudom, igaz, kicsit köszörülni kell, utána pedig egy nagy pöffenet jön a kipufogóból.)

Szerintetek mi lehet a hiba valójában, és az orvoslása kb. mennyibe kerül, és megvárható-e?
Esetleg hozzáértő és megfizethető szerelőt tudnátok-e ajánlani?

Köszönöm!
« előző1234következő »