Sanyi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Sanyi Elküldve: 2007-11-21 18:47 Adagoló

Idõközben kaptam infót a szervíztõl. Feltették egy padra az adagolót, ill. belenéztek és kiderült, hogy javítható. Az elektronikus része mûködik, de a hidraulikus elemek (mozgó elemek) gallyramentek. Összesen 175e pénzbe kerül a felújítás munkadíjjal együtt. Plussz visszaépítés és modicolás. Így összvissz kb. 230eFt bruttó,viszont adnak garanciát, mivel márkaszervízben pakolják vissza a kocsiba.
Közben beszéltem Bözsével is. Õk nem foglalkoznak adagolójavítással, hanem kicserélik egy totál felújítottra, ami 250e+ÁFA lenne(itt is van garancia).
Ezekután a felújítás mellett döntöttem. Viszont csak jövõhét elején lesz kész a járgány, addig rendesen meg vagyok lõve.
Köszi szépen a véleményeket, infókat srácok!!!
Ezt az egészet azért is írtam így egy topicban meg, mert kiváncsi vagyok, hogy jártak-e mások is klub-berkeken belül hasonlóan. Mivel én eddig nem nagyon olvastam hasonlórol itt a fórumon. Pedig, mint kiderült, ez tipushiba a 136Le-s blokkoknál.

Sanyi Elküldve: 2007-11-21 13:30 Adagoló

Sziasztok!

Még sajnis nincs részletesebb infóm az adagolót illetõen, vagyis hogy mi lehet a baja. De nem tud valaki addig esetleg olyan szervíz(eke)t, ahol ezen adagolók felújításával foglalkoznak?
Vagy hogy egyáltalán érdemes-e felújítani, vagy eldobós az egész cucc??
Nagyon sokat segítenétek, ha esetleg tudnátok címeket, ill. tapasztalatokat mondani az ügyben!

Köszi!
Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-11-20 21:51 Adagoló

Sziasztok!

Ma délután elég mellbevágó eset történt velem. Békéscsabán mentem az járgánnyal (320d 136Le-s) amikor egyszer csak fogta magát és leállt az út közepén. Hiába indítottam, se kép, se hang. Levettem az akksisarkot, majd vissza, nehogy az elektronika vicceljen meg, de semmi. Mivel nem csabai vagyok és ismerõs sincs sok erre. Felhívtam a csabai márkaszervízt, akik kijöttek és bevonatattak a szervízba. A MODIC valami CANBUS problémát mutatott, de azon felül semmi különös. Kitörölte a srác, aztán próbáltuk beindítani. Beindult, de jobban rázkódott, mint egy kéthengeres zetor, ill. sûrû, fekete füst jött elõ. Elõszõr azt hittük, hogy porlasztós lesz. Lebontották a nyomócsöveket és kiderült, hogy az adagoló szállt el, mivel a 4 hengerõl csak 2 ment. Na ettõl rendesen kivert a víz, mivel a gyári új adagoló 330e+ÁFA!! Mindenesetre holnap felteszik az adagolót próbapadra, de azt mondják, hogy ez tipikus betegség az adagolós 46-osoknál. Már csak abban reménykedem, hogy ha még adagolós is lesz, legalább javítható legyen.
Ti hallottatok már ilyenrõl, mert én néztem a topic-okat, de ilyet nemnagyon találtam???
Megmondom õszintén elég értetlenül állok az eset elõtt, mivel azelõtt SEMMI probléma nem volt vele és ha tényleg adagolós lesz, akkor egy halom pénzembe kerül !!


Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-11-11 14:19 Füst?

Gabesz írta: Sziasztok!!!!

Segitség, 320d(1999) indításakor, valami kattogó hangot hallottam az autó
jobb oldaláról. Mikor ez elhalgatott kb 3 perc után,füst féle szállt fel az autó motorterébõl a jobb oldalról, és leállítás után is még ment valami.
Mi lehet ez? és mi az oka?
Ha valaki tudja kérem segítsen!!!!!!!!
Elõre is kösz.

Gabesz


Szerintem nincs semmi probléma, csak a kiegészítõfûtésed végzi a dolgát , mivel egyre hidegebb az idõ. Ez végülis egy "gázolajkályha", ami segíti a hûtõvíz mielõbbi felmelegedését. Az enyémben is van (a sas ua., mint a tied). A motortérben találod a szerkezetet, méghozzá azon a helyen, ahol a legtöbb kocsiban az akkumulátor található, jobb oldalon hátul. A kipuffogó dobot az anyósülés alatt találod, ezért jön onnan a füst. Leállítás után is megy egy darabig, keringteti a hûtõfolyadékot.

Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-10-31 20:37 Fékbetét csere után...

b0gar írta: A problémádat értem. Én elmennék egy bontóba ahol lehet szerezni egy kábelt aminek a végén rajta van egy csatlakozó mibe az érzékelõ megy. Na ezt simán ráforrasztanám a szakadt kábelre és ennyi.

Amúgy egyszer szeretném megérteni miért írja mindenki, hogy kell pár km-t menni ahhoz , hogy elaludjon a lámpa. Ha ott ki van cserélve az érintkezõ újra akkor annak érintekznie kell nem? Ezt a computer is észreveszi. Akkor miért kell neki idõ, hogy fel is fogja? :


Én az elmúlt héten cseréltettem ki komplett a féktárcsákat, ill. betéteket a sason. Rhantos kolléga volt az elkövetõ. A csere után azonnal kialudt a visszajelzõ, úgyhogy sztem nem szükségeltetik hozzá autókázni, hogy észrevegye a változást. Azóta frankón be is kopott, úgyhogy minden király
.

Sanyi Elküldve: 2007-08-09 14:19 újonc kérdései :)

Tano írta: Helló!

Olvass bele az alábbi topikba, találsz infót az árakról:

http://www.bmwe46.hu/modules.p...hlight=ate

És nyugodtan keresd rhantos-t õ jó áron tudja beszerezni.


Sziasztok!

Régebben írtam ide fékcserével kapcsolatban. Akkor küldött is nekem rhantos kolléga árlistát, egy telefonszámmal pü-ben. De azt most nem tudom megnézni, honlap probléma miatt. Valaki el tudná nekem küldeni rhantos telefonszámát (talán maga rhantos) a következõ e-mail-címre: sanya2000@freemail.hu , hogy tudjak vele beszélni?!

Köszi, Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-08-07 18:52 Apró hibák

Sziasztok!

A táltosban (320d) kicseréltem az összes szíjfeszítõtárcsát, ill. a szíjakat, mivel hidegindításnál mindíg nyikorgó hangot lehetett hallani errõl a részrõl. Aztán kb. egy perc után ez abbamaradt, de ha bemelegedett a motor, akkor ismét elõjött a nyikorgás, de kb. 1500-as motorfordulatig. 1500 felett szinte teljesen elhalkult. Sajna a csere nem hozott eredményt. A nyikorgás maradt! Aztán kiváncsiságból levettem a klima-kompresszort hajtó szíjat próbaként. Ekkor a zaj is megszûnt. Az elképzelhetõ, hogy fõtengelyen található rezgéscsillapító tárcsa nyikorog? (nem ismerem a felépítését) Vagy semmi más nem jöhet szóba, csak a klíma-kompresszor?

A véleményekért elõre is köszi.

Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-08-06 13:04 Eladó cuccok

Sziasztok!

Keresek '99-es 320d-hez bontott gépháztetõt, vesékkel együtt. Ha van valakinek elfekvõben, vagy tud megbízható beszerzési helyet, akkor légyszi irjon egy e-mail-t, vagy pü-t!

Köszönöm!
Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-07-20 18:17 Vennék...

Sziasztok!

Múlthéten vasárnap sikerült egy kicsit összetörnöm a táltost (320D '99-es). A két vese, valamint a gépháztetõmnek annyi. (szerencsére minden más sértetlen maradt) Egészen hasonlóan törött, mint ANDINAK. Sajnos vennem kell egy gépháztetõt, valamint a veséket. Tudna ebben valaki segíteni nekem??? A gép egyébként sötétkék színû, (színkód:263/5). Mondjuk erre én kevés esélyt látok, hogy ebben a színben olyan állapotú géptetõt találok, amit csak fel kellene szerelnem, de ki tudja??!!

Köszönöm elõre is a segítséget!

Üdv: Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-07-20 17:44 Fûtés - Klíma

cobi írta: Nekem olyan gondom van a klímaszivattyúmmal, hogy ha már megy egy ideje akkor ki-be kapcsolgat. Nagyon észrevehetõen rángatja a kocsit, és akkor a sírás is abbamarad. Azt már írtam, hogy nagyon sír a szivattyú, de nem írtatok rá semmit. A szivattyú eredeti BMW, vadi új. A nyomások jók. És menet közben amikor éppen hûteni van kedve egyszercsak párás levegõt nyom be. Kicsi kellemetlen, de inkább hûtene rendesen.
Köszi!


Szia Cobi!

Ugyan a választ a problémádra nem tudom, viszont az én klímaszivattyúm is hasonló (búgó) hangot ad ki kb. 1200-1800 1/min motorfordulaton. Szerintem az, hogy ki-be kapcsolgat, normális jelenség. Én abból indulok ki, hogy egy normál háztartási hûtõgép kompresszora sem megy állandóan . Az enyém mindenesetre hût rendesen! Viszont amit én is észrevettem, hogy ha megy a kompresszor, akkor a motor alacsonyabb tartományban alig húz, mintha totál lefogná a klíma. Aztán kb. 2000 1/min-tól már nem nagyon lehet érezni, de addig eléggé feltûnõ.
Ha valaki hallott már ilyenrõl, és az okát is ismeri, azt én is megköszönném -Cobi kolléga mellett-, ha megosztaná velünk.

Üdv mindenkinek: Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-07-13 19:23 újonc kérdései :)

Hali!

Köszönöm, az infót!! Átnézem a topicot, aztán döntésre viszem a dolgot !

Sanyi

Sanyi Elküldve: 2007-07-13 18:32 újonc kérdései :)

Sziasztok!

Három hónappal ezelõtt olyan döntést hoztam, amit asszem soha nem fogok megbánni : megvettem életem elsõ autóját, méghozzá egy '99-es 320d-t. A gép egyszerûen szuper, minden egyes nap ugyanazzal a gyerekes élvezettel hajtom azóta is.
Sajna elég kopottak rajta a féktárcsák és persze a betétek is mind a 4 keréken. Szeretném kicseréltetni és ehhez kérném a segítségeteket, hogy hol cserélnék nekem ki - persze gyári alkatrészekre - a legkisebb anyagi fájdalommal, profi módon.
Olvastam a neten egy "nem hivatalos BMW szervíz"-rõl http://www.ntauto.hu/ (Bp). Így a honlap alapján egész szimpatikus és az árak is konszoldáltabbnak tûnnek. Kiváncsi lennék a Ti véleményetekre! Esetleg tudtok-e más szervizt, ahol ez, a fent leírt "feltételekkel" megoldható lenne. Egyébként Jász-Nagykun-Szolnok megyei vagyok.

Köszönöm elõre is a segítségeteket!

Sanyi

sztem a dízel a király
« előző12következő »