Stukker1987 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Stukker1987 Elküldve: 2013-10-07 15:16 Gumiabroncs

dbtibi írta: Melyik a legjobb téli gumi átlagautóra? ADAC teszt
ADAC téligumi-teszt 2013 - átlagautókra


Ki mit gondol a tesztben résztvevő gumikról ?

Continental WinterContact TS850 195/65 R15 TL 91T


Nokian WR D3 195/65 R15 TL 91T




Én a jövő hónapban fogok Nokian WR D3 garnitúrát vásárolni 225/50 R17-es méretben.
Elolvastam 2010-től az ADAC és egyéb teszteket és ár/érték arányban ezt találtam a legjobbnak. Hóban kimagasló a teljesítménye,viszont vízen kicsit gyengébb.

R17-ben a Continental gumi már más értékkategóriát képvisel. Egyébként egyértelmű tesztgyőztes mindenhol,de meg is kérik az árát.



Stukker1987 Elküldve: 2013-07-16 10:49 Autóvásárlás

Stukker1987 írta:
jlaci74 írta:
m_attila írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





vagy belgapiacos 525d ami 177 helyett pont 163 lovas


Ott a pont.
A helyi adó törvények miatt alacsonyabb a teljesítmény.
Szoftveresen orvosolható. ..


A Belga piacra szánt 163le-s változatokat általában felismerik a Vin Dekóderek,amennyire mások tapasztalatai igazak.
+ az én verdám No-ban futott egészen 2013-ig.


BMW Márkaszervíz szerint is 177Le-s vagyok a M57/TU motorral

Stukker1987 Elküldve: 2013-07-16 07:04 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
m_attila írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





vagy belgapiacos 525d ami 177 helyett pont 163 lovas


Ott a pont.
A helyi adó törvények miatt alacsonyabb a teljesítmény.
Szoftveresen orvosolható. ..


A Belga piacra szánt 163le-s változatokat általában felismerik a Vin Dekóderek,amennyire mások tapasztalatai igazak.
+ az én verdám No-ban futott egészen 2013-ig.

Stukker1987 Elküldve: 2013-07-15 20:24 Autóvásárlás

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.



Stukker1987 Elküldve: 2013-07-15 19:18 Autóvásárlás

Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.

Stukker1987 Elküldve: 2013-07-14 21:14 Mi lehet a baj?

kalmaristi írta:
Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....




Hááát én elhoztam a kereskedőtöl 1 hónap múlva akksit kellett vennem


Ha már így belelendültünk,akkor még olyan kérdésem lenne,hogy honnan érdemes nagyszervízhez alkatrészeket jutányos áron rendelni?
Olyan hely érdekelne legfőképp,ahol értenek is az autóhoz és tudják,hogy mi a legjobb neki.

Stukker1987 Elküldve: 2013-07-14 21:08 Mi lehet a baj?

Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....



Stukker1987 Elküldve: 2013-07-14 21:02 Mi lehet a baj?

Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.


Stukker1987 Elküldve: 2013-07-14 17:29 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....

Stukker1987 Elküldve: 2012-03-07 10:03 320d Motor

ervin35 írta:
Csaó. reménykedem benn hogy az egr és turbó nyomás szabályzó szelep lesz a hiba,bmw szerviz szerint csak az egr de ilyenkor a turbó nyomás szabályzót is szokták cserélni azt mondták nekem úgy érdemes hogy mind kettőt. mos megyek majd és menet közben teszteljük a légtómegmerőt hogy most akkor jó-vagy sem.



EGR szelepet és LMM-et kipucolni próbáltátok már? (ne rögtön cserével kezdjétek)
Lehet hogy olyan mennyiségű korom halmozódott fel az EGR-ben,ami valóban akadályozhatja a működést. Nálam majdnem egy maréknyi kosz jött ki.
LMM szintén tud elkoszolódni. Másik autómnál ez volt a helyzet. Akkor ugyanazokat a tüneteket produkálta mint a tiéd azzal a bónusszal,hogy erőtlen is lett egy idő után az autó,viszont hibaüzit csak jóval azután dobott,hogy a vezető(én) már rég éreztem hogy nem okés.
Pucolás után kontaktspray sem árt a csatiknak,beleértve a turbonyomásszabályzó csatiját is...


U.I: Már csak azért is javaslom először az alapos pucolást,mert ha picit sem javul ezzel a helyzet,akkor más alternatívában is gondolkodni lehet ezeken kívül




Stukker1987 Elküldve: 2012-02-23 12:38 Autóvásárlás

malag01 írta:
Stukker1987 írta:
lalada írta: nem könnyű a vásárlás mert az igazán jól szervizelt, megkímélt, becsületben tartott darabok nem a hahu/mobile lista elején vannak esetleg ezek közül olyan lehet neked jó akinek vmiért nagyon sürgős lett az eladás. szervizszámlák, papírok, bármi ami alapján nyomon követhető a kocsi előélete, az már jó. az ha vki pár hónapja vette, az nem..a beszélgetés során úgyis kiderül ha kamuzik az illető. menj el, nézd meg próbáld ki. nem kizárt hogy találsz itthon is jót,jó árban, vannak ám gondos tulajok, lsd ezt a fórumot

Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.






Arra például mit tudtok mondani,ha aránylag sok km-es autót vesz az ember(200-220e),de azon bizonyítottan turbó és kuplung csere illetve nagyszervíz volt végezve?
Ez mégsem annyira buktató gyanús mintha "elvileg" kevés km-es,de maximum olajcserés a jármű nem!?

Korom ellenére egyébként aránylag sok használtautót vettem már és azok a sablonok eddig igaznak bizonyultak,hogy kormány,pedál,ülés ellenőrzés. Ezen kívül motorhang,olajsár keresés és persze számlák. És a legfontosabb eddigi tapasztalatok közül: Az EMBERt kell megnézni aki el szeretné adni...



Ha nem sürgős a vásárlás, akkor szerintem érdemes inkább várni, és tenni még a kerethez egy kicsit. Én is E90-et (320D,318D 2007-08-as évjárat) keresek már egy jó ideje, és folyamatosan böngészem a hírdetéseket. Nagyon kevés a valóban jó állapotú,nagyon megkímélt autó, de azért lehet találni. Eddig 3 autóról maradtam le, mert nem tudtam megoldani, hogy azonnal menjek megnézni , ezek mind első tulajos, szervízkönyves, számlás, törésmentes autók voltak. Mivel az új 3-as értékesítése már megkezdődött, remélem valamivel több E90-est fognak hírdetni.


Itt a probléma valóban a kerettel van nálam szerintem. Ismerősöm is keresett,de még 4milla környékén sem talált "megbízható",jólfelszerelt darabot.

Sokkal többet rászánni viszont azért nem szeretnék,mert a jelenlegi autómnál nem kínál sokkal többet az említett 320d vagy 318d. Itt csak annyi van a storyban,hogy nagyon tetszik belül a BMW és a menettuladonságai is tetszetősek. Illetve bízom benne,hogy a megbízhatósága is rendben lenne.

(OFF: Egyébként mostani autóm: Alfa 159 1.9Jtdm 150LE 2007 Districtive (GPS,telefon,parking szenzor)-150.000km /OFF)

Stukker1987 Elküldve: 2012-02-23 08:08 Most vettem BMW-t

jokerface írta:
Idézet: Gratula az autódhoz! Nagyon szép kívül-belül.
Szabad tudni azzal kapcsolatban részleteket,hogy hogyan került hozzád?

Szia. Igen szabad.
Nos már rég szerettem volna egy 330d verdát. Egyik nap,már nem-tudom melyik,felnyitom a számgépet,google,használtatópiac(SK) és akkor láttam meg. Nagyon megtetszett elsö blikkre. (nem számított,hogy xd,talán még jobb is)
A tulajt megcsörgettem,felvette. Időpont a megtekintésre,próbára lemekegve.
Időre megjelentem (még hamarabb is),megnéztem,próbaút stb. Újra idöpontegyeztetés,hogy mikor visszük BMW szervizbe átvizsgáltatni. A szervizben lebeszéltem az időpontot,megjelentünk a kocsival. Pár perc múlva,már vizsgáltuk(ták) is. Először diagra tették. Semmi hiba,csak a hátsó rendszámtábla led világítást hibának veszi. Erről előre szólt a tulaj,tudtam róla. Szóval diag kipipálva. Utána felemelték és át lett nézve az alja. Difiknél és még pár helyen könnyezett. Semmi komoly,ez normális egy ennyit futott verdánál.
Átnézés után a végső árban megegyeztünk. Mivel kell rá még költeni.
Szóval az óta már megjött a BMW szervizből a verdán,minden fontos tömítés kicserélésre került. És mivel már ott volt,teljes fékrendszer cserét is csináltattam. Igaz,ez még nem lett volna esedékes,de már erre nem lesz gond egy darabig az biztos. Úgyhogy egyelőre úgy néz ki,lett egy frankó kis verdám.
Röviden ez a története,hogy hogyan is került hozzám


Köszi szépen!

Stukker1987 Elküldve: 2012-02-22 19:48 Most vettem BMW-t

si3rrabravo írta:
Stukker1987 írta:
Gratula az autódhoz! Nagyon szép kívül-belül.
Szabad tudni azzal kapcsolatban részleteket,hogy hogyan került hozzád?


Profile név/hozzászólások, szerintem minden public infot megtalálsz majd ott.

Amúgy krva jó, mert még sosem osztottam "számtech tanácsot", rendszergazdának.



Néztem már nagy részét...

Egyébként az hogy egy rendszergazda bizonyos weblapon milyen infót talál meg vagy épp nem talál meg az nem éppen mérvadó.
Itt mi is csak userek vagunk,ergo lehetséges a user error

Stukker1987 Elküldve: 2012-02-22 18:57 Most vettem BMW-t

jokerface írta: Köszi a sok gratulációt! Örülök,hogy nektek is tetszik. Ezek szerint nem választottam rosszul.

b_imi-nek válaszolva a fóliázás végett. Még az elözö tulaj rakatta fel. Igaz ami igaz,szép munkát végzett a szaki aki csinálta,de este nagyon nem praktikus. Nem látni semmit hátrafelé. Nagyon sötétek. Lehet még szoknom kell,vagy idövel levetetem. Majd meglátom.

adee9-nek válaszolva,hogy mi lesz a régivel,hát úgy lett döntve inkább meghagyjuk. Már Ö is a szívünkhöz nöt,szinte családtag lett az évek alatt. Ismerjük minden porcikáját.


Gratula az autódhoz! Nagyon szép kívül-belül.
Szabad tudni azzal kapcsolatban részleteket,hogy hogyan került hozzád?

Stukker1987 Elküldve: 2012-02-22 11:40 Autóvásárlás

lalada írta: nem könnyű a vásárlás mert az igazán jól szervizelt, megkímélt, becsületben tartott darabok nem a hahu/mobile lista elején vannak esetleg ezek közül olyan lehet neked jó akinek vmiért nagyon sürgős lett az eladás. szervizszámlák, papírok, bármi ami alapján nyomon követhető a kocsi előélete, az már jó. az ha vki pár hónapja vette, az nem..a beszélgetés során úgyis kiderül ha kamuzik az illető. menj el, nézd meg próbáld ki. nem kizárt hogy találsz itthon is jót,jó árban, vannak ám gondos tulajok, lsd ezt a fórumot

Stukker1987 írta: Üdv Srácok!

Kérdésem végtelenül egyszerű lesz olyan tapasztalt embereknek mint ti

3,3millió körül szeretnék 320d vagy 318d-t(2006 környéke),mivel régi álmom egy ilyen autó.(nagyon jó lenne GPS-es)

Arra irányulna a kérdés,hogy a fenti feltételekkel lehet-e olyan autót találni kis hazánkban,ami valószínűleg nem fog cserbenhagyni az úton??
Tudom,hogy a keret szűkös a feltétel pedig használtautó esetében elég merész,de jó lenne egy ilyet kifogni.

A történetemhez hozzátartozik,hogy kb fél éve vásároltam autót ugyanebben az árkategóriában,de a szűkös kínálat miatt(pontosabban egyik sem volt teljesen megbízható forrásból) végülis nem a BMW mellett döntöttem.






Arra például mit tudtok mondani,ha aránylag sok km-es autót vesz az ember(200-220e),de azon bizonyítottan turbó és kuplung csere illetve nagyszervíz volt végezve?
Ez mégsem annyira buktató gyanús mintha "elvileg" kevés km-es,de maximum olajcserés a jármű nem!?

Korom ellenére egyébként aránylag sok használtautót vettem már és azok a sablonok eddig igaznak bizonyultak,hogy kormány,pedál,ülés ellenőrzés. Ezen kívül motorhang,olajsár keresés és persze számlák. És a legfontosabb eddigi tapasztalatok közül: Az EMBERt kell megnézni aki el szeretné adni...

« előző12következő »