Szabb1 fórum hozzászólásai

Szabb1 Elküldve: 2009-02-02 20:46 újonc kérdései :)

Hát igazából az elõzõ tulajnál 1 évig volt az autó.
Azt mondja, hogy õ olajat cserélt, meg olajszûrõt és gyertyákat.
Meg egyszer a hûtõt, de hogy volt-e vízpumpa cserélve azt nem tudja.

Mi most folytatjuk a sort, elsõkörben a futómûvel (elsõ lengõkarok, hátsó szilentek) majd 1-2 ezer km. múlva az esedékes olajcserével.
Fékfolyadék milyen kell bele és mennyi? (DOT4?!)
Azt már tudom, hogy a motorba 6,5 lityi megy, a hûtõbe kicsivel több mint 8 liter, a váltó és a difi meg lifetime szal elvileg jó.

m_attila írta: Szia

olajcsere
összes szûrõ
gyertyák
fékolaj
hosszbordásszíjjak

mivel nemtudhatod elötted mit mikor cseréltek elsõkörben ezekkel kezdeném.


Szabb1 írta: Leírná valaki, hogy egy 200 ezer km-t futott 323-asnál (98-as E46) mit kell cserélni?
Az autó most kerül hozzánk és szeretnénk megcsinálni az általános dolgokat.

Thx.

Szabb1 Elküldve: 2009-02-01 19:16 újonc kérdései :)

Leírná valaki, hogy egy 200 ezer km-t futott 323-asnál (98-as E46) mit kell cserélni?
Az autó most kerül hozzánk és szeretnénk megcsinálni az általános dolgokat.

Thx.

Szabb1 Elküldve: 2009-02-01 14:59 újonc kérdései :)

Sry. most nézem hogy nektek diesel van... amit írtam az a benzinesnél ok.de a diesel-nél nem tudom, de rákérdezek arra is.

Szabb1 Elküldve: 2009-02-01 14:55 újonc kérdései :)

320DE46 írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!

Azt tapasztaltam,mikor -5 alá megy a külsõ hõmérséklet és a paripa nem melegedett még felüzemi hõfokra akkor egy nagyon minimálisan hullámzik az alapjárat

Ötlete vkinek ?


Azzal tudlak nyugtatni hogy sajnos ez nálam is így megy, de ha valaki tudna rá megoldást az jó lenne.


Azt mondja az egyik szerelõ ismerõs, hogy alapjárati motor vagy szabályzó miatt van.
Az esetek nagy többségében egy tisztítással orvosolható a dolog, rosszab esetben csere.
1-2 hét múlva már tapasztalat is lesz, mert megejtjük a tisztítást.

Szabb1 Elküldve: 2009-02-01 14:14 Hátso lámpa

98-as évj. E46 fehér hátsólámpa milyen árban megy? (mondjuk használt jó állapotú)

Szabb1 Elküldve: 2009-01-31 15:00 Fékjavítás

323-asra (E46) 98-as évj. milyen tárcsa mehet a gyárin kívûl?

Brembo
ATE
Steinhof

Ez lenne a kínálat.

Továbbá két fajta átmérõjût hoz rá, 286 és 300 mm. Melyik kell rá?

Sry. a laikus kérdésért.

Szabb1 Elküldve: 2009-01-29 20:57 Futómû és hibái

Köszi a gyors segítséget!

Szerszám nélkül nem megy a csere?

Még egy olyan kérdés lenne, hogy elsõ lengõkar gömbfejbõl milyet? Szintén gyárit?

Szabb1 Elküldve: 2009-01-29 20:46 Futómû és hibái

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem futómûvel kapcsolatban.

323-ason (E46) mekkora mutatvány a hátsó nagyszilentek cseréje?
Milyet érdemes beletenni és mekkor munka ez?Csak gyárit, vagy lehet választani pl. a láng kínálatából is?

Thx.

Szabb1 Elküldve: 2007-12-21 07:52 Benzin VS Dízel

Akkor tessék egy 328 Vs. M3-as verseny...


YouTube videó

Sajna a minõség nem a legjobb, de a lényeg kivehetõ...

Szabb1 Elküldve: 2007-12-20 16:02 M3

Diabolica írta:
Tiba írta: Szaporodnak. Csak ez k...va drága...


http://www.hasznaltauto.hu/ker...;amp;p=ceg


Valóban nagyon szép gép, de ennyit azért már biztosan nem ér............


Szép nagyon!

Az ára?! Hát igen, a minap néztem az egyik autósmûsort ahol több sportkocsit teszteltek és szerényen megjegyezték az M3-as (E46-os) árát.
Azt hittem lefordulok a székrõl. 50 ezer dollár. (8.750.000) az USA-ban...

Szabb1 Elküldve: 2007-12-20 15:59 Benzin VS Dízel

peetie írta:
Szabb1 írta:
peetie írta: Azért mégiscsak 3as BMW fórumon vagyunk, ne az audi dízeleket akarjuk már a mercedes benzinesekkel összehasonlítani, csak mert benzin vs dízel a topic címe!


Ez kinek szólt?

Neked. Te írtad, hogy benzin vs dízelrõl szól a téma. De még bmw-n belül sincs értelme a 316i-t pl a 320d-vel összehasonlítani. Ezért hasonlítgatjuk a 20d-t a 20i-vel, a 30d-t meg a nagyobb i-kel! Vagy nem erre céloztál? Mind1, bmw a lényeg(és ne 316 legyen)


A benzines volt/van összehasonlítva a diesellel.
Nem tudom az audit meg a mercit honnan szedted. Az amit írtam, hogy a totalcaron kb. fele-fele a véleménynyilvánítók aránya az csak a BMW-re vonatkozott (E46).

Szabb1 Elküldve: 2007-12-20 10:38 Benzin VS Dízel

peetie írta: Azért mégiscsak 3as BMW fórumon vagyunk, ne az audi dízeleket akarjuk már a mercedes benzinesekkel összehasonlítani, csak mert benzin vs dízel a topic címe!


Ez kinek szólt?

Szabb1 Elküldve: 2007-12-20 07:48 Benzin VS Dízel

peetie írta: Én nem így látom. Van kb 10db 320i a népítéleten, meg vagy 40 320d. És mind a 2-nél írnak jókat is, rosszakat is.


Hát itt most benzin Vs. diesel-rõl beszélünk.
És kb. fele-fele arányban vannak a hozzászólások összeségében.

Szabb1 Elküldve: 2007-12-19 12:20 Benzin VS Dízel

peetie írta:
Idézet: Ha csak megnézzük a szervíztopikot, abból is látjuk, hogy kb. 10 hsz.-bõl 9 diesel probléma...


Mert 10-bõl 9nek dízel gépe van itt a fórumon!


És a totalcar népítélet???!!!
Ott is szinte csak a diesellel van a gond... és pedig van benzines is bõven.

Szabb1 Elküldve: 2007-12-19 08:27 Benzin VS Dízel

csu2 írta: Jóreggelt!

Idéznék a benzines oldal kedvéért egy másik forumból, ha nem is 100%-ig fedi a valóságot, van benne valami:
"Álatalában a benzinesek sokkal megkíméltebbek mert azokat ritkán használják cégautónak mint a dieselt. A másik dolog mit kevesen tudnak ill. keveseknek van tapasztalatuk róla : a dieselhez minden mtoralkatrész egy kisebb vagyonba kerül. Ha valami elromlik pl. a turbó , kisnyomású pumpa, nagynyomású pumpa, adagolófej stb. irtózatosan sokba kerül (több ezer euróba). Tehát ha évi 25-30 ezernél nem mész többet, nincs olcsó gázolajforrásod, akkor egy benzinessel hosszú távon jobban jársz szerintem. Nem tudom, hogy az adagolófej problémát pl. meogoldották-e már de pár éve amikor volt rálátásom a BMW szervízdolgokra télen sorban vontatták be a diesel 5 ösöket és 1 db adagolófej akkor került 125 ezer Ft ba ! Ja és egyszerre kellett mind a 6 darabot kicserélni tehát amit megspórolt az illetõ a gázolajon 3 év alatt azt 1 óra alatt el is bukta..."

Szerintem nincs különösebb gyilok ebben a topicban, de elismerem, hogy kicsit vicces. Autókat se nagyon fikáztak különösen, egyszerûen dizel vs benzin. Ki miért szereti ezt vagy miért nem szereti azt. Egyébként, senkinek nem célja, hogy rábírjon valakit az egyik táborból, hogy holnap eladja az autóját és vegyen egy példányt másik tábor álltal favorizáltból... Egyébként hajtottam eleget diesel mercedest, és probáltam a 30d-t is, és nem vennek x3-at, x5-öt, nem tetszik és túl sok is van belõle. A coupe szerelmese vagyok mindkét autóm coupe.

Hát nem gyönyörûszép?

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1400


Ez való igaz. Én is ezen a véleményen vagyok. Ha nem megy valaki évi 30-40-50 ezer km.-t felesleges a diesel.

Ha csak megnézzük a szervíztopikot, abból is látjuk, hogy kb. 10 hsz.-bõl 9 diesel probléma...

Biztosan jók a dieselek, ez tény, de ha használtban, többévesben gondolkodom, akkor nem kérdés, hogy benzines.